Žal te nimam kaj popravljati, saj je hitrost preko vseh kretnic v odklon na postaji Maribor hitrost 20 km/h in to tako v smeri Z.most, kakor tudi v smeri Pesnica. Tako je možno hitreje peljati samo po tiru 2/33, (v tem primeru vlak vozi v premo), na katerem pa je sedaj zaradi rekonstrukcije peronske strehe izklopljena napetost VM. Poudariti gre, da vse kretnice na postaji Maribor le niso tako slabe kot kaže, saj je bilo nekaj zamenjanih v celoti, na nekaterih so še celo letos menjali ostrice in jih sanirali, ampak kdo se bo s tem obremenjeval. najlažje je omejit hitrost preko vseh.Dolfe napisal/-a:
Z eno samo kretnico
Gre za vse kretnice preko katere se vršijo uvozi in izvozi v smeri Zidani Most.
Mimogrede, preko vseh kretnic na postaji Maribor je hitrost največ 20 km/h. Tako piše na nalogih. Naj me Worms popravi, če je drugače.
Se pravi, poleg mostu je potrebno narediti še kompletno sanacijo tirov na mariborski postaji.
Most čez Dravo za 80km/h
Po moje, tudi če zamenjajo vse kretnice in uredijo tire, hitrost pri uvozu/izvozu, kot tudi morebitnem prevozu, ne bo nikoli večja kot 30 km/h. Povsem iz varnostnih razlogov.
Na večjih postajah hitrost ni zaželjena. Med drugim tudi iz varnostnih razlogov ne. Si lahko zamislite obseg črne kronike, če bi vlaki skozi mariborsko postajo vozili z 80km/h?
Isto velja za postajo Ljubljana, Zidani Most in Celje. Drugače bi bilo, če bi bili glavni prevozni tiri nekoliko odmaknjeni od same postaje.
20km/h kot je sedaj, je pa le prenizka hitrost.
Na večjih postajah hitrost ni zaželjena. Med drugim tudi iz varnostnih razlogov ne. Si lahko zamislite obseg črne kronike, če bi vlaki skozi mariborsko postajo vozili z 80km/h?
Isto velja za postajo Ljubljana, Zidani Most in Celje. Drugače bi bilo, če bi bili glavni prevozni tiri nekoliko odmaknjeni od same postaje.
20km/h kot je sedaj, je pa le prenizka hitrost.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Moje poznavanje tujih železniških sistemov je v resnici enako nič.
Morda pa imajo tudi zaradi tega toliko izrednih dogodkov. Bojda nimajo zagotovljene niti prepeljevalne poti.
Lahko pa se pohvalim, da sem eden redkih, ki se je skozi postajo Dobova peljal s 100km/h. In to trikrat! Nato so le znižali hitrost na 80 km/h.
Občutki?
Grozljivo in do Savskega Marofa mehka kolena ter telo polno adrenalina.
Morda pa imajo tudi zaradi tega toliko izrednih dogodkov. Bojda nimajo zagotovljene niti prepeljevalne poti.
Lahko pa se pohvalim, da sem eden redkih, ki se je skozi postajo Dobova peljal s 100km/h. In to trikrat! Nato so le znižali hitrost na 80 km/h.
Občutki?
Grozljivo in do Savskega Marofa mehka kolena ter telo polno adrenalina.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
@Dolfe: Kdaj si pa vozil skozi Dobovo brez postanka? A še v času skupne države?
@WORMS: Kako je pri vožnji tovornih vlakov skozi postajo Maribor - a poteka tudi čez kakšno križiščno kretnico v odklon (tolikokrat sem bil na postaji MB, pa nisem čisto prepričan, kako je )? Ker potem je baje Vmax le 35 km/h.
Menda je tudi na postaji v Špilju ni, kamor vozijo naši strojevodje. To bi kak MB strojevodja znal povedati...Morda pa imajo tudi zaradi tega toliko izrednih dogodkov. Bojda nimajo zagotovljene niti prepeljevalne poti.
@WORMS: Kako je pri vožnji tovornih vlakov skozi postajo Maribor - a poteka tudi čez kakšno križiščno kretnico v odklon (tolikokrat sem bil na postaji MB, pa nisem čisto prepričan, kako je )? Ker potem je baje Vmax le 35 km/h.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Ko sm bil v Jenbachu sem s prijateljem čakal na peronu postaje ko je mimo naju peljal tovorni vlak in to s hitrostjo ki sem jo vajen pri nas na odprtih progah.olfe ....si kdaj bil v Avstriji na kakšni od železniških postaj , medtem, ko je bil po zvočniku napovedan prevoz tovornega vlaka, ali pa vlaka, ki na tisti postaji ne ustavi ? ? ? Vlak prevozi postajo (po moji oceni) z vsaj 60 km/h, če ne celo več ...... (Celovec - npr po tiru št.1) .....
In vlak je peljal med peroni , ne po prevoznem tiru. :
Če pogledaš npr. Litijo, kjer je tudi precej potnikov, je prevoz mimo peronov 80 km/h, za ICS kakšnih 90 (sicer je podhod, ki pa ga nihče ne koristi); Pragersko 90 (dokler ni bilo počasne vožnje), manjše postaje pa recimo ekstrem postaja Rače in postajališče Orehova vas 120 oziroma za Pendolinota 160 km/h, Šentjur 140 km/h ...nepoznavalec napisal/-a:Ko sm bil v Jenbachu sem s prijateljem čakal na peronu postaje ko je mimo naju peljal tovorni vlak in to s hitrostjo ki sem jo vajen pri nas na odprtih progah.olfe ....si kdaj bil v Avstriji na kakšni od železniških postaj , medtem, ko je bil po zvočniku napovedan prevoz tovornega vlaka, ali pa vlaka, ki na tisti postaji ne ustavi ? ? ? Vlak prevozi postajo (po moji oceni) z vsaj 60 km/h, če ne celo več ...... (Celovec - npr po tiru št.1) .....
In vlak je peljal med peroni , ne po prevoznem tiru. :
Eehejjjj......., ustavite konje.
Saj skozi 80% postaj tudi pri nas vozijo vlaki z voznoredno hitrostj. In to tudi s 100km/h!
Večje vozliščne postaje pa imajo znižano hitrost na celotnem postajnem področju.
Obstaja resnična anekdota, (po pripovedovanju), ko je nek strojevodja striktno upošteval postavljeno signalizacijo in elemente v voznoredni knjižici, ter Pohorca pripeljal na peronski tir 7 (vsaj mislim da je šlo za ta tir) z 80 km/h, v ljubljansko postajo.
V trenutku je nastal cel hudič.....
Epilog: Že naslednji dan popravek v voznoredni knjižici.
Saj skozi 80% postaj tudi pri nas vozijo vlaki z voznoredno hitrostj. In to tudi s 100km/h!
Večje vozliščne postaje pa imajo znižano hitrost na celotnem postajnem področju.
Obstaja resnična anekdota, (po pripovedovanju), ko je nek strojevodja striktno upošteval postavljeno signalizacijo in elemente v voznoredni knjižici, ter Pohorca pripeljal na peronski tir 7 (vsaj mislim da je šlo za ta tir) z 80 km/h, v ljubljansko postajo.
V trenutku je nastal cel hudič.....
Epilog: Že naslednji dan popravek v voznoredni knjižici.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Mogoče bodo pa z novo postajo prišli prevozni tiri ki bodo dovolj odmaknjeni od peronov in bodo hitrosti večje kot sedaj.Obstaja resnična anekdota, (po pripovedovanju), ko je nek strojevodja striktno upošteval postavljeno signalizacijo in elemente v voznoredni knjižici, ter Pohorca pripeljal na peronski tir 7 (vsaj mislim da je šlo za ta tir) z 80 km/h, v ljubljansko postajo.
V trenutku je nastal cel hudič.....
Epilog: Že naslednji dan popravek v voznoredni knjižici.
Pa še nekaj me zanima.
Zakaj so pri nas peroni tako nizki da je treba včasih na vlak(713) plezati.
Sicer ne vem, so na progi od Hodoša do Murske sobote peroni višji?
Ali pa v Doboi kjer je bila pred časom moderniziran peron oz. postaja?
Ne prepeljevalne poti ni niti metra . V 99,9% primera te takoj za signalom caka avstrijska lokomotiva da se spne pa te odbije nazaj na drugo stran postaje. Stari strojevodje pa pravijo, da v tistem 0,1% so imeli avstrijci enkrat sreco, da ni za signalom stala avstrijska lokomotiva, ker so priletele cisterne z mehom v avstrijo brez zavore(zavirala je samo lokomotiva in prvi vagon) in brez strojevodje ter vlakovodje, ki sta skocila iz lokomotive nekje pri Sentilju. Vlak so baje vstavli nekje blizu Lipnice. Ce bi vlak cakala avstrijska lokomotiva danes verjetno vlaki ne bi vozili skozi Spilje ker bi ga zradiralo. Avstrijci so takrat mislili, da gre za desant Jugoslavije na Avstrijo.Morda pa imajo tudi zaradi tega toliko izrednih dogodkov. Bojda nimajo zagotovljene niti prepeljevalne poti.
Ugibam. Ali si morda bil v kabini 711 in to še v tistih starih časih ko je ta garnitura vozila vse do Beograda. Ali je morda šlo za povezavo z Zagrebškim letališčem ali pa je šlo za Areno ekspres Zagreb-Ljubljana-Pula.Dolfe napisal/-a: Lahko pa se pohvalim, da sem eden redkih, ki se je skozi postajo Dobova peljal s 100km/h. In to trikrat! Nato so le znižali hitrost na 80 km/h.
Občutki?
Grozljivo in do Savskega Marofa mehka kolena ter telo polno adrenalina.
Sicer pa te prosim v kolikor nimam prav, da poveš v katerem dizlu si bil, ter do kam je ta vlak vozil. Iz hitrosti katero omenjaš, je razvidno, da gre za potniški vlak. V tem primeru bi bila takrat lahko alternativa Fiat, kateri je dostikrat peljal izredne izletniške vlake v Kumrovec. Manj verjetno pa Kanarček.
Tine
1. Na avstrijskih železnicah prepeljevalne poti ne poznajo, če to kaj vpliva na število ID ne vem.541 napisal/-a:Menda je tudi na postaji v Špilju ni, kamor vozijo naši strojevodje. To bi kak MB strojevodja znal povedati...Morda pa imajo tudi zaradi tega toliko izrednih dogodkov. Bojda nimajo zagotovljene niti prepeljevalne poti.
@WORMS: Kako je pri vožnji tovornih vlakov skozi postajo Maribor - a poteka tudi čez kakšno križiščno kretnico v odklon (tolikokrat sem bil na postaji MB, pa nisem čisto prepričan, kako je )? Ker potem je baje Vmax le 35 km/h.
2. Čez Maribor ne moreš brez tega , da bi peljal čez vsaj enega "angleža", je pa razlika če je vozna pot postavljena v premo ali odklon.