Bi lahko odprli novo temo - vozni red 2012/2013. Se pa bojim, da se bo zgodilo tudi marsikaj pri ukinjanju vlakov v notranjem prometu, kot je že bilo v načrtu za sedanji vozni red, pa so potem vlaki ostali - tudi po zaslugi Sindikata železniškega prometa Slovenije.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
bohinjc napisal/-a:saj drugo leto se nebo več govorilo o tem...
lani so Italijo zgubili pa je vse potihnilo..
tako bo tudi z temi vlaki....
bog dal bog vzel
Saj ne bodo ukinili vseh, če sem prav vido od naših žeiljo ukinit EC 310/311, 314/315, vse vlake do Reke via Šapjane, pa MV 498/499 pa tudi IC do Pule. V zraku pa je še tudi citadela. Vsaj tako piše v excelu kolker sem razbral
Re 4/4 napisal/-a:
Saj ne bodo ukinili vseh, če sem prav vido od naših žeiljo ukinit EC 310/311, 314/315, vse vlake do Reke via Šapjane, pa MV 498/499 pa tudi IC do Pule. V zraku pa je še tudi citadela. Vsaj tako piše v excelu kolker sem razbral
Ne cisto vseh, ampak res ne vem cemu zdaj taka ihta da se te linije ukine. Vsaj v sezoni bi morali zaradi turizma imeti povezave proti Reki in Puli. Poleti redno koristim vlak za Pulo in je kar dobro zaseden, tako s slovenskimi kot tujimi turisti. Tako da upam, da gre samo za predlog in da se obstaja moznost za dogovor.
Lisinski je od 296 padel na 499, zdaj je ze pri 1198. Cifra je vse nizja, vagoni pa vse boljsi. :) In za razliko od Venezie se vedno vozi gor in dol.
Sem že opoldne prebral Mirčetovo objavo in kar ne morem verjeti. Na čigavo zahtevo pa se ukinjajo ti vlaki, kdo stoji za tem? Še posebej mi ni jasno za vlake med Slovenijo in Hrvaško (recimo Reka-Ljubljana, Karlovac-Metlika)... Čemu? In glede na to, da imamo kar precej "azilantov" tudi iz Bosne mi ni čisto jasno kako da ni nobenega direktnega vlaka med Ljubljano in recimo Sarajevim ali Banja Luko...? Itak pa bi jih zradirali s tem voznim redom.
Kakorkoli že, tako zgleda kot da se zapiramo vase, potniški promet ukinjamo in bo železnica samo še za tovor...?
Ce so problem Hrvati, nasi pa so zainteresirani za nadalji obstoj mednarodnih povezav, se (recimo kot nekaksen plan B) razmislja, da se v tem primeru vsaj vzdrzuje povezave do Villacha, od koder lahko potniki nadaljujejo pot proti Nemciji?
Lisinski je od 296 padel na 499, zdaj je ze pri 1198. Cifra je vse nizja, vagoni pa vse boljsi. :) In za razliko od Venezie se vedno vozi gor in dol.