Re 4/4 napisal/-a:
Ni vse krivda HŽ-ja.
Če se ne motim, bodo Čehi imeli sezonski vlak na Hrvaško obalo. Sicer je še v fazi dogovorov. Torej so krivci Nemci kar sami. Itak vsepovsod tišijo svoje ICE-je (Dunaj, Amsterdam, Paris, Interlaken...), tam kjer pač ne gredo je pa odvisno od dobre volje tujih operaterjev. CNL pa vemo kam gre. Še Italjanom so nekaj mahali, da bodo ostali brez avtovlaka, (bral na gazzetta dei trasporti. Samo novice več ne najdem). Počasi prihaja še IC-X. In, če bo imel iste hibe kot ICE-ji, pol boljše, da nehajo izvajati potniški promet.
Mimara pa z DB-jem nima nič,ampak je vse prevzel OeBB.. Ali se motim?
Čakaj malo, moj odziv je bil zgolj na to da bomo kmalu imeli le še promet skozi cestni predor. To pa ni odvisno od DB. Tako kot si napisal: Mimara je ÖBB-jev vlak, in vozi lepo poln. Hotel sem reči, da se IC Bus konkurence ni bati.
Čehi bodo imeli vsaj direktne vagone v Split, kot vsako leto. Nemci bi lahko imeli Urlaubs Express v Split in Pulo...uhh, žal tej vlaki ne obstajajo več že vsaj 10 let. CNL gre "zu grund" brez pravega razloga, medtem pa IC Bus uvaja kratko malo IDIOTSKO povezavo Praga - Pariz. Ni to proga za nočne vlake? Še manj smisla vidim v IC Bus linijah Berlin - Hamburg - Kopenhagen (ali ne vozi tam ICE?), Düsseldorf - Bruselj (ICE/Thalys?), Düsseldorf - London (ICE/Thalys+Eurostar???), München - Zürich (ravnokar se elektrificira proga po kateri vozijo EC vlaki???). Kakšen smisel ima uvajati lastne avtobusne povezave med mesti, ki so tudi sicer dobro povezana (poudarek na dobro) z vlakom iste železniške družbe?
Avtovlak v Italijo pa že 2 leti ne vozijo več DB, temveč privatni prevoznik euro-express.de, specializiran za posebne vlake. Tako da nimajo DB tu več kaj mahati. Upam da se ta družba razširi in prevzame še kakšno linijo bivšega DB AutoZug.