To je bila promocijska (slavnostna) vožnja, sestavljena iz dveh vlakov.
Prvi vlak je bil sestavljen iz dveh takorekoč novih štiričlenskih gomulk (tistih z bifejem) in se je ustavljal na večjih postajah (v Ljubljani cca 15 min), kjer so bili organizirani podobni sprejemi, kot na sliki v Postojni. V njem so se peljali povabljeni pomembneži tistega časa, gospodarstveniki, novinarji.............
Drugi vlak, ki je vozil na odjavo, je nekaj minut po odhodu gomulke počasi prevozil postaje, kjer so bili ti sprejemi. Vlekla ga je čisto nova Brižita ( 001 ali 002, ne vem več točno), sestavljen pa je bil iz novih specialnih vagonov (Hbis, Sgs, Habis..........)
Leto 1975 je bilo razvojno izredno uspešno: Elektrifikacija Divača-Koper, nabava Brižit in nekaj Gomulk, novi tovorni vagoni, v promet je bil dan prvi APB v Sloveniji (gorenjska proga)...........
O času potovanja pa o tej konkretni vožnji.......................saj poznate novinarje.................
Članki v časopisih
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re:
Igor, so kakšne šanse za ponovni upload slik?igor72 napisal/-a:PN,06.01.2007,...Iz arhiva Primorskih novic:
Leta 1975 je vlak potreboval dobre štiri ure iz Maribora do Kopra.......leto 2007-napredovali smo na okroglih 5 ur (pa še brez juhe)
Re: Članki v časopisih
Nekaj iz časopisa 2Slovenski gospodar" z dne 23.6.1887 in 14.7.1887
Opisana tema je verjetno aktualna še sedaj:
nadaljevanje:
in nazadnje:
Načelen dogovor pa je, da pustimo politiko ob strani.
Drotar
Opisana tema je verjetno aktualna še sedaj:
nadaljevanje:
in nazadnje:
Načelen dogovor pa je, da pustimo politiko ob strani.
Drotar