Promet na Bohinjki - splošna problematika
Re: Muzejski vlak 2011
Nurmi, komu bo počil film? Prebivalcem ob bohinjki? Zaposlenim na SŽ? Županom? Komu? Se bojim, da bo film počil samo tistim, ki na tej progi služijo kruh, in redkim idiotom, kot sem jaz, ki se še vozimo z vlakom.
Ko so naumili super povezavo iz Ljubljane na 4219 sem pričakovala, da bo to šlo še komu v nos. Nope .. Sem edina.
Ko so na Jesenicah odstranili tiste grde table, se pričakovala, da bo informacijski mrk trajal maksimalno en teden, potem se bo pa en lep displej pojavil. Nope .. Očitno tudi nikogar to ne moti. Samo mene.
Ko so zvandalizirali notranjost jeseniške postaje, sem pričakovala, da bodo vsaj Jeseničani zgubili živce. Nope …
Zdaj sta v modi eko in turizem. Ob bohinjki imaš eko scene in turizma dovolj, a glej ga zlomka, nobenih idej o turizmu na bohinjski progi ni. Samo para. Potniški vlaki se ukinjajo, priti iz Postaje (Mosta na Soči) v Tolmin in naprej proti Bovcu pa je tudi cela znanost. Kje je tukaj integriran promet?! Včasih tega pojma še poznali nismo, pa so ljudje iz Baške grape hodili v Tolmin z vlakom!
Danes pa je tako, da turisti sami najdejo bohinjko in potem se na vlaku z rokami pogovarjajo s sprevodnikom, ki ne zna nobenega tujega jezika, na Jesenicah jih pa itak jaz usmerjam. Lep napredek!
Meni gre na smeh, ko poslušam vse blazne ideje od ljubljanski železniški postaji in o drugem tiru do Kopra pod zemljo in podobne reči. Ja, seveda. Ne rečem, da to ni potrebno, ampak res ne razumem, zakaj v tej državi gradimo nove in nove reči, ki jih 1000krat preplačamo, obstoječe infrastrukture pa ne znamo ne izkoristit in ne posodobit. Ne, raje odkupujemo zemljišča, se zafrkavamo s kmeti, ekologi, podpisujemo anekse in mečemo denar z lopato skozi okno.
Nurmi, ne delaj si utvar, da bo kdo jokal za bohinjko. Jaz in ti in še kakih pet ljudi. Tolminci recimo že več let sanjajo, da bi progo spremenili v cesto in se z avti vozili v Bohinjsko Bistrico.
Ko so naumili super povezavo iz Ljubljane na 4219 sem pričakovala, da bo to šlo še komu v nos. Nope .. Sem edina.
Ko so na Jesenicah odstranili tiste grde table, se pričakovala, da bo informacijski mrk trajal maksimalno en teden, potem se bo pa en lep displej pojavil. Nope .. Očitno tudi nikogar to ne moti. Samo mene.
Ko so zvandalizirali notranjost jeseniške postaje, sem pričakovala, da bodo vsaj Jeseničani zgubili živce. Nope …
Zdaj sta v modi eko in turizem. Ob bohinjki imaš eko scene in turizma dovolj, a glej ga zlomka, nobenih idej o turizmu na bohinjski progi ni. Samo para. Potniški vlaki se ukinjajo, priti iz Postaje (Mosta na Soči) v Tolmin in naprej proti Bovcu pa je tudi cela znanost. Kje je tukaj integriran promet?! Včasih tega pojma še poznali nismo, pa so ljudje iz Baške grape hodili v Tolmin z vlakom!
Danes pa je tako, da turisti sami najdejo bohinjko in potem se na vlaku z rokami pogovarjajo s sprevodnikom, ki ne zna nobenega tujega jezika, na Jesenicah jih pa itak jaz usmerjam. Lep napredek!
Meni gre na smeh, ko poslušam vse blazne ideje od ljubljanski železniški postaji in o drugem tiru do Kopra pod zemljo in podobne reči. Ja, seveda. Ne rečem, da to ni potrebno, ampak res ne razumem, zakaj v tej državi gradimo nove in nove reči, ki jih 1000krat preplačamo, obstoječe infrastrukture pa ne znamo ne izkoristit in ne posodobit. Ne, raje odkupujemo zemljišča, se zafrkavamo s kmeti, ekologi, podpisujemo anekse in mečemo denar z lopato skozi okno.
Nurmi, ne delaj si utvar, da bo kdo jokal za bohinjko. Jaz in ti in še kakih pet ljudi. Tolminci recimo že več let sanjajo, da bi progo spremenili v cesto in se z avti vozili v Bohinjsko Bistrico.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Muzejski vlak 2011
Še sreča da so pred vrati volitve. Potem pa, boste videli, bo zares čisto in popolnoma vse drugače. In tudi Mateji bo posijalo sonce...
preglednik
Re: Muzejski vlak 2011
To pa ni res...večina jih pozna vsaj tri...hrvaško, srpsko ali bošnjaško...mateja napisal/-a: Danes pa je tako, da turisti sami najdejo bohinjko in potem se na vlaku z rokami pogovarjajo s sprevodnikom, ki ne zna nobenega tujega jezika, na Jesenicah jih pa itak jaz usmerjam. Lep napredek!
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Muzejski vlak 2011
Takšno obnašanje je v tem trenutku in. Oni dan so v našo firmo prihlačali eni škrici od konzultantov za poslovanje. Ugotovili so, da imamo premalo investicij in preveč stroškov. Moja interpretacija: investicije povečujejo knjigovodsko vrednost firme, kar pomaga pri (raz)prodaji, stroški pa jo zmanjšujejo. Tudi če isti posel opraviš skozi vzdrževanje in lastno delo (=stroški) s kumulativno manjšim denarnim vložkom, je to še vedno slabše kot če več denarja porabiš za investicijo. Če to ugotovitev apliciram na JŽI, ugotovim, da je treba več investirati - kajpada v novo infrastrukturo, torej drugi tir proti Kopru - in manj trošiti, torej ne vzdrževati obstoječe infrastrukture. In Bog (ali pa Alah) ne daj, da bi investirali v znanje. Da ne govorimo o tem, da je za smiselno vzdrževanje česarkoli potrebno dokaj podrobno poznavanje ta-istega, med tem ko za naročilo (izgradnje) novega ne rabiš vedeti (in razmišljati) prav nič.mateja napisal/-a:Ne rečem, da to ni potrebno, ampak res ne razumem, zakaj v tej državi gradimo nove in nove reči, ki jih 1000krat preplačamo, obstoječe infrastrukture pa ne znamo ne izkoristit in ne posodobit. Ne, raje odkupujemo zemljišča, se zafrkavamo s kmeti, ekologi, podpisujemo anekse in mečemo denar z lopato skozi okno.
Kakšna teleta so Švicarji, da si toliko dajo opraviti z vzornim vzdrževanjem starih naprav Da jim samo konzultanti razložijo, kako je prav, potem bodo šele Švicarji prosperirali
LP, Metod
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Muzejski vlak 2011
Se popolnoma strinjam z tvojim mnenjem,upam,da je Bohinjska proga že v tisti UNESCO dediščini zaščitena.mateja napisal/-a:Nurmi, komu bo počil film? Prebivalcem ob bohinjki? Zaposlenim na SŽ? Županom? Komu? Se bojim, da bo film počil samo tistim, ki na tej progi služijo kruh, in redkim idiotom, kot sem jaz, ki se še vozimo z vlakom.
Ko so naumili super povezavo iz Ljubljane na 4219 sem pričakovala, da bo to šlo še komu v nos. Nope .. Sem edina.
Ko so na Jesenicah odstranili tiste grde table, se pričakovala, da bo informacijski mrk trajal maksimalno en teden, potem se bo pa en lep displej pojavil. Nope .. Očitno tudi nikogar to ne moti. Samo mene.
Ko so zvandalizirali notranjost jeseniške postaje, sem pričakovala, da bodo vsaj Jeseničani zgubili živce. Nope …
Zdaj sta v modi eko in turizem. Ob bohinjki imaš eko scene in turizma dovolj, a glej ga zlomka, nobenih idej o turizmu na bohinjski progi ni. Samo para. Potniški vlaki se ukinjajo, priti iz Postaje (Mosta na Soči) v Tolmin in naprej proti Bovcu pa je tudi cela znanost. Kje je tukaj integriran promet?! Včasih tega pojma še poznali nismo, pa so ljudje iz Baške grape hodili v Tolmin z vlakom!
Danes pa je tako, da turisti sami najdejo bohinjko in potem se na vlaku z rokami pogovarjajo s sprevodnikom, ki ne zna nobenega tujega jezika, na Jesenicah jih pa itak jaz usmerjam. Lep napredek!
Meni gre na smeh, ko poslušam vse blazne ideje od ljubljanski železniški postaji in o drugem tiru do Kopra pod zemljo in podobne reči. Ja, seveda. Ne rečem, da to ni potrebno, ampak res ne razumem, zakaj v tej državi gradimo nove in nove reči, ki jih 1000krat preplačamo, obstoječe infrastrukture pa ne znamo ne izkoristit in ne posodobit. Ne, raje odkupujemo zemljišča, se zafrkavamo s kmeti, ekologi, podpisujemo anekse in mečemo denar z lopato skozi okno.
Nurmi, ne delaj si utvar, da bo kdo jokal za bohinjko. Jaz in ti in še kakih pet ljudi. Tolminci recimo že več let sanjajo, da bi progo spremenili v cesto in se z avti vozili v Bohinjsko Bistrico.
Re: Muzejski vlak 2011
Pametno, pametno. Dobili bodo enosmerno cesto. pressmateja napisal/-a:...... Tolminci recimo že več let sanjajo, da bi progo spremenili v cesto in se z avti vozili v Bohinjsko Bistrico.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Muzejski vlak 2011
Eden osnovnih pogojev za UNESCO je UPRAVLJALSKI NAČRT ... Upravljalski načrt za Bohinjsko progo? Hahaha, kaj pa je to za ena neumnost?primožflori napisal/-a:Se popolnoma strinjam z tvojim mnenjem,upam,da je Bohinjska proga že v tisti UNESCO dediščini zaščitena.
Tako počasi se prebujamo ...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika
Kaj vse je že vozilo po Bohinjki, če se omejim samo na obdobje ki se ga sam spominjam (zadnjih 30-40 let). Razni obvozi zaradi izpadov na italjanski in naši strani so bili stalnica. V službenem voznem redu so bile na relaciji Jesenice - Nova Gorica, do modernizacije Pontebane, stalne rezervirane trase za brze vlake med Avstrijo in Italijo. Potem "soški koridor", prevozi razsutih tovorov iz Kopra v Avstrijo, ki je funkcioniral kar neko obdobje. Spominjam se tudi otvoritve kontejnerskega vlaka Koper-Salzburg, ki je (mislim da enkrat tedensko) peljal samo nekajkrat, potem pa nekam usahnil. Daljše obdobje je v 80-tih vozil tudi oprtni vlak s turškimi kamioni iz Trsta v Wels.
Če izpustimo obdobje do druge sv. vojne, ko so po tej progi vozili redni mednarodni iz Trsta v razna evropska mesta, je zadnji redni mednarodni vlak vozil v času elektrifikacije in modernizacije gorenjske proge (na relaciji Reka-London).
Danes pač je kar je. Ponovno mednarodno uveljavitev te povezave vidim v turističnem regionalnem prometu med Italijo (FJK), Slovenijo in Avstrijsko Koroško. Ko bo čas zrel, kriza mimo in politična volja prisotna.
Če izpustimo obdobje do druge sv. vojne, ko so po tej progi vozili redni mednarodni iz Trsta v razna evropska mesta, je zadnji redni mednarodni vlak vozil v času elektrifikacije in modernizacije gorenjske proge (na relaciji Reka-London).
Danes pač je kar je. Ponovno mednarodno uveljavitev te povezave vidim v turističnem regionalnem prometu med Italijo (FJK), Slovenijo in Avstrijsko Koroško. Ko bo čas zrel, kriza mimo in politična volja prisotna.
preglednik
Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika
preglednik napisal/-a:Kaj vse je že vozilo po Bohinjki, če se omejim samo na obdobje ki se ga sam spominjam (zadnjih 30-40 let). Razni obvozi zaradi izpadov na italjanski in naši strani so bili stalnica. V službenem voznem redu so bile na relaciji Jesenice - Nova Gorica, do modernizacije Pontebane, stalne rezervirane trase za brze vlake med Avstrijo in Italijo. Potem "soški koridor", prevozi razsutih tovorov iz Kopra v Avstrijo, ki je funkcioniral kar neko obdobje. Spominjam se tudi otvoritve kontejnerskega vlaka Koper-Salzburg, ki je (mislim da enkrat tedensko) peljal samo nekajkrat, potem pa nekam usahnil. Daljše obdobje je v 80-tih vozil tudi oprtni vlak s turškimi kamioni iz Trsta v Wels.
Če izpustimo obdobje do druge sv. vojne, ko so po tej progi vozili redni mednarodni iz Trsta v razna evropska mesta, je zadnji redni mednarodni vlak vozil v času elektrifikacije in modernizacije gorenjske proge (na relaciji Reka-London).
Danes pač je kar je. Ponovno mednarodno uveljavitev te povezave vidim v turističnem regionalnem prometu med Italijo (FJK), Slovenijo in Avstrijsko Koroško. Ko bo čas zrel, kriza mimo in politična volja prisotna.
Po ukinitvi "Venezie" bo Bohinjka edina povezava med Vzhodom in Italijo z javnim prevozom (Nova Gorica železniška postaja -mestni avtobus št.1
Gorica železniška postaja) - veliko več kot le regionalna povezava torej.
Od uveljavitve Schengena naprej je omenjena povezava za vse popotnike (interrail...) zelo popularna in uporabljana. Kakšne posebne reklame za to povezavo ni potrebno delati, saj informacije danes potujejo mimo uradnih birokratskih institucij (TIC,PIC,INFO CENTR itd...) doba interneta pač.
Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika
No, končno je nekdo napisal pravi razlog za to, da Tuljoti ukinjajo vse potniške vlake preko svoje vzhodne mejetrocken napisal/-a:Od uveljavitve Schengena naprej ...
LP, Metod
Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika
Da ne boš mislil, da je na zahodni in severni meji kaj boljše ....mkx napisal/-a:No, končno je nekdo napisal pravi razlog za to, da Tuljoti ukinjajo vse potniške vlake preko svoje vzhodne mejetrocken napisal/-a:Od uveljavitve Schengena naprej ...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika
Nisem vedel, da na Bohinjki hkrati z opuščanjem zasedenosti nekaterih postaj odstranjujejo tudi tirne kapacitete ob njih! Jasno je, da že nezasedenost postaj zmanjšuje propustnost proge, hkrati pa zaradi tega pogosteje prihaja do zamud vlakov. Poleg tega se tako na tej kot tudi na večini ostalih, in to ne samo regionalnih , prog daljšajo potovalni časi, med drugim verjetno tudi zaradi vedno večjega števila počasnih voženj Se mi pa zdi višek nesramnosti, da odstranjujejo tudi tirnice na Bohinjki, saj to niti pod razno ni v skladu z državno strategijo za izboljšanje in integracijo javnega prevoza po Sloveniji. Upam samo, da jim res ne bo slučajno kdaj prišlo na pamet ukiniti kar celotne proge, ki spada med najlepše v Evropi.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika
Ne kliči hudiča.trance0 napisal/-a:Upam samo, da jim res ne bo slučajno kdaj prišlo na pamet ukiniti kar celotne proge, ki spada med najlepše v Evropi.
Re: Promet na Bohinjki - splošna problematika
Na katerih železniških postajah na Bohinjski progi pa odstranjujejo tire?
Na postajah v Prvačini in Volčji Dragi so še vsi,neglede nato,da že nekaj let ni več parkiranih tovornih vagonov na slednji postaji.
Na postajah v Prvačini in Volčji Dragi so še vsi,neglede nato,da že nekaj let ni več parkiranih tovornih vagonov na slednji postaji.
Re: Muzejski vlak 2011
To je izjavil Nurmi, ki vozi na tej progi:
Jaz tega osebno tega nisem videl, ker se po tej progi nisem peljal že zelooo dooolgooo. Moram enkrat spet it, preden jo zaprejo za vedno. Ne, šalo na stran, resnično upam, da se proga modernizira in da se ob uvedbi daljinskega vodenja prometa na njej tudi ponovno poveča tirne kapacitete na postajah, kjer so bile le-te prej zmanjšane, saj bo takrat, upam, promet na Bohinjki bistveno večji kot danes...Nurmi napisal/-a: Namensko uničujejo vse skupaj! Saj to pišemo s Čišotom, ves ta čas.Ko bi samo zaprli postaje,ampak mečejo ven tudi tire.In ko bo nekega dne prišlo daljinsko vodenje (prej ali slej bo) si s postajami kot so Dutovlje,Branik,Plave,Hudajužna lahko samo obrišeš rit.Ko bi pustili vse te postaje zasedene oz. bi pustili tire notri in naredili daljinsko vodenje.Potem bi imel na Bohinjki intervale med postajami od 7-13 minut.Kak status bi imele,kot postaje ali mogoče izogibavališča,...je irelevantno.Tako se pa že da križariti in čarati tudi na enotirni progi.Zdaj pa...... znanstvena fantastika.
Takle mamo!