Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Objavljeno: 04.08.2012, 18:03
naj tarifo za brzega uvedejo na ICS pa bo poln ...
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
taurus napisal/-a:toliko o rubriki na tuja letališča z vlakom . ni citadella edini problem, tudi na dunaj ali gradec iz več kot pol sloveniji (ob vikendih od kjerkoli v poldnevom) ni več možno prit pred poldnevom. tudi za benetki so naredili neverjeten fuš. iz štajeske zaradi deset minut zjutraj (6 06 / 5 55) ni možno ujet vlak za sežano in naprej avtobus proti trstu benetkah.
ja naj kar ponujajo zvezo v benetke preko beljaka, ki traja pol dneva in stane celo premoženje.
tudi povezava proti bledu, bohinju, novi gorici oddide iz jesenic 5 minut pred prihodom MV 314, turisti so zagotovi veseli takih zadev. sej lahko čakajo 3 ure na čudoviti moderni postaji .haha.,
Če hočejo Hrvati ukini vlaka via Šapjane za Rijeko in vlak do Pule bi iz lastnih letošnjih izkušenj sklepal, da se jim je podstrešje dodobra skisalo. Začetku julija je bil sobotni večerni vlak iz Ri kar zgledno zaseden, zlasti ležalnika proti Munchnu, da ne govorim o včerajšnem vlaku iz Pule. Del za Budimpešto je bil skorajda poln (spalnik, ležalnik, 2. R, še vagončka za Mb sta bila dokaj zasedena. Od oka bi rekel, da tale vlak prepelje več potnikov, kot vsi njihovi Švedi skupaj... Po izjavi madžarskega sprevodnika bi naj vagoni za Budimpešto bili dobro zasedeni celo poletje.... Odnos Hrvatov do vlakov na njihovih progah pa se kaže po tem, da je izgledalo, kot da je vlak brez sprevodnika, saj ni nihče kontroliral kart v sedežnih vagonih v času preko 2h....Re 4/4:
Saj ne bodo ukinili vseh, če sem prav vido od naših žeiljo ukinit EC 310/311, 314/315, vse vlake do Reke via Šapjane, pa MV 498/499 pa tudi IC do Pule. V zraku pa je še tudi citadela. Vsaj tako piše v excelu kolker sem razbral
Na Kozini je včasih potekal carinski pregled. Verjetno je še sedaj tako ... Policija v Rakitovcu, carina v Kozini.Ljubitelj napisal/-a:Seveda pa SŽ ne bi bile vredne svojega imena, če ne bi vlak pridelal gromozanske 1 urne zamude, samo v Kozini so spajali vlaka preko 30 min, tako da je izhodni signal zelenel kakih 15 min.......
LPL
Resda nimam nobenih uradnih podatkov, vendar se s to trditvijo ne bi mogel povsem strinjati. Švedi, ki vozijo po Istri (ponavadi je tu pet garnitur), so prav tako precej dobro zasedeni. Seveda je odvisno od dneva in ure, vendar glede na videno je vse zgledalo zelo dobro zasedeno. V ta namen večkrat vozita tudi po dve garnituri skupaj. V poletni sezoni glavnino potnikov sestavljajo turisti oz. pohodniki, v preostanku leta pa šolarji in delavci.Ljubitelj napisal/-a:Od oka bi rekel, da tale vlak prepelje več potnikov, kot vsi njihovi Švedi skupaj... Po izjavi madžarskega sprevodnika bi naj vagoni za Budimpešto bili dobro zasedeni celo poletje
Spet komentiraš odnos posameznika in ne celotnega HŽ-ja. Že precejkrat sem se peljal s HŽ in zaenkrat še nisem naletel na neprofesionalen odnos vlakovnega osebja. Imel se tudi en primer, ki se je ugodno (in pošteno) končal ravno zaradi pravega odnosa sprevodnikov.Ljubitelj napisal/-a:Odnos Hrvatov do vlakov na njihovih progah pa se kaže po tem, da je izgledalo, kot da je vlak brez sprevodnika, saj ni nihče kontroliral kart v sedežnih vagonih v času preko 2h....
Moje izkušnje so pač take, letos obakrat ni bilo nikjer sprevodnika ne na postaji, ne med vožnjo. Potniki sami študirajo, kako odpreti vrata na prtljažnem vagonu, do sedaj sem namreč mislil, da je to domena sprevodnika oziroma spremljevalnega osebja. Podobnega na SŽ nisem doživel skoraj nikoli. Bi človek na osnovi dvakratnih izkušenj dejal, da jim je vse odveč......Leteči vlak:
Spet komentiraš odnos posameznika in ne celotnega HŽ-ja. Že precejkrat sem se peljal s HŽ in zaenkrat še nisem naletel na neprofesionalen odnos vlakovnega osebja.
Šveda v Istri sem videl ene 3-4 krat, pa ni bilo nikoli niti približno več kot 15 potnikov, vendar je to bilo stalno v soboto. Včeraj je tako v Puli izstopilo točno 7 (sedem) potnikov.Leteči vlak:
Resda nimam nobenih uradnih podatkov, vendar se s to trditvijo ne bi mogel povsem strinjati. Švedi, ki vozijo po Istri (ponavadi je tu pet garnitur), so prav tako precej dobro zasedeni.
Na koncu bodo pa ostali čisto vsi vlaki kot vozijo letos, HŽ verjetno samo pritiska, da bi več stroškov plačevali tisti, ki si želijo imeti povezavo...Ljubitelj napisal/-a:Odnos Hrvatov do vlakov na njihovih progah pa se kaže po tem, da je izgledalo, kot da je vlak brez sprevodnika, saj ni nihče kontroliral kart v sedežnih vagonih v času preko 2h....
Ne morem se je nagledati.jakaklec napisal/-a:
Pa da ne bo samo tekts, še ena slika (mogoče bi za nekatere spadala v rubriko neuspele)...
http://shrani.si/f/2k/13A/3vry38Np/vlak800.jpg
Meni se zdi, tebi se zdi, večini tistih kateri jih "prepeljemo", se zdi, uporabnikom se zdi.....edino SŽ ve, da je prav tako!541 napisal/-a: Vsekakor pa so "poletni" vlaki z današnjim dnem prenehali z vožnjami za letos. Meni se zdi kak teden prehitro, sploh ob vikendih bi še lahko vozili cel september (predvsem 1604/1605).