ED zavora 541

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

ED zavora 541

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 01.09.2015, 9:52

mkx napisal/-a:
Igor T napisal/-a:Upam, da dodajo še kako sodobno NP, ki bo sposobna odvečno el. napetost odvesti nazaj v omrežje. Tako se bo zmanjšalo še število požarov zaradi zaviranja, pa še kak vlak več bo lahko v klanc pelal.

Ne vem, če je uporaba elektrodinamičnega zaviranja kaj povezana z vračanjem energije v javno EE omrežje. Kolikor vem, imajo Žive enako moč ED zaviranja ne glede na to ali energijo prevzame VM ali pa z njo grejejo zrak v bližnji okolici. Morda pa se motim.
Bolj je problem v tem, da je maksimalna moč ED zaviranja pri Živah približno pol manjša kot je vlečna moč. Kar pomeni da če Živa v klanec navzgor vleče s polno močjo, se bo moral enako težek vlak po klancu navzdol zavirati tudi z zavorami, saj ED ne bo dovolj zmogljiv. Upora na ovinkih in ostalem ni toliko, da to ne bi bilo potrebno.


@mkx res je da je zavorne sile samo 150kN, samo tu ni toliko omejitev tehnike kot nekaj kar so UIC strokovnjaki pogruntali, da je potisna oz pritisna sila na odbojnik ne sme presegati 150kN, kajti tudi doprežna lokomotiva ne sme pri dopregi uporabljati več kot 150 kN vlečne oz v tem primeru potisne sile.
Gre se pa zaradi možnosti preskoka odbojnika enega čez drugega in posledično iztirjenja.

S tem pa da 150kN ED zaviranja zadostuje za vzdrževanje hitrosti pri kar solidnih padcih (tam do 14 promil sigurno) in težah.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4459
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: ED zavora 541

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 01.09.2015, 10:40

kajti tudi doprežna lokomotiva ne sme pri dopregi uporabljati več kot 150 kN vlečne oz v tem primeru potisne sile.


najhen popravek:
Po Priročniku 200.10 je potisna sila za vlak z vagoni s podstavnimi vozički omejena na 240 kN, razen pri vožnji čez kretnice v odklon, kjer je omejena na 100kN.

Nekoč smo obilo razpravljali o el. dinamičnem zaviranju in vračanju toka v vozni vod. Kakšne so pa praktične izkušnje po pretečenem času, koliko se dejansko povrne energije, še zlasti na koperski progi in naprimer na odseku Bo-Lo.

LPL
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 01.09.2015, 18:15

Ljubitelj napisal/-a:
kajti tudi doprežna lokomotiva ne sme pri dopregi uporabljati več kot 150 kN vlečne oz v tem primeru potisne sile.


najhen popravek:
Po Priročniku 200.10 je potisna sila za vlak z vagoni s podstavnimi vozički omejena na 240 kN, razen pri vožnji čez kretnice v odklon, kjer je omejena na 100kN.

Nekoč smo obilo razpravljali o el. dinamičnem zaviranju in vračanju toka v vozni vod. Kakšne so pa praktične izkušnje po pretečenem času, koliko se dejansko povrne energije, še zlasti na koperski progi in naprimer na odseku Bo-Lo.

LPL


če že dlako cepiva:
pravi, da je za vlake ki vsebujejo posamezne vagone brez podstavnih vozičkov oz vagone za prevoz avtomobilov ali nizkopodne vagone 150kN, ker pa je po večini treba VSE vlake po klancu navzdol zavirat ne glede na sestavo je omejitev 150kN nekje na mestu.
Če ne gre uporabi večje kladivo.

"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."

"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4459
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 01.09.2015, 19:06

Po Priročniku 200.10 je potisna sila za vlak z vagoni s podstavnimi vozički omejena na 240 kN, razen pri vožnji čez kretnice v odklon, kjer je omejena na 100kN.

če že dlako cepiva:
pravi, da je za vlake ki vsebujejo posamezne vagone brez podstavnih vozičkov oz vagone za prevoz avtomobilov ali nizkopodne vagone 150kN, ker pa je po večini treba VSE vlake po klancu navzdol zavirat ne glede na sestavo je omejitev 150kN nekje na mestu.


Če lahko v klanec poriva z 240 kN, ni razloga, da ga ne bi tudi zavirala z enako silo, kar je predvidel tudi proizvajalec lokomotive, SŽ pa so omejile na 150 kN. Podatek iz istega vira. Seveda pa je to najbolj sigurna pot, ki ne zahteva nobenega umskega napora pri nastavljanju parametrov vleke/zaviranja in izključuje morebitne napake, kar tudi ni od muh.

LPL
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 01.09.2015, 22:46

Ljubitelj napisal/-a:
Po Priročniku 200.10 je potisna sila za vlak z vagoni s podstavnimi vozički omejena na 240 kN, razen pri vožnji čez kretnice v odklon, kjer je omejena na 100kN.

če že dlako cepiva:
pravi, da je za vlake ki vsebujejo posamezne vagone brez podstavnih vozičkov oz vagone za prevoz avtomobilov ali nizkopodne vagone 150kN, ker pa je po večini treba VSE vlake po klancu navzdol zavirat ne glede na sestavo je omejitev 150kN nekje na mestu.


Če lahko v klanec poriva z 240 kN, ni razloga, da ga ne bi tudi zavirala z enako silo, kar je predvidel tudi proizvajalec lokomotive, SŽ pa so omejile na 150 kN. Podatek iz istega vira. Seveda pa je to najbolj sigurna pot, ki ne zahteva nobenega umskega napora pri nastavljanju parametrov vleke/zaviranja in izključuje morebitne napake, kar tudi ni od muh.

LPL


Telih 150kN oz 240kN ni zrastlo na SŽ zelniku, OBB ima enake parametre, zgleda imajo tud oni take strokovnjake kot na tej strani Karavank.
Če ne gre uporabi večje kladivo.

"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."

"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4543
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: ED zavora 541

OdgovorNapisal/-a igor72 » 02.09.2015, 15:11

Mojster_Strojevodja napisal/-a:
Telih 150kN oz 240kN ni zrastlo na SŽ zelniku, OBB ima enake parametre, zgleda imajo tud oni take strokovnjake kot na tej strani Karavank.


Se mi zdi prav fajn, ko lahko enkrat Mojstra popravim :mrgreen: ...torej: preko tunela lahko tudi zavirajo z 240kN, oziroma celo z 250kN, seveda glede na to, kaj imajo zadaj. :wink:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: ED zavora 541

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 02.09.2015, 15:32

Eeee samo čez ker tunel je to :twisted:

Premaknjeno v svojo temo
Če ne gre uporabi večje kladivo.

"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."

"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: ED zavora 541

OdgovorNapisal/-a holding » 02.09.2015, 15:54

..."KARAWANKEN"..... :thumbupl ....

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov