35. Pohod na Štampetov most
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: 35. Pohod na Štampetov most
Letošnji tradicionalni pohod na Štampetov most je bil vse prej kot tradicionalen.
Je največji izletno-pohodniški dogodek v našem kraju in iz leta v leto ga obišče več ljudi. Vsak iz svojega razloga. Največ je takih, ki ga obiščejo zaradi rekreacije in lepe poti po Menešiji. Nekaj je takih, ki pridejo zaradi tradicije in spomina na pretekle dogodke. Seveda so tudi družine, ki popeljejo otroke z vlakom in tudi taki ki pridejo zaradi muzejske lokomotive.
Letos so SŽ razočarale, saj niso zaupale preverjeni parni lokomotivi in razočarale marsikaterega pohodnika, predvsem pa malčke, ki so prišli ravno zaradi črne lepotice.
Vožnja z Fiatom je bila slaba tolažba ..
PD Železničar se je potrudilo in sčistilo dobršen del poti, tako da je bil pohod tudi letos dolg 24km, a kontrolna točka Štampetov most je bila na drugi strani Ljubljanskega vrha.
Tradicija velja in TV17 je ostala v vsej svoji veličini ... (beri tradiciji)
Najvišja kontrolna točka - ZAVRH
Tudi tu imajo težave z elektriko, a pot je vseeno odprta za pohodnike ...
Utrinek iz Pokojišča - Jurček pri Medvedu je bil dobro obiskan ...
Naravne ovire niso ustavile pohodnikov ..
Lašče - z eno samo prebivalko so vedno dobra kontrolna točka ..
Ekipa na ŽP Borovnica čaka pohodnike ..
Tudi meni je uspelo - zasedel sem 81 mesto ..... (slik nisem mogel vplesti v zgodbo)
https://lh5.googleusercontent.com/-Z7mQ ... 2520DD.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Prehojena pot:
https://lh6.googleusercontent.com/-jPkl ... 520pot.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Tudi FIAT je zmogel le 45km/h ...
https://lh3.googleusercontent.com/-mHT_ ... itrost.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Za fotografe in ljubitelje pare pa tokrat ni bilo nič, čeprav štromarjev na štreki ni bilo videti ... Resnici na ljubo pa lahko trdim, da je ravno toliko možnosti da crkne FIAT kot Borsig 06-018 in glede na zasedenost proge in količino razpoložljivih zelenih zmajev na tem koncu bi tudi tega hitro spravili na varno...
Pa še utrinek izpred nekaj dni - Zbiralci barvnih kovin .... (Dražica, 1.4.2014 - očitno gre vse v Pekel)
Foto:
- Moja malenkost
- DD
Več slik pa na:
- https://picasaweb.google.com/1053476208 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
Je največji izletno-pohodniški dogodek v našem kraju in iz leta v leto ga obišče več ljudi. Vsak iz svojega razloga. Največ je takih, ki ga obiščejo zaradi rekreacije in lepe poti po Menešiji. Nekaj je takih, ki pridejo zaradi tradicije in spomina na pretekle dogodke. Seveda so tudi družine, ki popeljejo otroke z vlakom in tudi taki ki pridejo zaradi muzejske lokomotive.
Letos so SŽ razočarale, saj niso zaupale preverjeni parni lokomotivi in razočarale marsikaterega pohodnika, predvsem pa malčke, ki so prišli ravno zaradi črne lepotice.
Vožnja z Fiatom je bila slaba tolažba ..
PD Železničar se je potrudilo in sčistilo dobršen del poti, tako da je bil pohod tudi letos dolg 24km, a kontrolna točka Štampetov most je bila na drugi strani Ljubljanskega vrha.
Tradicija velja in TV17 je ostala v vsej svoji veličini ... (beri tradiciji)
Najvišja kontrolna točka - ZAVRH
Tudi tu imajo težave z elektriko, a pot je vseeno odprta za pohodnike ...
Utrinek iz Pokojišča - Jurček pri Medvedu je bil dobro obiskan ...
Naravne ovire niso ustavile pohodnikov ..
Lašče - z eno samo prebivalko so vedno dobra kontrolna točka ..
Ekipa na ŽP Borovnica čaka pohodnike ..
Tudi meni je uspelo - zasedel sem 81 mesto ..... (slik nisem mogel vplesti v zgodbo)
https://lh5.googleusercontent.com/-Z7mQ ... 2520DD.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Prehojena pot:
https://lh6.googleusercontent.com/-jPkl ... 520pot.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Tudi FIAT je zmogel le 45km/h ...
https://lh3.googleusercontent.com/-mHT_ ... itrost.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Za fotografe in ljubitelje pare pa tokrat ni bilo nič, čeprav štromarjev na štreki ni bilo videti ... Resnici na ljubo pa lahko trdim, da je ravno toliko možnosti da crkne FIAT kot Borsig 06-018 in glede na zasedenost proge in količino razpoložljivih zelenih zmajev na tem koncu bi tudi tega hitro spravili na varno...
Pa še utrinek izpred nekaj dni - Zbiralci barvnih kovin .... (Dražica, 1.4.2014 - očitno gre vse v Pekel)
Foto:
- Moja malenkost
- DD
Več slik pa na:
- https://picasaweb.google.com/1053476208 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 35. Pohod na Štampetov most
urednik...nobene slike mi ne pokaže...razen prve in zadnjih dveh ??
MMG: po petih letih sodelovenja, bi se lahko navadil da se držimo 10 slikc na objavo
MMG: po petih letih sodelovenja, bi se lahko navadil da se držimo 10 slikc na objavo
LEP DAN
Igor
Igor
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: 35. Pohod na Štampetov most
Ni bil problem v količini slikic, pač pa v povezavah. Javi, da ne more določiti velikosti slike.igor72 napisal/-a:urednik...nobene slike mi ne pokaže...razen prve in zadnjih dveh ??
MMG: po petih letih sodelovenja, bi se lahko navadil da se držimo 10 slikc na objavo
Bo treba iti na PICASO, tam jih je še več ...
POVEZAVA: https://picasaweb.google.com/1053476208 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 35. Pohod na Štampetov most
Na fotografijah ni Fiat, temveč dvojnik serije 713, torej "Kanarček".urednik napisal/-a:https://lh6.googleusercontent.com/-VCdu ... 520017.JPG
Vožnja z Fiatom je bila slaba tolažba ..
Razlika med Fiat-om in Kanarčkom je že v številu vrat. Kanarček ima dvoje vrat na vsakem delu, medtem na Fiatu samo ena vrata. Da o ostalih malenkostih ne govorim.
Re: 35. Pohod na Štampetov most
@urednik - mogoče si hotel prevelike slike naložiti, pa jih zato forum noče pokazat
@541-110 - ena od malenkostnih razlik je tudi ta, da je bil Fiat narejen v Italiji, kanarček pa v Nemčiji (oz. v MB) - (samo kot dodatek - vrata niso največja razlika)
@541-110 - ena od malenkostnih razlik je tudi ta, da je bil Fiat narejen v Italiji, kanarček pa v Nemčiji (oz. v MB) - (samo kot dodatek - vrata niso največja razlika)
Re: 35. Pohod na Štampetov most
To tudi. Jaz sem omenil samo vizualno, kako pač jaz ločim italijana od nemca.
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: 35. Pohod na Štampetov most
Se opravičujem, jest sploh ne ločim teh dveh. Sem pa dobu info da bo Fiat vozu pa sem tako napisal.
Se mi zdi, da so bile dimenzije slik prevelike, enkrat višina, drugič širina... na Picaso mi prenaša avtomatsko, in najlažje je linkat.
Upam, pa da ste se odločili še za ogled galerije slik na Picasi ...
Sicer sem "posledice" pohoda počasi že saniral in jutri gremo novim zmagam naproti ...
Se mi zdi, da so bile dimenzije slik prevelike, enkrat višina, drugič širina... na Picaso mi prenaša avtomatsko, in najlažje je linkat.
Upam, pa da ste se odločili še za ogled galerije slik na Picasi ...
Sicer sem "posledice" pohoda počasi že saniral in jutri gremo novim zmagam naproti ...
Re: 35. Pohod na Štampetov most
Milchy, a si ziher, da je bil Kanarček narejen v Nemčiji??? Sam se spomnim reklame na TV (ne vem, če ni bilo med TV Dnevnikom), da so v TVT Maribor uspeli v rekordno kratkem času zgraditi sodoben potniški elektromotorni vlak... Je pa res, da ima vgrajene nekaj nemške opreme in da je v njem tudi ploščica MBB. Ampak konstrukcija in design pa je kolikor vem Slovensko!milchy napisal/-a:@urednik - mogoče si hotel prevelike slike naložiti, pa jih zato forum noče pokazat
@541-110 - ena od malenkostnih razlik je tudi ta, da je bil Fiat narejen v Italiji, kanarček pa v Nemčiji (oz. v MB) - (samo kot dodatek - vrata niso največja razlika)
Goran
Re: 35. Pohod na Štampetov most
Design karoserije je takole od daleč precej podoben nemškim DMU tiste dobe (recimo serije 628: http://www.roter-brummer.de/abfrage628.html, http://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_628). Pa tudi ostalo je (konstrukcijsko če že ne tudi po izdelavi) gotovo nemško. Potem pa pridemo do dileme: čigav je avtobus, TAM-ov/MAN-ov ali Avtomontažin?Gorchi napisal/-a:Milchy, a si ziher, da je bil Kanarček narejen v Nemčiji??? Sam se spomnim reklame na TV (ne vem, če ni bilo med TV Dnevnikom), da so v TVT Maribor uspeli v rekordno kratkem času zgraditi sodoben potniški elektromotorni vlak... Je pa res, da ima vgrajene nekaj nemške opreme in da je v njem tudi ploščica MBB. Ampak konstrukcija in design pa je kolikor vem Slovensko!
V onih časih so zelo radi vse licenčne izdelave prikazovali kot vrhunec domačega znanja ...
LP, Metod
Re: 35. Pohod na Štampetov most
@urednik - lepe fotke!
V temi o kanarčkih,
TUKAJ:
viewtopic.php?f=2&p=179201#p179201" onclick="window.open(this.href);return false;
je @glajz prilepil dve reportaži:
V temi o kanarčkih,
TUKAJ:
viewtopic.php?f=2&p=179201#p179201" onclick="window.open(this.href);return false;
je @glajz prilepil dve reportaži:
inglajz napisal/-a:S prospekta ŽG na prejšnji strani smo lahko prebrali, da je prvi kanarček zapeljal po progi 14.4.1983....
Zakaj ravno takrat, in kako je takrat bilo, pa v spodnjem članku iz Večera (Večer, 15.4.1983)
glajz napisal/-a: ... Takole je bilo pa v pričakovanju kanarčkov, 1983-tega:
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: 35. Pohod na Štampetov most
Končno se bo razrešila (moja) dilema, kdo je dejansko avtor kanarčkov Hvala!
Goran
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: 35. Pohod na Štampetov most
Evo najdu razliko - "Muzejc" in Muzejska ...
Foto: Marko Gašperšič, 18.4.2014
Foto: Marko Gašperšič, 18.4.2014
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: 35. Pohod na Štampetov most
Drugi poizkus:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Letošnji tradicionalni pohod na Štampetov most je bil vse prej kot tradicionalen.
Je največji izletno-pohodniški dogodek v našem kraju in iz leta v leto ga obišče več ljudi. Vsak iz svojega razloga. Največ je takih, ki ga obiščejo zaradi rekreacije in lepe poti po Menešiji. Nekaj je takih, ki pridejo zaradi tradicije in spomina na pretekle dogodke. Seveda so tudi družine, ki popeljejo otroke z vlakom in tudi taki ki pridejo zaradi muzejske lokomotive.
Letos so SŽ razočarale, saj niso zaupale preverjeni parni lokomotivi in razočarale marsikaterega pohodnika, predvsem pa malčke, ki so prišli ravno zaradi črne lepotice.
