Promet na Bohinjki - splošna problematika

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a mateja »

Nurmi, komu bo počil film? Prebivalcem ob bohinjki? Zaposlenim na SŽ? Županom? Komu? Se bojim, da bo film počil samo tistim, ki na tej progi služijo kruh, in redkim idiotom, kot sem jaz, ki se še vozimo z vlakom.

Ko so naumili super povezavo iz Ljubljane na 4219 sem pričakovala, da bo to šlo še komu v nos. Nope .. Sem edina.

Ko so na Jesenicah odstranili tiste grde table, se pričakovala, da bo informacijski mrk trajal maksimalno en teden, potem se bo pa en lep displej pojavil. Nope .. Očitno tudi nikogar to ne moti. Samo mene.

Ko so zvandalizirali notranjost jeseniške postaje, sem pričakovala, da bodo vsaj Jeseničani zgubili živce. Nope …

Zdaj sta v modi eko in turizem. Ob bohinjki imaš eko scene in turizma dovolj, a glej ga zlomka, nobenih idej o turizmu na bohinjski progi ni. Samo para. Potniški vlaki se ukinjajo, priti iz Postaje (Mosta na Soči) v Tolmin in naprej proti Bovcu pa je tudi cela znanost. Kje je tukaj integriran promet?! Včasih tega pojma še poznali nismo, pa so ljudje iz Baške grape hodili v Tolmin z vlakom!
Danes pa je tako, da turisti sami najdejo bohinjko in potem se na vlaku z rokami pogovarjajo s sprevodnikom, ki ne zna nobenega tujega jezika, na Jesenicah jih pa itak jaz usmerjam. Lep napredek!

Meni gre na smeh, ko poslušam vse blazne ideje od ljubljanski železniški postaji in o drugem tiru do Kopra pod zemljo in podobne reči. Ja, seveda. Ne rečem, da to ni potrebno, ampak res ne razumem, zakaj v tej državi gradimo nove in nove reči, ki jih 1000krat preplačamo, obstoječe infrastrukture pa ne znamo ne izkoristit in ne posodobit. Ne, raje odkupujemo zemljišča, se zafrkavamo s kmeti, ekologi, podpisujemo anekse in mečemo denar z lopato skozi okno.

Nurmi, ne delaj si utvar, da bo kdo jokal za bohinjko. Jaz in ti in še kakih pet ljudi. Tolminci recimo že več let sanjajo, da bi progo spremenili v cesto in se z avti vozili v Bohinjsko Bistrico.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1950
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Še sreča da so pred vrati volitve. Potem pa, boste videli, bo zares čisto in popolnoma vse drugače. In tudi Mateji bo posijalo sonce... :lol:
preglednik
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a cokla »

mateja napisal/-a: Danes pa je tako, da turisti sami najdejo bohinjko in potem se na vlaku z rokami pogovarjajo s sprevodnikom, ki ne zna nobenega tujega jezika, na Jesenicah jih pa itak jaz usmerjam. Lep napredek!
To pa ni res...večina jih pozna vsaj tri...hrvaško, srpsko ali bošnjaško... :mrgreen:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a mkx »

mateja napisal/-a:Ne rečem, da to ni potrebno, ampak res ne razumem, zakaj v tej državi gradimo nove in nove reči, ki jih 1000krat preplačamo, obstoječe infrastrukture pa ne znamo ne izkoristit in ne posodobit. Ne, raje odkupujemo zemljišča, se zafrkavamo s kmeti, ekologi, podpisujemo anekse in mečemo denar z lopato skozi okno.
Takšno obnašanje je v tem trenutku in. Oni dan so v našo firmo prihlačali eni škrici od konzultantov za poslovanje. Ugotovili so, da imamo premalo investicij in preveč stroškov. Moja interpretacija: investicije povečujejo knjigovodsko vrednost firme, kar pomaga pri (raz)prodaji, stroški pa jo zmanjšujejo. Tudi če isti posel opraviš skozi vzdrževanje in lastno delo (=stroški) s kumulativno manjšim denarnim vložkom, je to še vedno slabše kot če več denarja porabiš za investicijo. Če to ugotovitev apliciram na JŽI, ugotovim, da je treba več investirati - kajpada v novo infrastrukturo, torej drugi tir proti Kopru - in manj trošiti, torej ne vzdrževati obstoječe infrastrukture. In Bog (ali pa Alah) ne daj, da bi investirali v znanje. ](*,) Da ne govorimo o tem, da je za smiselno vzdrževanje česarkoli potrebno dokaj podrobno poznavanje ta-istega, med tem ko za naročilo (izgradnje) novega ne rabiš vedeti (in razmišljati) prav nič.

Kakšna teleta so Švicarji, da si toliko dajo opraviti z vzornim vzdrževanjem starih naprav #-o Da jim samo konzultanti razložijo, kako je prav, potem bodo šele Švicarji prosperirali :^o
LP, Metod
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a primožflori »

mateja napisal/-a:Nurmi, komu bo počil film? Prebivalcem ob bohinjki? Zaposlenim na SŽ? Županom? Komu? Se bojim, da bo film počil samo tistim, ki na tej progi služijo kruh, in redkim idiotom, kot sem jaz, ki se še vozimo z vlakom.

Ko so naumili super povezavo iz Ljubljane na 4219 sem pričakovala, da bo to šlo še komu v nos. Nope .. Sem edina.

Ko so na Jesenicah odstranili tiste grde table, se pričakovala, da bo informacijski mrk trajal maksimalno en teden, potem se bo pa en lep displej pojavil. Nope .. Očitno tudi nikogar to ne moti. Samo mene.

Ko so zvandalizirali notranjost jeseniške postaje, sem pričakovala, da bodo vsaj Jeseničani zgubili živce. Nope …

Zdaj sta v modi eko in turizem. Ob bohinjki imaš eko scene in turizma dovolj, a glej ga zlomka, nobenih idej o turizmu na bohinjski progi ni. Samo para. Potniški vlaki se ukinjajo, priti iz Postaje (Mosta na Soči) v Tolmin in naprej proti Bovcu pa je tudi cela znanost. Kje je tukaj integriran promet?! Včasih tega pojma še poznali nismo, pa so ljudje iz Baške grape hodili v Tolmin z vlakom!
Danes pa je tako, da turisti sami najdejo bohinjko in potem se na vlaku z rokami pogovarjajo s sprevodnikom, ki ne zna nobenega tujega jezika, na Jesenicah jih pa itak jaz usmerjam. Lep napredek!

Meni gre na smeh, ko poslušam vse blazne ideje od ljubljanski železniški postaji in o drugem tiru do Kopra pod zemljo in podobne reči. Ja, seveda. Ne rečem, da to ni potrebno, ampak res ne razumem, zakaj v tej državi gradimo nove in nove reči, ki jih 1000krat preplačamo, obstoječe infrastrukture pa ne znamo ne izkoristit in ne posodobit. Ne, raje odkupujemo zemljišča, se zafrkavamo s kmeti, ekologi, podpisujemo anekse in mečemo denar z lopato skozi okno.

Nurmi, ne delaj si utvar, da bo kdo jokal za bohinjko. Jaz in ti in še kakih pet ljudi. Tolminci recimo že več let sanjajo, da bi progo spremenili v cesto in se z avti vozili v Bohinjsko Bistrico.
Se popolnoma strinjam z tvojim mnenjem,upam,da je Bohinjska proga že v tisti UNESCO dediščini zaščitena.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

mateja napisal/-a:...... Tolminci recimo že več let sanjajo, da bi progo spremenili v cesto in se z avti vozili v Bohinjsko Bistrico.
Pametno, pametno. Dobili bodo enosmerno cesto. press :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Čišo »

primožflori napisal/-a:Se popolnoma strinjam z tvojim mnenjem,upam,da je Bohinjska proga že v tisti UNESCO dediščini zaščitena.
Eden osnovnih pogojev za UNESCO je UPRAVLJALSKI NAČRT ... Upravljalski načrt za Bohinjsko progo? Hahaha, kaj pa je to za ena neumnost? :mrgreen:
Tako počasi se prebujamo ...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1950
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kaj vse je že vozilo po Bohinjki, če se omejim samo na obdobje ki se ga sam spominjam (zadnjih 30-40 let). Razni obvozi zaradi izpadov na italjanski in naši strani so bili stalnica. V službenem voznem redu so bile na relaciji Jesenice - Nova Gorica, do modernizacije Pontebane, stalne rezervirane trase za brze vlake med Avstrijo in Italijo. Potem "soški koridor", prevozi razsutih tovorov iz Kopra v Avstrijo, ki je funkcioniral kar neko obdobje. Spominjam se tudi otvoritve kontejnerskega vlaka Koper-Salzburg, ki je (mislim da enkrat tedensko) peljal samo nekajkrat, potem pa nekam usahnil. Daljše obdobje je v 80-tih vozil tudi oprtni vlak s turškimi kamioni iz Trsta v Wels.
Če izpustimo obdobje do druge sv. vojne, ko so po tej progi vozili redni mednarodni iz Trsta v razna evropska mesta, je zadnji redni mednarodni vlak vozil v času elektrifikacije in modernizacije gorenjske proge (na relaciji Reka-London).
Danes pač je kar je. Ponovno mednarodno uveljavitev te povezave vidim v turističnem regionalnem prometu med Italijo (FJK), Slovenijo in Avstrijsko Koroško. Ko bo čas zrel, kriza mimo in politična volja prisotna.
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika

Odgovor Napisal/-a trocken »

preglednik napisal/-a:Kaj vse je že vozilo po Bohinjki, če se omejim samo na obdobje ki se ga sam spominjam (zadnjih 30-40 let). Razni obvozi zaradi izpadov na italjanski in naši strani so bili stalnica. V službenem voznem redu so bile na relaciji Jesenice - Nova Gorica, do modernizacije Pontebane, stalne rezervirane trase za brze vlake med Avstrijo in Italijo. Potem "soški koridor", prevozi razsutih tovorov iz Kopra v Avstrijo, ki je funkcioniral kar neko obdobje. Spominjam se tudi otvoritve kontejnerskega vlaka Koper-Salzburg, ki je (mislim da enkrat tedensko) peljal samo nekajkrat, potem pa nekam usahnil. Daljše obdobje je v 80-tih vozil tudi oprtni vlak s turškimi kamioni iz Trsta v Wels.
Če izpustimo obdobje do druge sv. vojne, ko so po tej progi vozili redni mednarodni iz Trsta v razna evropska mesta, je zadnji redni mednarodni vlak vozil v času elektrifikacije in modernizacije gorenjske proge (na relaciji Reka-London).
Danes pač je kar je. Ponovno mednarodno uveljavitev te povezave vidim v turističnem regionalnem prometu med Italijo (FJK), Slovenijo in Avstrijsko Koroško. Ko bo čas zrel, kriza mimo in politična volja prisotna.

Po ukinitvi "Venezie" bo Bohinjka edina povezava med Vzhodom in Italijo z javnim prevozom (Nova Gorica železniška postaja -mestni avtobus št.1
Gorica železniška postaja) - veliko več kot le regionalna povezava torej.
Od uveljavitve Schengena naprej je omenjena povezava za vse popotnike (interrail...) zelo popularna in uporabljana. Kakšne posebne reklame za to povezavo ni potrebno delati, saj informacije danes potujejo mimo uradnih birokratskih institucij (TIC,PIC,INFO CENTR itd...) doba interneta pač.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika

Odgovor Napisal/-a mkx »

trocken napisal/-a:Od uveljavitve Schengena naprej ...
No, končno je nekdo napisal pravi razlog za to, da Tuljoti ukinjajo vse potniške vlake preko svoje vzhodne meje #-o
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika

Odgovor Napisal/-a igor72 »

mkx napisal/-a:
trocken napisal/-a:Od uveljavitve Schengena naprej ...
No, končno je nekdo napisal pravi razlog za to, da Tuljoti ukinjajo vse potniške vlake preko svoje vzhodne meje #-o
Da ne boš mislil, da je na zahodni in severni meji kaj boljše ....
LEP DAN
Igor
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Nisem vedel, da na Bohinjki hkrati z opuščanjem zasedenosti nekaterih postaj odstranjujejo tudi tirne kapacitete ob njih! :? :roll: #-o Jasno je, da že nezasedenost postaj zmanjšuje propustnost proge, hkrati pa zaradi tega pogosteje prihaja do zamud vlakov. Poleg tega se tako na tej kot tudi na večini ostalih, in to ne samo regionalnih :!:, prog daljšajo potovalni časi, med drugim verjetno tudi zaradi vedno večjega števila počasnih voženj :?: Se mi pa zdi višek nesramnosti, da odstranjujejo tudi tirnice na Bohinjki, saj to niti pod razno ni v skladu z državno strategijo za izboljšanje in integracijo javnega prevoza po Sloveniji. Upam samo, da jim res ne bo slučajno kdaj prišlo na pamet ukiniti kar celotne proge, ki spada med najlepše v Evropi. [-o<
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

trance0 napisal/-a:Upam samo, da jim res ne bo slučajno kdaj prišlo na pamet ukiniti kar celotne proge, ki spada med najlepše v Evropi. [-o<
Ne kliči hudiča. #-o
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika

Odgovor Napisal/-a gorican »

Na katerih železniških postajah na Bohinjski progi pa odstranjujejo tire?
Na postajah v Prvačini in Volčji Dragi so še vsi,neglede nato,da že nekaj let ni več parkiranih tovornih vagonov na slednji postaji.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a trance0 »

To je izjavil Nurmi, ki vozi na tej progi:
Nurmi napisal/-a: Namensko uničujejo vse skupaj! Saj to pišemo s Čišotom, ves ta čas.Ko bi samo zaprli postaje,ampak mečejo ven tudi tire.In ko bo nekega dne prišlo daljinsko vodenje (prej ali slej bo) si s postajami kot so Dutovlje,Branik,Plave,Hudajužna lahko samo obrišeš rit.Ko bi pustili vse te postaje zasedene oz. bi pustili tire notri in naredili daljinsko vodenje.Potem bi imel na Bohinjki intervale med postajami od 7-13 minut.Kak status bi imele,kot postaje ali mogoče izogibavališča,...je irelevantno.Tako se pa že da križariti in čarati tudi na enotirni progi.Zdaj pa...... znanstvena fantastika.
[-o< Takle mamo!
Jaz tega osebno tega nisem videl, ker se po tej progi nisem peljal že zelooo dooolgooo. Moram enkrat spet it, preden jo zaprejo za vedno. :twisted: Ne, šalo na stran, resnično upam, da se proga modernizira in da se ob uvedbi daljinskega vodenja prometa na njej tudi ponovno poveča tirne kapacitete na postajah, kjer so bile le-te prej zmanjšane, saj bo takrat, upam, promet na Bohinjki bistveno večji kot danes... [-o<
Odgovori