Vozni red 2016/17

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2015
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 23.12.2016, 12:32

TGV Lyria napisal/-a:
Smo zamudili priložnost!
Sploh ne bi bilo treba dosti, pa bi lahko v enem nakupu šli vsi Bl-ji ven. Ampak ne. Bog ne daj kupovati rabljene vagone. Raje fantaziramo...


Še to:
Prodajali so tudi pri SBB-ju. Regiojet je kupil 25 komadov b 20-73 in 12 komadov Am 19-90. Pa še kupili so od DB-ja Bwmz 29-90. Vsi vagoni imajo max. 160 km/h. Sedaj se vprašaj ali sploh vedo za prodaje teh vagonov. #-o
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 245
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a Mičo » 27.12.2016, 17:23

Danes je IC526 (po prejšnjem voznem redu ICS) vozil zelenec. Očitno je res hudo pomanjkanje desirojev.
Uporabniški avatar
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11059
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a cokla » 27.12.2016, 21:21

Mičo napisal/-a:Danes je IC526 (po prejšnjem voznem redu ICS) vozil zelenec. Očitno je res hudo pomanjkanje desirojev.


Tako je prav.....z novim voznim redom je redno za ta vlak zelenc.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 245
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a Mičo » 30.12.2016, 16:23

Zanimivo, hvala :wink: Vozni čas se verjetno kar podaljša, pa še po voznem redu vozi samo do Pragerskega, potem pa prestopanje na potnika?
Uporabniški avatar
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11059
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a cokla » 30.12.2016, 16:35

Mičo napisal/-a:Zanimivo, hvala :wink: Vozni čas se verjetno kar podaljša, pa še po voznem redu vozi samo do Pragerskega, potem pa prestopanje na potnika?



Jp...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1027
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 19.01.2017, 19:37

V kakšni sestavi vozita nedeljska RG 1641 in RG 1643?
Po vagonwebu sodeč naj bi bila oba dvojnika Fiatov, a v to močno dvomim.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 599
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a Florjan » 19.01.2017, 20:37

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Smo zamudili priložnost!
Sploh ne bi bilo treba dosti, pa bi lahko v enem nakupu šli vsi Bl-ji ven. Ampak ne. Bog ne daj kupovati rabljene vagone. Raje fantaziramo...


Še to:
Prodajali so tudi pri SBB-ju. Regiojet je kupil 25 komadov b 20-73 in 12 komadov Am 19-90. Pa še kupili so od DB-ja Bwmz 29-90. Vsi vagoni imajo max. 160 km/h. Sedaj se vprašaj ali sploh vedo za prodaje teh vagonov. #-o


Čehi so pred kratkim Avstrijcev kupili rabljenih 41 Bmz, štiri Amz, dva WRmz katere naj bi dobavili do konca januarja. Vagoni so bili izdelani med letom 1978-1982 in 1991-1993 in so za hitrosti do 200km/h. Bodo jih modernizirali (klima, WC , prebarvali v svoje barve...). Uporabili jih bodo za EC,IC.in Ex vlake na mednarodnih progah.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2015
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.02.2017, 9:14

TGV Lyria napisal/-a:
Kar pa se privatnika tiče, ga vidim zgolj kot konkurenco SŽ v IC prometu na relaciji Ljubljana - Maribor. To sem povedal že na začetku.


Slovenske železnice na relaciji med Mariborom in Ljubljano letno prepeljejo 134.000 potnikov. Največji delež predstavljajo dnevni migranti, ki se vozijo v šolo, na študij ali na delo. Znaten delež pa predstavljajo občasni potniki, ki vlak uporabljajo za poslovna ali zasebna potovanja...

Dokler ne bo železnica časovno konkurenčna cesti in, dokler ne boš imel kje pustiti kolo, avto, za normalen strošek, potem so je rezultat jasen. Direktni IC z malo postanki ne prenese konkurence
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 363
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a bisabre » 03.02.2017, 18:17

Saj smo se že meninili na to temo, a mislim, da za vsem stoji določen lobi, ki železnici ne bo dal svoj kos debele pogače. Se pa strinjam, da bo treba počasi dat potniški promet privatnikom in naj ga furajo kot se zagre. Konkurenca je najboljši selektor in če drugje deluje bo tudi pri nas, saj ga bo država (tako kot avtobusarje) pač morala subvencionirati. Sem pa mnenja, da se glede hitristi in voznih redov kaj bistvenega v bodočnosti niti ne bo spremenilo. Če že sedaj na progi Pragersko - Hodoš "prišparajo" 20 minut, so v bistvu le slabih 10 minut hitrejši kakor prej, ko so morali menjati lokomotive. Kar pomeni, da je vse skupaj en jajc. Po moje čez 5 let ne bo dosti bolje niti med Pragesrkim in ZM, o kakšni spremembi na progi med ZM in Lj, ali Lj KP pa sploh nima smisla razmišljati, sj jim že dokaj nezahtevna proga do Jesenic dela probleme.
Človek dobi občutek, da norca brijejo iz nas potnikov, češ se bodo že navadili in sprijaznili s tem, boli nas Đoko, imamo fine in dobro plačane službice, fantom v lokomotivah je pa tudi vseeno, ali se furajo 60, ali pa 100 na uro, vse gre v rok službe.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2015
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.05.2017, 7:47

Saj smo se že meninili na to temo, a mislim, da za vsem stoji določen lobi, ki železnici ne bo dal svoj kos debele pogače. Se pa strinjam, da bo treba počasi dat potniški promet privatnikom in naj ga furajo kot se zagre. Konkurenca je najboljši selektor in če drugje deluje bo tudi pri nas, saj ga bo država (tako kot avtobusarje) pač morala subvencionirati.


Saj tebi gredo samo teorije zarote po glavi.

V Nemčiji je z novim vozim redom začel voziti Locomore med Suttgartom in Berlinom, včeraj zvečer pa novica, da je družba insolventna, ker so porabili vse denarne rezerve, rast potnikov pa je bila prenizka...
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 363
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a bisabre » 12.05.2017, 16:38

In kaj si hotu s tem povedat? A da je najboljše, da se potniki začnemo kar z nabiralnimi vlaki voziti, da bodo nekateri z večjim veseljem onanirali na drugi tir, ali pa tovorne vlake, ne na vozni red, ki je očitno nujno zlo?
Aja pa to, kako se posodabljajo šine, signalizacija, komunikacije in kandelabri, ker to je za nas potnike ful pomembno, saj kar cvetimo od vselja, ko se počasi trajbamo mimo vseh teh tehnoloških presežkov, a ne? Nas sploh ne zanimata hitrost in pogostost, ker ajzenpon je seveda narejen zugolj za kontejnerje pa stoko. Slika
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2015
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.05.2017, 8:36

Lol :!: :lol: #-o

Sicer pa, počakaj liberalizacijo potniškega prometa v EU, ko državna firma ne bo imela več monopola, še presrečen boš, če bo tako "socialno" kot je sedaj. :lol:
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 363
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Vozni red 2016/17

OdgovorNapisal/-a bisabre » 17.05.2017, 16:45

Če bo šlo tako naprej, bo EU samo še aizenpon povezoval, saj Brexit jasno nakazuje kam pes taco moli. Ni Juncker zastonj, predčasno objavil, da v prihodnje ne namerava več kandidirati za predsednika komisije.
Sicer pa se realno za potniški promet ni bati, saj ta v bistvu povsod narašča, ker je raba javnega prevoza v trendu. Mi se v bistvu soočamo z drugačnim problemom, ker smo miniaturka, čez naše ozemlje kakšen hiper hitri vlak zvizne v pol urce, torej bi bila gradnja takšne infrastrukture na našem ozemlju pravzaprav brezpredmetna, razen morda v kombinaciji s tovornim prometom, ki pa seveda iz objektivnih razlogov ne more dosegati tolikšnih hitrosti. No vsaj za zdaj ne, kako bo v prihodnosti pa ne moremo predvideti, saj tehnologija hitro napreduje. Že 3D tiskanje bo počasi zmanjšalo transportne stroške za posamezne produkte, saj si jih bo lahko naročnik sam sprintal, ko bo lastniku licence plačal avtorske pravice seveda. Toda to je že zgodba za kakšno drugo temo in tudi sicer bo preteklo še kar nekaj vode, da si bomo tudi pizzo sprintali kar doma. :mrgreen:
Močno pa dvomim, da bi se potniški promet z liberalizacijo zmanjšal, saj bi ga prevzel kakšen večji prevoznik, ki mu bo to zgolj dodaten in ne primaren zaslužek.
Sicer pa, dokler bom še delovno aktiven, se bom pač vozil, kolikor bo treba, potem pa le še kot turist, tako, da glede predvidene liberalizacije nisem ravno hudo razočaran.
Simpl je tanartabul.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost