drugi tir Ljubljana Jesenice
drugi tir Ljubljana Jesenice
Pozdravljeni vsi .
Ali kdo ve , do kje je sedaj prišel projekt drugega tira LJ. - JES. ?
Se že ve , kje bo potekala proga ?
Kdaj začetek gradnje ?
Mogoče časovni potek gradnje ?
LP, gomulka
Ali kdo ve , do kje je sedaj prišel projekt drugega tira LJ. - JES. ?
Se že ve , kje bo potekala proga ?
Kdaj začetek gradnje ?
Mogoče časovni potek gradnje ?
LP, gomulka
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
... ....
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
seveda da bo, počaka okoli 2035 leta bo razpis ! gotovo delo in dvo progo okoli 2040 !gomulka napisal/-a:Pozdravljeni vsi .
Ali kdo ve , do kje je sedaj prišel projekt drugega tira LJ. - JES. ?
Se že ve , kje bo potekala proga ?
Kdaj začetek gradnje ?
Mogoče časovni potek gradnje ?
LP, gomulka
HAHA
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Približno takole gre
-projekt je prišel do najglobljega predala pozabljene omare
-proga ne bo šla po naši njivi, ker je ne damo
-začetek - jutri zagotovo ne
-delalo s bo sorazmerno z prilivom denarja, ups, to se že
Ne, hec...
Je pa res, vsi novejši neželezniški objekti so pripravljeni za drugi tir, samo proge še ni. Na tak način je res škoda denarja, ker se objekti ne uporabljajo. Raje se dela spet ene nove precej nerealne projekte. Pa spet služijo razni projektivni biroji. Od prave žlahte, seveda
-projekt je prišel do najglobljega predala pozabljene omare
-proga ne bo šla po naši njivi, ker je ne damo
-začetek - jutri zagotovo ne
-delalo s bo sorazmerno z prilivom denarja, ups, to se že
Ne, hec...
Je pa res, vsi novejši neželezniški objekti so pripravljeni za drugi tir, samo proge še ni. Na tak način je res škoda denarja, ker se objekti ne uporabljajo. Raje se dela spet ene nove precej nerealne projekte. Pa spet služijo razni projektivni biroji. Od prave žlahte, seveda
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 66
- Pridružen: 10.02.2013, 0:54
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Gomulka, takrat ko bo zgrajen drugi tir bomo zgledal takole ... pa še to po zelo optimistični verziji.gomulka napisal/-a:Pozdravljeni vsi.
1. Ali kdo ve, do kje je sedaj prišel projekt drugega tira LJUBLJANA-JESENICE?
2. Se že ve, kje bo potekala proga?
3. Kdaj začetek gradnje? +
4. Mogoče časovni potek gradnje? od do
LP, gomulka
Lep pozdrav.
Only fools never change!
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Glede na splošno stanje duha na železnici (in tudi na forumu) se bojim, da se bo celo še našel denar za drugi tir v katerikoli obliki. Prvi problem bo, ker ne bo načrtov (nekateri na tem forumu močno nasprotujejo izdelavam načrtov). Če bo to premagano bo sledilo: Zakaj pa se na Jesenice dela drugi tir, zakaj se postavlja protihrupne ograje, Zakaj... zakaj, zakaj ? ko se pa pri nas v Bukov dol vozimo po starem.....
LPL
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Če že nadaljujemo to debato: za drugi tir ob sedanjem je menda že vse pripravljeno. Že ob elektrifikaciji v 60-tih letih so bili propusti pod progo podaljšani za dvotirno uzvedbo. Problem ostajajo samo tuneli in mostovi - skratka pot do drugega tira je dokaj logična in enostavna.
Podobno kot v koprskem primeru pa se tudi tu pojavlja nova varianta preko Brnika, verjetno iz razloga, da bi povezali letališče s tiri, se izognili ovinku pri Škofji loki ter morda še kakšna želja po novem "visokohitrostnem" odseku. Mar ne bi bil boljši drugi tir v klasični izvedbi ob sedanjem, letališče pa bi povezali s krajšim odsekom, ki bi se navezoval pri Trzinu na Kamniško progo.
Podobno kot v koprskem primeru pa se tudi tu pojavlja nova varianta preko Brnika, verjetno iz razloga, da bi povezali letališče s tiri, se izognili ovinku pri Škofji loki ter morda še kakšna želja po novem "visokohitrostnem" odseku. Mar ne bi bil boljši drugi tir v klasični izvedbi ob sedanjem, letališče pa bi povezali s krajšim odsekom, ki bi se navezoval pri Trzinu na Kamniško progo.
preglednik
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Saj nova hitra proga je od Ljubljane do Brnika natančno to, kar predlagaš ti. OK, ne čisto, po Ljubljani naj bi šla malce drugače. S podaljšanjem proti Kranju in naprej.preglednik napisal/-a:... letališče pa bi povezali s krajšim odsekom, ki bi se navezoval pri Trzinu na Kamniško progo.
