Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
Pozdrav
Bom potrdil to, kar pravi Tono! Vem vsaj za enega, ki ga je, malo več, kot leto nazaj, občasno zaneslo na vlak 5000 (jantarjeva pot)... Čisti luksuz, res...
LP
Jože
Bom potrdil to, kar pravi Tono! Vem vsaj za enega, ki ga je, malo več, kot leto nazaj, občasno zaneslo na vlak 5000 (jantarjeva pot)... Čisti luksuz, res...
LP
Jože
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
Kateri, oni iz velike ali one iz male muzejske garniture?Tono napisal/-a:Halo halo, seveda obstajajo klasični klimatizirani vagoni!
Malo sem pozabil na tiste kose za ex-Mimaro. Ampak bistvo je v tem, da po ostalih srednje-evropskih državah (kamor smo se svoj čas tako radi prištevali) večinoma vozijo klimatizirani vlaki, pri nas pa bolj slabo - če je pri Dizastrotu notranja temperatura slučajno ugodna je pa (vsaj zunanji) hrup neznosen.
LP, Metod
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
Teh klimatiziranih vagonov je kar nekaj, vem pa za to, ker sem na enem od njih za SŽ izvajal predavanje o klimatskih napravah in vzdrževanju. Vgrajene so Liebherjeve klimatske naprave, obstaja pa več tipov prezračevanja.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
Mene bolj zanima, zakaj se na Pohorcu, ki ne premore klime in se potniki dobesedno kuhajo, zaračunava IC dodatek (1,70 € oziroma 1,20 €)? Za savno je to sicer še poceni ...
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
Mimare (vagoni brez kupejev, v originalu 1. razred, potem so pa jih spremenili v AB vagone čeprav sta dejansko prvi (nekdanji kadilski del) in drugi razred (nekdanji nekadilski del) povsem identična + restavracija) in pa 6 vagonov s kupeji predelanih v TVT (vozijo v Emoni).Tono napisal/-a:Teh klimatiziranih vagonov je kar nekaj, vem pa za to, ker sem na enem od njih za SŽ izvajal predavanje o klimatskih napravah in vzdrževanju. Vgrajene so Liebherjeve klimatske naprave, obstaja pa več tipov prezračevanja.
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
Kakor se vzame ta prvi razred; na tire so vagoni leta 1991 zapeljali kot 2. razred četudi je konfiguracija sedežev za 1. razred. Kasneje so jih res (nekaj) spremenili v 1. razred in nato okoli 2005/6 v AB, ko so hkrati ukinili kadilce na vlakih.541 napisal/-a:Mimare (vagoni brez kupejev, v originalu 1. razred, potem so pa jih spremenili v AB vagone čeprav sta dejansko prvi (nekdanji kadilski del) in drugi razred (nekdanji nekadilski del) povsem identična + restavracija) in pa 6 vagonov s kupeji predelanih v TVT (vozijo v Emoni).Tono napisal/-a:Teh klimatiziranih vagonov je kar nekaj, vem pa za to, ker sem na enem od njih za SŽ izvajal predavanje o klimatskih napravah in vzdrževanju. Vgrajene so Liebherjeve klimatske naprave, obstaja pa več tipov prezračevanja.
In klimatizirani niso samo vagoni ex Mimare, so tudi nekateri, ki slišijo na oznako Beelm (okna se ne dajo odpirat razen košček)
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
Pozdrav
Da se bo vedelo, kako zgleda ta vagon od Mimare (sem ga ene tri leta nazaj, ko je zašel na Jantarja, poslikal):
Kot sem napisal, zelo "cool", celo v pravem pomenu besede ...
LP
Jože
Da se bo vedelo, kako zgleda ta vagon od Mimare (sem ga ene tri leta nazaj, ko je zašel na Jantarja, poslikal):
Kot sem napisal, zelo "cool", celo v pravem pomenu besede ...
LP
Jože
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
To to tisti predelani vagoni s kupeji v TVT Maribor, če se ne motim 4x Beelm in 2x ABeelm. To je bilo nekje v času odprtja proge proti Madžarski, predvideni so bili da bodo vozili v Citadeli. Menda pa poleti MAV ni zagotavljal električnega napajanja vagonov za delovanje klime (takšna je bila uradna razlaga, zakaj niso vozili v Budimpešto). Predvideno je bilo, da se bo obnovilo še 3x po 6 vagonov, vendar se je projekt ustavil ...Gorchi napisal/-a:
In klimatizirani niso samo vagoni ex Mimare, so tudi nekateri, ki slišijo na oznako Beelm (okna se ne dajo odpirat razen košček)
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
541 napisal/-a:To to tisti predelani vagoni s kupeji v TVT Maribor, če se ne motim 4x Beelm in 2x ABeelm. To je bilo nekje v času odprtja proge proti Madžarski, predvideni so bili da bodo vozili v Citadeli. Menda pa poleti MAV ni zagotavljal električnega napajanja vagonov za delovanje klime (takšna je bila uradna razlaga, zakaj niso vozili v Budimpešto). Predvideno je bilo, da se bo obnovilo še 3x po 6 vagonov, vendar se je projekt ustavil ...Gorchi napisal/-a:
In klimatizirani niso samo vagoni ex Mimare, so tudi nekateri, ki slišijo na oznako Beelm (okna se ne dajo odpirat razen košček)
[img]http://www.railfaneurope.net/pix/si/car ... 70_001.jpg
[img]http://www.railfaneurope.net/pix/si/car ... SZ_B_i.jpg
5x Beelm , 2x ABeelm za TVT Maribor
5x ABeelmt +1x WReelmt (SGP-Siemens)
4x BL +1x AL+1x WRl za TVT Maribor (IC Pohorje)
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
Torej SŽ premorejo 13 klimatiziranih vagonov, od tega je ena restavracija, ki pa tako ne vozi. Torej 12, pa Mimarine (ABeelmt) klime so že malo v letih, nad 30 stopinj ponavadi odpovejo.RitterVonGhega napisal/-a: 5x Beelm , 2x ABeelm za TVT Maribor
5x ABeelmt +1x WReelmt (SGP-Siemens)
4x BL +1x AL+1x WRl za TVT Maribor (IC Pohorje)
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
ja,..541 napisal/-a:Torej SŽ premorejo 13 klimatiziranih vagonov, od tega je ena restavracija, ki pa tako ne vozi. Torej 12, pa Mimarine (ABeelmt) klime so že malo v letih, nad 30 stopinj ponavadi odpovejo.RitterVonGhega napisal/-a: 5x Beelm , 2x ABeelm za TVT Maribor
5x ABeelmt +1x WReelmt (SGP-Siemens)
4x BL +1x AL+1x WRl za TVT Maribor (IC Pohorje)
6x vagon za Pohorc je nima klimatiziranih vagonov
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
Danes na EC 151 Emona (Dunaj-Ljubljana) so bili vsi vagoni klimatizirani razen jedilnega. Ko, sem odšel v jedilni vagon mi je natakar povedal, da je moral izključiti elektriko, ko so prišli v Slovenijo in, da mi lahko postreže z sendviči,potico in pijačami razen čaja in kave. Sendivič in voda sta bila hladna, ker hladilnik in osnovna rastveljva je očitno delala na akumulator. Kasnjeje so izključil tudi luči v jedilnem vagonu. Zakaj so morali izključite elektriko v jedilnem vagonu, ko so prišli v Slovenijo? Ker v drugih, OBB in SŽ vagonih je elektrika delovala normalno.
Napetost v vagonu
Lp ICE
Napetost v vagonu
Lp ICE
By InterCity Express
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
DANES EC 151ICE napisal/-a:Danes na EC 151 Emona (Dunaj-Ljubljana) so bili vsi vagoni klimatizirani razen jedilnega. Ko, sem odšel v jedilni vagon mi je natakar povedal, da je moral izključiti elektriko, ko so prišli v Slovenijo in, da mi lahko postreže z sendviči,potico in pijačami razen čaja in kave. Sendivič in voda sta bila hladna, ker hladilnik in osnovna rastveljva je očitno delala na akumulator. Kasnjeje so izključil tudi luči v jedilnem vagonu. Zakaj so morali izključite elektriko v jedilnem vagonu, ko so prišli v Slovenijo? Ker v drugih, OBB in SŽ vagonih je elektrika delovala normalno.
[url=http://www.Slikomat.com/slika/5509595.htm][img]http://www4.slikomat.com/13/0708/iga-photo-.jpg
Napetost v vagonu
Lp ICE
AMZ (OBB)
ADMPSZ (OBB)
WRMZ (OBB)
BEELM (SŽ)
BMPZ (OBB)
BEELM (SŽ)
ABEELMT (SŽ)
že vem za danes
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
Kje pa izveš kateri vagoni bodo peljali? Jaz poznam samo WagonWeb, ki se ne spreminja dnevno.RitterVonGhega napisal/-a:DANES EC 151ICE napisal/-a:Danes na EC 151 Emona (Dunaj-Ljubljana) so bili vsi vagoni klimatizirani razen jedilnega. Ko, sem odšel v jedilni vagon mi je natakar povedal, da je moral izključiti elektriko, ko so prišli v Slovenijo in, da mi lahko postreže z sendviči,potico in pijačami razen čaja in kave. Sendivič in voda sta bila hladna, ker hladilnik in osnovna rastveljva je očitno delala na akumulator. Kasnjeje so izključil tudi luči v jedilnem vagonu. Zakaj so morali izključite elektriko v jedilnem vagonu, ko so prišli v Slovenijo? Ker v drugih, OBB in SŽ vagonih je elektrika delovala normalno.
[url=http://www.Slikomat.com/slika/5509595.htm][img]http://www4.slikomat.com/13/0708/iga-photo-.jpg
Napetost v vagonu
Lp ICE
AMZ (OBB)
ADMPSZ (OBB)
WRMZ (OBB)
BEELM (SŽ)
BMPZ (OBB)
BEELM (SŽ)
ABEELMT (SŽ)
že vem za danes
Lp ICE
By InterCity Express
Re: Gostinska ponudba na Slovenski Železnicah
Možno bi bilo, da je pri tem vagonu crknil pretvornik s 3kV DC na nižjo napetost (očitno so akumulatorji na 24V). Zato so morali izključiti vse požrešnejše porabnike (klima, ...).ICE napisal/-a:Zakaj so morali izključite elektriko v jedilnem vagonu, ko so prišli v Slovenijo? Ker v drugih, OBB in SŽ vagonih je elektrika delovala normalno.
LP, Metod