Stran 10 od 14

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 24.11.2013, 10:17
Napisal/-a igor72
Tomy napisal/-a:Igor je napisal, da probleme delajo z Desiroji in da bo zaradi tega vozila klasika iz Sežane. Za klasiko pa tako ni problem, do Opčin bodo vozile tiste lokomotive, ki že danes vozijo, če se ne motim.

Lep dan
Tomaž
Tako je!....in da se razumemo; tudi Desiro je že vozil na Opčine!

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 24.11.2013, 16:32
Napisal/-a RitterVonGhega
igor72 napisal/-a:
Tomy napisal/-a:Igor je napisal, da probleme delajo z Desiroji in da bo zaradi tega vozila klasika iz Sežane. Za klasiko pa tako ni problem, do Opčin bodo vozile tiste lokomotive, ki že danes vozijo, če se ne motim.

Lep dan
Tomaž
Tako je!....in da se razumemo; tudi Desiro je že vozil na Opčine!
seveda da tudi prej VR 2003/2004 IC "KRAS" iz Ljubljane za Opčine in Lj --> EMG 312-000 ,sem že pelje in spomin. :)

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 24.11.2013, 19:00
Napisal/-a railfan
Pozdrav!

Malo izven konteksta trenutne debate ... glede na to, da bo povezava do in z Opčin, ali ima kdo informacije da se bo dejansko lahko tudi potovalo s te postaje naprej ali bo povezava zgolj lepotne narave in se bo potrebno posluževati taksija/avtobusa do postaje, ki bo omogočala vstop na vlak?

Hvala.

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 9:18
Napisal/-a preglednik
Opčine imajo dobro povezavo z mestnimi avtobusi do Trsta. Od tam dalje pa je vlakov naprej po Italiji kolikor hočeš. Meni se zdi vseeno enostavnejša povezava preko Gorice.

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 9:26
Napisal/-a Re 4/4
railfan napisal/-a:glede na to, da bo povezava do in z Opčin, ali ima kdo informacije da se bo dejansko lahko tudi potovalo s te postaje naprej ali bo povezava zgolj lepotne narave in se bo potrebno posluževati taksija/avtobusa do postaje, ki bo omogočala vstop na vlak?
Odgovor si si povedal sam. Sem na hitro pobrskal po db in trenitalia iskalniku, pa mi vrže povezavo (iskal sem tako Monfalcone (čas trajanja vožnje z vlakom 6:11 #-o ) in Trst) Opčine-Sežana-Nova Gorica in potem peš/taxi do Gorice :evil: Tako da bus edina opcija kot je reko preglednik, če se boš posluževal Opčin. Če mene vprašaš, skok do Celovca pa naprej v Italijo če greš na zahod oz. si nekje bolj vzhodno od geosa. :roll:

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 9:48
Napisal/-a preglednik
Nobene peš opcije v Novi Gorici. Med obema železniškama postajama vozi vsakih deset minut direktni mestni avtobus.

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 10:19
Napisal/-a mateja
preglednik napisal/-a:Nobene peš opcije v Novi Gorici. Med obema železniškama postajama vozi vsakih deset minut direktni mestni avtobus.
A da bi kak fiat potegnili iz Gorice v staro Gorico pa ni možno? Je bil kdaj tak predlog sploh na mizi?

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 10:31
Napisal/-a railfan
Sem na istih straneh iskal tudi sam in ker nisem ničesar našel, sem posledično postavil omenjeno vprašanje - preventivno, glede na to, da vas ima veliko tudi podatke iz drugih virov. Kot kaže, bo ponovno treba načrtovat ovinek preko Beljaka :?
Re 4/4 napisal/-a:
railfan napisal/-a:glede na to, da bo povezava do in z Opčin, ali ima kdo informacije da se bo dejansko lahko tudi potovalo s te postaje naprej ali bo povezava zgolj lepotne narave in se bo potrebno posluževati taksija/avtobusa do postaje, ki bo omogočala vstop na vlak?
Odgovor si si povedal sam. Sem na hitro pobrskal po db in trenitalia iskalniku, pa mi vrže povezavo (iskal sem tako Monfalcone (čas trajanja vožnje z vlakom 6:11 #-o ) in Trst) Opčine-Sežana-Nova Gorica in potem peš/taxi do Gorice :evil: Tako da bus edina opcija kot je reko preglednik, če se boš posluževal Opčin. Če mene vprašaš, skok do Celovca pa naprej v Italijo če greš na zahod oz. si nekje bolj vzhodno od geosa. :roll:

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 12:15
Napisal/-a trocken
mateja napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Nobene peš opcije v Novi Gorici. Med obema železniškama postajama vozi vsakih deset minut direktni mestni avtobus.
A da bi kak fiat potegnili iz Gorice v staro Gorico pa ni možno? Je bil kdaj tak predlog sploh na mizi?
Jaz ne vidim logike, da bi vozil (prazen) fiat gor in dol. Je avtobus na 10 minut dosti boljša (in hitrejša) varianta.

