Dolfe, bo kakšen dokaz za tvojo trditev, da so obvezni stiki na cca 360m. Sam sem povedal, da sem preveril 600m proge Divača-Pula (25,3-25,9 km) in ni bilo nobenega stika. Prav tako sem v zadnjih 50 letih osebno videl remonte na mnogih km proge proti Mb. In nikoli ni bilo vgrajenega stika na novem zvarjenem tiru. Ti pa eksplicitno trdiš, da nikoli - nikoli ni tir zvarjen od postaje do postaje. Usmeril si me tudi na temo neprekinjeno zvarjeni tir, kao da se bom podučil, ker ga lomom na kvadrat. Pa tudi tam ni omenjena potreba po stikih, celo piše, da je zvarjen tir lahko neskončno dolg (no v razumnih mejah, ne na Luno).Dolfe:
Ljubitelj, spet ga lomiš in to na kvadrat.
1. Na SŽ, na glavnih progah, so tirnice v resnici zvarjene. Ampak, nikoli - nikoli od postaje do postaje. Zvarjena tirnica je dolga cca 360 metrov, nato sledi stik. Preveri na terenu, en sprehod ti bo dobro del.
Sem pa že videl (če me spomin ne vara, pri jeklenem mostu čez Ren) nekakšne stike za dilatacije, ampak to je pa povsem nekaj drugega od stikovanega tira, in vsa stvar je prosto gibljiva v obliki nekakšnega klina, tirnica proti tirnici se premika brez dilatacije. Toda to je verjetno zaradi jeklenega mostu, ki se širi in krči, tirnice pa morajo biti na takem mostu sproščene, saj most bočnih sil ne prenaša dobro. No vsaj tako si razlagam. Mogoče ve Marlo kaj več, sam pa ga ne bi rad lomil kaj več kot na kvadrat.
Že vajenci na forumu ugotavljajo, da ti grem hudo v nos, saj zanikaš tudi splošno znana, lahko preverljiva dejstva (recimo UNESCO zaščito proge čez Semernik). Torej popravi svoj ugled z dejstvi, ali pa spremeni svoj odnos do soforumašev, ki ga sicer lomijo na kvadrat.
Pa brez zamere
Ljubitelj