Vožnja z Kanarčkom je bila slaba tolažba ..
PD Železničar se je potrudilo in sčistilo dobršen del poti, tako da je bil pohod tudi letos dolg 24km, a kontrolna točka Štampetov most je bila na drugi strani Ljubljanskega vrha.
Tradicija velja in TV17 je ostala v vsej svoji veličini ... (beri tradiciji)
Najvišja kontrolna točka - ZAVRH
Tudi tu imajo težave z elektriko, a pot je vseeno odprta za pohodnike ...
Utrinek iz Pokojišča - Jurček pri Medvedu je bil dobro obiskan ...
Naravne ovire niso ustavile pohodnikov ..
Lašče - z eno samo prebivalko so vedno dobra kontrolna točka ..
Ekipa na ŽP Borovnica čaka pohodnike ..
Tudi meni je uspelo - zasedel sem 81 mesto .....
Prehojena pot:
Tudi Kanarček je zmogel le 45km/h ...
Za fotografe in ljubitelje pare pa tokrat ni bilo nič, čeprav štromarjev na štreki ni bilo videti ... Resnici na ljubo pa lahko trdim, da je ravno toliko možnosti da crkne Kanarček kot Borsig 06-018 in glede na zasedenost proge in količino razpoložljivih zelenih zmajev na tem koncu bi tudi tega hitro spravili na varno... (Oba vlaka sta Slovenca z Nemškimi koreninami..)
Foto:
- Moja malenkost
- DD
Več slik pa na:
- https://picasaweb.google.com/1053476208 ... tLPbvN6pRA" onclick="window.open(this.href);return false;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Letošnji tradicionalni pohod na Štampetov most je bil vse prej kot tradicionalen.
Je največji izletno-pohodniški dogodek v našem kraju in iz leta v leto ga obišče več ljudi. Vsak iz svojega razloga. Največ je takih, ki ga obiščejo zaradi rekreacije in lepe poti po Menešiji. Nekaj je takih, ki pridejo zaradi tradicije in spomina na pretekle dogodke. Seveda so tudi družine, ki popeljejo otroke z vlakom in tudi taki ki pridejo zaradi muzejske lokomotive.
Letos so SŽ razočarale, saj niso zaupale preverjeni parni lokomotivi in razočarale marsikaterega pohodnika, predvsem pa malčke, ki so prišli ravno zaradi črne lepotice.
Vožnja z Kanarčkom je bila slaba tolažba ..
PD Železničar se je potrudilo in sčistilo dobršen del poti, tako da je bil pohod tudi letos dolg 24km, a kontrolna točka Štampetov most je bila na drugi strani Ljubljanskega vrha.
Tradicija velja in TV17 je ostala v vsej svoji veličini ... (beri tradiciji)
Najvišja kontrolna točka - ZAVRH
Tudi tu imajo težave z elektriko, a pot je vseeno odprta za pohodnike ...
Utrinek iz Pokojišča - Jurček pri Medvedu je bil dobro obiskan ...
Naravne ovire niso ustavile pohodnikov ..
Lašče - z eno samo prebivalko so vedno dobra kontrolna točka ..
Ekipa na ŽP Borovnica čaka pohodnike ..
Tudi meni je uspelo - zasedel sem 81 mesto .....
Prehojena pot:
Tudi Kanarček je zmogel le 45km/h ...
Za fotografe in ljubitelje pare pa tokrat ni bilo nič, čeprav štromarjev na štreki ni bilo videti ... Resnici na ljubo pa lahko trdim, da je ravno toliko možnosti da crkne Kanarček kot Borsig 06-018 in glede na zasedenost proge in količino razpoložljivih zelenih zmajev na tem koncu bi tudi tega hitro spravili na varno... (Oba vlaka sta Slovenca z Nemškimi koreninami..)
Foto:
- Moja malenkost
- DD
Več slik pa na:
- https://picasaweb.google.com/1053476208 ... tLPbvN6pRA" onclick="window.open(this.href);return false;