Glajz,
Hvala za tole predstavitev stanja na gorenjskem projektu. Če povzamem: brihtne buče (res brihtne v svoj prid) so po nekaj letih in veliko porabljenega denarja ugotovile, da bi bila predlagana hitra proga ekonomsko in okoljsko vprašljiva. Na forumu smo tisti, ki premoremo nekaj poznavanja slovenske geografije, nekaj "augenmasa" in nekaj državljanske zavesti, že zdavnaj ugotavljali, da je varianta 2. tira ob obstoječi progi ter navezava Brnika na kamniško (in Kranj) ugodnejša za potniški promet, ker poteka praktično skozi vsa večja naselja, in za državno blagajno, ker bi utegnila biti pol cenejša.
lp
drugi tir Ljubljana Jesenice
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Pozdravljeni,
na spletnih straneh Ministrstva za okolje in prostor je sedaj tudi uradno objavljena "Dopolnjena pobuda za državni prostorski načrt za nadgradnjo železniške proge Ljubljana-Kranj-Jesenice-državna meja v koridorju obstoječe proge"
Javno naznanilo
Povzetek za javnost
Gradivo
Javna razgrnitev z možnostjo podaje pripomb poteka od 20. aprila do 25. maja 2016.
na spletnih straneh Ministrstva za okolje in prostor je sedaj tudi uradno objavljena "Dopolnjena pobuda za državni prostorski načrt za nadgradnjo železniške proge Ljubljana-Kranj-Jesenice-državna meja v koridorju obstoječe proge"
Javno naznanilo
Povzetek za javnost
Gradivo
Javna razgrnitev z možnostjo podaje pripomb poteka od 20. aprila do 25. maja 2016.
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
...uuhhh!!!...kakor v 40.-ih in 80.-ih letih prejšnjega stoletja... ...
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Torej lahko pričakujemo naslednjo debato o tej temi okoli leta 2060? (očitno se stvari ponavljajo vsakih 40 let)holding napisal/-a:...uuhhh!!!...kakor v 40.-ih in 80.-ih letih prejšnjega stoletja... ...
LP, Metod