Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 18:46

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a Nejac »

541 napisal/-a:Trenutno so vsi vagonski potniški vlaki malo krajši, ker so morali zbrati vagone za posebni vlak za Beograd. :)
A gre to mogoče za ta vlak?
Slika

Slikan je bil 29.12.2010 in z nekaj več kot 10 vagoni.
Ali je vlak namenjen prevozu do Beograda za novoletno zabavo ali kaj podobnega?
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 23:24

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Kakor so v TV Dnevniku pokazali pred dnevi, naj bi ti posebni vlaki za BG bili sestavljeni iz Optiminih vagonov (ko so žurerje na BG peronu nekaj spraševali, se je v ozadju videl njihov spalni vagon), menda (glede na povedano) pa je bil v sklopu tudi disko vagon.
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 20:30
Kraj: Proga št. 62

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

Dva vlak sta bila..eden iz dvanajstih naših Bl vagonov in drugi iz petih bolgarskih ležalnikov/spalnikov, disko vagona in en naš Bl.

http://vred.hznet.hr/hzinfo/Default.asp ... =2&LANG=HR

http://vred.hznet.hr/hzinfo/Default.asp ... =2&LANG=HR
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 22:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a cokla »

Nejac napisal/-a:
541 napisal/-a:Trenutno so vsi vagonski potniški vlaki malo krajši, ker so morali zbrati vagone za posebni vlak za Beograd. :)
A gre to mogoče za ta vlak?
http://shrani.si/f/3N/Td/1chIEX5q/1/dsc9535.jpg

Slikan je bil 29.12.2010 in z nekaj več kot 10 vagoni.
Ali je vlak namenjen prevozu do Beograda za novoletno zabavo ali kaj podobnega?
Tale vlak je ( po vsej verjetnosti) dobri stari 604, ko je še bil vlak. Sedaj vozi le z dvema vagonoma. :?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a 541 »

cokla napisal/-a: Tale vlak je ( po vsej verjetnosti) dobri stari 604, ko je še bil vlak. Sedaj vozi le z dvema vagonoma. :?
Ob nedeljah oziroma zadnji dan praznika jih ima še vedno ~10, ker vrača v Maribor vagone od 1611 in 1613, ki se uporabijo za vlaka 605 in 607. Čez teden pa ni potrebe, potnikov ni toliko, v Mariboru so pa vagoni od vlakov 5000, 506 in 644 (ter 604), ki se uporabijo za vlaka 605 in 607 (pa še tukaj gre pogosto kak vagon zaklenjen v Ljubljano, in sicer kar čez noč pripeljelo iz CD Ptuj). Ob vikendih pa se s 605 vrača v Ljubljano ~8 zaklenjenih vagonov ter 2 v službi od 604.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 22:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a cokla »

541 napisal/-a:
cokla napisal/-a: Tale vlak je ( po vsej verjetnosti) dobri stari 604, ko je še bil vlak. Sedaj vozi le z dvema vagonoma. :?
Ob nedeljah oziroma zadnji dan praznika jih ima še vedno ~10, ker vrača v Maribor vagone od 1611 in 1613, ki se uporabijo za vlaka 605 in 607. Čez teden pa ni potrebe, potnikov ni toliko, v Mariboru so pa vagoni od vlakov 5000, 506 in 644 (ter 604), ki se uporabijo za vlaka 605 in 607 (pa še tukaj gre pogosto kak vagon zaklenjen v Ljubljano, in sicer kar čez noč pripeljelo iz CD Ptuj). Ob vikendih pa se s 605 vrača v Ljubljano ~8 zaklenjenih vagonov ter 2 v službi od 604.
Marko...sem že večkrat stal iz Ljubljane...tako, da tale "ni potnikov" ne zdrži. Pa tudi, če je le eden, ki stoji...to ni prav. [-X
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 17:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Na tej strani je v sestavi vlaka MV 314/315 tudi spalnik makedonskih železnic, na relaciji Skopje-Ljubljana.
A ga je že kdo videl?
...
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Dino S napisal/-a:A ga je že kdo videl?
V sredo zvečer, 4.1., na vlaku za Beograd je bilo več vagonov "OPTIMA EXPRESS". Videno zvečer v Zidanem mostu.

Lep dan
Tomaž
topol
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 77
Pridružen: 07.02.2011, 4:33

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a topol »

V letošnjem letu sem bil enkrat z vlakom na Ptuju, drugič v Sevnici. Opazil sem katastrofalen tiskan vozni red na postaji, pravilna pa tudi ni napoved napovedovalke. Vozni red se piše na tak način: vedeti želimo od kod gre vozilo in kam je namenjeno. napiše se čas odhoda z začetne postaje, prihod in odhod z naše in čas prispetja na končno postajo. Glede na prostor se izbere še določeno število vmesnih postaj po pomembnosti. Za normalne ljudi je to logično, za SŽ letos očitno ne.
Ptuj.
Mednarodni vlak ne gre do prve vasi na Madžarskem, kakor piše, temveč v Budimpešto. In seveda od tam tudi pride! Zakaj se to ne napiše mi ni jasno. Tudi ne pride iz Hodoša, Ms, Ormoža kot reče napovedovalka, temveč iz Budimpešte, Hodoša in tako naprej.
Sevnica - katastrofa.
Na voznem redu je vsaj deset na roko dopisanih popravkov in ena nalepka. Pozabljen je bil ec vlak Croatia. Pri ostalih mednarodnih vlakih pa katastrofa. Vlak pelje v Beograd, piše da gre v Zagreb. Pride iz Zagreba, piše da pride iz Zaprešiča. Namesto v Munchen odhaja v Salzburg. Tudi v Zurich ne gre in ne v Frankfurt. Skrbni železničarji na postaji so te neumnosti ugotovili in jih ročno popravili ali prelepili, če se je dalo - je bil prostor. Lepo, da so skrbni, ampak zmazek ne sodi na postajo temveč to kar so popravili natisnjeno na original papirju!
Temu se ne reče malomarnost, temveč huda nemarnost.
Seveda ne potuješ v Beograd tako, da prideš na postajo in pogledaš vozni red in kupiš karto. Zagotovo veš, kako se pride do tja. Zagotovo pa te zbega, če na postaji zagledaš druge končne postaje, kot jih pričakuješ. Kam gre torej dotični vlak - res v Beograd, ali samo do Zagreba kot piše.
Sevnica je postaja vseh mednarodnih vlakov s Hrvaške, Ptuj pa se ima za turistično zanimivo mesto. Turizem se prične z vsako podrobnostjo. Nikakršen strošek ni zbrisati tisto Madžarsko vas in na novem papirju natisniti Budimpešta, lahko pa to povzroči skrbi tujcu na tej postaji prav po nepotrebnem.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

topol napisal/-a:.......
Temu se ne reče malomarnost, temveč huda nemarnost.
.......
Skoraj v celoti se strinjam z napisanim. Ne strinjam se le s tem, da gre za hudo malomarnost.
To ni malomarnost, temveč vse bolj očitna zaplankanost SŽ PE Potniški promet!

Že v osnovi niso sposobni ponuditi potencialnemu potniku niti takšne informacije, ki njih nič ne stane.


Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 13:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Mogoče pa bi se kdo od onih, ki pripravljajo vozne rede in z njimi opremljajo postaje, moral malce zapeljati z vlakom k našim bližnjim in daljnim sosedom, t.j. v Avstrijo, Nemčijo. Ta trenutek nimam pri sebi fotografij, katere sem naredil ampak kar sem opazil, recimo v Nürnbergu:
- na vsakem tiru je napisan vozni red, ki je v grobem grupiran po urah; v vsaki vrstici je številka vlaka, recimo ICE 919, IC2002, nato sledi relacija vlaka v krepki pisavi (München-Berlin Hbf, Zagreb GK-München Hbf), sledi potem še seznam postaj z uro postanka
- na vsakem tiru sledi tudi sestava vlakov, najprej s številko vlaka, nato so predstavljeni vlaki (celo oblika je podobna, t.j. ICE zgleda kot ICE, reginalc kot regionalec, motornik kot motornik) in vsak vagon je barvno in številčno označen, za kateri tip vagona gre, kateri razred in obvezno tudi številka vagona.
- vsak peron ima črke, recimo od A do E, na napisnih tablah nad tirom pa je kratka shema, da se ve, kakšen vagon ustavi pri črki A, kakšen pri C, E...
- na vsakem peronu je med drugim tudi manjši ograjeni prostor, da se lahko potniki skrijejo pred mrazom
Pa še kaj bi se našlo. Potem zanimivo je tudi to, da ko sem stopil v IC vlak (pa kasneje tudi v ICE), me je na sedežu pričakal tiskani vozni red (sem oba shranil btw). Notri pa zapisano, za kateri vlak gre, kdaj prispe na katero postajo in kdaj odpelje z nje, koliko je razdalja med postajama, kakšne so zveze na posamezni postaji (nekako do 45 min po izstopu z vlaka), najde se kaka uporabna reklamica (turizem!)...
Če kdo od teh oseb, ki se ukvarjajo z voznimi redi, bere tole, naj začne malce razmišljati in skup sestavljati mozaik poimenovan vozni red. Ne začne in konča se s tem, da vlak pride iz točke A in B ampak je treba kdaj še kam prestopit, ponudit potniku prevoz na neko točko v mestu in še kaj. Ne bi pa spet omenjal zajebavanja okoli prestopanja (Ljubljana-Nova gorica), da ne bo Mateja spet skočila iz kože :mrgreen: Tisto pa le še dodatno pokaže koliko je Slovenskim železnicam kot družbi do potnikov...
Goran
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a mkx »

Gorchi napisal/-a:na vsakem tiru sledi tudi sestava vlakov, najprej s številko vlaka, nato so predstavljeni vlaki (celo oblika je podobna, t.j. ICE zgleda kot ICE, reginalc kot regionalec, motornik kot motornik) in vsak vagon je barvno in številčno označen, za kateri tip vagona gre, kateri razred in obvezno tudi številka vagona.
Vidiš, zaradi takihle detajlov pa je Nemčija v globoki krizi. :^o

Pri nas je dosežek že to, da nek vlak vozi celotno voznoredno obdobje, ne pa da bo za zraven cel čas vozil v isti sestavi. Že tako je stvar nepregledna saj imaš isti vlak napisan trikrat ker je toliko izjem, kdaj vlak vozi oziroma ne. Predstavljaj si še, da sestavo prilagajajo in bi torej moral biti praktično isti vlak notri še ene dvakrat več napisan pod različnimi številkami da bi tolmač sestave vlaka štimal #-o
LP, Metod
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 20:57

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

Gorchi napisal/-a: - na vsakem tiru sledi tudi sestava vlakov, najprej s številko vlaka, nato so predstavljeni vlaki (celo oblika je podobna, t.j. ICE zgleda kot ICE, reginalc kot regionalec, motornik kot motornik) in vsak vagon je barvno in številčno označen, za kateri tip vagona gre, kateri razred in obvezno tudi številka vagona.
- vsak peron ima črke, recimo od A do E, na napisnih tablah nad tirom pa je kratka shema, da se ve, kakšen vagon ustavi pri črki A, kakšen pri C, E...
Črke, ki jih imenuješ, so sektorji, na katere je razdeljen peron. To je zelo priročno pri daljšem vlaku (kateri so v Nemčiji dolgi tudi do 400 metrov, npr. dvojnik ICE), saj potnik, ki ima rezervacijo enostavno poišče svoj vagon, v katerem sektorju ustavi in tako ni treba zganjat panike in po celem peronu iskati rezerviran sedež, oz. vagon.
Na googlu sem našel en primer vagonske sestave za postajo Hannover. Ker so vlaki različnih dolžin, je proti koncu perona nameščenih več H tabel (Halt ali stop tabla), z dodatno tablico, na kateri je zapisana številka, ki predstavlja dolžino vlaka, kateri se mora do te dolžine ustaviti pri tabli, katera je napisana pod H tablo. Primer.
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 18:46

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a Nejac »

Bil sem v Celovcu in tudi tam so označeni sektorji. Celo napovedovalka po zvočniku pove skoraj da sestavo vlaka. Kolikor sem razmel je za en vlak rekla, da je vagon prvega razreda na koncu vlaka.
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 20:57

Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

Nejac napisal/-a:Celo napovedovalka po zvočniku pove skoraj da sestavo vlaka. Kolikor sem razmel je za en vlak rekla, da je vagon prvega razreda na koncu vlaka.
Verjetno je prišlo do spremembe sestave vlaka. Ponavadi se na konec vlaka dodajo dodatni vagoni, tako, da prvotna sestava ostane enaka. Če pa kakšen vagon iz redne sestave manjka, pa je dodatno objavljeno na displeju.
Odgovori