Vožnja MB - LJ vsak dan
Vožnja MB - LJ vsak dan
Se kdo vozi na tej relaciji vsak dan? Se upa kdo celo na podvig s potniškim, ne samo z ICS? Se vam kaj vleče ta pot in kaj počnete kaj na vlaku?
Re: Vožnja MB - LJ vsak dan
Vožnja z vlakom in garnituro 312 je mučno. Večkrat debatiram z raznimi sogovorniki takšnimi ali drugačnimi. Vsi trdijo, da je vožnja od Ljubljane do MAribora za to garnituro mučna, saj je problem sedežev, kateri imajo napačen nagib. TAko v bistvu utrujajo potnika.Mičo napisal/-a:Se kdo vozi na tej relaciji vsak dan? Se upa kdo celo na podvig s potniškim, ne samo z ICS? Se vam kaj vleče ta pot in kaj počnete kaj na vlaku?
Pri vožnji z ICS se dogaja to, da je iz ene do druge krivine krajša razdalja in kdo sedi na zunanji strani mu pride slabo.
ZAto se veliko potnikov na tej relaciji raje odloča za vožnjo z avtobusi ali pa z garnituro, katera ima v sestavi vagone, ki so udobni in rešeni zgoraj navedeni problemi.
Avtobusi pa so že opremljeni z klima napravami. Vožnja pa ni nič daljša. Še več je celo bolj zanimiva.
Re: Vožnja MB - LJ vsak dan
Dare20 ne blebetaj, in si oglej dejstva.dare20:
Pri vožnji z ICS se dogaja to, da je iz ene do druge krivine krajša razdalja in kdo sedi na zunanji strani mu pride slabo.
ZAto se veliko potnikov na tej relaciji raje odloča za vožnjo z avtobusi ali pa z garnituro, katera ima v sestavi vagone, ki so udobni in rešeni zgoraj navedeni problemi.
Avtobusi pa so že opremljeni z klima napravami. Vožnja pa ni nič daljša. Še več je celo bolj zanimiva.
1) zakaj bi bile razdalje iz krivine do krivine krajše???????
2) Po javno dostopnem voznem redu pelje dnevno na relaciji Mb-Lj (ali nazaj) 4 (štiri) avtobusi, če izvzamemo nočni avtobus na mednarodni progi.
3) Vožnja traja po voznem redu MB-Lj 2:49 do 3:08 ure, v obratni smeri pa nekoliko manj 2:24(??), 2:56, 2:54
4) cena znaša od 11,6-12€ Lj-Mb in 12-12,4€ v obratni smeri, ICS kot najdražji vlak pa 15,23€
Časi, ko so avtobusi množično vozili med Mb in Lj so že zdavnja passe. Kdor ne gre z avtom, gre pač na vlak, najpočasnejši potniški s prestopanjem je hitrejši od avtobusa. Klimo ima res vsak avtobus, toda tudi večina potniških vlakov, vsi mednarodni IC (vsaj tuji vagoni), in vsi ICS.
Edino kar bi delno veljalo je to, da Siemensi in Gomuljke niso najbolj primerni za medmestni promet zaradi konstrukcije sedežev ali totalne zastarelosti.
LPL
Re: Vožnja MB - LJ vsak dan
Sem se malce nasmejal ob Daretovih komentarjih vožnje z vlakom med Mariborom in Ljubljano. Se pa povsem strinjam z Ljubiteljevimi trditvami. Poleg tega, da je avtobus na omenjeni relaciji počasnejši, je vsaj zame v veliki večini primerov tudi bistveno manj udoben od vlaka, ki je zame neprimerljivo bolj komfortno prevozno sredstvo, prostora med sedeži je bistveno več kot v katerem koli avtobusu, vsi vlaki imajo praviloma funkcionalne WC-je, med vožnjo se lahko sprehodiš po vagonih in si pretegneš noge,... Poleg tega ima celo prestopanje v Zidanem Mostu svoje prednosti, povprečno je časa ravno za en hitri cigaret. Avtobusov nikoli nisem maral, vožnja je večinoma neudobna, v povprečju je veliko več tresenja po slabih lokalnih cestah kot na železnici, zaviranje avtobusov in pospeševanje je bolj sunkovito kot na vlaku itd. Na daljših relacijah na slovenskih vlakih pa pogrešam gostinsko ponudbo. Če že tega ni, bi na vlake lahko namestili vsaj kakšne funkcionalne avtomate s prigrizki in kavo.