NOVO Vozni red 2015/16

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a OBB » 29.12.2014, 20:12

Ugotovili smo da nov vozni red ni nič boljši od prejšnjega. Kaj bo treba izboljšat glede voznih redov v Sloveniji. Pišite predloge ali pa kako informacijo glede voznega reda za leto 2015/2016.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a trance0 » 29.12.2014, 22:06

Ni dovolj denarja za povečanje frekvence in več povezav izven konic ter zmanjšanje gneče na vlakih v konicah.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 557
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a trocken » 30.12.2014, 14:54

Predlagam podaljšanje S bahnov med Podrožco in Jesenicami in vsaj dveurni takt teh vlakov. S tem bi povezali lokalni promet med Ljubljano, Novo Gorico, Jesenicami in Beljakom, kar bi koristi prineslo predvsem turizmu. (kolesarji)
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a OBB » 30.12.2014, 16:07

trocken napisal/-a:Predlagam podaljšanje S bahnov med Podrožco in Jesenicami in vsaj dveurni takt teh vlakov. S tem bi povezali lokalni promet med Ljubljano, Novo Gorico, Jesenicami in Beljakom, kar bi koristi prineslo predvsem turizmu. (kolesarji)

In tudi RailJeti vozijo iz Beljaka za Dunaj vsaki 2 uri kar pomeni 5 dnevnih linij Ljubljana-Dunaj.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4023
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 30.12.2014, 16:30

Oprostita, dejal bom samo to:
Sanja svinja kukuruz

LP in Srečno L
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a trance0 » 30.12.2014, 18:01

... a kukuruza nema! :lol:
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 557
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a trocken » 30.12.2014, 23:20

Ljubitelj, ne razumem, zakaj ne bi mogli podaljšat nekaj S bahnov do Jesenic ? To pa res ni nekaj nemogočega. Spomnimo se dveh let nazaj in avstrijskih vlakov do Maribora.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a zelencek » 31.12.2014, 0:43

Na Bohinjki se ni spremenilo čisto nič. Dejstvo je, da vsaj čez visoko poletno sezono, ko je turistov največ vlakov ni dovolj. Moj predlog ni bil upoštevan najbrž zato, ker bi bil predrag.

Naslednje leto bo dokončana elektrifikacija proge Pragersko - Hodoš, zato bo tudi dizel garnitur več...
Predlog ne posega, za razliko od prejšnjega, čisto nič v promet glavnih prog (Divača-Koper) in ne daljša delovnega časa postaj. Npr. IC Beljak-Koper zamenja RG Jesenice-Sežana z vezo iz/za Ljubljano ter Koper, RG Soča vozi proti Jesenicam malo drugače (iz Sežane, popoldne)...
Najbolj obremenjeni vlaki bi bili sicer predvidoma vsi 4 RG-ji.

Nov predlog z slabšimi povezavami in samo za poletno sezono:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Mislim, da je ta predlog čisto realen in ne vem, zakaj nebi bil izvedljiv. Ker se je res tako težko kam premaknit?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4023
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 31.12.2014, 7:29

Ljubitelj, ne razumem, zakaj ne bi mogli podaljšat nekaj S bahnov do Jesenic ? To pa res ni nekaj nemogočega. Spomnimo se dveh let nazaj in avstrijskih vlakov do Maribora.


Z zadnjim stavkom si povedal že vse. Premisli, akm pes moli taco!

LP in Srečno 2015 L
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a OBB » 31.12.2014, 16:28

Ali se bo naslednje leto uveljavil IJPP. Če se bo to uveljavilo potem bi morali narediti na vsaki železnici vlak na vsako eno uro (S-Bahn) in (R). Ob vikendih pa vsaki 2 ali 3 ure odvisno od proge. Za ta projekt bi res potrebovali malo več denarja, ampak tudi jaz mislim da bi bilo treba malo te vozne rede spremenit. Že na sami Bohinjki je tak vozni red 10 let in se nikamor nismo premaknili.
railfan
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 47
Pridružen: 06.02.2009, 10:29

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a railfan » 31.12.2014, 16:46

LP ali RG vlak iz smeri Ljubljane na Gorenjsko v večernih urah (okrog desetih). LP gre ob 20.25, EN 414 ob 21.10 in EN 498 ob 23.55, kar ni ravno uporabno če z vlakom pripotuješ s Primorske, Štajerske ali sedaj s Citadello iz Budimpešte blizu 22ih in si primoran čakati 2 uri na vezo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1368
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 31.12.2014, 23:46

@Ljubitelj, ti si kvečjemu Antiljubitelj. Takoj vpadaš zaničljivo in s sarkazmom v vsako debato na forumu, vsak predlog k izboljšanju česarkoli pa takoj podreš. Rojen za službo v upravi SŽ! :twisted: :evil:

Glede predloga: avstrijski S-Bahni vozijo že na vsako uro iz Špilj do Gradca. Zato ni nič nemogočega dvourni takt iz Jesenic v Beljak, še posebej zato, ker se trenutno njihova linija konča v Podrožci. Podaljšati jo do Jesenic ni nič težkega, še posebej zato, ker progo od Jesenic naprej upravljajo OeBB in bi šlo v tem primeru pravzaprav za njihovo "notranjo" linijo. Ki bi na Jesenicah zagotovo pobrala več potnikov kot na sedanji končni postaji v Podrožci.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4023
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 01.01.2015, 12:19

TGV Lyria,

hvala za kompliment, vendar vseeno smatram, da nisem rojen za službo v upravi SŽ. na stvari pa gledam iz kritične oddaljenosti. Pa poglejmo nekaj dejtev:

1) Nekoč je že bilo omenjeno, da so upravljalci JŽI v RS OBB-ju zaračunavale precejšne peneze za premikanje garnitur na Jeseniški postaji.
2) S-bahn v domeni dežele Koroške. Tudi med Koroško in Štajersko ne vozijo kar tako, kot znotraj dežele, torej ne pričakuj od lokalnega prevoznika, da bo kril stroške mednarodnega prevoza.
3) Vse je v denarju, ker ni dovolj potnikov, tudi ni vlakov, pa kakorkoli obračaš. IC med Mariborom in Dunajem so res vozili eno sezono, in so jih ukinili. Verjetno ti je znano, ali pa sklepaj iz prejšnega stavka, zakaj.
4) Že obstoječa EC vlaka preko Šentilja se v Špilju spremenita v vlaka duhov......., kar velja tudi za vlake preko Jesenic (razen EN in EC Mimara)

Kaj hočemo, razviti svet se vozi z vlaki, balkan pa z osebnimi avti. Vsak avstrijec se letno tako pelje 28x z vlaki in prav tolikokrat z avtobusi OBB, slovenec pa samo 9x z vlakom in 15x z avtobusom. In proti temu ni zdravila, Slovenija je po lastni volji namreč najmanj urbanizirana članica EU.

LPL

PS.: Seveda so razmere na Češko-Avstrijski (in tudi Nemški) meji povsem drugačne, toda tudi Čehi se prevažajo z javnim transportom za razliko od Slovencljnof.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a trance0 » 01.01.2015, 17:15

V Nemčiji po uradnih podatkih javni promet uporablja le 8% prebivalcev, kar je natanko toliko kot v Sloveniji. Je pa Nemčija res bistveno bolj urbanizirana in gosto naseljena. Kaj hočemo, večina evropskih držav je pač bolj avtomobilskih.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4023
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: NOVO Vozni red 2015/16

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 01.01.2015, 19:08

trance0,
to sploh ni odgovor na moje podatke. Jaz govorim o številu potnikov prepeljanih v javnem prometu (neupoštevaje mestni prevoz z avtobusi, tramvaji, podzemskimi, kar pač imajo recimo severni sosedje, mi pač samo mestni avtobus, kateremu število potnikov močno konstantno narašča, zlasti v Ljubljani). Mene tukaj ne zanima koliko ljudi se dnevno prevaža z avtomobili. Vem pa to, da so vlaki v Nemčiji frekventni in v glavnem obupno polni (seveda v primerjavi z vlaki duhov na SŽ).

Sicer pa številke povedo vse


Koda: Izberi vse

Država   preb.   št. potnikov   voženj/leto   BDP/EUR
AT, skupno   8,0   274   34,3   36.678
AT, OBB   8,0   234   29,3   36.678
DE, DB   82,5   2.,220   26.9   32.320
SI, SŽ Pot. promet   2,0   16,42   8,2   17.550


Podatki so za 2013, razen za DB, kjer so za 2006. Istega leta je 1500 privatnih operaterjev imelo okoli 3,5% delež v prometu.
Viri:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Germany
http://www.statistik.at/web_en/statisti ... index.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Austrian_F ... Statistics
http://www.slo-zeleznice.si/uploads/SZ/ ... et.net.pdf

Kot se vidi še enkrat iz gornjih podatkov je število potovanj z vlakom obratno sorazmerno z BDP, r^2=97%.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov