Motiš se tovorni promet je lastnik vseh lokomotiv razen serje 342, potniški promet pa je lastnik vseh garnitur in tistih nekaj 342.Ljubitelj napisal/-a:
Po drugi strani ne smeš pozabiti, "Potniški" in "Tovorni" promet sta dve ločeni firmi, nobena pa ni lastnica lokomotiv.
LPL
Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Saj tudi v nemčji ne uporabljajo nagibnih garnitur za lokalne vlake, kvečjemu za regionalce, ki pa jih v Slovenji na neelektrificiranih progah ni ravno veliko, pa ja ne bomo kupovali novih nagibnih garnitur za tistih par regionalcev ki še vozijo. Po mojem mnenju bi se push-pull sistem res najbolje obnesel, pa še vagone lahko dodajaš po potrebi, ne pa da so garniture enkrat napol prazne v konici pa nabito polne. Poleg tega pa so potniški vagoni veliko cenejši od garnitur. Kupili bi par Herkulesu podobnih lokomotiv, in nekaj krmilnih vagonov, vse obstoječe potniške vagone pa bi posodobili, da bi imeli UIC povezavo.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Tin€,
Pendolino Lj-Mb stane tudi samo 5,9€, večkrat preiskušeno. Če pendolino cijazi, kaj pa potem navadni vlak?
LPL
Pendolino Lj-Mb stane tudi samo 5,9€, večkrat preiskušeno. Če pendolino cijazi, kaj pa potem navadni vlak?
LPL
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
če bi prebral temeljito bi ugotovil, da so garniture smoterne nekje do 500 sedežev. 5 vagonov na DB je pa približno nekaj takega na S-bahnu. Ampak sam sem se mnogokrat peljal z S-bahnom v okolici Munchna, Frankfurta, pa nikoli ni bil push-pull. Sem jih pa videl na postaji, pa se mi zdi da to ravno niso bili s-bahni v primestju. Sicer pa dvomljivci lepo čez mejo, že v Beljaku bo mnogo več motornih garnitur kot push-pull vlakov.petindvajsetka:
Eh se pravi, so Nemci neumni na kubik, da uporabljajo push-pull na S-Bahnih, kjer je po 5 vagonov v vlaku in pogostokrat tudi po dve lokomotivi na vlaku - sendvič varianta. In S-Bahn postaje so na zelo kratkih razdaljah, se pravi je ogromno speljevanj in zaviranj. Ekonomično se po ljubiteljevo, ne izide.
LPL
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Frankfurtski in Münchenski S-Bahn sestavljajo 4členske garniture (velikokrat dvojniki), push-pull pa najdeš pretežno v Nürnbergu. Nisem jaz kriv, če se voziš ravno tam, kjer ni push-pull sistema. Drugače je pa Nemčija na splošno znana po push-pull sistemu in dvomim, da bojo ta sistem kar tako ukinili.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Nurmi napisal/-a:.....to je pa tista temna stran ekonomičnosti.Včasih se je dalo kaj kupiti,tudi če ni bilo ekonomsko upravičeno.Kakor si je Rekar zaželel Pendolinote,evo pa jih je imel.Malo se je zapufalo,malo zmutilo skozi proračun.Nobeden ni delal ekonomske upravičenosti.Danes ti pa nobeden ne bo šel kupovat RailJet garniture ker cifra se giblje 20 mio Eur +,za cirka 50 potnikov od tega pol železničarjev v režiji ali pa na poti na delo.Pa nisem šel malokrat z Pendolinom v Maribor,povprečje potnikov je bilo 10-15 brez nas ajzenponarjev.Naš primarni servis so šolarji in delavci,to pa vozimo z EMG in DMG-ji.Pa še to je z subvencijami letos upadlo za več kot 50%,vsaj na našem koncu.Temni časi za potniški promet.
Vse drugo pa.......
Halo.....pa kje sem govoril o Railjetu ? Za nas je dovolj garnitura CityShutlle....pa še kolesa bi kam lahko dal.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
.....sorry stari sem mislil,da imaš v mislih "najlepejšega". Ti boš še dočakal mogoče kak City Shutlle,jst bom do smrti kuril sklopke na Fiatu.
Zadnjič spremenil Nurmi, dne 25.11.2012, 21:24, skupaj popravljeno 1 krat.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
... in pa več RG vlakov, ker se marsikomu ne da npr. na relaciji Nm-Lj potovati 1:30, 2:00 uri.. in celo več...trance0 napisal/-a:verjemi, da bi bili vsi potniki, ki se vozijo v starih dizlercah zelo happy, če bi bile vse garniture posodobljene tako kot tista prva in doslej edina. Že samo klima je poleti zlata vredna, da ne omenjam novih WC-jev, zmogljivejših motorjev, dodatne zvočne izolacije podvozja itd.. Bolje udobna stara jajca kot neobstoječa nova jajca.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Seveda ne bodo kar tako ukinili, če pa stvar dela, toda lokalnih S-bahnov bo vedno manj v klasični izvedbi.Drugače je pa Nemčija na splošno znana po push-pull sistemu in dvomim, da bojo ta sistem kar tako ukinili.
Sicer so pa Nemci znani po konservativnosti, kar je včasih pozitivno, včasih pa ne. O tem prepriča (ne)varnost ICE garnitur, ki so dokaj konservativno (podstavki) grajene v primerjavi z mnogo starejšimi in varnejšimi TGV. Toda tudi Nemci vedno bolj preklaplajo na boljše rešitve, priemr je kar naš Siemens Desiro.
LPL
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
To kar si napisal popolnoma drži. Drži pa tudi to da je cena vozovnice za Pohorca 10.72€, seveda govoriva o drugem razredu.Ljubitelj napisal/-a:Tin€,
Pendolino Lj-Mb stane tudi samo 5,9€, večkrat preiskušeno. Če pendolino cijazi, kaj pa potem navadni vlak?
LPL
Tine
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Kolikor jaz vem morajo TGV-ji vsak dan pred vožnjo na detaljni pregled, za ICE-je pa ne vem če jih non stop peljejo v delavnico in ga pregledajo od spodaj in zgoraj...Ljubitelj napisal/-a: z mnogo starejšimi in varnejšimi TGV. Toda tudi Nemci vedno bolj preklaplajo na boljše rešitve, priemr je kar naš Siemens Desiro.
LPL
Desiro je pa druga zgodba... Zakaj na grških elektro desirotih ni nobenih večjih težav, pri nas pa...
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Podpisem!Anzee napisal/-a:Nurmi napisal/-a:....stara baba,tudi če ji daš okoli vratu zlato ketno,je še zmerej stara baba!
lp Anze[/quote
Mene pa vseeno zanima, ali bo katera od teh "starih bab iz kozmetičnega salona" vendarle prišla na Bohinjsko progo. Glede na to, da je na tej progi daleč največji delež turističnega prometa se mi zdi, da kakšna posodobitev pripada tudi nam. Težko je gledati tiste prekuhane potnike poleti, ki se ponavadi enkrat letno vsedejo na vlak, da se odpeljejo na Bled, da ne govorim o tujcih, ki od tam odhajajo v soško dolino. Mislim, da če pri potniškem prometu vsaj kolikor toliko normalno razmišljajo, bi morali v poletnih mesecih (ko je delavcev manj, dijakov pa ni) posodobljene kompozicije preusmeriti na Bohinjko.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
...... so ji tolko zlata naložili na kufr,da še po ravnini komaj vleče.Tu nima šans,ali pa bo spustila dušo....evo en mesec turnusa ji dam.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Pozdravljeni. Od petka 23.11. na vseh postajah in postajališčih že visijo tudi novi vozni redi. Na spletni strani bodo objavljeni v tem tednu. Žal je letos vse še pozneje, saj so še v prejšnjem tednu potekala pogajanja za določene mednarodne vlake.
...
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Zakaj komaj vleče po ravnini, saj so ji vgradili tudi močnejši motor?