Stran 1 od 5

IC BUS

Objavljeno: 03.05.2014, 18:54
Napisal/-a milchy
od 28. aprila 2014 dalje je DB uvedel novo linijo (v sodelovanju z Arrivo in Panbusom) na relaciji Zagreb - Ljubljana - München, več najdete tukaj, danes pa mi je bus uspelo fotografirat

Slika

Slika

Slika

Slika

M.

Re: IC BUS

Objavljeno: 03.05.2014, 19:45
Napisal/-a RitterVonGhega
tudi mariborska avtobusna prevoza od Arriva je group DB Bahn !!!

Re: IC BUS

Objavljeno: 03.05.2014, 20:25
Napisal/-a preglednik
Razvoj železniškega prometa teži torej k ukinjanju potniških vlakov in uvajanju sodobnejših, konkurenčnejših, udobnejših in hitrejših avtobusov. :-k #-o

Re: IC BUS

Objavljeno: 04.05.2014, 6:10
Napisal/-a mmatja
preglednik napisal/-a:Razvoj železniškega prometa teži torej k ukinjanju potniških vlakov in uvajanju sodobnejših, konkurenčnejših, udobnejših in hitrejših avtobusov. :-k #-o
Ja, ampak samo tam, kjer je železnica tako v k...u, kot je pri nas... :mrgreen:

Re: IC BUS

Objavljeno: 04.05.2014, 6:27
Napisal/-a trance0
Mah, železniški infrastrukturni projekti se po Evropi vlečejo kot jara kača dobesedno desetletja, poleg tega pa obstajajo zelo velike razlike med državami. Tam, kjer je cestna infrastruktura bistveno bolje razvita od železniške, recimo tudi pri nas in na Hrvaškem, je smiselno imeti kot dopolnilo vlakom tudi 'IC avtobuse', dokler se železnice ne posodobijo na nivo, da bodo tudi po času potovanja konkurenčne cestnemu prometu. Če si pogledate načrte, boste videli, da bo trajalo še desetletja, da se železnice v vseh državah EU spravijo na nek vsaj približno primerljiv kakovostni nivo. Pa tudi, če bo večina EU držav prej posodobila svoje železnice, bo pri nas gotovo trajalo najmanj dve desetletji, da nadoknadimo večino zamujenega v primerjavi z avtocestnim omrežjem.

Re: IC BUS

Objavljeno: 04.05.2014, 7:40
Napisal/-a Ajznponar
Na prvi pogled bi se res lahko zdelo, kot da je IC Bus zaušnica SŽ in HŽ.
Ampak potem se izkaže, da obratuje tudi v nemškem notranjem prometu, npr. Nürnberg - Freiburg ter celo med Nemčijo in Švico (Nürnberg ali München - Zürich).

Me pa bolj zanima, ali je tistih pribl. 20€ (enosmerna karta med Ljubljano in Münchnom) zgolj promocijska cena, ki se bo v roku nekaj mesecev "početverila" na raven, kolikor sedaj stane vlak na isti relaciji.

Re: IC BUS

Objavljeno: 04.05.2014, 9:33
Napisal/-a trance0
Menim, da je to 'dumpinška' cena, ki se ne bo obdržala. Sicer pa je hitrost IC vlakov po Evropi zelo nihajoča. Tudi na marsikateri relaciji v železniško razvitejših državah je potovalna hitrost po železnici precej nižja kot enaka relacija po avtocesti. Sem malo preverjal potovalne čase z vlaki in celo v Nemčiji niso redkost relacije, kjer niti ICE ne doseže povprečne potovalne hitrosti 100 km/h, čeprav na precej odsekih vozi tudi 200 km/h. Problem ICE v Nemčiji so med drugim (pre)številni postanki v srednje velikih in celo manjših mestih, ki jih v tej zelo gosto naseljeni državi ne manjka. Na drugi strani v Franciji nemalokrat TGV piči celo mimo zelo velikih mest, na primer na progi Paris-Marseille se izogne celo glavni železniški postaji v Lyonu, ki je drugo največje mesto v Franciji. Francozi so se odločili za drugo pot razvoja hitre železnice kot Nemci, tj. ločene hitre proge in direktne povezave (skoraj) brez postankov. Posledično ima TGV med Marseillom in Parizom potovalno hitrost preko 220 km/h, vendar pa na celi poti nima niti enega postanka pa še obvozne poti so narejene mimo glavnih železniških postaj, da lahko ima vlak ves čas čim bolj konstantno hitrost. Ja, celo v Nemčiji se folk pritožuje nad hitrostjo vlakov: http://www.spiegel.de/international/ger ... 99847.html" onclick="window.open(this.href);return false;.

Sicer pa se v Nemčiji in tudi drugod po razviti Evropi zaradi ogromnih stroškov gradnja hitrih prog precej upočasnjuje. Je pa res, da imajo tam vsaj osnovno železniško infrastrukturo bistveno bolje urejeno kot pri nas, čeprav je marsikje še vseeno daleč od popolnosti.

Re: IC BUS

Objavljeno: 04.05.2014, 9:41
Napisal/-a preglednik
Kar se hitrih prog tiče, se strinjam, da imajo Francozi boljši koncept kot Nemci. Če bi šla takšna hitra proga (300km/h in več) kdaj skozi Slovenijo, bi imela na območju Slovenije verjetno samo eno postajo in še kakšen priključek na regionalno omrežje.

Re: IC BUS

Objavljeno: 04.05.2014, 12:42
Napisal/-a odbijac
V družini bomo danes ta avtobus tudi preizkusili. Slik ne pričakujte, vsaj kakšen komentar na vožnjo in notranjost pa :)

Re: IC BUS

Objavljeno: 04.05.2014, 13:08
Napisal/-a ICE
odbijac napisal/-a:V družini bomo danes ta avtobus tudi preizkusili. Slik ne pričakujte, vsaj kakšen komentar na vožnjo in notranjost pa :)
Lahko samo prosim napišeš če je bila gostinska ponudba med vožnjo. Lep pozdrav in srečno pot ICE

Re: IC BUS

Objavljeno: 04.05.2014, 13:24
Napisal/-a Ajznponar
Tukaj je uradna stran (v nemščini) točno te linije in piše, da so na voljo tudi "Kleine Snacks und Getränke", t.j. prigrizki in pijača, po mojem kar iz avtomata. Zanimal pa bi me še komentar glede "Großzügiger Sitzplatzabstand", t.j. "velikodušen razmik med sedeži" za nekoga, ki ni ravno najmanjši. Oz. če je možno, kakšno je udobje v primerjavi z znamentimi dolgoprogaškimi avtobusi po Južni Ameriki (predvsem Argentini).

Re: IC BUS

Objavljeno: 04.05.2014, 18:26
Napisal/-a milchy
konkretni avtobus ima 44 sedežev, kar pomeni, da so sedeži bolj razmaknjeni, tudi voznik mi je to potrdil.

Re: IC BUS

Objavljeno: 04.05.2014, 20:17
Napisal/-a mkx
milchy napisal/-a:konkretni avtobus ima 44 sedežev, kar pomeni, da so sedeži bolj razmaknjeni, tudi voznik mi je to potrdil.
Enak avtobus ima najbrž standardno 48 ali 52 sedežev. Torej je v tem ena (ali dve) vrsta sedežev manj. Če je standardni razmik vrst tam okoli 90 cm, to pomeni, da je v tem busu za kolena kakšnih 8-15 cm več prostora kot je to običajno. Tudi pri spodnji meji moje ocene (8 cm) se to kar precej pozna. =D>

Re: IC BUS

Objavljeno: 05.05.2014, 7:19
Napisal/-a preglednik
A so mogoče kupeji, kjer se človek lahko vrže na sedež in zaspi? :D

Re: IC BUS

Objavljeno: 05.05.2014, 11:28
Napisal/-a trance0
Ne, ta luksuz pa je le na vlaku. :)