Vožnja MB - LJ vsak dan

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Vožnja MB - LJ vsak dan

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Se kdo vozi na tej relaciji vsak dan? Se upa kdo celo na podvig s potniškim, ne samo z ICS? :D Se vam kaj vleče ta pot in kaj počnete kaj na vlaku?
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Vožnja MB - LJ vsak dan

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Mičo napisal/-a:Se kdo vozi na tej relaciji vsak dan? Se upa kdo celo na podvig s potniškim, ne samo z ICS? :D Se vam kaj vleče ta pot in kaj počnete kaj na vlaku?
Vožnja z vlakom in garnituro 312 je mučno. Večkrat debatiram z raznimi sogovorniki takšnimi ali drugačnimi. Vsi trdijo, da je vožnja od Ljubljane do MAribora za to garnituro mučna, saj je problem sedežev, kateri imajo napačen nagib. TAko v bistvu utrujajo potnika.

Pri vožnji z ICS se dogaja to, da je iz ene do druge krivine krajša razdalja in kdo sedi na zunanji strani mu pride slabo.

ZAto se veliko potnikov na tej relaciji raje odloča za vožnjo z avtobusi ali pa z garnituro, katera ima v sestavi vagone, ki so udobni in rešeni zgoraj navedeni problemi.

Avtobusi pa so že opremljeni z klima napravami. Vožnja pa ni nič daljša. Še več je celo bolj zanimiva.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vožnja MB - LJ vsak dan

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

dare20:
Pri vožnji z ICS se dogaja to, da je iz ene do druge krivine krajša razdalja in kdo sedi na zunanji strani mu pride slabo.

ZAto se veliko potnikov na tej relaciji raje odloča za vožnjo z avtobusi ali pa z garnituro, katera ima v sestavi vagone, ki so udobni in rešeni zgoraj navedeni problemi.

Avtobusi pa so že opremljeni z klima napravami. Vožnja pa ni nič daljša. Še več je celo bolj zanimiva.
Dare20 ne blebetaj, in si oglej dejstva.

1) zakaj bi bile razdalje iz krivine do krivine krajše???????

2) Po javno dostopnem voznem redu pelje dnevno na relaciji Mb-Lj (ali nazaj) 4 (štiri) avtobusi, če izvzamemo nočni avtobus na mednarodni progi.

3) Vožnja traja po voznem redu MB-Lj 2:49 do 3:08 ure, v obratni smeri pa nekoliko manj 2:24(??), 2:56, 2:54

4) cena znaša od 11,6-12€ Lj-Mb in 12-12,4€ v obratni smeri, ICS kot najdražji vlak pa 15,23€

Časi, ko so avtobusi množično vozili med Mb in Lj so že zdavnja passe. Kdor ne gre z avtom, gre pač na vlak, najpočasnejši potniški s prestopanjem je hitrejši od avtobusa. Klimo ima res vsak avtobus, toda tudi večina potniških vlakov, vsi mednarodni IC (vsaj tuji vagoni), in vsi ICS.
Edino kar bi delno veljalo je to, da Siemensi in Gomuljke niso najbolj primerni za medmestni promet zaradi konstrukcije sedežev ali totalne zastarelosti.

LPL
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Vožnja MB - LJ vsak dan

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Sem se malce nasmejal ob Daretovih komentarjih vožnje z vlakom med Mariborom in Ljubljano. Se pa povsem strinjam z Ljubiteljevimi trditvami. Poleg tega, da je avtobus na omenjeni relaciji počasnejši, je vsaj zame v veliki večini primerov tudi bistveno manj udoben od vlaka, ki je zame neprimerljivo bolj komfortno prevozno sredstvo, prostora med sedeži je bistveno več kot v katerem koli avtobusu, vsi vlaki imajo praviloma funkcionalne WC-je, med vožnjo se lahko sprehodiš po vagonih in si pretegneš noge,... Poleg tega ima celo prestopanje v Zidanem Mostu svoje prednosti, povprečno je časa ravno za en hitri cigaret. :mrgreen: Avtobusov nikoli nisem maral, vožnja je večinoma neudobna, v povprečju je veliko več tresenja po slabih lokalnih cestah kot na železnici, zaviranje avtobusov in pospeševanje je bolj sunkovito kot na vlaku itd. Na daljših relacijah na slovenskih vlakih pa pogrešam gostinsko ponudbo. Če že tega ni, bi na vlake lahko namestili vsaj kakšne funkcionalne avtomate s prigrizki in kavo. [-o<
Odgovori