EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a dare20 » 04.08.2013, 17:50

Florjan napisal/-a:Mat*r, kakšno "Lajko" bi pa še našli, če tudi z dvižnim mehanizmom na zajle. Zgornja platforma je dolga okoli 12 metrov.


Vidiš tukaj se gleda na ceno stroškov pri vzdrževanju. Sam dobro več, če je veliko gibljivih delov rabiš več vzdrževanja. Posledično pa imaš manjši dobiček in več stroškov.
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a bart » 04.08.2013, 19:49

Dobre slike!

Pa še vprašanje.
A je izvoz iz spodnje etaže kaj manj kompliciran?
Ker ob ogledu slik izvoza z zgornjega nivoja, pa možnosti poškodb od OTja, bi svoj avto parkiral na spodnji nivo. Razen, če se ne pojavi problem pri prevozu med vagoni?

Jernej
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a Tono » 04.08.2013, 20:07

Dvomim, da imaš možnost izbirati, kje boš imel avto - na zgornjem ali spodnjem nivoju. Razen če vlakospremnikom daš za kak pir :) Še vedno lahko imaš smolo ter ti iz zgornjega avta teče zavorna tekočina :twisted: :twisted: :twisted:
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a igor72 » 04.08.2013, 23:13

dare20 napisal/-a:Kje so dobili to rampo.???

Sž - CD - Dobova
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a Tono » 05.08.2013, 0:00

Strahota. Ne vem sicer za kakšne namene je bila rampa projektirana in izdelana, ampak za avte razkladati ziher ni. Če bi si šli zadevo vsaj pogledati v Luko. Pa ne moreš na sedmih metrih avto spustiti s treh metrov višine...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4277
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 05.08.2013, 8:41

je pa res skrajno žalostno, da v kraju, kjer se pretovori nekaj stotisoč avtomobilov na vagone, na železniški postaji 1km zračne črte od terminala, ne znajo naročiti rampe pravilnih dimenzij. To je pač ogledalo duhovnega stanja na SŽ.

Pa brez zamere L
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 408
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a željko halambek » 05.08.2013, 9:51

Za primerjavo postavljam slike rampe v Splitu.


Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 408
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a željko halambek » 05.08.2013, 10:27

Čeprav je rampa spuščena je razvidno da je kar precej daljša od Koperske rampe.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1579
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 05.08.2013, 22:04

O groza... Sem se že enkrat spraševal kako je s to rampo, zdaj ko vidim slike pa se samo za glavo držim. Ne bi natovarjal naše Alfe tu gor... še na ležečih policajih drsa, kaj bi bilo tu si niti ne predstavljam.
Evo eno sliko "Lajke z dvižnim mehanizmom na žice" iz Berlina - na roko so jo vrteli, ampak očitno zadošča:

Slika

Slika

Podobno stvar kot v Kopru pa imajo v Hamburgu, le da je rampa daljša ter zavita (koprska je popolnoma ravna).
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3875
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a ivy » 05.08.2013, 22:32

dare20 napisal/-a:Tukaj je lepa slika, da gre za popolno napoznavanje nekih norm, ki veljajo pri izgradnji nakladalnih ramp.
Kje so dobili to rampo.???


Fantje, pojma nimate! To je ja kaskaderska rampa! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 291
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a boris » 05.08.2013, 23:42

željko halambek napisal/-a:Za primerjavo postavljam slike rampe v Splitu.

ufff... ta v Splitu je pa "gospa" rampa... Kot izgleda je tudi cinkana....
;o))

ko bodo morali izplačevati kakšno škodo ki je nastala zaradi "krcajna in izkrcanja" se bodo tulipanarji itak obrnili nazaj na Trst in bo problem z rampo rešen... pol je itak ne bomo rabli več....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1579
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 06.08.2013, 8:14

boris napisal/-a:
željko halambek napisal/-a:Za primerjavo postavljam slike rampe v Splitu.

ufff... ta v Splitu je pa "gospa" rampa... Kot izgleda je tudi cinkana....
;o))

ko bodo morali izplačevati kakšno škodo ki je nastala zaradi "krcajna in izkrcanja" se bodo tulipanarji itak obrnili nazaj na Trst in bo problem z rampo rešen... pol je itak ne bomo rabli več....


Manjši popravek: tulipanarji nikoli niso vozili v Trst - ta napaka se je pojavila tudi v članku na RTV. V Trst so do lanskega poletja vozili Nemci (DB AutoZug).
Zanimivo da se EETC ni odločil za linijo v Trst, kjer je bil za Nemce narejen nov terminal s fiksno rampo, temveč v Koper. Verjetno gre vzroke iskati v ceni vleke na italijanskih progah, ali morda na splošno v kompliciranju Italijanov (morda bo @zbowe vedel kaj več...).
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 415
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a inovak » 06.08.2013, 9:46

Zakaj pa se ne bi uporabilo kaj iz vojaških zalog? Tako bi bilo najbolj primerno vozilo TNM MT-55 (tank nosilec mostu na podvozju tanka T-55). Idealna prilika za redne mesečne vaje, pa še iz Pivke ni tako daleč, da bi se ga pripeljalo ( lahko z vlakom ali pa s tovornjakom). Ta zadeva sigurno ne bi odpovedala. Namesto, da se zadeva uporablja samo ob res redkih primerih, bi to bila še "promocija" za vojsko.
tango
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 114
Pridružen: 05.11.2009, 0:35

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a tango » 06.08.2013, 14:00

To je potem že višja matematika.. :)
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: EETC Autoslaaptrein prihaja v Slovenijo!

OdgovorNapisal/-a Tono » 06.08.2013, 22:05

Zadnjih 21 let se zafrkavam s tehnološko opremo mehaničnih delavnic. Vsakič, ko je šlo za kak kritični objekt ali kompleksno dvižno opremo, sem naredil simulacijo z enim od najblj neugodnih avtov za transport, navoz na dvigalo ali dviganje - Mercedesovo S klaso WDB 140. Če bi ta majster, ki je sprojektiral koprsko rampo, vsaj malo razmislil o namembnosti, do tega sranja ne bi prišlo. Tako pa imajo v Kopru na kupu od oka 7 ton materiala, ki ga lahko samo razrežejo. Za namen, za katerega je rampa grajena, je neustrezna. Razen, če so projektantu povedali, da bodo po rampi marširale ovce. Potem bi bila kar v redu.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost