Verjetno je bilo na to temo že kaj rečeno, pa vseeno. V današnjem "Delu" (22.12.2014) je bil izpod peresa Boruta Tavčarja objavljen članek : "Zmanjševanje emisij mora biti gibalo razvoja". Neki del v besedlu pa mi je po domače "dvignil pritisk". Najbolje, če citiram :
Opomba : MOP - Ministrstvo za okolje in prostor"Na vprašanje Dela, ali ne bi mogli preusmeriti tovornjakov na železnico, ko bi ta bila ustrezno posodobljena, na MOP soglasno odgovarjajo, da bi to bilo kršenje evropskih pravil o prostem pretoku blaga. Poleg tega bi morale ustrezno železniško infrastrukturo zgraditi tudi druge države, ne le Slovenija. Na emisije prometa sicer noben ukrep ne deluje tako močno kot cene goriva. Če so te višje, tovornjakarji kupujejo gorivo drugod."
Okolje gor ali dol . Proizvajalci nafte zvišajte cene in se bo mogoče kaj premaknilo. Verjetno se bo blago "preselilo" na železnici tedaj, ko bodo bencin in nafto prodajali na recept v lekarnah . Naše ceste se že danes dušijo pod lokalnim in tranzitnim prometom. Ob manjših nesrečah se avtoceste "zaprejo", na regionalni se promet zaustavi in ostanejo samo kolovozi.
Na kratko. Norosti na n-to potenco. Okolje - ne, kapital - da. To je resnica. Za koga so "evropska pravila". Odgovor je enostaven. Ne za ljudi, za kapital .
LP Igor