Ampak potem se oglasijo glasovi iz Bukovega Dola: zakaj pa se moram z Brnika v Šenčur voziti preko Ljubljane in Škofje Loke? In to počasi? Hočem pravico (in ta je: hitro, direktno in po sosedovi njivi). Pustimo to, da če bi bilo kaj pameti, (hitra) proga po Brniškem polju sploh ne bi imela postaje/postajališča v Šenčurju, z Brnika v Šenčur pa je 15 minut peš ...
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Nisi razumel, glavna proga bi ostala taka kot je, samo dvotirna. Do Brnika bi bila samo nova lokalna železnica za lahek primestni (potniški) promet.
preglednik
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Ali ni boljša varianta nova proga na Jesenice preko Brnika, in ohranitev stare za lokalni promet z navezavo na novo progo v skupni postaji Kranj. Nedvomno bi pa potrebovala med Lj in Kr 2. tir?Nisi razumel, glavna proga bi ostala taka kot je, samo dvotirna. Do Brnika bi bila samo nova lokalna železnica za lahek primestni (potniški) promet.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
In kje bi ta nova proga potekala od Kranja do Jesenic. Če je že nova, naj bi omogočala vsaj 200 km/h.
preglednik
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Javne razgrnitve in polemike so potekale v lanskem in letošnjem letu. Podatke boš doBil pri Državnih prostorskih načrtih. Kot sem spremljal, naj bi zadnji kilometri proti Jesenicam potekali po Bohinjski trasi in ne skozi Javornik.preglednik napisal/-a:In kje bi ta nova proga potekala od Kranja do Jesenic. Če je že nova, naj bi omogočala vsaj 200 km/h.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Torej mislijo drugi tir do Jesenic združiti kar s projektom rekonstrukcije Bohinjske proge?
preglednik
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Drugi tir Ljubljana Jesenice napreduje. trenutno je potekel razpis za izdelavo študije variant in okoljskega poročila. Kot prebivalec teh krajev temu projektu nasprotujem, ker je brezvezen. Obenem pa želijo še uničiti dolino Save in jo potopiti. Če ima družina parcele, ki ti jih misli uničiti neka nepotrebna železnica, druge pa bi ti potopili, potem je jasno kakšno stališče zavzameš.
Nisem pa proti železnici. Na Gorenjskem potrebujemo železnico in sicer drugi tir ob obstoječi progi. Vse prehode naj se naredi izvennivojsko, nepotrebne pa ukine. potek skozi naselja naj se zaščiti s protihrupnimi ograjami, kakšno krivino izravna in dobimo progo po kateri bodo vlaki lahko vozili najmanj 80 vsepovsod, zagotovo pa ponekod tudi več kot 120, seveda vsake pol ure od pol petih do polnoči. Za gorenjsko, kjer je več enakovrednih postaj, ki polnijo vlak na poti v Ljubljano je to zadosti. Nova proga je predvidena do 160 km/h. Nova proga misli imeti novo postajo v Kranju, kar ne pomeni izboljšanja za Kranj, saj se moraš vrniti na isto postajo, če tja prideš peš, s kolesom ali avtom. Pomeni spremembe linij mestnega prometa, dovozne ceste in pozidavo najboljšega polja okoli postaje. Iz zgodovine vidimo, da postaja ne ostane na sredi polja, kjer je bilo zgrajenih veliko slovenskih postaj. Progo med Kranjem in Radovljico nameravajo demontirati, zaradi tega bodo nekateri kraji ostali brez povezave. Nova proga gre skozi manj naseljene kraje, kjer ni toliko prebivalcev (npr. Vodice), izpusti pa Medvode in Škofjo Loko. Na novo poveže Naklo, vendar bo postaja od kraja oddaljena. Menim, da stroški takšne izgradnje ne odtehtajo koristi.
Kaj pa Gorenjska po mojem rabi? Za tovorni promet dvotirno progo z dovolj dolgimi postajami, če se je treba slučajno ustavit, sicer pa dvotirna proga omogoča srečevanje in poveča prepustnost. Obvezna je primerna dopustna osna obremenitev. Od Ljubljane do Medvod bi lahko bili trije tiri, če bo kdaj uveden kakšen mestni vlak oziroma zaradi pogostih postajališč. Gorenjski vlaki bi morali voziti proti Litiji, Zasavski pa proti Gorenjski. Škofja Loka ima za mestom dve dolini od koder naj avtobus vozi na postajo. Kranj naj obdrži sedanjo postajo, ker je sredi mesta. Naklo bi lahko oživilo postajo, na kateri bi uredili parkirišče p+r in povezali Tržič z avtobusi. Tako bi nekateri vlaki vozili do Jesenic, drugi pa do Nakla.
Z izboljšanjem sedanje progi in izgradnjo dodatnega tira ob njej bi dobili ceneje in hitreje sodobno in hitro progo, ki bi omogočila odlično povezavo Gorenjske z Ljubljano.
