Morda niti ni pravega razloga za ustavljanje, glede na to, da vozi na tej relaciji sredi noci.22 047 napisal/-a: Po ovome vlak ne stoji nigdje između Hodoša i Maribora!?
Vozni red za obdobje 2011 / 2012
- Lisinski D296
- Kurjač
- Prispevkov: 44
- Pridružen: 21.06.2007, 21:06
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Lisinski je od 296 padel na 499, zdaj je ze pri 1198. Cifra je vse nizja, vagoni pa vse boljsi. :) In za razliko od Venezie se vedno vozi gor in dol.
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Pa mislim da bi bilo nekog iz Murske Sobote, Ljutomera, Ormoža ili Ptuja da idu na more..
- Lisinski D296
- Kurjač
- Prispevkov: 44
- Pridružen: 21.06.2007, 21:06
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Vprasanje je nedvomno na mestu: ce bi vlak ustavljal na teh postajah, bi ti potniki ze ob devetih zjutraj lahko prisli na slovensko obalo, z Muro/Pohorjem pa sele okoli poldneva. V Pulo pa sploh ne bi mogli priti z vlakom. In verjetno bi se res nasli ljudje, ki bi izkoristili to moznost. Tudi s casom po mojem ne bi bilo problema, ker ima madzarski del kompozicije kar zajeten postanek v Mariboru, ce sem prav videl vozni red.
Lisinski je od 296 padel na 499, zdaj je ze pri 1198. Cifra je vse nizja, vagoni pa vse boljsi. :) In za razliko od Venezie se vedno vozi gor in dol.
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Pa še kaj si izmisli...Ljubitelj napisal/-a:
Vagoni s kupeji so "passe". V glavnem so redko vidne znamenitosti, so premalo funkcionalni/ekonomočni.
To je bilo že v vseh prejšnjih voznih redih. Ampak velja samo za Most na Soči. V Podbrdu in Bohinjski Bistrici se tega niso nikoli držali in se tudi zdaj ne bodo.mateja napisal/-a:Nov vozni red ima za avtovlak napisano:
"Nakladanje avtomobilov je končano 10 min. pred odhodom vlaka"
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
TGV Lyria, kar poglej vlake po katerih imaš ime. Ali imajo kupeje? Poglej ICE, poglej Railjete, poglej Španske AVE etc, poglej vse novejše vagone za visoke hitrosti pa boš kupeje redko našel, kakšen OBB vagon ima res še kupe, recimo oni super 1. razred, drugače pa ga ne najdeš. Tudi potniki večinoma preferirajo nekupejsko izvedbo vagonov, vključno z menoj. Torej stvar je "passe" in se ne bo povrnila nikoli več (upajmo).TGV Lyria:
Pa še kaj si izmisli...
LPL
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Kako pa je lahko na tej progi hitrost 100 km/h, če je pa omejitev 70? Ali sem narobe razumel?cokla napisal/-a:Stlic tovolne vozi kadarkoli je potreba...in ni mu težko.igor72 napisal/-a:
stlic...bo tleba kej več na tovolne plidet ...53205/206 sta imela že lani Vmax 100
Izgleda pa, da so jih letos dodali še bistveno več: preverjeno za 53209,53215, pa tudi toti 51455 je dobil 100tko, da pa nebi slučajno bilo popolno, je od Ljubljane dalje še vedno samo 75
Drugače pa ne vem....v PTN - u za novi vozni red imata tako 53209 in 53215 hitrost 75 km/h...kot tudi vsi ostali.
http://shrani.si/f/1T/8p/2ljZEMwC/ptn.jpg
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Ni povsod 70 km/h, se ti ne zdi?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Lisinski D296
- Kurjač
- Prispevkov: 44
- Pridružen: 21.06.2007, 21:06
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
No ja, ICE ni ravno najbolj prakticen ob vstopu/izstopu vecjega stevila potnikov na vecjih postajah. Prehod med sedezi komaj zadostuje za enega cloveka. So ze ÖBB kupeji z Mimare boljsi od konzerve ICEja.
Lisinski je od 296 padel na 499, zdaj je ze pri 1198. Cifra je vse nizja, vagoni pa vse boljsi. :) In za razliko od Venezie se vedno vozi gor in dol.
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Lisinski, ni fora v tem, kateri vlak je bolj praktičen za izstop oz. vstop, gre za to, da se v zadnjem času delajo vagoni predvsem v enoprostorski izvedbi, kupeji pa (na žalost) odhajajo v pozabo. Osebno nimam nič proti eni ali drugi izvedbi, vsekakor pa imaš v kupeju večji mir in zasebnost tako da... bi naši kupe vagoni lahko postali vagoni 1+ razreda (samo še vtičnice za 230V in eventuelno mrežo nucamo)
Goran
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Mislim, da je razlika tudi v odobju!
Kupeji imajo tri sedeže v vrsti, odprti vagoni pa štiri (oz. 2+prehod+2)!
Torej so ti sedeži avtomatsko ožji od onih v kupeju!
Da se o zasebnosti sploh ne pogovarjamo.
Kupeji imajo tri sedeže v vrsti, odprti vagoni pa štiri (oz. 2+prehod+2)!
Torej so ti sedeži avtomatsko ožji od onih v kupeju!
Da se o zasebnosti sploh ne pogovarjamo.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
če si sam med petimi tujci težko govorimo o zasebnosti razen, če spadate med frajerje, ki bi mel cel kupe za sebe
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Nedvomno je razlika v udobju. Toda kot je rekel Grega, je prazen kupe na voljo le poredko, če nisi "frajer". Sedeži 2+2 s prehodom po sredini niso neudobni, seveda se pa ne moreš po njih valjat kot svinja v svinjaku._Borsig_:
Mislim, da je razlika tudi v odobju!
Kupeji imajo tri sedeže v vrsti, odprti vagoni pa štiri (oz. 2+prehod+2)!
Zakaj pa imajo racionalni prevozniki raje ureditev 2+2 je pa v številu potnikov, kar pa je odvisno od razporeda sedežev
LPL
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Mimogrede: ICE 1 ima kupeje. V vsakem vagonu po štiri oz. po tri v vagonih 1. razreda.Ljubitelj napisal/-a:TGV Lyria, kar poglej vlake po katerih imaš ime. Ali imajo kupeje? Poglej ICE, poglej Railjete, poglej Španske AVE etc, poglej vse novejše vagone za visoke hitrosti pa boš kupeje redko našel, kakšen OBB vagon ima res še kupe, recimo oni super 1. razred, drugače pa ga ne najdeš. Tudi potniki večinoma preferirajo nekupejsko izvedbo vagonov, vključno z menoj. Torej stvar je "passe" in se ne bo povrnila nikoli več (upajmo).TGV Lyria:
Pa še kaj si izmisli...
LPL
Kar se kupe vagonov tiče: Avstrija, Češka, Francija, Poljska, Italija, Slovaška - v vseh teh državah imajo klasični IC/EC vlaki večinoma kupe vagone. Tako da stvar še zdaleč ni "passe". V hitre vlake pač kupeji ne spadajo, toda v klasičnih so nenadomestljivi.
OBB - kje neki super 1. razred, samo Emono si poglej, ima kupe vagone tako 1. kot 2. razreda. In na ostalih OBB EC/IC je stvar enaka.
In to, da potniki preferirajo vagone brez kupejev, je neresnica. Kupeji so vedno bili popularni, saj nedvomno ponujajo več udobja kot "odprto" sedenje.
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
TGV Lyria, prav imaš tudi kupeji se najdejo, še zlasti na OBB. Toda iz moje prakse ti povem, da na poti Beljak-Linz, Bruck-Ljubljana, Frankfurt-Heidelber nisem letos nikoli sedel v vagonu s kupejem, kakor tudi mnogokrat prej na Emoni proti Mb. Pravzaprav na Railjetu v 2. razredu nisem videl kupejev, prav tako ne na raznih ICE vlakih. Kupeje sem videl le v prvem razredu (4 sedeži v oddelku, pa to so bolj konferenčni prostori za poslovneže). Ko omenjaš vagone s kupeji na EC/IC vlakih, pa je to bolj ostanek preteklosti.
Imaš pa prav, nekatere "vzhodne" uprave pa imajo še vedno vagone s kupeji, toda v časih ko je vozila Citadella se je lepo potovalo v brezkupejskih vagonih. Tudi tukaj so novi vagoni brez kupejev. Tudi iz Poprada v Bratislavo ni bilo na IC vlaku govora o kupejih, kakor tudi ne iz Bratislave v Bansko Bystrico. Torej se lahko vprašam, kdaj si se zadnjič peljal z vlakom po Evropi, da ne zaznaš očitnih trendov.
Izgleda pa da SŽ v svoji finančni nemoči ostajajo pri kupejih, kar malo spom inja na tehnično dediščino. Tako je naprimer serviserja, Škota, skoraj kap, kakšni muzejski vagoni s kupeji vozijo med Lj in Postojno, toliko v vednost. Mogoče bodo pa taki vagoni zelo ustrezni za Bohinjsko progo, ko bo pod UNESCO zaščito.
LPL
Imaš pa prav, nekatere "vzhodne" uprave pa imajo še vedno vagone s kupeji, toda v časih ko je vozila Citadella se je lepo potovalo v brezkupejskih vagonih. Tudi tukaj so novi vagoni brez kupejev. Tudi iz Poprada v Bratislavo ni bilo na IC vlaku govora o kupejih, kakor tudi ne iz Bratislave v Bansko Bystrico. Torej se lahko vprašam, kdaj si se zadnjič peljal z vlakom po Evropi, da ne zaznaš očitnih trendov.
Izgleda pa da SŽ v svoji finančni nemoči ostajajo pri kupejih, kar malo spom inja na tehnično dediščino. Tako je naprimer serviserja, Škota, skoraj kap, kakšni muzejski vagoni s kupeji vozijo med Lj in Postojno, toliko v vednost. Mogoče bodo pa taki vagoni zelo ustrezni za Bohinjsko progo, ko bo pod UNESCO zaščito.
LPL
- Lisinski D296
- Kurjač
- Prispevkov: 44
- Pridružen: 21.06.2007, 21:06
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Ce gres na vlak, ki je javno prevozno sredstvo, je nekako nerealno tam pricakovati zasebnost. Ce imas se 3,4 ljudi v oddelku je skoraj isto ali se vozis v vagonu s kupeji ali odprtega tipa. Slednji so lahko cisto OK, sploh te od svicarskih zeleznic, v katerih se redno vozim med Lukemburgom in Zürichom (spoh ce pri Strassbourgu uletijo kaksne prikupne Francozinje ). ICE je pa ze prav utesnjajoc, pa se prostora za prtljago je premalo. Zgleda da so pri oblikovanju racunali samo na japije iz Frankfurta.Gorchi napisal/-a: Osebno nimam nič proti eni ali drugi izvedbi, vsekakor pa imaš v kupeju večji mir in zasebnost
Lisinski je od 296 padel na 499, zdaj je ze pri 1198. Cifra je vse nizja, vagoni pa vse boljsi. :) In za razliko od Venezie se vedno vozi gor in dol.