Tako je!....in da se razumemo; tudi Desiro je že vozil na Opčine!Tomy napisal/-a:Igor je napisal, da probleme delajo z Desiroji in da bo zaradi tega vozila klasika iz Sežane. Za klasiko pa tako ni problem, do Opčin bodo vozile tiste lokomotive, ki že danes vozijo, če se ne motim.
Lep dan
Tomaž
Vozni red 2013/14
Re: Vozni red 2013/14
LEP DAN
Igor
Igor
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2013/14
seveda da tudi prej VR 2003/2004 IC "KRAS" iz Ljubljane za Opčine in Lj --> EMG 312-000 ,sem že pelje in spomin.igor72 napisal/-a:Tako je!....in da se razumemo; tudi Desiro je že vozil na Opčine!Tomy napisal/-a:Igor je napisal, da probleme delajo z Desiroji in da bo zaradi tega vozila klasika iz Sežane. Za klasiko pa tako ni problem, do Opčin bodo vozile tiste lokomotive, ki že danes vozijo, če se ne motim.
Lep dan
Tomaž
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2013/14
Pozdrav!
Malo izven konteksta trenutne debate ... glede na to, da bo povezava do in z Opčin, ali ima kdo informacije da se bo dejansko lahko tudi potovalo s te postaje naprej ali bo povezava zgolj lepotne narave in se bo potrebno posluževati taksija/avtobusa do postaje, ki bo omogočala vstop na vlak?
Hvala.
Malo izven konteksta trenutne debate ... glede na to, da bo povezava do in z Opčin, ali ima kdo informacije da se bo dejansko lahko tudi potovalo s te postaje naprej ali bo povezava zgolj lepotne narave in se bo potrebno posluževati taksija/avtobusa do postaje, ki bo omogočala vstop na vlak?
Hvala.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2013/14
Opčine imajo dobro povezavo z mestnimi avtobusi do Trsta. Od tam dalje pa je vlakov naprej po Italiji kolikor hočeš. Meni se zdi vseeno enostavnejša povezava preko Gorice.
preglednik
Re: Vozni red 2013/14
Odgovor si si povedal sam. Sem na hitro pobrskal po db in trenitalia iskalniku, pa mi vrže povezavo (iskal sem tako Monfalcone (čas trajanja vožnje z vlakom 6:11 ) in Trst) Opčine-Sežana-Nova Gorica in potem peš/taxi do Gorice Tako da bus edina opcija kot je reko preglednik, če se boš posluževal Opčin. Če mene vprašaš, skok do Celovca pa naprej v Italijo če greš na zahod oz. si nekje bolj vzhodno od geosa.railfan napisal/-a:glede na to, da bo povezava do in z Opčin, ali ima kdo informacije da se bo dejansko lahko tudi potovalo s te postaje naprej ali bo povezava zgolj lepotne narave in se bo potrebno posluževati taksija/avtobusa do postaje, ki bo omogočala vstop na vlak?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2013/14
Nobene peš opcije v Novi Gorici. Med obema železniškama postajama vozi vsakih deset minut direktni mestni avtobus.
preglednik
Re: Vozni red 2013/14
A da bi kak fiat potegnili iz Gorice v staro Gorico pa ni možno? Je bil kdaj tak predlog sploh na mizi?preglednik napisal/-a:Nobene peš opcije v Novi Gorici. Med obema železniškama postajama vozi vsakih deset minut direktni mestni avtobus.
Re: Vozni red 2013/14
Sem na istih straneh iskal tudi sam in ker nisem ničesar našel, sem posledično postavil omenjeno vprašanje - preventivno, glede na to, da vas ima veliko tudi podatke iz drugih virov. Kot kaže, bo ponovno treba načrtovat ovinek preko Beljaka
Re 4/4 napisal/-a:Odgovor si si povedal sam. Sem na hitro pobrskal po db in trenitalia iskalniku, pa mi vrže povezavo (iskal sem tako Monfalcone (čas trajanja vožnje z vlakom 6:11 ) in Trst) Opčine-Sežana-Nova Gorica in potem peš/taxi do Gorice Tako da bus edina opcija kot je reko preglednik, če se boš posluževal Opčin. Če mene vprašaš, skok do Celovca pa naprej v Italijo če greš na zahod oz. si nekje bolj vzhodno od geosa.railfan napisal/-a:glede na to, da bo povezava do in z Opčin, ali ima kdo informacije da se bo dejansko lahko tudi potovalo s te postaje naprej ali bo povezava zgolj lepotne narave in se bo potrebno posluževati taksija/avtobusa do postaje, ki bo omogočala vstop na vlak?
Re: Vozni red 2013/14
Jaz ne vidim logike, da bi vozil (prazen) fiat gor in dol. Je avtobus na 10 minut dosti boljša (in hitrejša) varianta.mateja napisal/-a:A da bi kak fiat potegnili iz Gorice v staro Gorico pa ni možno? Je bil kdaj tak predlog sploh na mizi?preglednik napisal/-a:Nobene peš opcije v Novi Gorici. Med obema železniškama postajama vozi vsakih deset minut direktni mestni avtobus.
Re: Vozni red 2013/14
Če moraš vmes na avtobus, moraš dvakrat vlačiti prtljago tistih (nekaj) sto metrov. Če te vlak pripelje na postajo, samo zamenjaš peron. In lahko bi v Gorico vozili (nekateri izmed) vlaki iz/za Jesenic (menda ni treba menjati smeri), kar ne bi predstavljalo kakšnih posebnih dodatnih stroškov itd.trocken napisal/-a:Jaz ne vidim logike, da bi vozil (prazen) fiat gor in dol. Je avtobus na 10 minut dosti boljša (in hitrejša) varianta.mateja napisal/-a:A da bi kak fiat potegnili iz Gorice v staro Gorico pa ni možno? Je bil kdaj tak predlog sploh na mizi?preglednik napisal/-a:Nobene peš opcije v Novi Gorici. Med obema železniškama postajama vozi vsakih deset minut direktni mestni avtobus.
LP, Metod
Re: Vozni red 2013/14
Strošek, ki se takoj pojavi je uporaba infrastrukture RFI in kakor nas imajo radi, bi verjetno uporabo tistih nekaj 100 metrov italijanskih tirov fino zaračunali. Klinc, ko se vse meri čez denar ne pa tudi kaj za korist potnikov...mkx napisal/-a:Če moraš vmes na avtobus, moraš dvakrat vlačiti prtljago tistih (nekaj) sto metrov. Če te vlak pripelje na postajo, samo zamenjaš peron. In lahko bi v Gorico vozili (nekateri izmed) vlaki iz/za Jesenic (menda ni treba menjati smeri), kar ne bi predstavljalo kakšnih posebnih dodatnih stroškov itd.
Goran
Re: Vozni red 2013/14
Tko nekako.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vozni red 2013/14
Bom pa drugače vprašala - če se lahko potegne vlak do Opčin, zakaj ne do stare Gorice? Oziroma bolj me zanima, če je bilo slednje sploh kdaj uradno predlagano. Da bi to kdo v LJ požegnal, itak ne verjamem glede na to, kako zelo imajo tam radi bohinjko. Me pa vseeno zanima, če so kdaj obstajale pobude v tej smeri.Gorchi napisal/-a:Strošek, ki se takoj pojavi je uporaba infrastrukture RFI in kakor nas imajo radi, bi verjetno uporabo tistih nekaj 100 metrov italijanskih tirov fino zaračunali. Klinc, ko se vse meri čez denar ne pa tudi kaj za korist potnikov...mkx napisal/-a:Če moraš vmes na avtobus, moraš dvakrat vlačiti prtljago tistih (nekaj) sto metrov. Če te vlak pripelje na postajo, samo zamenjaš peron. In lahko bi v Gorico vozili (nekateri izmed) vlaki iz/za Jesenic (menda ni treba menjati smeri), kar ne bi predstavljalo kakšnih posebnih dodatnih stroškov itd.
Re: Vozni red 2013/14
Moje (žleht) razmišljanje: ker je v zadnjih nekaj letih bilo kar nekaj izrednih dogodkov, ko je šla kakšna lokomotiva v štuc (in naprej), so tole traso do Opčin najbrž vzeli za slučaj, ko vlak ne bi uspel ustaviti v Sežani. V Novi Gorici tega ne rabimo, saj je rezerva Sežana
LP, Metod
Re: Vozni red 2013/14
Tle je bistvena razlika....Opčine so mejna postaja, in je ta odsek v naši domeni, enako je na goriškem v Novi Gorici, katero obvladajo italijani.mateja napisal/-a: Bom pa drugače vprašala - če se lahko potegne vlak do Opčin, zakaj ne do stare Gorice?
Vsa odstopanja so pregrešno draga (seveda govorimo o RFI); zakaj pa misliš da muzejc ne gre več v staro Gorico?; zagotovo ne ker bi se potniki radi vozili z avtobusi
Če bi kdo "lahko" vozil (brez kakorkogarkoli) potniški vlak v Novo Gorico so to italijani, enako kot (bi moralo) mi na Opčine.
LEP DAN
Igor
Igor