Most čez Dravo za 80km/h

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Sanacija se je "malo zavlekla": http://www.vecer.si/clanek2007020605171061
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tole je iz 6.2.2007
Sanacija se je "malo zavlekla": http://www.vecer.si/clanek2007020605171061
Včerajše vedno ni bila končana sanacija. Je pa opaziti napredek. Dela se odvijajo po stebru gor :) . Ali to pomeni, da so podvodna dela končana. Mogoče pa bo samo eno letno podaljšanje obnove.

Sem bil pa presenečen. Na desnem bregu je še vedno počasna vožnja 80 km/ to Tezno tovorna (kretnica). Na sploh pa izgleda, da so tam pometali neke rumene table za progovne hitrosti, ki so med seboj povsem skregane. Pred postajališčem Tezno (na začetku ovinka) je nova tabla 120/140/160, (mislim da že eno leto), pri kretnici za Tezno tovorna, kjer je konec počasne vožnje je stara 80/80?/110 in na koncu postaje Tezno tovorna 100/100/120 do konca postaje Hoče. Ja zakaj pa so delali remont, če po premi progi ne sme vlak voziti več kot 100 km/h. Naj še dodam, da pri spremembi režima 160 na 110 ni predopozorilne table!!!!!. Torej je nekdo nekaj začel in pustil.......
Imam pa še eno vprašanje. Med Šentjurjem in do pred Štor je progovna hitrost po tablah 100/140/140. Ali mje ta nizka hitrost posledica problema temeljenja nasipa, ki je menda na lesenih pilotih?

LPL

PS.: Po Dolfetovih nasvetih sem našel izvirno temo, hvala lepa.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

"Pričakuj spremembo progovne hitrosti" iz 120 na 110 se ne označuje, ker je spremeba za 20 km/h ali manj navzdol. :roll: Od začetka Hoč je namreč hitrost 120 km/h (ICS), ta pa je označena tudi s "Pričakuj spremembo progovne hitrosti", saj je sprememba iz 160 km/h na 120 km/h.

Kaj delajo dvojne table za progovno hitrost, pa smo že debatirali na tem forumu in se nima smisla ponavljati kot stara lajna.

140 km/h je za tebe na SŽ nizka hitrost. :lol: 140 km/h je bojda omejitev zaradi APB - kaj pa pri APB ne štima za 160 km/h, pa ne vem. Enako je 140 km/h za Siemensa in Pendolinota med Savo in Litijo. Včasih je bila hitrost 160 km/h tudi skozi Šentjur, potem so jo pa znižali na 140 km/h. Zaviranje skozi krivine zaradi otočnega perona je pač neugodna reč za udobje potnikov. :lol: Pa ne pozabi, da sta na odseku Šentjur - Celja (Štore ni postaja mimogrede) še dva NPra, ki ju zapirata čuvaja prehoda. Sta sicer nadgrajena z nekimi čudesi, če ne bi bila, bi bila V max za vse vlake 100 km/h.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dragi 541 preden odgovarjaš dobro preberi. Ne mi očitat omenjanje postaje Štore, tega v mojem prispevku ni.
Med Šentjurjem in do pred Štor je progovna hitrost po tablah 100/140/140. Ali mje ta nizka hitrost posledica problema temeljenja nasipa, ki je menda na lesenih pilotih?
Moje vprašanje (tako mimogrede) je bilo ali je hitrost "navadnih" vlakov, ki odstopa za 40 km/h od Siemensov in nagibnih mogoče posledica izvedbe nasipa.... Signalizacija po mojem ne more imeti nobenega vpliva na tako velike razlike v hitrosti v premi progi. Če pa je nekdo neprimerno sprojektiral postajo v Šentjurju je to njegov kiks, ali pa je dobil od naročnika neprimerne vhodne parametre, ker omejevati hitrost na postaji zaradi otoških peronov je pa malo bosa.
Kar se tiče proge med Dravskim mostom in Hočami, pa me predvsem čudi to, da je na odseku do Tezno-tovorna (upam, da prav pišem ime postaje, kjer je moj pokojni sosed Krumpak bil dolga leta šef) po cca 1 letu, odkar je remont na videz končan še vedno počasna vožnja z 80 km/h
Jaz v mojem postu nisem nikjer napisal:
Pričakuj spremembo progovne hitrosti" iz 120 na 110 se ne označuje, ker je spremeba za 20 km/h ali manj navzdol.
Če prav prebereš, sem navedel lastnoočno nekajkrat videne table, katere sicer ostali zanikate. Nekoč jih bom verjetno moral poslikati s km kamni. Pa to je itak izven topike. Važno je, da se na mostu čez Dravo nekaj dogaja, in ni vrag, da se bo nekoč remont končal.