Kaj pa Brnik? Kakšen tovor se preklada z vlaka na letalo? Ve kdo za kaj takega. Poglejte raje našo industrijo, kako veselo uničuje svoje tire. Sedaj na Brnik vozi avtobus. Zakaj ne vozi po 20. uri, ko se vračajo letala, zakaj v sobotah in nedeljah vozi več kot pol manj avtobusov, čeprav število poletov ostaja isto. Proga na Brnik je potrebna zgolj mimo Komende in Mengša, kjer bodo vlak napolnili potniki. Na letališču ni potnikov za napolnit vlak, ki mora vozit redno. Da pa vse Gorenjce vozijo še na Brnik, sedaj jih pa v Škofjo Loko pa tudi nima nobenega smisla.
Potrebe po novogradnji ni, potreba po posodobitvi pa ogromna.
Nisem pa proti železnici. Na Gorenjskem potrebujemo železnico in sicer drugi tir ob obstoječi progi. Vse prehode naj se naredi izvennivojsko, nepotrebne pa ukine. potek skozi naselja naj se zaščiti s protihrupnimi ograjami, kakšno krivino izravna in dobimo progo po kateri bodo vlaki lahko vozili najmanj 80 vsepovsod, zagotovo pa ponekod tudi več kot 120, seveda vsake pol ure od pol petih do polnoči. Za gorenjsko, kjer je več enakovrednih postaj, ki polnijo vlak na poti v Ljubljano je to zadosti. Nova proga je predvidena do 160 km/h. Nova proga misli imeti novo postajo v Kranju, kar ne pomeni izboljšanja za Kranj, saj se moraš vrniti na isto postajo, če tja prideš peš, s kolesom ali avtom. Pomeni spremembe linij mestnega prometa, dovozne ceste in pozidavo najboljšega polja okoli postaje. Iz zgodovine vidimo, da postaja ne ostane na sredi polja, kjer je bilo zgrajenih veliko slovenskih postaj. Progo med Kranjem in Radovljico nameravajo demontirati, zaradi tega bodo nekateri kraji ostali brez povezave. Nova proga gre skozi manj naseljene kraje, kjer ni toliko prebivalcev (npr. Vodice), izpusti pa Medvode in Škofjo Loko. Na novo poveže Naklo, vendar bo postaja od kraja oddaljena. Menim, da stroški takšne izgradnje ne odtehtajo koristi.
Kaj pa Gorenjska po mojem rabi? Za tovorni promet dvotirno progo z dovolj dolgimi postajami, če se je treba slučajno ustavit, sicer pa dvotirna proga omogoča srečevanje in poveča prepustnost. Obvezna je primerna dopustna osna obremenitev. Od Ljubljane do Medvod bi lahko bili trije tiri, če bo kdaj uveden kakšen mestni vlak oziroma zaradi pogostih postajališč. Gorenjski vlaki bi morali voziti proti Litiji, Zasavski pa proti Gorenjski. Škofja Loka ima za mestom dve dolini od koder naj avtobus vozi na postajo. Kranj naj obdrži sedanjo postajo, ker je sredi mesta. Naklo bi lahko oživilo postajo, na kateri bi uredili parkirišče p+r in povezali Tržič z avtobusi. Tako bi nekateri vlaki vozili do Jesenic, drugi pa do Nakla.
Z izboljšanjem sedanje progi in izgradnjo dodatnega tira ob njej bi dobili ceneje in hitreje sodobno in hitro progo, ki bi omogočila odlično povezavo Gorenjske z Ljubljano.
Kaj pa Brnik? Kakšen tovor se preklada z vlaka na letalo? Ve kdo za kaj takega. Poglejte raje našo industrijo, kako veselo uničuje svoje tire. Sedaj na Brnik vozi avtobus. Zakaj ne vozi po 20. uri, ko se vračajo letala, zakaj v sobotah in nedeljah vozi več kot pol manj avtobusov, čeprav število poletov ostaja isto. Proga na Brnik je potrebna zgolj mimo Komende in Mengša, kjer bodo vlak napolnili potniki. Na letališču ni potnikov za napolnit vlak, ki mora vozit redno. Da pa vse Gorenjce vozijo še na Brnik, sedaj jih pa v Škofjo Loko pa tudi nima nobenega smisla.
Potrebe po novogradnji ni, potreba po posodobitvi pa ogromna.
Re: drugi tir Ljubljana Jesenice
Absolutno se strinjam, da bi bilo potrebno staro progo posodobiti in narediti ob njej še en tir! Potem pa naj modernizirajo še Kamniško progo in eventuelno naredijo odcep z nje do Brnika. Na ta način ohranijo vsi dosedanji kraji ob gorenjski progi železniško povezavo, s posodobitvijo in razširitvijo kamniške proge pa pridobijo še prebivalci Vodic, Komende, Mengša in seveda tudi vsi dosedanji uporabniki kamniške proge. Ne vem zakaj pri nas pri vsaki stvari tako komplicirajo in dražijo projekte v višave, da se potem desetletja nič ne realizira?