Ja če gre lisinski v franže, kaj bo pa potem z EN Vienna-Venezia express in EN München-Budabest, ki se spneta oz razpneta v Salzburgu z lisinskim?railfan napisal/-a: V primeru, da bo šel Lisinski res v franže
Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
503/502: Maribor - Ljubljana - Maribor v obstoječi trasi, vozi do 24.6. in od 30.9.TGV Lyria napisal/-a: Če bi citiral še vrstico naprej, postane logično. Namreč če prav razumem, naj bi IC Pohorje vozil samo poleti od 25.6. do 30.9., ostali del leta pa naj bi vozil ICS.
35/34: Maribor - Koper - Maribor v trasi 13 in 22, vozi do 24.6. in od 30.9, prihod v Koper 11:49.
505/504: Maribor - Koper - Maribor v obstoječi trasi 503/502, vozi od 25.6. do 29.9.
12/13: Ljubljana - Maribor - Ljubljana v obstoječi trasi, vozi od 25.6. do 29.9.
To je zaenkrat na temo "Pohorca".
314/315 sta bila predvidena samo do Dobove, od Zidanega Mosta do Ljubljane v trasi 607, ki se ukinja ...
Po mojem je pa še precej vprašanj z lokalnimi vlaki. Marsikje je bila edina prednost vlaka pred avtobusom cena. Sedaj so ceno dijaških in študentskih mesečnih vozovnic izenačili in na nekaterih prej dobro obiskanih postajah (in relacijah) ni več potnikov. Recimo porazno je v Slovensi Bistrici, vprašljive so pa po mojem tudi relacije, kjer vlak vozi bolj poredko, avtobusi pa so pogostejši.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Kaj ima to veze? Pač ne bo kraka Solnograd - Zagreb, ostanejo pa Solnograd - Benetke, Solnograd - Monakovo in Solnograd - Budimpešta (najbrž preko Dunaja?) ...Re 4/4 napisal/-a:Ja če gre lisinski v franže, kaj bo pa potem z EN Vienna-Venezia express in EN München-Budabest, ki se spneta oz razpneta v Salzburgu z lisinskim?
LP, Metod
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
upam da ne bodo pa zdaj dijaki krivi za manj potnikov...
res je eno CENA
drugo je pa vozni red
ki ni usklajen niti znotraj samih železnic...
zdaj še samo treba elektrificirat čimprej Prekmurko
pa bo možno uporabit en pendolino
Hodoš-MS-MB-CE-LJ-Benetke
res je eno CENA
drugo je pa vozni red
ki ni usklajen niti znotraj samih železnic...
zdaj še samo treba elektrificirat čimprej Prekmurko
pa bo možno uporabit en pendolino
Hodoš-MS-MB-CE-LJ-Benetke
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Kaj ima veze, hm za potnike iz Slovenije in Hrvaške ogromno. Izgubijo/mo idealno vezo iz Münchna naprej na sever ali zahod. Če pogledaš sedaj MV 314/315 ga muči točnost, EC 212/213 prideš v München šele ob 15:33, o savi ne izgubljam besed, za alpine pearls pa moreš ob 2 zjutri prestopat za na sever... Dovolj razologovmkx napisal/-a: Kaj ima to veze? Pač ne bo kraka Solnograd - Zagreb, ostanejo pa Solnograd - Benetke, Solnograd - Monakovo in Solnograd - Budimpešta (najbrž preko Dunaja?) ...
Ki jim ga boš často ti? Če ga SŽ morajo v odbobjih celo nadomeščat z desirotom . Jah ni druge treba bo kupit nove garniture samo dnarja nibohinjc napisal/-a: zdaj še samo treba elektrificirat čimprej Prekmurko
pa bo možno uporabit en pendolino
Hodoš-MS-MB-CE-LJ-Benetke
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Samo na temo Pendolinota: Pendolino je bolj veliko bolj zanič, kot Zelenc. Zelenc je udobnejši in cenejši. Pendolino samo prihrani nekaj malega na času.bohinjc napisal/-a: zdaj še samo treba elektrificirat čimprej Prekmurko
pa bo možno uporabit en pendolino
Hodoš-MS-MB-CE-LJ-Benetke
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Kriva je ponudba. Od voznega reda do infrastrukture vključno z lokacijo postaj.bohinjc napisal/-a:upam da ne bodo pa zdaj dijaki krivi za manj potnikov...
