Z novim voznim redom sem na Jesenicah zunaj na stavbi opazila vozni red, ki ima napisane številke tirov. Neverjeten napredek.Gorchi napisal/-a: Ne bi pa spet omenjal zajebavanja okoli prestopanja (Ljubljana-Nova gorica), da ne bo Mateja spet skočila iz kože Tisto pa le še dodatno pokaže koliko je Slovenskim železnicam kot družbi do potnikov...
Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
A nekaj novih klopc na peronu si tudi videla?mateja napisal/-a:Z novim voznim redom sem na Jesenicah zunaj na stavbi opazila vozni red, ki ima napisane številke tirov. Neverjeten napredek.
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Tiste klopce, so namenjene potnikom, ki iz Ljubljane, preko Jesenic potujejo na primorsko, če se jim slučajno 1 minutno prestopanje ne izide
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Humorist!desiro napisal/-a:Tiste klopce, so namenjene potnikom, ki iz Ljubljane, preko Jesenic potujejo na primorsko, če se jim slučajno 1 minutno prestopanje ne izide
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Gorchi napisal/-a:Mogoče pa bi se kdo od onih, ki pripravljajo vozne rede in z njimi opremljajo postaje, moral malce zapeljati z vlakom k našim bližnjim in daljnim sosedom, t.j. v Avstrijo, Nemčijo. Ta trenutek nimam pri sebi fotografij, katere sem naredil ampak kar sem opazil, recimo v Nürnbergu:
- na vsakem tiru je napisan vozni red, ki je v grobem grupiran po urah; v vsaki vrstici je številka vlaka, recimo ICE 919, IC2002, nato sledi relacija vlaka v krepki pisavi (München-Berlin Hbf, Zagreb GK-München Hbf), sledi potem še seznam postaj z uro postanka
- na vsakem tiru sledi tudi sestava vlakov, najprej s številko vlaka, nato so predstavljeni vlaki (celo oblika je podobna, t.j. ICE zgleda kot ICE, reginalc kot regionalec, motornik kot motornik) in vsak vagon je barvno in številčno označen, za kateri tip vagona gre, kateri razred in obvezno tudi številka vagona.
- vsak peron ima črke, recimo od A do E, na napisnih tablah nad tirom pa je kratka shema, da se ve, kakšen vagon ustavi pri črki A, kakšen pri C, E...
- na vsakem peronu je med drugim tudi manjši ograjeni prostor, da se lahko potniki skrijejo pred mrazom
Pa še kaj bi se našlo. Potem zanimivo je tudi to, da ko sem stopil v IC vlak (pa kasneje tudi v ICE), me je na sedežu pričakal tiskani vozni red (sem oba shranil btw). Notri pa zapisano, za kateri vlak gre, kdaj prispe na katero postajo in kdaj odpelje z nje, koliko je razdalja med postajama, kakšne so zveze na posamezni postaji (nekako do 45 min po izstopu z vlaka), najde se kaka uporabna reklamica (turizem!)...
Če kdo od teh oseb, ki se ukvarjajo z voznimi redi, bere tole, naj začne malce razmišljati in skup sestavljati mozaik poimenovan vozni red. Ne začne in konča se s tem, da vlak pride iz točke A in B ampak je treba kdaj še kam prestopit, ponudit potniku prevoz na neko točko v mestu in še kaj. Ne bi pa spet omenjal zajebavanja okoli prestopanja (Ljubljana-Nova gorica), da ne bo Mateja spet skočila iz kože Tisto pa le še dodatno pokaže koliko je Slovenskim železnicam kot družbi do potnikov...
Citiram kar cel Goranov tekst, saj je treba ta dejstva čim večkrat poudarit!!!
Dobronamerno bi dodal bi še tole:
takšen način informiranja potnikov sem (taktat presenečen in šokiran) v Nemčiji prvič opazil že v začeteku 80-ih let
Pomeni, da naši že 30 let niso v stanju "kopirati" dolgoletnih praktičnih izkušenj iz EU tujine!
So pri nas res tako "zaplankai" da ne pogledajo malo okoli sebe al' so tako ponosni na lastne (ne)izkušnje!?!
Mogoče pa imajo nemci "copyright" za tak potnikom prijazen način označevanja
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!