IC BUS

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

IC BUS

Odgovor Napisal/-a milchy »

od 28. aprila 2014 dalje je DB uvedel novo linijo (v sodelovanju z Arrivo in Panbusom) na relaciji Zagreb - Ljubljana - München, več najdete tukaj, danes pa mi je bus uspelo fotografirat

Slika

Slika

Slika

Slika

M.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

tudi mariborska avtobusna prevoza od Arriva je group DB Bahn !!!
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Razvoj železniškega prometa teži torej k ukinjanju potniških vlakov in uvajanju sodobnejših, konkurenčnejših, udobnejših in hitrejših avtobusov. :-k #-o
preglednik
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1613
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a mmatja »

preglednik napisal/-a:Razvoj železniškega prometa teži torej k ukinjanju potniških vlakov in uvajanju sodobnejših, konkurenčnejših, udobnejših in hitrejših avtobusov. :-k #-o
Ja, ampak samo tam, kjer je železnica tako v k...u, kot je pri nas... :mrgreen:
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Mah, železniški infrastrukturni projekti se po Evropi vlečejo kot jara kača dobesedno desetletja, poleg tega pa obstajajo zelo velike razlike med državami. Tam, kjer je cestna infrastruktura bistveno bolje razvita od železniške, recimo tudi pri nas in na Hrvaškem, je smiselno imeti kot dopolnilo vlakom tudi 'IC avtobuse', dokler se železnice ne posodobijo na nivo, da bodo tudi po času potovanja konkurenčne cestnemu prometu. Če si pogledate načrte, boste videli, da bo trajalo še desetletja, da se železnice v vseh državah EU spravijo na nek vsaj približno primerljiv kakovostni nivo. Pa tudi, če bo večina EU držav prej posodobila svoje železnice, bo pri nas gotovo trajalo najmanj dve desetletji, da nadoknadimo večino zamujenega v primerjavi z avtocestnim omrežjem.
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Na prvi pogled bi se res lahko zdelo, kot da je IC Bus zaušnica SŽ in HŽ.
Ampak potem se izkaže, da obratuje tudi v nemškem notranjem prometu, npr. Nürnberg - Freiburg ter celo med Nemčijo in Švico (Nürnberg ali München - Zürich).

Me pa bolj zanima, ali je tistih pribl. 20€ (enosmerna karta med Ljubljano in Münchnom) zgolj promocijska cena, ki se bo v roku nekaj mesecev "početverila" na raven, kolikor sedaj stane vlak na isti relaciji.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Menim, da je to 'dumpinška' cena, ki se ne bo obdržala. Sicer pa je hitrost IC vlakov po Evropi zelo nihajoča. Tudi na marsikateri relaciji v železniško razvitejših državah je potovalna hitrost po železnici precej nižja kot enaka relacija po avtocesti. Sem malo preverjal potovalne čase z vlaki in celo v Nemčiji niso redkost relacije, kjer niti ICE ne doseže povprečne potovalne hitrosti 100 km/h, čeprav na precej odsekih vozi tudi 200 km/h. Problem ICE v Nemčiji so med drugim (pre)številni postanki v srednje velikih in celo manjših mestih, ki jih v tej zelo gosto naseljeni državi ne manjka. Na drugi strani v Franciji nemalokrat TGV piči celo mimo zelo velikih mest, na primer na progi Paris-Marseille se izogne celo glavni železniški postaji v Lyonu, ki je drugo največje mesto v Franciji. Francozi so se odločili za drugo pot razvoja hitre železnice kot Nemci, tj. ločene hitre proge in direktne povezave (skoraj) brez postankov. Posledično ima TGV med Marseillom in Parizom potovalno hitrost preko 220 km/h, vendar pa na celi poti nima niti enega postanka pa še obvozne poti so narejene mimo glavnih železniških postaj, da lahko ima vlak ves čas čim bolj konstantno hitrost. Ja, celo v Nemčiji se folk pritožuje nad hitrostjo vlakov: http://www.spiegel.de/international/ger ... 99847.html" onclick="window.open(this.href);return false;.

Sicer pa se v Nemčiji in tudi drugod po razviti Evropi zaradi ogromnih stroškov gradnja hitrih prog precej upočasnjuje. Je pa res, da imajo tam vsaj osnovno železniško infrastrukturo bistveno bolje urejeno kot pri nas, čeprav je marsikje še vseeno daleč od popolnosti.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kar se hitrih prog tiče, se strinjam, da imajo Francozi boljši koncept kot Nemci. Če bi šla takšna hitra proga (300km/h in več) kdaj skozi Slovenijo, bi imela na območju Slovenije verjetno samo eno postajo in še kakšen priključek na regionalno omrežje.
preglednik
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 366
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a odbijac »

V družini bomo danes ta avtobus tudi preizkusili. Slik ne pričakujte, vsaj kakšen komentar na vožnjo in notranjost pa :)
LP, odbijac
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a ICE »

odbijac napisal/-a:V družini bomo danes ta avtobus tudi preizkusili. Slik ne pričakujte, vsaj kakšen komentar na vožnjo in notranjost pa :)
Lahko samo prosim napišeš če je bila gostinska ponudba med vožnjo. Lep pozdrav in srečno pot ICE
By InterCity Express
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Tukaj je uradna stran (v nemščini) točno te linije in piše, da so na voljo tudi "Kleine Snacks und Getränke", t.j. prigrizki in pijača, po mojem kar iz avtomata. Zanimal pa bi me še komentar glede "Großzügiger Sitzplatzabstand", t.j. "velikodušen razmik med sedeži" za nekoga, ki ni ravno najmanjši. Oz. če je možno, kakšno je udobje v primerjavi z znamentimi dolgoprogaškimi avtobusi po Južni Ameriki (predvsem Argentini).
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a milchy »

konkretni avtobus ima 44 sedežev, kar pomeni, da so sedeži bolj razmaknjeni, tudi voznik mi je to potrdil.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a mkx »

milchy napisal/-a:konkretni avtobus ima 44 sedežev, kar pomeni, da so sedeži bolj razmaknjeni, tudi voznik mi je to potrdil.
Enak avtobus ima najbrž standardno 48 ali 52 sedežev. Torej je v tem ena (ali dve) vrsta sedežev manj. Če je standardni razmik vrst tam okoli 90 cm, to pomeni, da je v tem busu za kolena kakšnih 8-15 cm več prostora kot je to običajno. Tudi pri spodnji meji moje ocene (8 cm) se to kar precej pozna. =D>
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a preglednik »

A so mogoče kupeji, kjer se človek lahko vrže na sedež in zaspi? :D
preglednik
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: IC BUS

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Ne, ta luksuz pa je le na vlaku. :)
Odgovori