V tujini (ICE; TGV) opravljajo servisiranje garnitur takrat, ko le-te ne vozijo, recimo v nočnem času. Pri nas se pa očitno bolj splača samo ob delavnikih od 7 - 15 in voziti z nadomestnimi garniturami. Pri pendolinotih je to toliko bolj izrazito, ker so samo 3 garniture ki se vse rabijo vsak dan (vsaj določen del dneva). Konkretno je recimo v tem voznem redu sedaj ena garnitura SŽ310 prosta od petka od vlaka 23 do nedelje do vlaka 30 oziroma 26. To je od petka od 22h do nedelje do 18 ali 19h, torej 44 ur, pa se takrat ne opravi noben servis. Potem pa gre ena garnitura v servis v ponedeljek in je tam do torka (torej se na garnituri opravlja servis 2x po 8 ur). In posledično vozi Siemens.Re 4/4 napisal/-a: Ki jim ga boš často ti? Če ga SŽ morajo v odbobjih celo nadomeščat z desirotom . Jah ni druge treba bo kupit nove garniture samo dnarja ni
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
denar za garniture...
naj ŽIP kupi itak gre veliko denarje čez to podjetje po nepotrebnem
le kdo si je izmislil da treba material naročit preko ŽIP-a
potem še pa ŽIP svoje vzame...
in to ni malo denarja v celem letu...
in tako je ŽIP umetno pri življenju ...
garniture pa stare 30let...
naj ŽIP kupi itak gre veliko denarje čez to podjetje po nepotrebnem
le kdo si je izmislil da treba material naročit preko ŽIP-a
potem še pa ŽIP svoje vzame...
in to ni malo denarja v celem letu...
in tako je ŽIP umetno pri življenju ...
garniture pa stare 30let...
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Glede tega, da vpliva na potnike z Balkana, se popolnoma strinjam. Moje vprašanje je šlo bolj v smeri kaj ima to veze z EN Dunaj-Benetke in EN Monakovo-Budimpešta. Ukinitev Lisinskega na ta dva načeloma ne vpliva.Re 4/4 napisal/-a:Kaj ima veze, hm za potnike iz Slovenije in Hrvaške ogromno. Izgubijo/mo idealno vezo iz Münchna naprej na sever ali zahod.mkx napisal/-a: Kaj ima to veze? Pač ne bo kraka Solnograd - Zagreb, ostanejo pa Solnograd - Benetke, Solnograd - Monakovo in Solnograd - Budimpešta (najbrž preko Dunaja?) ...
LP, Metod
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Lej iz Münchna do Salzburga sta skupaj vlaka lisinski in pa München-Budimpešta, od Salzburga do Beljaka pa lisinski in pa dunja-benetke express. In ker SŽ baje želi da ostane mednarodni vozni red enak, ne vem kdo si želi da se ga ukine in zakaj, če se ostala nočna vlaka ne bosta ukinila. Upam da sma na liniji.mkx napisal/-a: Glede tega, da vpliva na potnike z Balkana, se popolnoma strinjam. Moje vprašanje je šlo bolj v smeri kaj ima to veze z EN Dunaj-Benetke in EN Monakovo-Budimpešta. Ukinitev Lisinskega na ta dva načeloma ne vpliva.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Okol servisiranja - sej ne da se ne strinjam o timingu, tudi letala se praviloma servisirajo ponoči (manjši redni pregledi),t.j. od 21h pa do 6h zjutraj ampak pri nas bo kmalu problem, kdo bo sploh še lahko zagotavljal servis? Koliko ljudi je sploh še zaposlenih in lahko delajo servis? Če jih je bilo v CD Moste pred 4-5 leti nekako 150 v operativi, jih je sedaj komaj še tretjina. Pred 5 leti 2-3 samo za odjemnike toka, sedaj samo 1, dela pa ni nič manj kot prej. Ampak najbolj pomembno je, da se zmanjša stroške in odpusti delavce, četudi kmalu ne bo več možno izvajati rednih vzdrževalnih del.
Lisinski pa - srčno upam, da bo HŽ popustil, sicer predlagam, da SŽ prevzamejo ta vlak pa magari od Dobove naprej proti Münchnu - je pravzaprav časovno ugoden. Recimo za sejem v Nürnbergu, ki se začne ob 9h, se usedeš na vlak in si nekje okol 6:30 v Münchnu. Zvez za naprej imaš dovolj tako da bit ob 9h v Nürnbergu ni problem. Gledano čisto poslovno seveda.
