Seveda ni problem. Jaz se čudim zakaj hrvati tega ne izkoristijo in vozijo direktne vlake v Split iz Muchna, Salzburga in Dunaja. Po mojem mnenju bi lahko poleti vsak dan pripeljali po vsaj en vlak iz vsakega od teh krajev.TGV Lyria napisal/-a:Za nočne vlake so daljši vozni časi idealni. Odhod nekje med osmo in deseto zvečer, idealen prihod je nekako med sedmo in deveto zjutraj.
Sicer pa je za preusmeritev madžarskih sezonskih vagonov prek Slovenije razlog prav to. Po prejšnjem voznem redu so se v Ogulinu ločili od vlaka Budimpešta - Split in baje prihajali v Reko zgodaj zjutraj. Sedaj pa bo prihod okrog devetih, kar bo idealno za madžarske počitnikarje...
...ja tako je, ni vse v hitrosti. Sploh ne pri nočnih vlakih.
Če se samo spomnim dolgih tur z avtovlaki. Berlin odhod 15.50, Trst prihod 10.30. Pa se noben ni sekiral...
Vozni red 2016/17
Re: Vozni red 2016/17
Re: Vozni red 2016/17
Lobiji, lobiji...urban120 napisal/-a: Seveda ni problem. Jaz se čudim zakaj hrvati tega ne izkoristijo in vozijo direktne vlake v Split iz Muchna, Salzburga in Dunaja. Po mojem mnenju bi lahko poleti vsak dan pripeljali po vsaj en vlak iz vsakega od teh krajev.
-
- Vajenec
- Prispevkov: 28
- Pridružen: 29.05.2016, 7:41
Re: Vozni red 2016/17
V trenutnem voznem redu traja pot s Citadello iz Pragerskega do Hodoša 1:29 minut, medtem ko se s ponedeljkom zmanjšuje na 1:16 minut. To pomeni, da so zvišali najvišjo hitrost vlaka nad 100 Km/h na tej relaciji?
Re: Vozni red 2016/17
Po moje na račun postanka v Pragerskem.zvitorepec11 napisal/-a:V trenutnem voznem redu traja pot s Citadello iz Pragerskega do Hodoša 1:29 minut, medtem ko se s ponedeljkom zmanjšuje na 1:16 minut. To pomeni, da so zvišali najvišjo hitrost vlaka nad 100 Km/h na tej relaciji?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2016/17
Sem skoraj napisal isto neumnost in nato zbrisal prispevek, ko sem prebral malo bolje. Piše iz Pragerskega do Hodoša in na tem odseku so vozni časi v VR zares krajši kot prej.cokla napisal/-a:Po moje na račun postanka v Pragerskem.zvitorepec11 napisal/-a:V trenutnem voznem redu traja pot s Citadello iz Pragerskega do Hodoša 1:29 minut, medtem ko se s ponedeljkom zmanjšuje na 1:16 minut. To pomeni, da so zvišali najvišjo hitrost vlaka nad 100 Km/h na tej relaciji?
Re: Vozni red 2016/17
Niso samo Citadeli povečali hitrosti, računi kažejo kot trdiš preko 100 km/h, saj je na enem odseku povprečna hitrost 102 km/h (MS-Hodoš v smeri ko nima vmesnega postanka, vse iz osnutka VR). Še bolj so hitrosti opazne na bodočem (po juniju?) ICS vlaku med PR in MS. Največja povprečna hitrost je celo 110 km/h (22km/12min). Torej so hitrosti le dvignili, program omrežja za naslednje leto je pa seveda neaktualen.
LPL
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2016/17
Če je najvišja povprečna hitrost res 102 km/h, potem je maksimalna lahko precej več. Čas pospeševanja in zaviranja namreč bistveno vpliva na povprečno hitrost.
preglednik
Re: Vozni red 2016/17
Ali bo po juniju ICS prenočil v MS?
Re: Vozni red 2016/17
Tenutno najkrajše potovanje med MS in LJ traja 03 ure 15 min (IC 519), po novem (po juniju) pa bo 02 uri 28 min (ICS 13). Po mojem mnenju lep napredek!
Re: Vozni red 2016/17
Od 11. 12. 2016 bo IC 513 vozil 2 uri 45 minut...in tudi tisto po juniju je pod vprašajem. Če bodo na voljo garnitura 310; v nasprotnem primeru se bodo dnevno vrstile zamude....jakaklec napisal/-a:Tenutno najkrajše potovanje med MS in LJ traja 03 ure 15 min (IC 519), po novem (po juniju) pa bo 02 uri 28 min (ICS 13). Po mojem mnenju lep napredek!
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2016/17
Cokla, v primeru prekmurske proge je šlo bolj za primerjavo starih in novih voznih časov ali pa ocene hitrosti. Na forumu je namreč bilo zaslediti mnogo namigovanj, da se ne bo spremenilo nič, da bodo hitrosti take kot so, se pravi max 100 km/h, kljub temu da je proga obnovljena po spodobnih standardih. Pa se očevidno infarstuktura precej spreminja v skladu z vlaganji v investicijo.Od 11. 12. 2016 bo IC 513 vozil 2 uri 45 minut...in tudi tisto po juniju je pod vprašajem. Če bodo na voljo garnitura 310; v nasprotnem primeru se bodo dnevno vrstile zamude....
Ali bodo vlaki res tako vozili kot obljublja vozni red (presek zmogljivosti infrastrukture in operaterja) je pa povsem nepomembno, ker nas zanima stanje infrastrukture. Če pa operater ni sposoben zagotavljati servisa, se ga pač zamenja s takim, ki ne kupuje vlakov samo vsakih 25 let. In mislim, da bi se našlo nekaj kandidatov, ki bi vozili ob približno 50% subvenciji.
