Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

railfan napisal/-a: V primeru, da bo šel Lisinski res v franže
Ja če gre lisinski v franže, kaj bo pa potem z EN Vienna-Venezia express in EN München-Budabest, ki se spneta oz razpneta v Salzburgu z lisinskim?
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a 541 »

TGV Lyria napisal/-a: Če bi citiral še vrstico naprej, postane logično. Namreč če prav razumem, naj bi IC Pohorje vozil samo poleti od 25.6. do 30.9., ostali del leta pa naj bi vozil ICS.
503/502: Maribor - Ljubljana - Maribor v obstoječi trasi, vozi do 24.6. in od 30.9.
35/34: Maribor - Koper - Maribor v trasi 13 in 22, vozi do 24.6. in od 30.9, prihod v Koper 11:49.

505/504: Maribor - Koper - Maribor v obstoječi trasi 503/502, vozi od 25.6. do 29.9.
12/13: Ljubljana - Maribor - Ljubljana v obstoječi trasi, vozi od 25.6. do 29.9.

To je zaenkrat na temo "Pohorca".

314/315 sta bila predvidena samo do Dobove, od Zidanega Mosta do Ljubljane v trasi 607, ki se ukinja ...


Po mojem je pa še precej vprašanj z lokalnimi vlaki. Marsikje je bila edina prednost vlaka pred avtobusom cena. Sedaj so ceno dijaških in študentskih mesečnih vozovnic izenačili in na nekaterih prej dobro obiskanih postajah (in relacijah) ni več potnikov. Recimo porazno je v Slovensi Bistrici, vprašljive so pa po mojem tudi relacije, kjer vlak vozi bolj poredko, avtobusi pa so pogostejši.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a:Ja če gre lisinski v franže, kaj bo pa potem z EN Vienna-Venezia express in EN München-Budabest, ki se spneta oz razpneta v Salzburgu z lisinskim?
Kaj ima to veze? Pač ne bo kraka Solnograd - Zagreb, ostanejo pa Solnograd - Benetke, Solnograd - Monakovo in Solnograd - Budimpešta (najbrž preko Dunaja?) ...
LP, Metod
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 11:27

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

upam da ne bodo pa zdaj dijaki krivi za manj potnikov... :titanic
res je eno CENA [-X
drugo je pa vozni red :^o
ki ni usklajen niti znotraj samih železnic... :bicikl
zdaj še samo treba elektrificirat čimprej Prekmurko
pa bo možno uporabit en pendolino
Hodoš-MS-MB-CE-LJ-Benetke
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a: Kaj ima to veze? Pač ne bo kraka Solnograd - Zagreb, ostanejo pa Solnograd - Benetke, Solnograd - Monakovo in Solnograd - Budimpešta (najbrž preko Dunaja?) ...
Kaj ima veze, hm za potnike iz Slovenije in Hrvaške ogromno. Izgubijo/mo idealno vezo iz Münchna naprej na sever ali zahod. Če pogledaš sedaj MV 314/315 ga muči točnost, EC 212/213 prideš v München šele ob 15:33, o savi ne izgubljam besed, za alpine pearls pa moreš ob 2 zjutri prestopat za na sever... Dovolj razologov :?:
bohinjc napisal/-a: zdaj še samo treba elektrificirat čimprej Prekmurko
pa bo možno uporabit en pendolino
Hodoš-MS-MB-CE-LJ-Benetke
Ki jim ga boš často ti? Če ga SŽ morajo v odbobjih celo nadomeščat z desirotom :roll: . Jah ni druge treba bo kupit nove garniture samo dnarja ni #-o
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a zelencek »

bohinjc napisal/-a: zdaj še samo treba elektrificirat čimprej Prekmurko
pa bo možno uporabit en pendolino
Hodoš-MS-MB-CE-LJ-Benetke
Samo na temo Pendolinota: Pendolino je bolj veliko bolj zanič, kot Zelenc. Zelenc je udobnejši in cenejši. Pendolino samo prihrani nekaj malega na času.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a 541 »

bohinjc napisal/-a:upam da ne bodo pa zdaj dijaki krivi za manj potnikov... :titanic
Kriva je ponudba. Od voznega reda do infrastrukture vključno z lokacijo postaj.
Re 4/4 napisal/-a: Ki jim ga boš často ti? Če ga SŽ morajo v odbobjih celo nadomeščat z desirotom :roll: . Jah ni druge treba bo kupit nove garniture samo dnarja ni #-o
V tujini (ICE; TGV) opravljajo servisiranje garnitur takrat, ko le-te ne vozijo, recimo v nočnem času. Pri nas se pa očitno bolj splača samo ob delavnikih od 7 - 15 in voziti z nadomestnimi garniturami. Pri pendolinotih je to toliko bolj izrazito, ker so samo 3 garniture ki se vse rabijo vsak dan (vsaj določen del dneva). Konkretno je recimo v tem voznem redu sedaj ena garnitura SŽ310 prosta od petka od vlaka 23 do nedelje do vlaka 30 oziroma 26. To je od petka od 22h do nedelje do 18 ali 19h, torej 44 ur, pa se takrat ne opravi noben servis. Potem pa gre ena garnitura v servis v ponedeljek in je tam do torka (torej se na garnituri opravlja servis 2x po 8 ur). In posledično vozi Siemens.
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 11:27

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

denar za garniture...
naj ŽIP kupi itak gre veliko denarje čez to podjetje po nepotrebnem :mrgreen:
le kdo si je izmislil da treba material naročit preko ŽIP-a
potem še pa ŽIP svoje vzame...
in to ni malo denarja v celem letu...
in tako je ŽIP umetno pri življenju ...
garniture pa stare 30let...
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a:
mkx napisal/-a: Kaj ima to veze? Pač ne bo kraka Solnograd - Zagreb, ostanejo pa Solnograd - Benetke, Solnograd - Monakovo in Solnograd - Budimpešta (najbrž preko Dunaja?) ...
Kaj ima veze, hm za potnike iz Slovenije in Hrvaške ogromno. Izgubijo/mo idealno vezo iz Münchna naprej na sever ali zahod.
Glede tega, da vpliva na potnike z Balkana, se popolnoma strinjam. Moje vprašanje je šlo bolj v smeri kaj ima to veze z EN Dunaj-Benetke in EN Monakovo-Budimpešta. Ukinitev Lisinskega na ta dva načeloma ne vpliva.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a: Glede tega, da vpliva na potnike z Balkana, se popolnoma strinjam. Moje vprašanje je šlo bolj v smeri kaj ima to veze z EN Dunaj-Benetke in EN Monakovo-Budimpešta. Ukinitev Lisinskega na ta dva načeloma ne vpliva.
Lej iz Münchna do Salzburga sta skupaj vlaka lisinski in pa München-Budimpešta, od Salzburga do Beljaka pa lisinski in pa dunja-benetke express. In ker SŽ baje želi da ostane mednarodni vozni red enak, ne vem kdo si želi da se ga ukine in zakaj, če se ostala nočna vlaka ne bosta ukinila. Upam da sma na liniji.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Okol servisiranja - sej ne da se ne strinjam o timingu, tudi letala se praviloma servisirajo ponoči (manjši redni pregledi),t.j. od 21h pa do 6h zjutraj ampak pri nas bo kmalu problem, kdo bo sploh še lahko zagotavljal servis? Koliko ljudi je sploh še zaposlenih in lahko delajo servis? Če jih je bilo v CD Moste pred 4-5 leti nekako 150 v operativi, jih je sedaj komaj še tretjina. Pred 5 leti 2-3 samo za odjemnike toka, sedaj samo 1, dela pa ni nič manj kot prej. Ampak najbolj pomembno je, da se zmanjša stroške in odpusti delavce, četudi kmalu ne bo več možno izvajati rednih vzdrževalnih del.

Lisinski pa - srčno upam, da bo HŽ popustil, sicer predlagam, da SŽ prevzamejo ta vlak pa magari od Dobove naprej proti Münchnu - je pravzaprav časovno ugoden. Recimo za sejem v Nürnbergu, ki se začne ob 9h, se usedeš na vlak in si nekje okol 6:30 v Münchnu. Zvez za naprej imaš dovolj tako da bit ob 9h v Nürnbergu ni problem. Gledano čisto poslovno seveda.

Ne bi bilo slabo, če bi tako kot LPP občasno dela, tudi na SŽ malce pobarali potnike, kam se vozijo, kdaj morajo tja priti itd. in na podlagi tega sestavili primeren vozni red. Vsem se ne da ugoditi, eni bodo prišli dovolj zgodaj na cilj, drugim bo šlo malo za nohte ampak še vedno pravočasno, tretji pa bolj zgodaj pa bodo šli lahko še na kavo ipd. Upam, da to vodstvu SŽ ni pod častjo, vendarle oni so servis za potnike in njim morajo prisluhniti in ne šefom, katerim je všeč, da vlak sploh pelje pa kadar se jim zazdi.
Goran
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a 541 »

Gorchi napisal/-a:Okol servisiranja - sej ne da se ne strinjam o timingu, tudi letala se praviloma servisirajo ponoči (manjši redni pregledi),t.j. od 21h pa do 6h zjutraj ampak pri nas bo kmalu problem, kdo bo sploh še lahko zagotavljal servis? Koliko ljudi je sploh še zaposlenih in lahko delajo servis? Če jih je bilo v CD Moste pred 4-5 leti nekako 150 v operativi, jih je sedaj komaj še tretjina. Pred 5 leti 2-3 samo za odjemnike toka, sedaj samo 1, dela pa ni nič manj kot prej. Ampak najbolj pomembno je, da se zmanjša stroške in odpusti delavce, četudi kmalu ne bo več možno izvajati rednih vzdrževalnih del.
Bi bila zanimiva primerjava stroškov med številom in plačilom delavcev za nočno in nedeljsko delo ali pa nabava dodatne garniture, kot je predlagal "Re 4/4". Najceneje je verjetno res, da se vozi z nadomestnimi garniturami, kako pa to vpliva na ugled podjetja in zadovoljstvo uporabnikov, pa je težko oceniti. Skratka, če bi se želelo, bi bilo mogoče vožnje z nadomestnimi garniturami precej zmanjšati, le-to bi bile potrebno ob večjih popravilih, ki bi jih ob delu v treh izmenah lahko naredili hitreje, in nenapovedanih izpadih garnitur. Seveda pa kaj takega ni za pričakovati, saj se med drugim SŽ "hvalijo" s prihrankom pri nabavi nadomestnih/rezervnih delov.
railfan
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 47
Pridružen: 06.02.2009, 10:29

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a railfan »

V kolikšni meri pa bi bila izvedljiva možnost maloobmejnega prometa na relaciji Dobova-Savski Marof, torej da se po vzoru trenutnega sistema, ko sta dnevno 2 para vlakov Duga Resa-Bubnjarci podaljšana do Metlike, nekajkrat primestni vlak iz Zagreba, ki bi končal pot v Savskem Marofu, podaljša do Dobove (in obratno, da vlak štarta v Dobovi namesto v Savskem Marofu)? Glede na to da HŽ že sedaj vozijo do Dobove s stališča električnega omrežja to ne bi smel biti problem, prav tako ne število potnikov. Lomilo pri verjetno spet pri financah (čeprav po moje tistih nekaj km v eno smer ne bi smel biti problem) ki so tudi vzrok za ukinjanje vlakov na liniji Hrvaška-tujina in povod za naša razmišljanja v tej smeri.
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 351
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Kot sem prebral na hrvaškem forumu zeljeznice.net, naj bi vlaki iz Reke do Ljubljane ostali tudi v novem voznem redu.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

railfan napisal/-a:V kolikšni meri pa bi bila izvedljiva možnost maloobmejnega prometa na relaciji Dobova-Savski Marof...
Če se ne motim leto, dve nazaj je bla povezava pa so jo HŽ ukinile.
Odgovori