Vozni red 2013/14
Re: Vozni red 2013/14
A tako? Italijani testirajo kaj sme in kaj ne sme lezti po njihovih tirih, naši (SŽ) pa vsepovprek dovoljujejo da leze karkoli od kogarkoli... Zanimivo...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Vozni red 2013/14
Operaterji morajo najprej pridobiti varnostno spričevalo, vozna sredstva pa morajo biti certificirana za določeno omrežje, nakar lahko prevoznik konkurira za prevozno pot (to je dokaj posplošen opis). Na lokomotivah lepo piše, za katere države se smejo uporabljati, slikce čudnih Metrotransovih oznak so pa tudi na temle forumu bile nedavno.A tako? Italijani testirajo kaj sme in kaj ne sme lezti po njihovih tirih, naši (SŽ) pa vsepovprek dovoljujejo da leze karkoli od kogarkoli... Zanimivo...
Druga stvar pa je promet do mejne postaje, kjer se menjavajo vozna sredstva. Verjetno tudi za te lokomotive/vlake upravljalec zahteva neke teste kompatibilnosti, kar pa je vprašanje za poznavalce. Je pa to izvrstna metoda oviranja konkurence, kjer Italijani menda nimajo para.
Sicer pa, zakaj SŽ še niso pridobile nobenega varnostnega spričevala za prevoze v tujini. HR in AU kar kličejo po razširitvi, loleki s Kolodvorske pa še prošnje niso napisali v kakih 10 letih.
LPL
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Vozni red 2013/14
Kaj naši, Deutsche Bahn poglej, kdo vse jim vozi po njihovih tirih, in laufa da se bliska in sveti.sikos napisal/-a:A tako? Italijani testirajo kaj sme in kaj ne sme lezti po njihovih tirih, naši (SŽ) pa vsepovprek dovoljujejo da leze karkoli od kogarkoli... Zanimivo...
Re: Vozni red 2013/14
Predk kratkim je GKB izobraževal naše strojevodje, ki bi naj vozili do terminala v Kalsdorfu. Je pa zanimivo vprašanje, ali so SŽ dejansko kaj naredile v smeri vožnje vlakov po tujih teritorijih.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Vozni red 2013/14
Ali ne bodo naši dobili nazaj Mopedov, ko so bili (menda?) na posodi pri FER ... tisti menda imajo dovoljenje za vožnjo po italijanskih tirih?
LP, Metod
Re: Vozni red 2013/14
Se bojim da so to Adriini fantje. Adria je namreč v delni lasti Luke in GKB. Iz češke wiki: "Adria Transport d.o.o. (VKM: ADT)[1] je slovinský nákladní železniční dopravce. Jedná se o společný podnik přístavu Koper (Luka Koper, d.d.) a rakouského dopravce Graz-Köflacher Bahn und Busbetrieb GmbH (GKB)... Společnost se soustřeďuje na provoz vlaků mezi přístavem Koper a Rakouskem."Predk kratkim je GKB izobraževal naše strojevodje, ki bi naj vozili do terminala v Kalsdorfu. Je pa zanimivo vprašanje, ali so SŽ dejansko kaj naredile v smeri vožnje vlakov po tujih teritorijih.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2013/14
14x moped je prodal za 8x FNM(TN) in 6x FER , Ex Ferrovie nord milano, novo TN = Trenord . ne bo nazaj in ni več .mkx napisal/-a: Ali ne bodo naši dobili nazaj Mopedov, ko so bili (menda?) na posodi pri FER ... tisti menda imajo dovoljenje za vožnjo po italijanskih tirih?
14x moped je seveda da ima dovoljeno vozni park v FS in SCMT , poglej slika ;
sorry, nisem moj slika. samo pokaži sliki za SCMT
lp
Zadnjič spremenil RitterVonGhega, dne 23.11.2013, 11:49, skupaj popravljeno 1 krat.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2013/14
Bili so strojevodje SŽ. GKB sicer izvaja izobraževanja za veliko firm.Ljubitelj napisal/-a:Se bojim da so to Adriini fantje. Adria je namreč v delni lasti Luke in GKB. Iz češke wiki: "Adria Transport d.o.o. (VKM: ADT)[1] je slovinský nákladní železniční dopravce. Jedná se o společný podnik přístavu Koper (Luka Koper, d.d.) a rakouského dopravce Graz-Köflacher Bahn und Busbetrieb GmbH (GKB)... Společnost se soustřeďuje na provoz vlaků mezi přístavem Koper a Rakouskem."Predk kratkim je GKB izobraževal naše strojevodje, ki bi naj vozili do terminala v Kalsdorfu. Je pa zanimivo vprašanje, ali so SŽ dejansko kaj naredile v smeri vožnje vlakov po tujih teritorijih.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Vozni red 2013/14
Tono, če veš eksplicitno bo že držalo. Ne vem pa s čim bodo vozili, 541 ne sme S od ZM, 664 verjetno ne sme redno na avstrijske tire zaradi prevelike emisije hrupa, 363 pa tudi ne. Imeti lokomotivo v Špilju za pot do Kalsdorfa 1-2x na dan se pa nikakor ne splača.
LPL
LPL
Re: Vozni red 2013/14
Če bodo SŽ ustanovile podružnico v Italiji pa zaposlila njihove ljudi, potem ni vrag, da brižita ne bi vozla do Genove.sikos napisal/-a:A tako? Italijani testirajo kaj sme in kaj ne sme lezti po njihovih tirih, naši (SŽ) pa vsepovprek dovoljujejo da leze karkoli od kogarkoli... Zanimivo...
Re: Vozni red 2013/14
Če imajo 664 problem z glasnostjo, pa se naj nekdo zavzame in stopi do Akrapoviča. Bi bil pravi hec, da se izdela ustrezni izpušni sistem in bi na lokomotivi bil napis "Izpušni sistem Akrapovič". Najbrž bi se našel skupni interes, na eni strani omogočena vožnja, kjer se zdaj zaradi omejitve ne sme, na drugi strani pa posebna reklama, če bi bila lokomotiva pobarvana v "bojnih barvah" Akrapovič.
Re: Vozni red 2013/14
Ne vem če je res kakšni problem hrup. Avstrijci imajo ravno tako Jenbache, lokomotive z GM-ovimi 12 cilinderskimi motorji in še kaj bi se našlo, pa ravno tako vozijo.
Zakaj pa so naši na GKB-ju delali izpite pa bo treba povprašati na vleki.
Zakaj pa so naši na GKB-ju delali izpite pa bo treba povprašati na vleki.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Vozni red 2013/14
Potem se pa čudimo, zakaj je 90% tovora na cestah. A si predstavljate, da bi tovornjaki, v vsaki državi skozi katero bodo peljali, morali opraviti tehnični pregled in homologacijo?igor72 napisal/-a:Taljani se na vse načine upirajo, tako sedaj zahtevajo testiranja za Desiroja , kar seveda znese par 100k ojrov
Zato bo menda vozila klasika in prestop v Sežani
Re: Vozni red 2013/14
Ja zato pa je železniški tovorni promet tam, kjer je, se pravi prevaža 10% tovora.fiat310:
Potem se pa čudimo, zakaj je 90% tovora na cestah. A si predstavljate, da bi tovornjaki, v vsaki državi skozi katero bodo peljali, morali opraviti tehnični pregled in homologacijo?
EU se sicer trudi unificirati infrastrukturo, toda 150 let nacionalnega čudaštva, začenši z različnimi tirnimi širinami (Španija, Portugalska na eno strani, Rusija in sateliti na drugi strani), različnih signalnih sistemov, etc, se ne da sanirati v doglednem času.
Šele pojav transnacionalnih prevoznikov v zadnjem času je nekoliko izboljšal izglede železnic na prometnem trgu. Toda to pomeni tudi zaton nacionalnih prevoznikov kot je Tovorni promet SŽ.
LPL
Re: Vozni red 2013/14
Igor je napisal, da probleme delajo z Desiroji in da bo zaradi tega vozila klasika iz Sežane. Za klasiko pa tako ni problem, do Opčin bodo vozile tiste lokomotive, ki že danes vozijo, če se ne motim.
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž