Vozni redi-nekoč in danes
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Ima kdo morda vozne rede iz leta 2000 za ICS na relaciji LJ-MB? Sem že pozabil točno ob katerih urah je vozil, vem le, da so po kakšnem letu ali dveh SŽ ukinile en par ICS vlakov, torej je leta 2000 vozil na cirka 3 ure. Potovalni čas je bil pa s tem vlakom leta 2000 tudi za kar nekaj minut krajši kot danes. Če se ne motim, je najhitrejši ICS prispel v MB (ali LJ?) v 1:41, danes pa ima najhitrejši vozni čas 1:48.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Boš zdržal do jutritrance0 napisal/-a:Ima kdo morda vozne rede iz leta 2000 za ICS na relaciji LJ-MB? Sem že pozabil točno ob katerih urah je vozil, vem le, da so po kakšnem letu ali dveh SŽ ukinile en par ICS vlakov, torej je leta 2000 vozil na cirka 3 ure. Potovalni čas je bil pa s tem vlakom leta 2000 tudi za kar nekaj minut krajši kot danes. Če se ne motim, je najhitrejši ICS prispel v MB (ali LJ?) v 1:41, danes pa ima najhitrejši vozni čas 1:48.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Bom, haha.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Super, hvala ŽAT32. Kot opažam je bil ICS leta 2000 v povprečju za 5-6 minut hitreje kot danes na cilju zgolj zato, ker je imel manj ali nič postankov. Da pa danes stoji na vseh pomembnejših vozliščih na poti in zato porabi dobrih 5 minut več do cilja, se mi pa zdi OK kompromis, ker bi sicer imel precej manj potnikov. Škoda, da niso nabavili več mašin z nagibno tehniko podobno kot Švicarji, ker bi to na večini prog skrajšalo potovalne čase za ca. 20% brez večjih posegov na sami infrastrukturi.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
To ne drži povsem. Podaljšali (beri znižale so se progovne hitrosti) so se vozni časi na relaciji Mb-Ce. Nekateri ICS so imeli prav tako postanke v ZM in Pragerskem.
Pridružen: 25.10.2012, 12:29:28
Sporočil: 223
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Super, hvala ŽAT32. Kot opažam je bil ICS leta 2000 v povprečju za 5-6 minut hitreje kot danes na cilju zgolj zato, ker je imel manj ali nič postankov.
LPL
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Kje točno in za koliko pa so se znižale progovne hitrosti? Po voznem redu rabi pendolino zdaj 3-4 minute več na relaciji CE-MB kot leta 2000.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
trance0,
znižale so se hitrosti na odsekih
Lj-Moste (564,4 km) - Zalog (558,5) iz 145km/h na 120 km/h, zanimivo pred uvedbo ICS so izvedli dodatno napenjanje vozne mreže za V>120 km/h
Sl. Bistrica postaja (568,3km- 569,3 km) iz 120 km/h na 50 km/h
Sl. Bistrica (569,3 km) - Pragersko (574,8 km) iz 120(kasneje 130) km/h na 90 km/h. Skozi tunel je bila omejitev 90 (?) km/h, stacionaža mi ni znana.
Sedaj vidiš, kako se razvija JŽI v RS.
LPL
PS.: M ogoče je kakšna majhna napaka, ampak spomin še dela, podatki za 10 let nazaj pa niso javno dostopni.
znižale so se hitrosti na odsekih
Lj-Moste (564,4 km) - Zalog (558,5) iz 145km/h na 120 km/h, zanimivo pred uvedbo ICS so izvedli dodatno napenjanje vozne mreže za V>120 km/h
Sl. Bistrica postaja (568,3km- 569,3 km) iz 120 km/h na 50 km/h
Sl. Bistrica (569,3 km) - Pragersko (574,8 km) iz 120(kasneje 130) km/h na 90 km/h. Skozi tunel je bila omejitev 90 (?) km/h, stacionaža mi ni znana.
Sedaj vidiš, kako se razvija JŽI v RS.
LPL
PS.: M ogoče je kakšna majhna napaka, ampak spomin še dela, podatki za 10 let nazaj pa niso javno dostopni.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Zakaj so pa zmanjšali hitrost na odseku LJ-Moste-Zalog? Za to ne vidim nobenega pametnega razloga. Ostalo pa sem že komentiral v eni drugi temi. Pač namesto da bi odpravili počasne vožnje, jih spreminjajo v voznoredne. Podobno kot če bi luknjo v steni sanirali tako, da bi čez nalepili papirnati plakat. BTW, tako so pri nas v službi rešili problem z luknjo v steni, ki je nastala, ko so prestavili beležnik ur. Mojstri šparanja so enostavno čez nalepili eno reklamo iz papirja, luknja je pa seveda ostala in prav tako je del električnega kabla štrlel iz stene. Izgleda, da to postaja modus operandi v naši državi.
Sicer pa še tole. Meni se zdi na tako kratki relaciji, kot je MB-CE podaljšanje voznega časa najhitrejšega vlaka, ki ga premoremo v Sloveniji, za 3-4 minute vse prej kot zanemarljivo, saj pomeni to podaljšanje na tej relaciji za skoraj 10%! Še posebej pa je to nesprejemljivo, če je to posledica zanemarjanja infrastrukture, in da ga potem še uvedejo v vozni red, to lahko pomeni le, da tega ne mislijo najbrž nikoli sanirati. Namesto, da bi vozni čas skrajšali za 10% z dodatnimi popravki proge, ga v 10 letih na pomembnem odseku proge(MB-CE) uspejo še za skoraj 10% podaljšati.
Sicer pa še tole. Meni se zdi na tako kratki relaciji, kot je MB-CE podaljšanje voznega časa najhitrejšega vlaka, ki ga premoremo v Sloveniji, za 3-4 minute vse prej kot zanemarljivo, saj pomeni to podaljšanje na tej relaciji za skoraj 10%! Še posebej pa je to nesprejemljivo, če je to posledica zanemarjanja infrastrukture, in da ga potem še uvedejo v vozni red, to lahko pomeni le, da tega ne mislijo najbrž nikoli sanirati. Namesto, da bi vozni čas skrajšali za 10% z dodatnimi popravki proge, ga v 10 letih na pomembnem odseku proge(MB-CE) uspejo še za skoraj 10% podaljšati.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Razlog že mora biti, predvsem tehnične narave. Toda zakaj potem nadgradnja vozne mreže, če so bojda tiri v slabem stanju. Sicer je pa v tistih časih bil ditektor SŽ g. Rekar, ki je imel jasno vizijo razvoja železnic v Sloveniji, še posebej hitrih medmestnih povezav Mb-Lj. Njegov načrt je bil znižati čase vožnje pod 1:30, prihod dvojca brez krmarja in strankarskih dvornih norčkov (recimo bivši minister Černač si upa izjaviti, da investicija v železniško progo ni smotrna, pa čeprav bi po njej vozilo dnevno 800-1000 vlakov, se pravi v intervalih kot vozi metro v konici) na izvršilne položaje je pač stvar pripeljal tja kjer trenutno je, ko. No ne pozabimo še na avtocestni lobi, ki mu je g. Rekar bil prav tako v napoto.Zakaj so pa zmanjšali hitrost na odseku LJ-Moste-Zalog? Za to ne vidim nobenega pametnega razloga.
LPL
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Če se prav spomnim enega intervjuja ravno z Rekarjem ob uvedbi ICS leta 2000, je direktor takrat dejal, da bi se z zavarovanjem vseh NPr in manjšimi popravki proge dalo potovalni čas znižati na približno 1:30, za dodatno znižanje na 1:15 ali pod 1 uro pa bi bili potrebni večji in dražji popravki proge, ki bi se izvedli kasneje. Takrat sem upal, da bo res kaj iz tega, vendar po 13 letih in kopici norcev na pomembnih položajev smo tu, kjer pač smo. Po pravici povedano si leta 2000 niti pod najbolj bednim scenarijem nisem predstavljal, da bodo železnice pri nas nesposobneži tako zavozili.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
trocken napisal/-a:Imam vse slovenske vozne rede od osamosvojitve naprej, od prej pa še dva YU.
Razen letošnjega! Ali je letos sploh izšel v tiskani obliki. Nekaj časa sem še spraševal po njem, po tem pa sem obupal. Ali se ga da še dobiti, če je izšel?
Letos je vozni red izšel v 7 ločenih knjižicah razdeljenih po relacijah.Tomy napisal/-a:Letos ga še ni bilo in verjetno tudi ne bo...
Lep dan
Tomaž
Ljubljana-Maribor (Dunaj)
Ljubljana-Dobova (Zagreb)
Ljubljana-Jesenice (Beljak) in Ljubljana-Kamnik
Ljubljana-Novo mesto-Metlika in Sevnica-Trebnje
Ljubljana-Koper (Pula) in Ljubljana-Ilirska Bistrica (Reka)
Ljubljana-Sežana (Benetke)
Jesenice-Sežana in Nova Gorica-Ajdovščina
Lp ICE
By InterCity Express
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Pa so to knjižice ali tiste zgibanke? Včasih je bila cela Juga v eni bukvi, pa se mi čudno zdi, tole 7 knjig
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Zgibanke, pa še več jih je. Manjka recimo Savinjska, Kozjanska, Koroška, Prekmurska proga in še kaj.ŽAT32 napisal/-a:Pa so to knjižice ali tiste zgibanke? Včasih je bila cela Juga v eni bukvi, pa se mi čudno zdi, tole 7 knjig
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Knjige izgubljajo veljavo na celi fronti