Most čez Dravo za 80km/h

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Dolfe napisal/-a:
Z eno samo kretnico :?: #-o

Gre za vse kretnice preko katere se vršijo uvozi in izvozi v smeri Zidani Most.

Mimogrede, preko vseh kretnic na postaji Maribor je hitrost največ 20 km/h. Tako piše na nalogih. Naj me Worms popravi, če je drugače.

Se pravi, poleg mostu je potrebno narediti še kompletno sanacijo tirov na mariborski postaji.
Žal te nimam kaj popravljati, saj je hitrost preko vseh kretnic v odklon na postaji Maribor hitrost 20 km/h in to tako v smeri Z.most, kakor tudi v smeri Pesnica. Tako je možno hitreje peljati samo po tiru 2/33, (v tem primeru vlak vozi v premo), na katerem pa je sedaj zaradi rekonstrukcije peronske strehe izklopljena napetost VM. Poudariti gre, da vse kretnice na postaji Maribor le niso tako slabe kot kaže, saj je bilo nekaj zamenjanih v celoti, na nekaterih so še celo letos menjali ostrice in jih sanirali, ampak kdo se bo s tem obremenjeval. najlažje je omejit hitrost preko vseh.

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Po moje, tudi če zamenjajo vse kretnice in uredijo tire, hitrost pri uvozu/izvozu, kot tudi morebitnem prevozu, ne bo nikoli večja kot 30 km/h. Povsem iz varnostnih razlogov.
Na večjih postajah hitrost ni zaželjena. Med drugim tudi iz varnostnih razlogov ne. Si lahko zamislite obseg črne kronike, če bi vlaki skozi mariborsko postajo vozili z 80km/h?
Isto velja za postajo Ljubljana, Zidani Most in Celje. Drugače bi bilo, če bi bili glavni prevozni tiri nekoliko odmaknjeni od same postaje.

20km/h kot je sedaj, je pa le prenizka hitrost. :-s
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

V Mb tovorne vlake vozimo po tirih ob kateri ni peronov, za razliko od postaj Pragersko, Z.most itd, tako, da bi lahko vozili vsaj 50km/h kot to dovoljujejo kretnice s takšnim radijem kot so vgrajene na p. Maribor. Seveda če so brezhibne, kar pa verjetno še dolgo ne bodo.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :P :P :P :P :P :P :P
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Dolfe ....si kdaj bil v Avstriji na kakšni od železniških postaj , medtem, ko je bil po zvočniku napovedan prevoz tovornega vlaka, ali pa vlaka, ki na tisti postaji ne ustavi ? ? ? Vlak prevozi postajo (po moji oceni) z vsaj 60 km/h, če ne celo več ...... (Celovec - npr po tiru št.1) .....
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Moje poznavanje tujih železniških sistemov je v resnici enako nič.

Morda pa imajo tudi zaradi tega toliko izrednih dogodkov. Bojda nimajo zagotovljene niti prepeljevalne poti. :-k

Lahko pa se pohvalim, da sem eden redkih, ki se je skozi postajo Dobova peljal s 100km/h. :shock: In to trikrat! :!: Nato so le znižali hitrost na 80 km/h.

Občutki?
Grozljivo in do Savskega Marofa mehka kolena ter telo polno adrenalina. ](*,)
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

@Dolfe: Kdaj si pa vozil skozi Dobovo brez postanka? A še v času skupne države?
Morda pa imajo tudi zaradi tega toliko izrednih dogodkov. Bojda nimajo zagotovljene niti prepeljevalne poti.
Menda je tudi na postaji v Špilju ni, kamor vozijo naši strojevodje. To bi kak MB strojevodja znal povedati... :)

@WORMS: Kako je pri vožnji tovornih vlakov skozi postajo Maribor - a poteka tudi čez kakšno križiščno kretnico v odklon (tolikokrat sem bil na postaji MB, pa nisem čisto prepričan, kako je :oops: )? Ker potem je baje Vmax le 35 km/h.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

541 napisal/-a:@Dolfe: Kdaj si pa vozil skozi Dobovo brez postanka? A še v času skupne države?

Nisem jaz vozil. [-X Bil sem samo prisoten v strojevodski kabini. [-o<

Ja, ja. Čas bivše Juge je bil. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
nepoznavalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 04.09.2006, 20:04
Kraj: domžale

Odgovor Napisal/-a nepoznavalec »

olfe ....si kdaj bil v Avstriji na kakšni od železniških postaj , medtem, ko je bil po zvočniku napovedan prevoz tovornega vlaka, ali pa vlaka, ki na tisti postaji ne ustavi ? ? ? Vlak prevozi postajo (po moji oceni) z vsaj 60 km/h, če ne celo več ...... (Celovec - npr po tiru št.1) .....
Ko sm bil v Jenbachu sem s prijateljem čakal na peronu postaje ko je mimo naju peljal tovorni vlak in to s hitrostjo ki sem jo vajen pri nas na odprtih progah.
In vlak je peljal med peroni , ne po prevoznem tiru. :
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

nepoznavalec napisal/-a:
olfe ....si kdaj bil v Avstriji na kakšni od železniških postaj , medtem, ko je bil po zvočniku napovedan prevoz tovornega vlaka, ali pa vlaka, ki na tisti postaji ne ustavi ? ? ? Vlak prevozi postajo (po moji oceni) z vsaj 60 km/h, če ne celo več ...... (Celovec - npr po tiru št.1) .....
Ko sm bil v Jenbachu sem s prijateljem čakal na peronu postaje ko je mimo naju peljal tovorni vlak in to s hitrostjo ki sem jo vajen pri nas na odprtih progah.
In vlak je peljal med peroni , ne po prevoznem tiru. :
Če pogledaš npr. Litijo, kjer je tudi precej potnikov, je prevoz mimo peronov 80 km/h, za ICS kakšnih 90 (sicer je podhod, ki pa ga nihče ne koristi); Pragersko 90 (dokler ni bilo počasne vožnje), manjše postaje pa recimo ekstrem postaja Rače in postajališče Orehova vas 120 oziroma za Pendolinota 160 km/h, Šentjur 140 km/h ...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Eehejjjj......., ustavite konje. :lol:

Saj skozi 80% postaj tudi pri nas vozijo vlaki z voznoredno hitrostj. In to tudi s 100km/h!
Večje vozliščne postaje pa imajo znižano hitrost na celotnem postajnem področju.

Obstaja resnična anekdota, (po pripovedovanju), ko je nek strojevodja striktno upošteval postavljeno signalizacijo in elemente v voznoredni knjižici, ter Pohorca pripeljal na peronski tir 7 (vsaj mislim da je šlo za ta tir) z 80 km/h, v ljubljansko postajo.
V trenutku je nastal cel hudič.....

Epilog: Že naslednji dan popravek v voznoredni knjižici.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
nepoznavalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 04.09.2006, 20:04
Kraj: domžale

Odgovor Napisal/-a nepoznavalec »

Obstaja resnična anekdota, (po pripovedovanju), ko je nek strojevodja striktno upošteval postavljeno signalizacijo in elemente v voznoredni knjižici, ter Pohorca pripeljal na peronski tir 7 (vsaj mislim da je šlo za ta tir) z 80 km/h, v ljubljansko postajo.
V trenutku je nastal cel hudič.....

Epilog: Že naslednji dan popravek v voznoredni knjižici.
Mogoče bodo pa z novo postajo prišli prevozni tiri ki bodo dovolj odmaknjeni od peronov in bodo hitrosti večje kot sedaj.
Pa še nekaj me zanima.
Zakaj so pri nas peroni tako nizki da je treba včasih na vlak(713) plezati.
Sicer ne vem, so na progi od Hodoša do Murske sobote peroni višji?
Ali pa v Doboi kjer je bila pred časom moderniziran peron oz. postaja?
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Kaj pa bi se ti rad spuščal na vlak, če ne bi bil ravno 813? Sicer pa, škoda denarja in betona. Vsi vlaki žal niso za potnike v isti višini.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Morda pa imajo tudi zaradi tega toliko izrednih dogodkov. Bojda nimajo zagotovljene niti prepeljevalne poti.
Ne prepeljevalne poti ni niti metra :wink: . V 99,9% primera te takoj za signalom caka avstrijska lokomotiva da se spne pa te odbije nazaj na drugo stran postaje. Stari strojevodje pa pravijo, da v tistem 0,1% so imeli avstrijci enkrat sreco, da ni za signalom stala avstrijska lokomotiva, ker so priletele cisterne z mehom v avstrijo brez zavore(zavirala je samo lokomotiva in prvi vagon) in brez strojevodje ter vlakovodje, ki sta skocila iz lokomotive nekje pri Sentilju. Vlak so baje vstavli nekje blizu Lipnice. Ce bi vlak cakala avstrijska lokomotiva danes verjetno vlaki ne bi vozili skozi Spilje ker bi ga zradiralo. Avstrijci so takrat mislili, da gre za desant Jugoslavije na Avstrijo.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Dolfe napisal/-a: Lahko pa se pohvalim, da sem eden redkih, ki se je skozi postajo Dobova peljal s 100km/h. :shock: In to trikrat! :!: Nato so le znižali hitrost na 80 km/h.

Občutki?
Grozljivo in do Savskega Marofa mehka kolena ter telo polno adrenalina. ](*,)
Ugibam. Ali si morda bil v kabini 711 in to še v tistih starih časih ko je ta garnitura vozila vse do Beograda. Ali je morda šlo za povezavo z Zagrebškim letališčem ali pa je šlo za Areno ekspres Zagreb-Ljubljana-Pula.

Sicer pa te prosim v kolikor nimam prav, da poveš v katerem dizlu si bil, ter do kam je ta vlak vozil. Iz hitrosti katero omenjaš, je razvidno, da gre za potniški vlak. V tem primeru bi bila takrat lahko alternativa Fiat, kateri je dostikrat peljal izredne izletniške vlake v Kumrovec. Manj verjetno pa Kanarček.
Tine
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

541 napisal/-a:
Morda pa imajo tudi zaradi tega toliko izrednih dogodkov. Bojda nimajo zagotovljene niti prepeljevalne poti.
Menda je tudi na postaji v Špilju ni, kamor vozijo naši strojevodje. To bi kak MB strojevodja znal povedati... :)

@WORMS: Kako je pri vožnji tovornih vlakov skozi postajo Maribor - a poteka tudi čez kakšno križiščno kretnico v odklon (tolikokrat sem bil na postaji MB, pa nisem čisto prepričan, kako je :oops: )? Ker potem je baje Vmax le 35 km/h.
1. Na avstrijskih železnicah prepeljevalne poti ne poznajo, če to kaj vpliva na število ID ne vem.

2. Čez Maribor ne moreš brez tega , da bi peljal čez vsaj enega "angleža", je pa razlika če je vozna pot postavljena v premo ali odklon.

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
Odgovori