Če mi pa o tem govoriš, potem pa ni problem v elektroniki od Žive/Taurusa, ampak v optimizaciji uporabe vlečnih sredstev ... ki včasih tudi spodleti. Govorim o tem, da s pomočjo v tej debati opljuvane elektronike z lokomotivo podobnih adhezijskih karakteristik večino časa prepelješ veliko več tovora. V ostalih primerih pač improviziraš tako ali drugače, ampak skupni rezultat je še vedno dosti boljši.cokla napisal/-a:Sej...o tem ti govorim...mkx napisal/-a: Ampak če že ravno o fičaku in tovornjaku ... na vsakega naložiš kolikor gre (na fičaka pač tri gajbice krompirja na streho, na kamion pa 40 ton tolčenca) in se potem zgražaš ker fičak pride po drči do lovske koče, kamion se pa vkoplje na pol poti ... in pri tem nočeš dopustiti, da s kamionom mogoče lahko pelješ tudi pol maksimuma in si pri tem še vedno produktivnejši.
Recimo: na nekem odseku spraviš skozi 10 vlakov na dan. Z Mopedi imaš 100% uspešnost. Z Živami pa vsakega devetega zabalinaš in porabiš časa za dva. Ampak vsak Živin vlak ima dvojni bruto. S katero lokomotivo si bil uspešnejši? Na koncu dneva šteje prevožen tovor in ne število vlakov brez težav ...
OK, ta primer ni zelo realističen, zadeve so bolj kompleksne (morda primer velja za kakšno tovorno progo v ZDA), ampak za ilustracijo bo pa že dovolj.