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 12:52
Napisal/-a mkx
trocken napisal/-a:
mateja napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Nobene peš opcije v Novi Gorici. Med obema železniškama postajama vozi vsakih deset minut direktni mestni avtobus.
A da bi kak fiat potegnili iz Gorice v staro Gorico pa ni možno? Je bil kdaj tak predlog sploh na mizi?
Jaz ne vidim logike, da bi vozil (prazen) fiat gor in dol. Je avtobus na 10 minut dosti boljša (in hitrejša) varianta.
Če moraš vmes na avtobus, moraš dvakrat vlačiti prtljago tistih (nekaj) sto metrov. Če te vlak pripelje na postajo, samo zamenjaš peron. In lahko bi v Gorico vozili (nekateri izmed) vlaki iz/za Jesenic (menda ni treba menjati smeri), kar ne bi predstavljalo kakšnih posebnih dodatnih stroškov itd.

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 12:55
Napisal/-a Gorchi
mkx napisal/-a:Če moraš vmes na avtobus, moraš dvakrat vlačiti prtljago tistih (nekaj) sto metrov. Če te vlak pripelje na postajo, samo zamenjaš peron. In lahko bi v Gorico vozili (nekateri izmed) vlaki iz/za Jesenic (menda ni treba menjati smeri), kar ne bi predstavljalo kakšnih posebnih dodatnih stroškov itd.
Strošek, ki se takoj pojavi je uporaba infrastrukture RFI in kakor nas imajo radi, bi verjetno uporabo tistih nekaj 100 metrov italijanskih tirov fino zaračunali. Klinc, ko se vse meri čez denar ne pa tudi kaj za korist potnikov...

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 13:18
Napisal/-a Nurmi
Tko nekako. :roll:

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 13:38
Napisal/-a mateja
Gorchi napisal/-a:
mkx napisal/-a:Če moraš vmes na avtobus, moraš dvakrat vlačiti prtljago tistih (nekaj) sto metrov. Če te vlak pripelje na postajo, samo zamenjaš peron. In lahko bi v Gorico vozili (nekateri izmed) vlaki iz/za Jesenic (menda ni treba menjati smeri), kar ne bi predstavljalo kakšnih posebnih dodatnih stroškov itd.
Strošek, ki se takoj pojavi je uporaba infrastrukture RFI in kakor nas imajo radi, bi verjetno uporabo tistih nekaj 100 metrov italijanskih tirov fino zaračunali. Klinc, ko se vse meri čez denar ne pa tudi kaj za korist potnikov...
Bom pa drugače vprašala - če se lahko potegne vlak do Opčin, zakaj ne do stare Gorice? Oziroma bolj me zanima, če je bilo slednje sploh kdaj uradno predlagano. Da bi to kdo v LJ požegnal, itak ne verjamem glede na to, kako zelo imajo tam radi bohinjko. Me pa vseeno zanima, če so kdaj obstajale pobude v tej smeri.

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 13:47
Napisal/-a mkx
Moje (žleht) razmišljanje: ker je v zadnjih nekaj letih bilo kar nekaj izrednih dogodkov, ko je šla kakšna lokomotiva v štuc (in naprej), so tole traso do Opčin najbrž vzeli za slučaj, ko vlak ne bi uspel ustaviti v Sežani. :twisted: V Novi Gorici tega ne rabimo, saj je rezerva Sežana :mrgreen:

Re: Vozni red 2013/14

Objavljeno: 25.11.2013, 13:54
Napisal/-a igor72
mateja napisal/-a: Bom pa drugače vprašala - če se lahko potegne vlak do Opčin, zakaj ne do stare Gorice?
Tle je bistvena razlika....Opčine so mejna postaja, in je ta odsek v naši domeni, enako je na goriškem v Novi Gorici, katero obvladajo italijani.
Vsa odstopanja so pregrešno draga (seveda govorimo o RFI); zakaj pa misliš da muzejc ne gre več v staro Gorico?; zagotovo ne ker bi se potniki radi vozili z avtobusi :?
Če bi kdo "lahko" vozil (brez kakorkogarkoli) potniški vlak v Novo Gorico so to italijani, enako kot (bi moralo) mi na Opčine.