preglednik napisal/-a:To omogoča prenos podatkov v kabino preko baliz (ETCS). Je možno v te namene kakorkoli koristiti GSMR, ki se na omrežju SŽ trenutno vzpostavlja?
Pri ETCS level 2 se GSM-R uporablja za prenos podatkov v vozilo, torej tudi za kabinsko signalizacijo. To, kar se trenutno dela v Sloveniji, je ETCS level 1, ki pa za svoje delovanje rabi progovne balize.
Pri vem skupaj niti ni pomembno to, koliko baliz je na progi, ampak to, kakšne informacije so zmožne oddati v vozilo. ETCS balize so lahko samostojne in zmorejo prenesti približno iste podatke kot sedanji ASN. Lahko pa so balize vezane v omrežje, potem pa je precej svobode pri tem, kakšne podatke prenašajo v vozila. Primer: če recimo prostorni signal signalizira "počasi", baliza sistema ASN to prenese na vozilo. Interpretacija tega, kolikšna je ta hitrost, je sprogramirana v samo ASN napravo v vozilu. Isto stanje signala s samostojno ETCS balizo se signalizira s hitrostjo, ki je sprogramirana v progovno balizo in je torej lahko različna na različnih mestih. Na ta način se lahko potem kabinsko signalizirajo tudi spremembe progovne hitrosti in začasne hitrostne omejitve. Če je v igri "povezane" balize, pa se hitrost, ki jo baliza prenaša v vozila, lahko spreminjajo glede na potrebe, to počne progovni prometnik (s pomočjo računalnika ta vodenje prometa). Na ta način se lahko bolj zvezno spreminja signalizirana hitrost glede na stanje več APB blokov vnaprej.
Pri Level 2 se GSM-R uporablja namesto (večine) progovnih baliz, je pa nujna tudi opremljenost vozil z GPS sistemi, saj se natančna lokacija vlaka tukaj določa (tudi) tako, ne pa s progovnimi napravami (števci osi, ...) kot pri sedanjih sistemih in Level 1. Obstaja pa še komplikacija pri Level 2: detekcija integritete vlaka. ... nerodno bi bilo, če bi vlak izgubil kak vagon, pa tega ne bi zaznali.