Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Lisinski D296 napisal/-a:Ce so problem Hrvati, nasi pa so zainteresirani za nadalji obstoj mednarodnih povezav, se (recimo kot nekaksen plan B) razmislja, da se v tem primeru vsaj vzdrzuje povezave do Villacha, od koder lahko potniki nadaljujejo pot proti Nemciji?
Tukaj pa je potem problem ÖBB...
kristko1 napisal/-a:Zato je potrebno potem imeti tudi svoje vagone.
Imeti vagone gor/dol, če jih avstrijci nočejo, Emona ima še po večini samo 2 vagona SŽ, croatia pa samo še avstrijske (so izjeme...)
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Enkrat julija bo menda s Hrvati sestanek na to temo. Vsaj tako pišejo v Financah. Julija naj bi se sestali tudi z Italijani. Bomo videli, kaj se bo skuhalo iz vsega tega...
Uporabniški avatar
Lisinski D296
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 44
Pridružen: 21.06.2007, 21:06

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Lisinski D296 »

Re 4/4 napisal/-a: Tukaj pa je potem problem ÖBB...
Nisem zasledil, da bi imeli Avstrijci kaksne namene krciti obstojece povezave med Avstriijo in Slovenijo preko Jesenic.
Lisinski je od 296 padel na 499, zdaj je ze pri 1198. Cifra je vse nizja, vagoni pa vse boljsi. :) In za razliko od Venezie se vedno vozi gor in dol.
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 11:27

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

jaz bi predlagal takole
Citadelo bi podaljšal do Kopra tam pa poskrbel za avtobus s povezavo Trst..
ker SŽ ne najde dogovora z Italjani..
potem bi zasedenost tega vlaka bila večja ...
in bi se uvedel v nočno jutranjem času..
komu je namenjen odhod iz LJ za Budimpešto ob zdajšnji uri... :shock:
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Najboljša varianta: avtobus direktno iz Budimpešte v Trst :zzz2
preglednik
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 11:27

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

ej stari tega se pa nebi spomnil...
a si Jankoviču ponudil tole zadevo za njegov LPP =D>
Saj bi se že lahko preimenoval v mednarodni MPP =P~
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a 541 »

bohinjc napisal/-a:jaz bi predlagal takole
Citadelo bi podaljšal do Kopra tam pa poskrbel za avtobus s povezavo Trst..
ker SŽ ne najde dogovora z Italjani..
potem bi zasedenost tega vlaka bila večja ...
in bi se uvedel v nočno jutranjem času..
komu je namenjen odhod iz LJ za Budimpešto ob zdajšnji uri... :shock:
Predvsem bi morala odpeljati iz Ljubljane 2 uri prej, tako kot je že vozila. Potem je bilo v Budimpešti dovolj časa za prestop na vlak proti Ukrajini (in še za kam drugam). Po besedah blagajnikov je bilo kar nekaj vozovnic prodanih za naprej od Budimpešte, pa je očitno to nekoga motilo, zato so Citadello prestavili tako, da je izgubila zveze ... #-o Potem pa začudenje, če vozi prazna. ](*,) In ker je prazna, je najbolje, da se jo ukine. #-o
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 11:27

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

če se Citadela ukine bodo štirje sprevodniki odveč [-X
toliko jih je od Lj do Hodoša =D>
2 do Pragerskega 2 pa naprej
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

541 napisal/-a:
Predvsem bi morala odpeljati iz Ljubljane 2 uri prej, tako kot je že vozila. Potem je bilo v Budimpešti dovolj časa za prestop na vlak proti Ukrajini (in še za kam drugam). Po besedah blagajnikov je bilo kar nekaj vozovnic prodanih za naprej od Budimpešte, pa je očitno to nekoga motilo, zato so Citadello prestavili tako, da je izgubila zveze ... #-o Potem pa začudenje, če vozi prazna. ](*,) In ker je prazna, je najbolje, da se jo ukine. #-o
Pa ne samo vlakom proti ukrajini, Iz madžarskega letališča so poceni letalske povezave za naprej po evropi. Vem, kolega je še z letalom na relaciji Budimpešta-Paris-New York-LA. In je bla ta povezava najcenejša od vseh možnih... Samo kaj ko so ga mogli odpeljati z avtom, ker vlak nima najboljše veze
Uporabniški avatar
Lisinski D296
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 44
Pridružen: 21.06.2007, 21:06

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Lisinski D296 »

Je pa bilo smesno brati nekatere komentarje pod novico o ukinjanju vlakov na spletnih straneh slovenskih casopisov. Mislim na tiste umne komentatorje, ki najprej jamrajo cez pocasnost vlakov, hkrati pa se pohvalijo da se vozijo naokoli "s svojo koreto" (nekateri dodajo se klimatizirano) in da ze 10 let niso stopili na vlak. :shock: Kaj pa potem sploh berejo te novice, ce se jim ze misel na voznjo z vlakom (oz. katerikoli drugim javnim prevoznim sredstvom) tako gabi???
Lisinski je od 296 padel na 499, zdaj je ze pri 1198. Cifra je vse nizja, vagoni pa vse boljsi. :) In za razliko od Venezie se vedno vozi gor in dol.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3867
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Črni scenarij je vsaj za zdaj deloma omiljen več o tem
Tine
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a bikec »

Ja hudo optimistično tudi ni.
Me pa zanima, kako so hrvati prišli do takih izgub?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a cokla »

bikec napisal/-a: Me pa zanima, kako so hrvati prišli do takih izgub?
Kako le ?

....kako že gre tista..."roka tako, roka tako....Podrepnik fenomenale...."
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a 541 »

V prvih osnutkuih voznega reda je v notranjem prometu med Mariborom in Ljubljano predvidena ukinitev vlaka 607 (kar je zelo nelogično, glede na to da je vlak že iz Štajerske kar dobro zaseden), ter v obratni smeri vlaka 506 in posledično 640 (vlak 18 bo vozil 1 uro kasneje iz Ljubljane do Maribora in bo imel na Pragerskem zvezo s potniškim za Mursko Soboto; vlak 5000 bo pa med Lj in Zm kar čez noč za 6 minut hitrejši, da bo prišel pred 18ko v Zm ... morda bo pa le preštevilčen v 2000). Zjutraj in popoldan bodo določeni Siemensi iz/za Zidani Most podaljšali svojo relacijo do Špilja.

Tako na hitro kar sem pogledal za progo Zidani Most - Šentilj.
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 11:27

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

saj se ve da vozni red sestavijo tisti ki ne uporabljajo vlak..

čuden primer je vlak LP3814 Maribor Ormož
odhod 22.05 HALOOOOO
če si 10-15 min stran od kolodvora lahko pozabiš nanj
ali pa je namenjen zgolj za delavce SŽ ki končajo ob 22
Odgovori