No se bodo morali potniki RG607 zgleda preusmeriti na LP2001, ki štarta 20 minut prej iz Maribora in to z dvojno garnituro Siemensa. Mogoče pa jim je namen tega napolnit?541 napisal/-a:V prvih osnutkuih voznega reda je v notranjem prometu med Mariborom in Ljubljano predvidena ukinitev vlaka 607 (kar je zelo nelogično, glede na to da je vlak že iz Štajerske kar dobro zaseden), ter v obratni smeri vlaka 506 in posledično 640 (vlak 18 bo vozil 1 uro kasneje iz Ljubljane do Maribora in bo imel na Pragerskem zvezo s potniškim za Mursko Soboto; vlak 5000 bo pa med Lj in Zm kar čez noč za 6 minut hitrejši, da bo prišel pred 18ko v Zm ... morda bo pa le preštevilčen v 2000). Zjutraj in popoldan bodo določeni Siemensi iz/za Zidani Most podaljšali svojo relacijo do Špilja.
Tako na hitro kar sem pogledal za progo Zidani Most - Šentilj.
Drugače pa tudi zgleda hočejo z ukinitvijo ICjev popolniti ICSje, ki so izven konic res žalostno prazni. Zgleda, da je na SŽ začela prevladovati ekonomska miselnost, da se mora vsaka investicija v določenem obdobju povrniti.