KOLO IN VLAK ?

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 224
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: KOLO IN VLAK ?

OdgovorNapisal/-a urban120 » 04.07.2018, 20:09

mkx napisal/-a:
desiro napisal/-a:Moči pa vseeno niso take da bi se merile z nekaj MW ampak so trenutno za tiste hitre polnilnice okrog 50 ali pa 100 Kw za bolj tipske počasnejše pa do 22 kW s tem da na slednjih vozila v povprečju koristijo nekje max 7 kW.

Predstavljaj si, da na povečanem parkirišču ob severnem robu ŽP Ljubljana (prostora za, tako od oka, 200 avtomobilov) 10% parkirnih mest opremijo z električnim priključkom. In potem se tam parkira recimo 15 avtomobilov, ki v začetni fazi "posesajo" vsak za 30kW električne moči. Skupaj to znese malo manj kot pol MW. In to je dokaj realen scenarij danes, pojutrišnjem bo morda tam parkiranih 50% EV, v kakšni (jutranji?) konici pa bo vsak potegnil recimo 75kW....

Polnilnice se lahko dograjujejo približno sproti, kabel do bližnje RTP (ne najbližjega transformatorja za 400V) pa se ne dela vsako leto.


Zadeva ni tako kritična. Polnilnice, na takih parkiriščih, ni potrebno, da so hitre (fast DC). Polnjenje z močjo med 7kW in 11kW je čisto dovolj. Sploh pa z ozirom na dolg čas parkiranja.
Pri večji instalacijo polnilnic se pa lahko upošteva, da niso vse polne oz. da ne polnijo z polno močjo. V primeru pa, da so se pa lahko moč polnjenja na vseh polnilnicah za malenkost zmanjša in problem je rešen.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3046
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: KOLO IN VLAK ?

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 04.07.2018, 21:23

urban120 napisal/-a:
Zadeva ni tako kritična. Polnilnice, na takih parkiriščih, ni potrebno, da so hitre (fast DC). Pri večji instalacijo polnilnic se pa lahko upošteva, da niso vse polne oz. da ne polnijo z polno močjo. V primeru pa, da so se pa lahko moč polnjenja na vseh polnilnicah za malenkost zmanjša in problem je rešen.


Tak se pa to ne gre, da bo problem rešen. :roll: @Mkx razmišlja v pravi smeri. Dimezoniranje gre po sistemu maksimalne obremenitve vseh polnilnic skupaj + rezerva, da ni vse na limitu. Izbira ustreznega kabla, do in od trafo postaje, pa je stvar termične obremenitve. Drugače, tudi ti imaš v računalniku močnejši napajalnik, kot ga potrebuješ.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov