Ljubitelj, je kar prijetno potovati v tako organiziranem prometu, kajneda? Drugače pa ne samo v Frankfurtu, v celi Nemčiji je tako organizirano na postajah, da točno veš, v katerem delu perona (sektorju) te čaka vagon. O kakšnem dirkanju sem in tja lahko kar pozabiš.Ljubitelj napisal/-a: Svojo trditev pi samo malo popravil, zato mora biti postaja priemrno organizirana. Na vsakem peronu mora biti semafor s sestavo vlaka in oznakami, skratka nekaj takega kot Frankfurt Fl. Ker potniki točno vedo, kje bo njihov vagon ni noben problem naložiti v nekaj minutkah enih 300 potnikov v kakih 10 vagonov.
Kako je pa pri nas?
Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Dokler ne ponagaja sneg al pa vročina... Pol se pa počutim kot domapetindvajsetka napisal/-a:..je kar prijetno potovati v tako organiziranem prometu, kajneda?
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Začel se je nov vozni red, Slovenske železnice so se "prilagodile uporabnikom"...
A kdo ve, če sta kot vlak, ki gre iz Ljubljane v Metliko ob 17:21 danes šle 2 garnituri, ali je še vse po starem - 1 garnitura?
A kdo ve, če sta kot vlak, ki gre iz Ljubljane v Metliko ob 17:21 danes šle 2 garnituri, ali je še vse po starem - 1 garnitura?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Opazil sem, da je na jutranjem vlaku za Reko v Ljubljani vedno pripet vagon MAV-a. Kako to, da se je znašel v tej sestavi?
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Ene parkrat zdaj pa sem na vlaku za Reko zjutraj videl celo madžarski vagon restavracijo...
BTW, mogoče kdo ve, zakaj dajejo na MV314 hrvaške vagone, čeprav ta vlak več ne vozi po hrvaškem ozemlju?
BTW, mogoče kdo ve, zakaj dajejo na MV314 hrvaške vagone, čeprav ta vlak več ne vozi po hrvaškem ozemlju?
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Mičo napisal/-a:Ene parkrat zdaj pa sem na vlaku za Reko zjutraj videl celo madžarski vagon restavracijo...
To si videl le v Ljubljani, ker je na sedmem tiru pripeta zaradi ogrevanja ponoči...zjutraj ta vagon priključijo na Lisinskega....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Hvala za informacijo. Res nisem imel pojma, kaj delajo na tem vlaku.cokla napisal/-a:Mičo napisal/-a:Ene parkrat zdaj pa sem na vlaku za Reko zjutraj videl celo madžarski vagon restavracijo...
To si videl le v Ljubljani, ker je na sedmem tiru pripeta zaradi ogrevanja ponoči...zjutraj ta vagon priključijo na Lisinskega....
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
seveda da, tudi jaz rad hočem do ljubljani, ne bo nikoli :/Dino S napisal/-a:Talgo res vozi med ZG in Sarajevom?
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 6&rok=2013
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Sploh ni res:RitterVonGhega napisal/-a:seveda da, tudi jaz rad hočem do ljubljani, ne bo nikoli :/
http://vred.hznet.hr/hzinfo/Default.asp ... =korisnici
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Tole o hrvaških vagonih na MV314Mičo napisal/-a:Ene parkrat zdaj pa sem na vlaku za Reko zjutraj videl celo madžarski vagon restavracijo...
BTW, mogoče kdo ve, zakaj dajejo na MV314 hrvaške vagone, čeprav ta vlak več ne vozi po hrvaškem ozemlju?
sem tudi jaz razmišljal, ko sem se v četrtek vozil do Villacha in naprej prozi Salzburgu. Po moje gredo jutranji vagoni nazaj kot vlak Sava ( EC 211) za Vinkovce. Vagoni od EC 210 pa gredo zvečer iz Villacha nazaj kot MV 315 do Dobove.
Lahko tole kdo potrdi?
Zadnjič spremenil amater, dne 06.01.2013, 12:26, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Koliko Talgo garnitur pravzaprav imajo BiH železnice, in kje vozijo, če sploh kje vozijo?
preglednik
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Te garniture ne vozijo nikjer, jih je pa 9, od tega nekaj nočnih.
To pa zato, ker ŽFBiH nimajo denarja za njihovo vzdrževanje.
Več o tem na hrvaškem forumu: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ih/page-24
To pa zato, ker ŽFBiH nimajo denarja za njihovo vzdrževanje.
Več o tem na hrvaškem forumu: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ih/page-24
...
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Torej iz Pivke prvi jutranji vozi (in zadnji večerni v obratno smer) do Postojne strojno. Torej ni sprevodnika. Zakaj pa ne dajo vlaka vseeno v vozni red in pustijo navadnim potnikom, da se peljejo z njim. Ali bi bilo SŽ kaj manj, če bi se potniki vozili na tem vlaku do Postojne zastonj? Ali je kaj dražja vožnja, če so na vlaku potniki, kot če jih ni? Pravzaprav bi lahko vse strojne vožnje bile v voznem redu in bi se pač z njimi potniki peljali zastonj. Ali je to tak problem?
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Sprevodnik ni samo zaradi štempljanja kart. Na nezasedenih postaja(lišči)h tudi "nadomešča" prometnika (signalizira strojevodji, ko so vsi, ki so mislili, vstopili/izstopili), na voljo mora biti za informacije o voznem redu ("Koliko postankov je še do ...", "V Pragerskem morate prestopiti", "v Celje bomo prispeli z 10 min. zamude" ipd.), imeti mora pregled nad dogajanjem v potniškem delu in obvestiti policijo v primeru, da se potniki stepejo ali vandalizirajo, verjetno mora tudi nuditi prvo pomoč, če kdo "pade skupaj", v primeru izrednih dogodkov in posledičnih zamud bi moral nuditi informacije, kako naprej itd. itd. Verjetno obstaja tudi kakšen zakonski §, ki prepoveduje tovrsten prevoz brez spremstva.