LPL
-
- Vajenec
- Prispevkov: 28
- Pridružen: 29.05.2016, 7:41
Re: Vozni red 2016/17
Ko smo ze ravno pri infrastrukturi na odseku Pragersko-Hodoš. Glede na geometrijo proge se zdi možno, da bi lahko vlaki potovali v prihodnosti potovali tudi s hitrostjo večjo od 160 na nekaterih odsekih pomurske proge. Kaj bi morali izboljšati da bi progo spravili na max 200, kolikor je tudi najvišja hitrost našega Pendolina?Ljubitelj napisal/-a:Cokla, v primeru prekmurske proge je šlo bolj za primerjavo starih in novih voznih časov ali pa ocene hitrosti. Na forumu je namreč bilo zaslediti mnogo namigovanj, da se ne bo spremenilo nič, da bodo hitrosti take kot so, se pravi max 100 km/h, kljub temu da je proga obnovljena po spodobnih standardih. Pa se očevidno infarstuktura precej spreminja v skladu z vlaganji v investicijo.Od 11. 12. 2016 bo IC 513 vozil 2 uri 45 minut...in tudi tisto po juniju je pod vprašajem. Če bodo na voljo garnitura 310; v nasprotnem primeru se bodo dnevno vrstile zamude....
Ali bodo vlaki res tako vozili kot obljublja vozni red (presek zmogljivosti infrastrukture in operaterja) je pa povsem nepomembno, ker nas zanima stanje infrastrukture. Če pa operater ni sposoben zagotavljati servisa, se ga pač zamenja s takim, ki ne kupuje vlakov samo vsakih 25 let. In mislim, da bi se našlo nekaj kandidatov, ki bi vozili ob približno 50% subvenciji.
LPL
Re: Vozni red 2016/17
Ljubitelj napisal/-a:
Cokla, v primeru prekmurske proge je šlo bolj za primerjavo starih in novih voznih časov ali pa ocene hitrosti. Na forumu je namreč bilo zaslediti mnogo namigovanj, da se ne bo spremenilo nič, da bodo hitrosti take kot so, se pravi max 100 km/h, kljub temu da je proga obnovljena po spodobnih standardih. Pa se očevidno infarstuktura precej spreminja v skladu z vlaganji v investicijo.
Ali bodo vlaki res tako vozili kot obljublja vozni red (presek zmogljivosti infrastrukture in operaterja) je pa povsem nepomembno, ker nas zanima stanje infrastrukture. Če pa operater ni sposoben zagotavljati servisa, se ga pač zamenja s takim, ki ne kupuje vlakov samo vsakih 25 let.In mislim, da bi se našlo nekaj kandidatov, ki bi vozili ob približno 50% subvenciji.
LPL
Z veseljem bi jih rad videl.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2016/17
Pred nekaj leti ne bi nihče trdil, da bo DB s svojo podružnico postal glavni avtobusni prevoznik v RS in po novem celo mednarodni prevoznik v "železniškem" prometu proti Italiji. Ali se posel splača ali ne je predvsem stvar višine subvencije (pri nas okoli 50%) in seveda kontrole stroškov s strani koncesionarja. Glede na to, da je povprečna zasedenost vlakov okoli 70 potnikov (če je definirano kot število potnikov/št. vlakov je v vsakem trenutku še manjša) je pač potrebno imeti operaterje s primerno floto. DB se ni splačal prevoz na lokalnih progah v obmejnih krajih s Češko (Frankovska, Turingija...) in so vstopili novi deželni prevozniki s primerno floto, ki jo sestavljajo enočlenske motorne garniture, podobne imajo tudi na Češkem in Slovaškem in še kje. In premnogokrat sploh nimajo sprevodnika, kontrolo opravi voznik, seveda je nakup vozovnic v belem svetu povsem avtomatiziran. In pri nas imamo dvočlenike, notri pa 4 potnike (recimo naša familija nekoč iz DR v MB) voznik in sprevodnik. Učinkovitost na višku, ni kaj. In ni slišati, da bi modri možje na Kolodvorski kaj razmišljali o racionalizaciji potniškega prometa, kar so avtobusarji naredili že pred desetletji, se pravi ukinili sprevodnike. še bolj eklakantni so primeri iz nekdanjih ICS vlakov, ukinili so bifeje, ker pri malem številu potnikov ni pravega navala, sprevodnica večino časa rešuje križanke. V normalnem svetu bi pa vmes postregla potnike z kavo in ne vlekla plačo za reševanje križank. tako imajo to urejeni manjši prevozniki v Nemčiji, okolica Berlina, vsaj tako sem nekoč prebral.Z veseljem bi jih rad videl.
Seveda je pa pri nas Potniški promet sveta krava, edini ima koncesijo in bog ne daj, da bi se spremenila zakonodaja, pa roko na srce menda še uporabnine ne plačuje. Bi takoj nehal voziti vlake iz 2-3 vagonov s 120 tonsko lokomotivo.
Pa bodi dovolj, veselimo se, da je vsaj proga primerno urejena, če je že prevoznik ni zmožen koristiti.
LPL
Re: Vozni red 2016/17
Uvedba kabinske signalizacije in še bi se našlo . . .zvitorepec11 napisal/-a:...
Ko smo ze ravno pri infrastrukturi na odseku Pragersko-Hodoš. Glede na geometrijo proge se zdi možno, da bi lahko vlaki potovali v prihodnosti potovali tudi s hitrostjo večjo od 160 na nekaterih odsekih pomurske proge. Kaj bi morali izboljšati da bi progo spravili na max 200, kolikor je tudi najvišja hitrost našega Pendolina?
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal