Stran 1 od 6

Adhezija in vleka v neugodnem vremenu

Objavljeno: 06.11.2013, 16:16
Napisal/-a 363
Začetni prispevek tele debate:
Slika
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 85#p177840" onclick="window.open(this.href);return false;


Hvala obema.. :D
cokla napisal/-a:A je Đura spet pomagala Avstrijcem....?
Taurus je omagal malo pred predorom in je mogla đura pomagat.

Še vidoe:

Povezava na video

Lp

Adhezija in vleka v neugodnem vremenu

Objavljeno: 06.11.2013, 20:32
Napisal/-a _Borsig_
363 napisal/-a:
cokla napisal/-a:A je Đura spet pomagala Avstrijcem....?
... Taurus je omagal malo pred predorom in je mogla đura pomagat....
Balkanski fizikalac je s svojo surovo močjo moral pomagati tehnološko razvitim severnim sosedom!?! :mrgreen:

A Đura je kar WiFi potiskala?
:twisted:

Pol se je pa črne lukne ustrašla, pa nazaj pobegnila!
:roll:

@363 super ulov!


A se to pogosto dogaja?

In kako poteka komunikacija med "mašinisti"'?
Piskanje, kot nekdaj, verjetno ne?

In v katerem jeziku?

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 06.11.2013, 21:19
Napisal/-a mkx
_Borsig_ napisal/-a:In kako poteka komunikacija med "mašinisti"'?
Piskanje, kot nekdaj, verjetno ne?
Podobno, samo bolj sofisticirano. 1116 je, na primer, počasi izdihala celo tonsko lestvico :mrgreen:

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 06.11.2013, 21:25
Napisal/-a ivy
Lahko bi dal naslov videa: Slovenski vlakec napodil avstrijskega domov... :mrgreen:

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 06.11.2013, 21:40
Napisal/-a igor72
_Borsig_ napisal/-a:
In kako poteka komunikacija med "mašinisti"'?
Piskanje, kot nekdaj, verjetno ne?

In v katerem jeziku?
Enkrat sem imel priliko jih porivat....zunanji prometnik je prišel na mašino z UKVjem...in vse smo zrihtali v domačem :lol:

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 07.11.2013, 10:24
Napisal/-a mkx
igor72 napisal/-a:Enkrat sem imel priliko jih porivat....zunanji prometnik je prišel na mašino z UKVjem...
Tole s prometnikom na mašini je verjetno zelo pripravno že zaradi olajšanega povratka porivača nazaj na postajo?

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 07.11.2013, 11:00
Napisal/-a milchy
mkx napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Enkrat sem imel priliko jih porivat....zunanji prometnik je prišel na mašino z UKVjem...
Tole s prometnikom na mašini je verjetno zelo pripravno že zaradi olajšanega povratka porivača nazaj na postajo?
kaj bi pa po prostem tiru oviralo povratek lokomotive na postajo ?

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 07.11.2013, 14:51
Napisal/-a mkx
milchy napisal/-a:
mkx napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Enkrat sem imel priliko jih porivat....zunanji prometnik je prišel na mašino z UKVjem...
Tole s prometnikom na mašini je verjetno zelo pripravno že zaradi olajšanega povratka porivača nazaj na postajo?
kaj bi pa po prostem tiru oviralo povratek lokomotive na postajo ?
Manipulacije na sami postaji? Nimam pojma, je pa najbrž čisto OK če je zraven zunanji prometnik, ki se z "notranjim" vse sproti pomeni.

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 07.11.2013, 17:45
Napisal/-a milchy
drugače pa imajo lokomotive vgrajene brezžične povezave z glavnim v CP-ju

mkx prid si enkrat pogledat našo maketo, pa boš potem tudi to lahko videl :)

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 07.11.2013, 19:47
Napisal/-a holding
...če jim (sosedom) že glih zmanjka "sape", jim jo kakih 200, 100, al' pa sam 50 metrov pred tunelom, ponavadi v dežju ali snegu.... :D ....saj se tako rekoč na portalu lomi iz 20%o na 10%o (al' clo na sam' 7%o, mor'm jutr' prever't)....pa še suhe tirnice so vedno v tunelu.... :roll: ...
..običajno pomagamo z đuro, ali pa tudi z njihovimi lok, pa tud' naša 541 je to že probala.... :roll: ...ni da ni...

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 07.11.2013, 19:50
Napisal/-a cokla
holding napisal/-a:...če jim (sosedom) že glih zmanjka "sape", jim jo kakih 200, 100, al' pa sam 50 metrov pred tunelom.... :D ....saj se tako rekoč na portalu lomi iz 20%o na 10%o (al' clo na sam' 7%o, mor'm jutr' prever't)....pa še suhe tirnice so vedno v tunelu.... :roll: ...
..običajno pomagamo z đuro, ali pa tudi z njihovimi lok, pa tud' naša 541 je to že probala.... :roll: ...ni da ni...
Pomagat si je treba....

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 07.11.2013, 21:50
Napisal/-a _Borsig_
Ampak na posnetku pa zgleda, kot da severni sosedje bežijo pred našo Đuro!

:twisted: :mrgreen: :twisted:

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 07.11.2013, 22:05
Napisal/-a Tomy
Ravno to, sem mislil, da bo Đura s Taurosom vred vse skupaj porinila na severno stran Alp, pa na koncu posnetka vidimo, da jih Đura uspešno podi tam čez... :mrgreen:

Malo za hec.

Ok, adhlezijski pogoji (s temi problemi se je Taurus srečal okoli Verda, glede na to objavo Zadeva: RCA). Znano je, da Živa ne mara slabih adhlezijskih pogojev, pač ker menda software upravlja z vlečno silo....
Me pa zanima sledeče: kako bi se v takem obnesla Brižita, ali kakšen Regan? In pa kako se obneseta Helga in Hercules, glede na to, da je nekako podobna zasnova mašine. Nekje sem slišal, da Helga ni bila tako problematična.

Lp
Tomaž

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 07.11.2013, 22:14
Napisal/-a cokla
Tomy napisal/-a: Nekje sem slišal, da Helga ni bila tako problematična.

Lp
Tomaž
Slabo si slišal.....

Re: @363 - foto magazin

Objavljeno: 08.11.2013, 8:01
Napisal/-a Ljubitelj
Znano je, da Živa ne mara slabih adhlezijskih pogojev, pač ker menda software upravlja z vlečno silo....
Meni, kot laiku, je znano samo to, da nobena lokomotiva s pre težkim vlakom ne mara slabših adhezijskih pogojev od minimalno potrebnih. Bolj ko je sofisticirana (frekvenčna regulacija motorjev etc...), bolj je uspešna kot starejše vrstnice, o čemer govori tudi razmerje med vlečno silo in adhezijsko maso novih in pogojno rečeno "starih" lokomotiv. Če pa zaradi razmer med tirnico in obodom kolesa ni dovolj vlečne sile pač vlak "obleži", kar se je in se še bo dogajalo.

LPL