Mičo napisal/-a:Glede na to, da se številke vlakov z daljšimi voznimi časi na zasavski progi začnejo s 5, sklepam, da bo vozila klasika?
Po zadnjih "uradnih" podatkih s strani SŽ-PP naj bi bil Desiro , do januarja pa tudi edina še preostala ICS garnitura, verjetno brez vklopljene nagibne. Po podatkih strojevodij tu na forumu pa naj bi vozil tudi Zelenc .
Če nas lahko kdo razsvetli, kakšna je resnica...
Hm, na primorski progi se številke vlakov z daljšimi voznimi časi začnejo s 6, tiste z normalnimi pa z 2 (kar naj bi bil Desiro)? Res me zanima, kaj je za temi petkami in šestkami
Mičo napisal/-a:Hm, na primorski progi se številke vlakov z daljšimi voznimi časi začnejo s 6, tiste z normalnimi pa z 2 (kar naj bi bil Desiro)? Res me zanima, kaj je za temi petkami in šestkami
Na primorski progi bosta zaradi pomanjkanja Desirojev (elektrifikacija Hodoša) dva para vlakov (6xxx) vozila v klasični sestavi.
(Kot nalašč ima eden od teh zvezo za Novo Gorico...)
Številke 5xx pa so na SŽ običajne za notranje IC vlake, ne glede na sestavo.
Mičo napisal/-a:Hm, na primorski progi se številke vlakov z daljšimi voznimi časi začnejo s 6, tiste z normalnimi pa z 2 (kar naj bi bil Desiro)? Res me zanima, kaj je za temi petkami in šestkami
Na primorski progi bosta zaradi pomanjkanja Desirojev (elektrifikacija Hodoša) dva para vlakov (6xxx) vozila v klasični sestavi.
(Kot nalašč ima eden od teh zvezo za Novo Gorico...)
Številke 5xx pa so na SŽ običajne za notranje IC vlake, ne glede na sestavo.
Samo ti vlaki imajo oznako LP5xxx in ne IC5xx in pa vozne čase daljše od običajnih za Desiroje, zato sprašujem.
Mičo napisal/-a:Hm, na primorski progi se številke vlakov z daljšimi voznimi časi začnejo s 6, tiste z normalnimi pa z 2 (kar naj bi bil Desiro)? Res me zanima, kaj je za temi petkami in šestkami
Na primorski progi bosta zaradi pomanjkanja Desirojev (elektrifikacija Hodoša) dva para vlakov (6xxx) vozila v klasični sestavi.
(Kot nalašč ima eden od teh zvezo za Novo Gorico...)
Številke 5xx pa so na SŽ običajne za notranje IC vlake, ne glede na sestavo.
Samo ti vlaki imajo oznako LP5xxx in ne IC5xx in pa vozne čase daljše od običajnih za Desiroje, zato sprašujem.
Pardon, nisem razbral za katere sprašuješ. Ja LP 5xxx so običajno "dodatni" potniški vlaki v klasični sestavi. Vozijo v Dobovo, na Jesenice (petek), pa menda tudi na Primorsko...
Klemen napisal/-a:Iz MS proti LJ IC 519, 513 in obratno IC518 je planiran Zelenc
518 in 519 je vedno Zelenc. Če je 513 planiran Zelenc potem bo verjetno tudi 526 v obratni smeri.
Še ena novost v voznem redu: direktni vagoni Budimpešta - Reka v poletni sezoni bodo po novem vozili preko Slovenije (prej so šli prek Zagreba), in to kar vsak dan!
Očitno bo MV 480/481 v poletni sezoni kar konkreten vlak.
Zanimivo, kako so se časi spremenili. V času Juge je šlo preko Slovenije v enem dnevu toliko mednarodnih vlakov, kot danes v dveh tednih. In to dolge relacije, kot npr. Dortmund - Atene, Paris - Istanbul itd... Danes pa smo vzhičeni že nad vsakim vagonom na katerem piše Wien, Budapest ali mogoče Villach. Potem pa že zmanjka.
preglednik napisal/-a:Zanimivo, kako so se časi spremenili. V času Juge je šlo preko Slovenije v enem dnevu toliko mednarodnih vlakov...
Res je. V časih Juge je raja na malo daljše razdalje potovala z vlaki - ni bilo ne avtomobilov, še manj pa avionov. Če mora človek danes recimo na Dunaj ali v München, se zjutraj vsede v avto in je opoldne na cilju. Če je treba potovat malo dlje, recimo do Prage ali Frankfurta, pa se vsede na letalo. Če se človek malo potrudi, je tudi cena letalske karte istega razreda kot pri vlaku.
preglednik napisal/-a:Zanimivo, kako so se časi spremenili. V času Juge je šlo preko Slovenije v enem dnevu toliko mednarodnih vlakov...
Res je. V časih Juge je raja na malo daljše razdalje potovala z vlaki - ni bilo ne avtomobilov, še manj pa avionov. Če mora človek danes recimo na Dunaj ali v München, se zjutraj vsede v avto in je opoldne na cilju. Če je treba potovat malo dlje, recimo do Prage ali Frankfurta, pa se vsede na letalo. Če se človek malo potrudi, je tudi cena letalske karte istega razreda kot pri vlaku.
Danes zjutraj sem na AC Krapina-ZG opazil avtobus, ki je imel spredaj na zaslonu napisano Maribor-Graz-Wien, dopoldan na poti nazaj pa Maribor-Zagreb, avtobusi so bili črne barve, Flixbus sodeč po barvi in voznem redu to ni bil.
Dino S napisal/-a:
Danes zjutraj sem na AC Krapina-ZG opazil avtobus, ki je imel spredaj na zaslonu napisano Maribor-Graz-Wien, dopoldan na poti nazaj pa Maribor-Zagreb, avtobusi so bili črne barve, Flixbus sodeč po barvi in voznem redu to ni bil.
Gre za avtobuse, ki jih organizira OBB, oziroma bolj natančno njihova družba, ki se imenuje Hellö. Njihova spletna stran: https://www.helloe.com/en/
preglednik napisal/-a:Zanimivo, kako so se časi spremenili. V času Juge je šlo preko Slovenije v enem dnevu toliko mednarodnih vlakov...
Res je. V časih Juge je raja na malo daljše razdalje potovala z vlaki - ni bilo ne avtomobilov, še manj pa avionov. Če mora človek danes recimo na Dunaj ali v München, se zjutraj vsede v avto in je opoldne na cilju. Če je treba potovat malo dlje, recimo do Prage ali Frankfurta, pa se vsede na letalo. Če se človek malo potrudi, je tudi cena letalske karte istega razreda kot pri vlaku.
Glede na vozne rede nevem kdo bi se peljal z mednarodnim vlakom, če se vozi 9 ur podnevi.
Druga zgodba pa so nočni vlaki zvečer se vsedeš in zjutraj se zbudiš v drugem kraju.
Nočni vlak v Budimpešto in Sarajevo bi bil zakon. V Beograd so ga pa ukinili
urban120 napisal/-a:
Glede na vozne rede nevem kdo bi se peljal z mednarodnim vlakom, če se vozi 9 ur podnevi.
Druga zgodba pa so nočni vlaki zvečer se vsedeš in zjutraj se zbudiš v drugem kraju.
Nočni vlak v Budimpešto in Sarajevo bi bil zakon. V Beograd so ga pa ukinili
Edina preostala prisebna linija je München.
V take prestolnice kot Budimpešta in druga večja mesta bi moral vlak prispeti na cilj v jutranjih urah. MV 247 CITADELLA prispe v Budimpešto v večernih urah 17.29 po novem voznem redu,najbolj super je EN 498 Zagreb - München Hbf iz Zgreba ob 21.20, iz Ljubljane ob 23.55 uri in prispeš v München 6.10 uri in seveda spočit (spalnik)
casio napisal/-a:
V take prestolnice kot Budimpešta in druga večja mesta bi moral vlak prispeti na cilj v jutranjih urah. MV 247 CITADELLA prispe v Budimpešto v večernih urah 17.29 po novem voznem redu,najbolj super je EN 498 Zagreb - München Hbf iz Zgreba ob 21.20, iz Ljubljane ob 23.55 uri in prispeš v München 6.10 uri in seveda spočit (spalnik)
Ali pa bi enostavno moralo voziti več vlakov, namreč nekaterim odgovarja, da potujejo podnevi
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Za nočne vlake so daljši vozni časi idealni. Odhod nekje med osmo in deseto zvečer, idealen prihod je nekako med sedmo in deveto zjutraj.
Sicer pa je za preusmeritev madžarskih sezonskih vagonov prek Slovenije razlog prav to. Po prejšnjem voznem redu so se v Ogulinu ločili od vlaka Budimpešta - Split in baje prihajali v Reko zgodaj zjutraj. Sedaj pa bo prihod okrog devetih, kar bo idealno za madžarske počitnikarje...
...ja tako je, ni vse v hitrosti. Sploh ne pri nočnih vlakih.
Če se samo spomnim dolgih tur z avtovlaki. Berlin odhod 15.50, Trst prihod 10.30. Pa se noben ni sekiral...