Promet na Bohinjki - splošna problematika
Promet na Bohinjki - splošna problematika
Lepo je videt tole paro, malo manj lepo pa je dejstvo, da en izredni vlak na bohinjki, ki se kar utaplja v prometu, povzroči zamudo vsem ostalim.
Izluščeno iz teme Muzejski vlak 2011
Mod. Dolfe
Izluščeno iz teme Muzejski vlak 2011
Mod. Dolfe
Re: Muzejski vlak 2011
Mateja,mateja napisal/-a:Lepo je videt tole paro, malo manj lepo pa je dejstvo, da en izredni vlak na bohinjki, ki se kar utaplja v prometu, povzroči zamudo vsem ostalim.
enkrat v 365 dneh pa je to ja sprejeljivo, kaj ne?
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Muzejski vlak 2011
To utapljanje v prometu: Sedem parov potniških, en nabiralnik z dvema vagonoma in en vlak s cementom, pa še tisti le kot obvoz zaradi del na Južni železnici. No ja, avtovlak sem pozabil, ampak vseeno se ni za hvalit.mateja napisal/-a:Lepo je videt tole paro, malo manj lepo pa je dejstvo, da en izredni vlak na bohinjki, ki se kar utaplja v prometu, povzroči zamudo vsem ostalim.
preglednik
Re: Muzejski vlak 2011
Na 30 minutni interval med postajami je to gužva,dan ima samo 24 ur.preglednik napisal/-a:To utapljanje v prometu: Sedem parov potniških, en nabiralnik z dvema vagonoma in en vlak s cementom, pa še tisti le kot obvoz zaradi del na Južni železnici. No ja, avtovlak sem pozabil, ampak vseeno se ni za hvalit.mateja napisal/-a:Lepo je videt tole paro, malo manj lepo pa je dejstvo, da en izredni vlak na bohinjki, ki se kar utaplja v prometu, povzroči zamudo vsem ostalim.
Kaj bo rekel!? scal bo od smeha!Tono napisal/-a:Nisi rekel, da je ventilator delal sedem in pol minut?Nurmi napisal/-a:5 min pa je kaput!
Sem pa si včeraj ogledal reveža. Hude saje so ga fentale. Bomo videli, kaj bo rekel majster Rudi na zadevo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2011
Utapljanje v prometu je seveda mišljeno ironično. Prometa ni skoraj nič, ampak vseeno jim uspe, da en izredni vlak povzroči zamudo vsaj petim vlakom.preglednik napisal/-a:To utapljanje v prometu: Sedem parov potniških, en nabiralnik z dvema vagonoma in en vlak s cementom, pa še tisti le kot obvoz zaradi del na Južni železnici. No ja, avtovlak sem pozabil, ampak vseeno se ni za hvalit.mateja napisal/-a:Lepo je videt tole paro, malo manj lepo pa je dejstvo, da en izredni vlak na bohinjki, ki se kar utaplja v prometu, povzroči zamudo vsem ostalim.
30 minut? A mi lahko to malo razložiš? Med nekaterimi postajami ni toliko razmika.Nurmi napisal/-a: Na 30 minutni interval med postajami je to gužva,dan ima samo 24 ur.
Re: Muzejski vlak 2011
Mateja,ko je vse zasedeno res ni pol ure med postajami ampak v povprečju okoli 15-20 min.In tako kot "padajo postaje ven" tako se daljšajo intervali med zasedenimi postajami.Tako da prideš na primer ob 18h zvečer v situacijo,ko je voznega časa npr. Most na Soči-Boh.Bistrica 45 min na eno stran.En vlak dol,da pride drugi gor traja uro in pol.Pa še na "mizi" skrižaš vlake v 2 minutah,s kretnikom na biciklu in jezikom do kolen rabiš pa 10 minut.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2011
Para je vozila krepko pred 18. uro. Glede na »gostoto« vlakov (dajem v narekovaj, da ne bo spet kdo narobe razumel) bi lahko tudi tole paro in drezino spravili skozi brez težav.
Nurmi, mi lahko razložiš, kakšna je bila situacija recimo 20 let nazaj? Moj spomin ne pomni, da bi kdaj križali recimo v Podmelcu, torej se je križalo na istih postajah kot sedaj. In bilo je več prometa in je šlo. Kaj se je spremenilo od takrat?
Nurmi, mi lahko razložiš, kakšna je bila situacija recimo 20 let nazaj? Moj spomin ne pomni, da bi kdaj križali recimo v Podmelcu, torej se je križalo na istih postajah kot sedaj. In bilo je več prometa in je šlo. Kaj se je spremenilo od takrat?
Re: Muzejski vlak 2011
Uf za dvajset let nazaj se ne spomnim,kako je točno bilo.Spomnim se prometnikov na postajah Plave,Kanal,Hudajužna,Boh.Bela. Drugo je pa zbledelo in bi ti zdaj prodajal banane. Vem da je trenutna izkoriščenost prepustne moči na odseku Gorica-Jesenice okoli 94%.Se pravi pri teh zasedbah imaš 6% lufta,da vrineš kak izredni vlak.Pa še to vlak z "normalnimi" voznimi časi,kar pa muzejski vlak zaradi svojih specifik niti približno ni.In na enotirni progi s takimi zasedbami postaj,s takimi napravami,takimi intervali.....
Samo en vlak ti daljša,pa se vozni red podira kot hiša iz kart.Tako,da 20 minutna zamuda se zakuha kot bi trenil.
Včasih ko so vodili promet vseh vlakov še prometniki,se je dalo kakega tovornega še obrniti drugam,kaj združiti,pretrasirati,odpovedat,zamakniti.In se je vedno našel prostor tudi za muzejca med delavnikom.Danes se pa gremo ene butale Holdingskih prevoznikov,pa infrastrukture,pa ne vem še kaj.
Ta drezina za Muzejcem je pa sploh poglavje zase in bolje da niti ne začenjam te debate.
Samo en vlak ti daljša,pa se vozni red podira kot hiša iz kart.Tako,da 20 minutna zamuda se zakuha kot bi trenil.
Včasih ko so vodili promet vseh vlakov še prometniki,se je dalo kakega tovornega še obrniti drugam,kaj združiti,pretrasirati,odpovedat,zamakniti.In se je vedno našel prostor tudi za muzejca med delavnikom.Danes se pa gremo ene butale Holdingskih prevoznikov,pa infrastrukture,pa ne vem še kaj.
Ta drezina za Muzejcem je pa sploh poglavje zase in bolje da niti ne začenjam te debate.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Muzejski vlak 2011
Muzejski vlak je postajo Grahovo prevozu ob 14.50uri.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Muzejski vlak 2011
Pozdrav
Nurmi, Tono, o kakšnem elektromotorju oz. ventilatorju je tu govora? Kak tip elektromotorja in kam ste ga "vgradili" ?
Nurmi, me pa tisto o prepustni moči Bohinjke pošteno straši. Se pravi, tudi če bi hoteli in imeli kaj, potem v tem trenutku kaj bistveno več vlakov skozi nebi spravili..... Imam v enem slepem kotu mojih malih možgančkov podatek, da je v zlatih časih te proge, pred prvo vojno, na progi vozilo 72 ali celo 75 vlakov dnevno ...In to na "bukove signale"....
LP
Jože
Nurmi, Tono, o kakšnem elektromotorju oz. ventilatorju je tu govora? Kak tip elektromotorja in kam ste ga "vgradili" ?
Nurmi, me pa tisto o prepustni moči Bohinjke pošteno straši. Se pravi, tudi če bi hoteli in imeli kaj, potem v tem trenutku kaj bistveno več vlakov skozi nebi spravili..... Imam v enem slepem kotu mojih malih možgančkov podatek, da je v zlatih časih te proge, pred prvo vojno, na progi vozilo 72 ali celo 75 vlakov dnevno ...In to na "bukove signale"....
LP
Jože
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejski vlak 2011
Sem malo poguglal...
Če hočete povečati prepustnost te proge, si morete prebrati
...zapis iz leta 2009
Seveda se nisem spomnil
Če hočete povečati prepustnost te proge, si morete prebrati
...zapis iz leta 2009
Seveda se nisem spomnil
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejski vlak 2011
Prepustnost proge se občutno zmanjša, če se podaljšajo odseki. Se pravi, če se ukine zasedenost postaj. S tem se pač onemogoči križanja vlakov ter odjave.Barbarpapa1 napisal/-a:
Nurmi, me pa tisto o prepustni moči Bohinjke pošteno straši. Se pravi, tudi če bi hoteli in imeli kaj, potem v tem trenutku kaj bistveno več vlakov skozi nebi spravili..... Imam v enem slepem kotu mojih malih možgančkov podatek, da je v zlatih časih te proge, pred prvo vojno, na progi vozilo 72 ali celo 75 vlakov dnevno ...In to na "bukove signale"....
LP
Jože
In ravno to vztrajno izvajajo na Bohinjki. Še malo, pa bo med Jesenicami in Novo Gorico le en odsek.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Muzejski vlak 2011
Jože sem globoko prepričan,da bo Tone objavil kako sliko.Samo zdaj še verjetno spi,mu je dala podkurjava po .......!
Bil je navaden motor 230V,...... ker si tehnični tip,ti bo vse jasno ko boš videl sliko.
Namensko uničujejo vse skupaj! Saj to pišemo s Čišotom, ves ta čas.Ko bi samo zaprli postaje,ampak mečejo ven tudi tire.In ko bo nekega dne prišlo daljinsko vodenje (prej ali slej bo) si s postajami kot so Dutovlje,Branik,Plave,Hudajužna lahko samo obrišeš rit.Ko bi pustili vse te postaje zasedene oz. bi pustili tire notri in naredili daljinsko vodenje.Potem bi imel na Bohinjki intervale med postajami od 7-13 minut.Kak status bi imele,kot postaje ali mogoče izogibavališča,...je irelevantno.Tako se pa že da križariti in čarati tudi na enotirni progi.Zdaj pa...... znanstvena fantastika.
Takle mamo!
Bil je navaden motor 230V,...... ker si tehnični tip,ti bo vse jasno ko boš videl sliko.
Namensko uničujejo vse skupaj! Saj to pišemo s Čišotom, ves ta čas.Ko bi samo zaprli postaje,ampak mečejo ven tudi tire.In ko bo nekega dne prišlo daljinsko vodenje (prej ali slej bo) si s postajami kot so Dutovlje,Branik,Plave,Hudajužna lahko samo obrišeš rit.Ko bi pustili vse te postaje zasedene oz. bi pustili tire notri in naredili daljinsko vodenje.Potem bi imel na Bohinjki intervale med postajami od 7-13 minut.Kak status bi imele,kot postaje ali mogoče izogibavališča,...je irelevantno.Tako se pa že da križariti in čarati tudi na enotirni progi.Zdaj pa...... znanstvena fantastika.
Takle mamo!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Muzejski vlak 2011
Še malo optimizma glede popustnosti bohinjske proge. Če bi bila trohica politične volje pa tudi realnih potreb (vlakov je tudi drugje zgleda bolj malo, pa te potrebe zaenkrat ni), bi izgubljene tire z raznih postajališč (Plave, Hudajužna, Avče ...) hitro lahko na novo dodali. Prostor je še zmeraj tam in ga hvalabogu niso še prodali. Seveda bi bilo potrebno vse skupaj še povezati v daljinsko vodenje, kar pa je že predmet večje posodobitve proge. Upam, da jo bomo enkrat dočakali, ali pa jo bodo morali zaradi nefunkcionalnosti ukiniti, česar pa Primorci ne bomo pustili.
preglednik
Re: Muzejski vlak 2011
Tisti dan,ko se zapre Bohinjka,se ustavijo vsi vlaki na primorskem.Garantirano.
Ker je situacija že tako napeta,manjka samo še pika na "i",da ljudem poči film,kaj se počne.
Ker je situacija že tako napeta,manjka samo še pika na "i",da ljudem poči film,kaj se počne.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!