Vidiš tukaj se gleda na ceno stroškov pri vzdrževanju. Sam dobro več, če je veliko gibljivih delov rabiš več vzdrževanja. Posledično pa imaš manjši dobiček in več stroškov.Florjan napisal/-a:Mat*r, kakšno "Lajko" bi pa še našli, če tudi z dvižnim mehanizmom na zajle. Zgornja platforma je dolga okoli 12 metrov.
EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Dobre slike!
Pa še vprašanje.
A je izvoz iz spodnje etaže kaj manj kompliciran?
Ker ob ogledu slik izvoza z zgornjega nivoja, pa možnosti poškodb od OTja, bi svoj avto parkiral na spodnji nivo. Razen, če se ne pojavi problem pri prevozu med vagoni?
Jernej
Pa še vprašanje.
A je izvoz iz spodnje etaže kaj manj kompliciran?
Ker ob ogledu slik izvoza z zgornjega nivoja, pa možnosti poškodb od OTja, bi svoj avto parkiral na spodnji nivo. Razen, če se ne pojavi problem pri prevozu med vagoni?
Jernej
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Dvomim, da imaš možnost izbirati, kje boš imel avto - na zgornjem ali spodnjem nivoju. Razen če vlakospremnikom daš za kak pir Še vedno lahko imaš smolo ter ti iz zgornjega avta teče zavorna tekočina
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Sž - CD - Dobovadare20 napisal/-a: Kje so dobili to rampo.???
LEP DAN
Igor
Igor
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Strahota. Ne vem sicer za kakšne namene je bila rampa projektirana in izdelana, ampak za avte razkladati ziher ni. Če bi si šli zadevo vsaj pogledati v Luko. Pa ne moreš na sedmih metrih avto spustiti s treh metrov višine...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
je pa res skrajno žalostno, da v kraju, kjer se pretovori nekaj stotisoč avtomobilov na vagone, na železniški postaji 1km zračne črte od terminala, ne znajo naročiti rampe pravilnih dimenzij. To je pač ogledalo duhovnega stanja na SŽ.
Pa brez zamere L
Pa brez zamere L
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Za primerjavo postavljam slike rampe v Splitu.
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Čeprav je rampa spuščena je razvidno da je kar precej daljša od Koperske rampe.
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
O groza... Sem se že enkrat spraševal kako je s to rampo, zdaj ko vidim slike pa se samo za glavo držim. Ne bi natovarjal naše Alfe tu gor... še na ležečih policajih drsa, kaj bi bilo tu si niti ne predstavljam.
Evo eno sliko "Lajke z dvižnim mehanizmom na žice" iz Berlina - na roko so jo vrteli, ampak očitno zadošča:
Podobno stvar kot v Kopru pa imajo v Hamburgu, le da je rampa daljša ter zavita (koprska je popolnoma ravna).
Evo eno sliko "Lajke z dvižnim mehanizmom na žice" iz Berlina - na roko so jo vrteli, ampak očitno zadošča:
Podobno stvar kot v Kopru pa imajo v Hamburgu, le da je rampa daljša ter zavita (koprska je popolnoma ravna).
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Fantje, pojma nimate! To je ja kaskaderska rampa!dare20 napisal/-a: Tukaj je lepa slika, da gre za popolno napoznavanje nekih norm, ki veljajo pri izgradnji nakladalnih ramp.
Kje so dobili to rampo.???
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
ufff... ta v Splitu je pa "gospa" rampa... Kot izgleda je tudi cinkana....željko halambek napisal/-a:Za primerjavo postavljam slike rampe v Splitu.
;o))
ko bodo morali izplačevati kakšno škodo ki je nastala zaradi "krcajna in izkrcanja" se bodo tulipanarji itak obrnili nazaj na Trst in bo problem z rampo rešen... pol je itak ne bomo rabli več....
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Manjši popravek: tulipanarji nikoli niso vozili v Trst - ta napaka se je pojavila tudi v članku na RTV. V Trst so do lanskega poletja vozili Nemci (DB AutoZug).boris napisal/-a:ufff... ta v Splitu je pa "gospa" rampa... Kot izgleda je tudi cinkana....željko halambek napisal/-a:Za primerjavo postavljam slike rampe v Splitu.
;o))
ko bodo morali izplačevati kakšno škodo ki je nastala zaradi "krcajna in izkrcanja" se bodo tulipanarji itak obrnili nazaj na Trst in bo problem z rampo rešen... pol je itak ne bomo rabli več....
Zanimivo da se EETC ni odločil za linijo v Trst, kjer je bil za Nemce narejen nov terminal s fiksno rampo, temveč v Koper. Verjetno gre vzroke iskati v ceni vleke na italijanskih progah, ali morda na splošno v kompliciranju Italijanov (morda bo @zbowe vedel kaj več...).
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Zakaj pa se ne bi uporabilo kaj iz vojaških zalog? Tako bi bilo najbolj primerno vozilo TNM MT-55 (tank nosilec mostu na podvozju tanka T-55). Idealna prilika za redne mesečne vaje, pa še iz Pivke ni tako daleč, da bi se ga pripeljalo ( lahko z vlakom ali pa s tovornjakom). Ta zadeva sigurno ne bi odpovedala. Namesto, da se zadeva uporablja samo ob res redkih primerih, bi to bila še "promocija" za vojsko.
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
To je potem že višja matematika..
Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!
Zadnjih 21 let se zafrkavam s tehnološko opremo mehaničnih delavnic. Vsakič, ko je šlo za kak kritični objekt ali kompleksno dvižno opremo, sem naredil simulacijo z enim od najblj neugodnih avtov za transport, navoz na dvigalo ali dviganje - Mercedesovo S klaso WDB 140. Če bi ta majster, ki je sprojektiral koprsko rampo, vsaj malo razmislil o namembnosti, do tega sranja ne bi prišlo. Tako pa imajo v Kopru na kupu od oka 7 ton materiala, ki ga lahko samo razrežejo. Za namen, za katerega je rampa grajena, je neustrezna. Razen, če so projektantu povedali, da bodo po rampi marširale ovce. Potem bi bila kar v redu.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!