trance0 napisal/-a: Zadovoljiva zveza je zame, če pri prestopanju ne izgubim več kot 10 minut, zelo pogojno še 15, dobra zveza pa je, če za prestop ne rabim čakati več kot 5 minut.
Bog ne daj, da te kdo v Ljubljani sliši! Bodo spet naumili povezave, ko je nekemu uradniku 1 minuta dovolj za prestop, potnik na vlaku pa ob stalnih zamudah trepeta, ali ga bo vlak na Jesenicah počakal ali ne.
Niso dolgo nazaj časi, ko je imel 4219 odhod iz Jesenic proti NG samo 1 minuto po prihodu 2412 iz Ljubljane. Optimalna zveza! V teoriji …
Tudi 601 je imel super zvezo iz LJ, samo 4 minute vmes za prestop. V praksi pa je bil 601 zaradi čakanje zveze iz Ljubljane skoraj vedno zamujen, zaradi njega pa še 4214 (4298 ob vikendih), ker ga križa na Bledu. Potnik na tem vlaku pa je spet lahko le molil, da bo mogoče še ujel 213 na Jesenicah.
Odkar je med 2420 in 601 13 minut časa, je zadeva mnogo boljša.
Da o tem, kako se je obnesla tista minuta pri prestopu iz 2412 na 4219, sploh ne govorim (beri: 4219 vedno zamujen).
Tudi jaz bi rada čim prej nadaljevala pot iz Jesenic. Ker pa poznam prakso, pa vem, da mora biti med vlakoma vsaj 10 minut. Žal, taka je naša realnost.
Realnost je tudi to, da vlak iz Ljubljane, ki celo prevozi kakšno postajo in gre direktno v Novo Gorico (4290), za to pot porabi 3:17.
Ista pot z 2418 in 4205, ki vključuje 22 minut ogledovanja jeseniške postaje, pa traja le 3 minute več …