Ne bi bilo slabo, če bi tako kot LPP občasno dela, tudi na SŽ malce pobarali potnike, kam se vozijo, kdaj morajo tja priti itd. in na podlagi tega sestavili primeren vozni red. Vsem se ne da ugoditi, eni bodo prišli dovolj zgodaj na cilj, drugim bo šlo malo za nohte ampak še vedno pravočasno, tretji pa bolj zgodaj pa bodo šli lahko še na kavo ipd. Upam, da to vodstvu SŽ ni pod častjo, vendarle oni so servis za potnike in njim morajo prisluhniti in ne šefom, katerim je všeč, da vlak sploh pelje pa kadar se jim zazdi.
Lisinski pa - srčno upam, da bo HŽ popustil, sicer predlagam, da SŽ prevzamejo ta vlak pa magari od Dobove naprej proti Münchnu - je pravzaprav časovno ugoden. Recimo za sejem v Nürnbergu, ki se začne ob 9h, se usedeš na vlak in si nekje okol 6:30 v Münchnu. Zvez za naprej imaš dovolj tako da bit ob 9h v Nürnbergu ni problem. Gledano čisto poslovno seveda.
Ne bi bilo slabo, če bi tako kot LPP občasno dela, tudi na SŽ malce pobarali potnike, kam se vozijo, kdaj morajo tja priti itd. in na podlagi tega sestavili primeren vozni red. Vsem se ne da ugoditi, eni bodo prišli dovolj zgodaj na cilj, drugim bo šlo malo za nohte ampak še vedno pravočasno, tretji pa bolj zgodaj pa bodo šli lahko še na kavo ipd. Upam, da to vodstvu SŽ ni pod častjo, vendarle oni so servis za potnike in njim morajo prisluhniti in ne šefom, katerim je všeč, da vlak sploh pelje pa kadar se jim zazdi.
Goran
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Bi bila zanimiva primerjava stroškov med številom in plačilom delavcev za nočno in nedeljsko delo ali pa nabava dodatne garniture, kot je predlagal "Re 4/4". Najceneje je verjetno res, da se vozi z nadomestnimi garniturami, kako pa to vpliva na ugled podjetja in zadovoljstvo uporabnikov, pa je težko oceniti. Skratka, če bi se želelo, bi bilo mogoče vožnje z nadomestnimi garniturami precej zmanjšati, le-to bi bile potrebno ob večjih popravilih, ki bi jih ob delu v treh izmenah lahko naredili hitreje, in nenapovedanih izpadih garnitur. Seveda pa kaj takega ni za pričakovati, saj se med drugim SŽ "hvalijo" s prihrankom pri nabavi nadomestnih/rezervnih delov.Gorchi napisal/-a:Okol servisiranja - sej ne da se ne strinjam o timingu, tudi letala se praviloma servisirajo ponoči (manjši redni pregledi),t.j. od 21h pa do 6h zjutraj ampak pri nas bo kmalu problem, kdo bo sploh še lahko zagotavljal servis? Koliko ljudi je sploh še zaposlenih in lahko delajo servis? Če jih je bilo v CD Moste pred 4-5 leti nekako 150 v operativi, jih je sedaj komaj še tretjina. Pred 5 leti 2-3 samo za odjemnike toka, sedaj samo 1, dela pa ni nič manj kot prej. Ampak najbolj pomembno je, da se zmanjša stroške in odpusti delavce, četudi kmalu ne bo več možno izvajati rednih vzdrževalnih del.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
V kolikšni meri pa bi bila izvedljiva možnost maloobmejnega prometa na relaciji Dobova-Savski Marof, torej da se po vzoru trenutnega sistema, ko sta dnevno 2 para vlakov Duga Resa-Bubnjarci podaljšana do Metlike, nekajkrat primestni vlak iz Zagreba, ki bi končal pot v Savskem Marofu, podaljša do Dobove (in obratno, da vlak štarta v Dobovi namesto v Savskem Marofu)? Glede na to da HŽ že sedaj vozijo do Dobove s stališča električnega omrežja to ne bi smel biti problem, prav tako ne število potnikov. Lomilo pri verjetno spet pri financah (čeprav po moje tistih nekaj km v eno smer ne bi smel biti problem) ki so tudi vzrok za ukinjanje vlakov na liniji Hrvaška-tujina in povod za naša razmišljanja v tej smeri.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Kot sem prebral na hrvaškem forumu zeljeznice.net, naj bi vlaki iz Reke do Ljubljane ostali tudi v novem voznem redu.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Če se ne motim leto, dve nazaj je bla povezava pa so jo HŽ ukinile.railfan napisal/-a:V kolikšni meri pa bi bila izvedljiva možnost maloobmejnega prometa na relaciji Dobova-Savski Marof...