LPL
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Zapisal si spremembo hitrosti iz 160 na 110 km/h. Te spremembe na tem odseku ni. Po starih tablah je sprememba iz 120 na 110 (zato 110 ni označena s Pričakuj ...). Sprememba po novih tablah je iz 160 na 100 pred mostom čez Ptujsko cesto. In ta sprememba je označena tudi s "Pričakuj spremembo progovne hitrosti". Nihče teh tabel NE ZANIKA, ampak ti jih že vsaj tretjič izpostavljaš, da si jih videl - pa kaj, če si jih, jaz jih gledam že vsaj 2 leti. Po tvojem pisanju bi ti postvil vmes table "pričakuj ..." še med stare in nove, ki pa med seboj nimajo nobene zveze. Kaj delajo dvojne progovne hitrosti pa tudi jaz nimam ideje. Vsekakor bi morali ene pobrati dol - po mojem stare, nove se ujemajo z voznim redom, nižje hitrosti pa, dokler se ne opravi prevzem del, označiti kot počasne vožnje.

Otočni peron - za to se mora medtirna razdalja povečati. In to se izvede z dvema nasproti usmerjenima krivinama brez nadvišanja in prehodnic (zato tudi ne pride do aktiviranja NTja - če bi pa prišlo, pa bi potniki prisilno zamenjali sedeže), vmes pa košček preme. Bodi pozoren, ko se boš s Pendolinotom peljal skozi Šentjur proti Celju in boš videl, o čem govorim: najprej sunek v eno stran, nato pa takoj v drugo, kar se na drugi strani perona spet ponovi. Pa če bo kdaj skozi Hoče 160 km/h proti Mariboru. Pri 160 km/h in zavirnaju skozi Šentjur ti kozarec na mizi ni miroval. Seveda je bilo vse v mejah dovoljenega po DB standardih. :lol: Izvedba je pa takšna, kot je bilo denarja. Če bi hoteli te krivine spremeniti, bi morali spremeniti še potek drugih tirov, kretnic, vozne mreže, signalov ... So pač bili omejeni s prostorom, ki ga je imel tir, ko je bil projektiran za 80 km/h.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kaj delajo dvojne progovne hitrosti pa tudi jaz nimam ideje. Vsekakor bi morali ene pobrati dol - po mojem stare, nove se ujemajo z voznim redom, nižje hitrosti pa, dokler se ne opravi prevzem del, označiti kot počasne vožnje.
To je to, na kar sem po tvojem že tretjič napisal. Ena papazjanja s tablami, novimi in starimi več kot eno leto. Torej je stvar ad acta.

Pri vožnji skozi postajo Šentjur na ICS nisem nikoli zaznal neke izstopajoče neprijetne bočne pospeške. Ampak, to je moj občutek. Seveda, je verjetno možno, da so šparali pri denarju. Samo potem ne govorit, da se proge modernizira za hitrost 160 km/h, če je po cca 2-3 km iz Grobelna že omejitev. Morem priznat, da na Evropskem omrežju do Atlantika in do Severnega tečajnika nisem naletel na kaj takega, da bi zaradi otočnega perona ne bila na postaji normalna prevozna hitrost. To je torej unikum JŽI v SLO, ne glede na norme, ki veljajo na DB
Seveda je bilo vse v mejah dovoljenega po DB standardih
LPL

PS.: Še vedno pa je vprašanje za odsek od konca p. Šentjur proti Štoram. Tam je manjša progovna hitrost kot GR-Šentjur????[/i]
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Ljubitelj napisal/-a: PS.: Še vedno pa je vprašanje za odsek od konca p. Šentjur proti Štoram. Tam je manjša progovna hitrost kot GR-Šentjur????[/i]
To bi mogoče lahko @mario kaj povedal. Po mojem samo zato, ker še nihče ni imel jajc, da bi jo zvišal. :lol:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ljubitelj je napisal/a:

PS.: Še vedno pa je vprašanje za odsek od konca p. Šentjur proti Štoram. Tam je manjša progovna hitrost kot GR-Šentjur????[/i]


To bi mogoče lahko @mario kaj povedal. Po mojem samo zato, ker še nihče ni imel jajc, da bi jo zvišal.
Ko so delali na omenjenem odseku remont sem prebral, da je temeljenje nasipa na lesenih pilotih, ker se je nivo talne vode kasneje znižal (beri osuševanje), bi naj z njimi bili problemi. Zato serm postavil hipotetično vprašanje, če je velika razlika v progovni hitrosti posledica bojazni, da bi se nasip posedal. Ali Mario kaj ve o tem?

LPL
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Včasih se splača malo pobrskat po strani od SŽja. Čisto po nakjlučju sem našel tole:

http://www.slo-zeleznice.si/uploads/fil ... trosti.xls

Skozi Šentjur je za Pendolina 140 km/h zaradi spodnjega/zgornjega ustroja, proti Celju pa je 140 km/h zaradi vozne mreže. Spodnji/zgornji ustroj proti Celju za klasične vlake 140 km/h. Samo nečesa ni. :lol:

Ljubitelj, zdaj pa se spusti v globoko analizo, kje bi se lahko hitrosti dvignile za kak km/h. :wink:
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Most čez Dravo za 80km/h

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

541 napisal/-a:Pa se le nekaj premika...

http://www.azp.si/datoteke/razno/2006_1 ... riboru.pdf

Samo rok dokončanja 8.1.2007 se mi zdi malenkost sumljiv. Ali na tem stebru že kdo kaj dela? :shock:
Tale link ne dela (Not found), zato ga zamenjujem z novim:
http://www.azp.si/sl/images/stories/Pro ... riboru.pdf

Ker pa nič več ne verjamem na prvo (tako kot Dolfe, čeprav se sedaj zgovarja ne mene :lol: :lol: ), sem šel v Portorož na Kongres in ujel predavanje o sanaciji mostu :idea: :wink: :roll: :lol:

Še predavanje, da preverite, kaj so (bodo) naredili...
Link: http://www.drc.si/LinkClick.aspx?fileti ... 83&mid=416
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Po nam znanih podatkih je bil projekt končan in opravljene meritve.
Rezultati - neznani. press :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Odgovor Napisal/-a grikos »

Rezultati so znani, a se je zaštrikalo nekaj v zvezi z uporabnim dovoljenjem.
Papirji uber alles.press
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Most čez Dravo za 80km/h

Odgovor Napisal/-a Jembah »

No, pa smo docakali tako zeljeno hitrost cest most s 80km/h :o :) :)
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Most čez Dravo za 80km/h

Odgovor Napisal/-a 541 »

Jembah napisal/-a:No, pa smo docakali tako zeljeno hitrost cest most s 80km/h :o :) :)
Res je. Kaj pa osna obremenitev je tudi zvišana na 22,5 t/os?
Nejc

Re: Most čez Dravo za 80km/h

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Pa je v praksi sploh izvedljivo doseči 80 km/h, glede na to, da je za mostom postaja in kretniško območje? Pi izvozu iz postaje pa tudi ne verjamem, da bi vlak dosegel 80 km/h.
Odgovori