drugi tir Ljubljana Jesenice

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
gomulka
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 6
Pridružen: 07.11.2009, 20:10

drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a gomulka » 02.07.2013, 17:28

Pozdravljeni vsi .
Ali kdo ve , do kje je sedaj prišel projekt drugega tira LJ. - JES. ?
Se že ve , kje bo potekala proga ?
Kdaj začetek gradnje ?
Mogoče časovni potek gradnje ?
LP, gomulka
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a holding » 02.07.2013, 18:30

... :pamet :uuuaavv ](*,) ....
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1276
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 02.07.2013, 19:41

gomulka napisal/-a:Pozdravljeni vsi .
Ali kdo ve , do kje je sedaj prišel projekt drugega tira LJ. - JES. ?
Se že ve , kje bo potekala proga ?
Kdaj začetek gradnje ?
Mogoče časovni potek gradnje ?
LP, gomulka


seveda da bo, počaka okoli 2035 leta bo razpis ! gotovo delo in dvo progo okoli 2040 ! :)
HAHA
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1114
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 02.07.2013, 20:19

Približno takole gre
-projekt je prišel do najglobljega predala pozabljene omare
-proga ne bo šla po naši njivi, ker je ne damo
-začetek - jutri zagotovo ne
-delalo s bo sorazmerno z prilivom denarja, ups, to se že :^o

Ne, hec...
Je pa res, vsi novejši neželezniški objekti so pripravljeni za drugi tir, samo proge še ni. Na tak način je res škoda denarja, ker se objekti ne uporabljajo. Raje se dela spet ene nove precej nerealne projekte. Pa spet služijo razni projektivni biroji. Od prave žlahte, seveda :mrgreen:
preverjevalec
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 66
Pridružen: 10.02.2013, 0:54

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a preverjevalec » 02.07.2013, 21:53

gomulka napisal/-a:Pozdravljeni vsi.
1. Ali kdo ve, do kje je sedaj prišel projekt drugega tira LJUBLJANA-JESENICE? :kufe1
2. Se že ve, kje bo potekala proga? :kufe2
3. Kdaj začetek gradnje? :pope + :santa2
4. Mogoče časovni potek gradnje? od :kufe1 do :kufe2
LP, gomulka


Gomulka, takrat ko bo zgrajen drugi tir bomo zgledal takole :old ... pa še to po zelo optimistični verziji.

Lep pozdrav.
Only fools never change!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.07.2013, 8:06

Glede na splošno stanje duha na železnici (in tudi na forumu) se bojim, da se bo celo še našel denar za drugi tir v katerikoli obliki. Prvi problem bo, ker ne bo načrtov (nekateri na tem forumu močno nasprotujejo izdelavam načrtov). Če bo to premagano bo sledilo: Zakaj pa se na Jesenice dela drugi tir, zakaj se postavlja protihrupne ograje, Zakaj... zakaj, zakaj ? ko se pa pri nas v Bukov dol vozimo po starem.....
LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1495
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a preglednik » 03.07.2013, 8:31

Če že nadaljujemo to debato: za drugi tir ob sedanjem je menda že vse pripravljeno. Že ob elektrifikaciji v 60-tih letih so bili propusti pod progo podaljšani za dvotirno uzvedbo. Problem ostajajo samo tuneli in mostovi - skratka pot do drugega tira je dokaj logična in enostavna.
Podobno kot v koprskem primeru pa se tudi tu pojavlja nova varianta preko Brnika, verjetno iz razloga, da bi povezali letališče s tiri, se izognili ovinku pri Škofji loki ter morda še kakšna želja po novem "visokohitrostnem" odseku. Mar ne bi bil boljši drugi tir v klasični izvedbi ob sedanjem, letališče pa bi povezali s krajšim odsekom, ki bi se navezoval pri Trzinu na Kamniško progo.
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3545
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a mkx » 03.07.2013, 10:13

preglednik napisal/-a:... letališče pa bi povezali s krajšim odsekom, ki bi se navezoval pri Trzinu na Kamniško progo.

Saj nova hitra proga je od Ljubljane do Brnika natančno to, kar predlagaš ti. OK, ne čisto, po Ljubljani naj bi šla malce drugače. S podaljšanjem proti Kranju in naprej.

Ampak potem se oglasijo glasovi iz Bukovega Dola: zakaj pa se moram z Brnika v Šenčur voziti preko Ljubljane in Škofje Loke? In to počasi? Hočem pravico :cussing (in ta je: hitro, direktno in po sosedovi njivi). Pustimo to, da če bi bilo kaj pameti, (hitra) proga po Brniškem polju sploh ne bi imela postaje/postajališča v Šenčurju, z Brnika v Šenčur pa je 15 minut peš ...
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1495
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a preglednik » 03.07.2013, 10:51

Nisi razumel, glavna proga bi ostala taka kot je, samo dvotirna. Do Brnika bi bila samo nova lokalna železnica za lahek primestni (potniški) promet.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.07.2013, 10:55

Nisi razumel, glavna proga bi ostala taka kot je, samo dvotirna. Do Brnika bi bila samo nova lokalna železnica za lahek primestni (potniški) promet.


Ali ni boljša varianta nova proga na Jesenice preko Brnika, in ohranitev stare za lokalni promet z navezavo na novo progo v skupni postaji Kranj. Nedvomno bi pa potrebovala med Lj in Kr 2. tir?
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1495
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a preglednik » 03.07.2013, 11:06

In kje bi ta nova proga potekala od Kranja do Jesenic. Če je že nova, naj bi omogočala vsaj 200 km/h.
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 631
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a trocken » 03.07.2013, 13:42

preglednik napisal/-a:In kje bi ta nova proga potekala od Kranja do Jesenic. Če je že nova, naj bi omogočala vsaj 200 km/h.


Javne razgrnitve in polemike so potekale v lanskem in letošnjem letu. Podatke boš doBil pri Državnih prostorskih načrtih. Kot sem spremljal, naj bi zadnji kilometri proti Jesenicam potekali po Bohinjski trasi in ne skozi Javornik.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1495
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a preglednik » 03.07.2013, 14:16

Torej mislijo drugi tir do Jesenic združiti kar s projektom rekonstrukcije Bohinjske proge? :wink:
preglednik
topol
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 77
Pridružen: 07.02.2011, 4:33

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a topol » 03.07.2013, 15:05

Drugi tir Ljubljana Jesenice napreduje. trenutno je potekel razpis za izdelavo študije variant in okoljskega poročila. Kot prebivalec teh krajev temu projektu nasprotujem, ker je brezvezen. Obenem pa želijo še uničiti dolino Save in jo potopiti. Če ima družina parcele, ki ti jih misli uničiti neka nepotrebna železnica, druge pa bi ti potopili, potem je jasno kakšno stališče zavzameš.
Nisem pa proti železnici. Na Gorenjskem potrebujemo železnico in sicer drugi tir ob obstoječi progi. Vse prehode naj se naredi izvennivojsko, nepotrebne pa ukine. potek skozi naselja naj se zaščiti s protihrupnimi ograjami, kakšno krivino izravna in dobimo progo po kateri bodo vlaki lahko vozili najmanj 80 vsepovsod, zagotovo pa ponekod tudi več kot 120, seveda vsake pol ure od pol petih do polnoči. Za gorenjsko, kjer je več enakovrednih postaj, ki polnijo vlak na poti v Ljubljano je to zadosti. Nova proga je predvidena do 160 km/h. Nova proga misli imeti novo postajo v Kranju, kar ne pomeni izboljšanja za Kranj, saj se moraš vrniti na isto postajo, če tja prideš peš, s kolesom ali avtom. Pomeni spremembe linij mestnega prometa, dovozne ceste in pozidavo najboljšega polja okoli postaje. Iz zgodovine vidimo, da postaja ne ostane na sredi polja, kjer je bilo zgrajenih veliko slovenskih postaj. Progo med Kranjem in Radovljico nameravajo demontirati, zaradi tega bodo nekateri kraji ostali brez povezave. Nova proga gre skozi manj naseljene kraje, kjer ni toliko prebivalcev (npr. Vodice), izpusti pa Medvode in Škofjo Loko. Na novo poveže Naklo, vendar bo postaja od kraja oddaljena. Menim, da stroški takšne izgradnje ne odtehtajo koristi.
Kaj pa Gorenjska po mojem rabi? Za tovorni promet dvotirno progo z dovolj dolgimi postajami, če se je treba slučajno ustavit, sicer pa dvotirna proga omogoča srečevanje in poveča prepustnost. Obvezna je primerna dopustna osna obremenitev. Od Ljubljane do Medvod bi lahko bili trije tiri, če bo kdaj uveden kakšen mestni vlak oziroma zaradi pogostih postajališč. Gorenjski vlaki bi morali voziti proti Litiji, Zasavski pa proti Gorenjski. Škofja Loka ima za mestom dve dolini od koder naj avtobus vozi na postajo. Kranj naj obdrži sedanjo postajo, ker je sredi mesta. Naklo bi lahko oživilo postajo, na kateri bi uredili parkirišče p+r in povezali Tržič z avtobusi. Tako bi nekateri vlaki vozili do Jesenic, drugi pa do Nakla.
Z izboljšanjem sedanje progi in izgradnjo dodatnega tira ob njej bi dobili ceneje in hitreje sodobno in hitro progo, ki bi omogočila odlično povezavo Gorenjske z Ljubljano.
Kaj pa Brnik? Kakšen tovor se preklada z vlaka na letalo? Ve kdo za kaj takega. Poglejte raje našo industrijo, kako veselo uničuje svoje tire. Sedaj na Brnik vozi avtobus. Zakaj ne vozi po 20. uri, ko se vračajo letala, zakaj v sobotah in nedeljah vozi več kot pol manj avtobusov, čeprav število poletov ostaja isto. Proga na Brnik je potrebna zgolj mimo Komende in Mengša, kjer bodo vlak napolnili potniki. Na letališču ni potnikov za napolnit vlak, ki mora vozit redno. Da pa vse Gorenjce vozijo še na Brnik, sedaj jih pa v Škofjo Loko pa tudi nima nobenega smisla.
Potrebe po novogradnji ni, potreba po posodobitvi pa ogromna.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: drugi tir Ljubljana Jesenice

OdgovorNapisal/-a trance0 » 03.07.2013, 18:20

Absolutno se strinjam, da bi bilo potrebno staro progo posodobiti in narediti ob njej še en tir! Potem pa naj modernizirajo še Kamniško progo in eventuelno naredijo odcep z nje do Brnika. Na ta način ohranijo vsi dosedanji kraji ob gorenjski progi železniško povezavo, s posodobitvijo in razširitvijo kamniške proge pa pridobijo še prebivalci Vodic, Komende, Mengša in seveda tudi vsi dosedanji uporabniki kamniške proge. Ne vem zakaj pri nas pri vsaki stvari tako komplicirajo in dražijo projekte v višave, da se potem desetletja nič ne realizira? :roll:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov