Vozni red 2016/17
Re: Vozni red 2016/17
@desiro, to kako so trenutno nastavljene ASN naprave v Sloveniji, ne prejudicira možnosti delovanja PZB v drugačnih režimih. To velja tako za maksimalne hitrosti kot za hitrosti pri signaliziranih omejitvah (npr. vožnja v odklon). Če bi se lastnik infrastrukture (v sodelovanju z zakonodajalcem) odločil, bi se lahko režim (tudi drastično) spremenil.
Pred leti sem se peljal z vlakom po Avstriji, lokomotiva je bil naš Kenedi 661-032 (najbrž bo marsikdo vedel o kateri vožnji govorim). Vsaj enkrat smo se zasilno ustavili. Kakor sem kasneje slišal je bil razlog v tem, da imajo Avstrijci višjo hitrost vožnje v odklon (menda 60 km/h, pri nas pa je 40 km/h ... lahko da se motim) in je strojevodja pač peljal v odklon po avstrijskih standardih .. s čimer se ASN na Kenediju nekako ni sprijaznil.
Pred leti sem se peljal z vlakom po Avstriji, lokomotiva je bil naš Kenedi 661-032 (najbrž bo marsikdo vedel o kateri vožnji govorim). Vsaj enkrat smo se zasilno ustavili. Kakor sem kasneje slišal je bil razlog v tem, da imajo Avstrijci višjo hitrost vožnje v odklon (menda 60 km/h, pri nas pa je 40 km/h ... lahko da se motim) in je strojevodja pač peljal v odklon po avstrijskih standardih .. s čimer se ASN na Kenediju nekako ni sprijaznil.
LP, Metod
Re: Vozni red 2016/17
Totalna bedarija.mkx napisal/-a:@desiro, to kako so trenutno nastavljene ASN naprave v Sloveniji, ne prejudicira možnosti delovanja PZB v drugačnih režimih. To velja tako za maksimalne hitrosti kot za hitrosti pri signaliziranih omejitvah (npr. vožnja v odklon). Če bi se lastnik infrastrukture (v sodelovanju z zakonodajalcem) odločil, bi se lahko režim (tudi drastično) spremenil.
Pred leti sem se peljal z vlakom po Avstriji, lokomotiva je bil naš Kenedi 661-032 (najbrž bo marsikdo vedel o kateri vožnji govorim). Vsaj enkrat smo se zasilno ustavili. Kakor sem kasneje slišal je bil razlog v tem, da imajo Avstrijci višjo hitrost vožnje v odklon (menda 60 km/h, pri nas pa je 40 km/h ... lahko da se motim) in je strojevodja pač peljal v odklon po avstrijskih standardih .. s čimer se ASN na Kenediju nekako ni sprijaznil.
Sicer pa...Avstrijci imajo odklonske vožnje tudi 120 km/h...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2016/17
Ne bo več dolgo. Še malo pa bo pristala Škoda Transport v Kitajskih rokah. Če jim bo ratal nakup bo Siemensa še kako bolela glava, ker je prodal tehnologijo Kitajcem. Karma is a b..., al' kako že...TGV Lyria napisal/-a:
. Pa jih Siemens/Bombardier lobi ovira. Poglej samo kaj so naredili s ČD 380 serijo v Nemčiji - noben mi ne bo rekel da je tu bilo vse čisto.
Re: Vozni red 2016/17
Obe stvari sta pogoj šele za Level 3, Level 2 deluje še vedno z obstoječimi SVN. Razlika med L1 in L2 je v nepretrganem toku podatkov.mkx napisal/-a:Pri Level 2 se GSM-R uporablja namesto (večine) progovnih baliz, je pa nujna tudi opremljenost vozil z GPS sistemi, saj se natančna lokacija vlaka tukaj določa (tudi) tako, ne pa s progovnimi napravami (števci osi, ...) kot pri sedanjih sistemih in Level 1. Obstaja pa še komplikacija pri Level 2: detekcija integritete vlaka. ... nerodno bi bilo, če bi vlak izgubil kak vagon, pa tega ne bi zaznali.
PKP IC se ne bi strinjali, vsaj kar se diesel Game tiče. Kvaliteta mehanskega dela 380 je tudi dokaj vprašljiva.TGV Lyria napisal/-a:Tisto da niso vsi "vse večji klumpi", sem napisal ravno zaradi Stadlerja ter čeških in poljskih tovarn, ki se trudijo prodreti na trg s kakovostjo. Pa jih Siemens/Bombardier lobi ovira. Poglej samo kaj so naredili s ČD 380 serijo v Nemčiji - noben mi ne bo rekel da je tu bilo vse čisto.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Vozni red 2016/17
@ mkx in @Ljubitelj. Sem imel napisan že cel post, vendar pametnejši odneha...preveč smo zašli. Pametujta brez mene, tako ali tako očitno vesta več.
Lep Večer
Lep Večer
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2016/17
Direktni vlaki iz Slovenije v večja evropska mesta
http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... pska-mesta
http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... pska-mesta
Re: Vozni red 2016/17
Tisto o sedmih regionalnih vlakih v Gradec iz Maribora velja le pogojno. Potrebno je presedat v Špiljah. Je pa res, da so prestopi kar tekoči.
Re: Vozni red 2016/17
Pa se vrnimo k temi, Vozni red 2016/17. Vsi smo že ugotovili, da so se vozni časi proti Hodošu skrajšali, zanimivo pa je, da Program omrežja 2017 (trenutno se odpira stran 3E Pregled merodajnih nagibibov) za vso progo Pragersko-Hodoš nikjer ne predvideva hitrsoti višje od 100 km/h. V voznem redu pa lepo piše MS-Hodoš, 29 km, 17 minut ali 102 km/h. Ali to pomeni, da vozni red ni prilagojen stanju na terenu(?) ali da PO ni prilagojen dejanskemu stanju na terenu(?).
LPL
LPL
Re: Vozni red 2016/17
VR je preveč moderen, za spremembo gleda v prihodnost....upam da bližnjoLjubitelj napisal/-a: Ali to pomeni, da vozni red ni prilagojen stanju na terenu(?) ali da PO ni prilagojen dejanskemu stanju na terenu(?).
LPL
Hitrosti so do Vmax 120km/h, vendar je zadnjih 20, trenutno, neuporabnih, zaradi ničkolikokrat že pojasnene, ne pokritosti z RDZ-jem, kar je pogoj za hitrosti večje od 100km/h PIKA
Do takrat pa bodo zamude....voznoredne
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Vozni red 2016/17
In dejansko je res tako...že 2 dni zapored Citadella po 10 min zamude v MS.igor72 napisal/-a: VR je preveč moderen, za spremembo gleda v prihodnost....upam da bližnjo
Hitrosti so do Vmax 120km/h, vendar je zadnjih 20, trenutno, neuporabnih, zaradi ničkolikokrat že pojasnene, ne pokritosti z RDZ-jem, kar je pogoj za hitrosti večje od 100km/h PIKA
Do takrat pa bodo zamude....voznoredne
No comment...
RDZ-ja pa sploh ne bo ampak se čaka na vzpostavitev GSM-R.
Torej, vozni red ni prilagojen stanju na terenu. (odgovor Ljubitelju)
Re: Vozni red 2016/17
Ali mogoče kdo ve, zakaj po novem nekateri vlaki po zasavski in primorski progi vozijo v klasični sestavi namesto z desiroji? Je to zaradi revizije desirojev ali pa so se mogoče katere od njih prestavili na pomursko progo ali pa je kaj tretjega?
Re: Vozni red 2016/17
Prvo...pomanjkanje desirojev...Mičo napisal/-a:Ali mogoče kdo ve, zakaj po novem nekateri vlaki po zasavski in primorski progi vozijo v klasični sestavi namesto z desiroji? Je to zaradi revizije desirojev ali pa so se mogoče katere od njih prestavili na pomursko progo ali pa je kaj tretjega?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Vozni red 2016/17
Imajo ja, vendar pri vožnji v odklon nad 90 km/h balize na predsignalih, ki predsignalizirajo vožnjo v odklon, niso aktivne! Jaz bi rekel, da je aktiviralo zaviranje na Kenediju naprava GPE. To je varnostna naprava, ki izračuna hitrost vlaka in če je za 5 km/h višja od dovoljene, se sproži hitro zaviranje, ki ga sproži 2000 Hz baliza, nameščena ob progi.cokla napisal/-a:Totalna bedarija.mkx napisal/-a:@desiro, to kako so trenutno nastavljene ASN naprave v Sloveniji, ne prejudicira možnosti delovanja PZB v drugačnih režimih. To velja tako za maksimalne hitrosti kot za hitrosti pri signaliziranih omejitvah (npr. vožnja v odklon). Če bi se lastnik infrastrukture (v sodelovanju z zakonodajalcem) odločil, bi se lahko režim (tudi drastično) spremenil.
Pred leti sem se peljal z vlakom po Avstriji, lokomotiva je bil naš Kenedi 661-032 (najbrž bo marsikdo vedel o kateri vožnji govorim). Vsaj enkrat smo se zasilno ustavili. Kakor sem kasneje slišal je bil razlog v tem, da imajo Avstrijci višjo hitrost vožnje v odklon (menda 60 km/h, pri nas pa je 40 km/h ... lahko da se motim) in je strojevodja pač peljal v odklon po avstrijskih standardih .. s čimer se ASN na Kenediju nekako ni sprijaznil.
Sicer pa...Avstrijci imajo odklonske vožnje tudi 120 km/h...
Re: Vozni red 2016/17
Prvič slišim za tako napravo. Da nisi ti kaj pomešal? Kateri računalnik bi na Kenediju preračunal?petindvajsetka napisal/-a:Imajo ja, vendar pri vožnji v odklon nad 90 km/h balize na predsignalih, ki predsignalizirajo vožnjo v odklon, niso aktivne! Jaz bi rekel, da je aktiviralo zaviranje na Kenediju naprava GPE. To je varnostna naprava, ki izračuna hitrost vlaka in če je za 5 km/h višja od dovoljene, se sproži hitro zaviranje, ki ga sproži 2000 Hz baliza, nameščena ob progi.cokla napisal/-a:Totalna bedarija.mkx napisal/-a:@desiro, to kako so trenutno nastavljene ASN naprave v Sloveniji, ne prejudicira možnosti delovanja PZB v drugačnih režimih. To velja tako za maksimalne hitrosti kot za hitrosti pri signaliziranih omejitvah (npr. vožnja v odklon). Če bi se lastnik infrastrukture (v sodelovanju z zakonodajalcem) odločil, bi se lahko režim (tudi drastično) spremenil.
Pred leti sem se peljal z vlakom po Avstriji, lokomotiva je bil naš Kenedi 661-032 (najbrž bo marsikdo vedel o kateri vožnji govorim). Vsaj enkrat smo se zasilno ustavili. Kakor sem kasneje slišal je bil razlog v tem, da imajo Avstrijci višjo hitrost vožnje v odklon (menda 60 km/h, pri nas pa je 40 km/h ... lahko da se motim) in je strojevodja pač peljal v odklon po avstrijskih standardih .. s čimer se ASN na Kenediju nekako ni sprijaznil.
Sicer pa...Avstrijci imajo odklonske vožnje tudi 120 km/h...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2016/17
Mimogrede, ko smo šli onega junija v Mürzzuschlag z Kenedijem in potem nazaj, se jaz kakih posebnih ustavljanj sploh ne spomnim. Mogoče 1x v Grazu, pa še enkrat kasneje pred enim signalom, nazaj grede mislim, da v Grazu in to je vse. Bolj se spomnim, da je Kenedi dirkal na polno, lahko pa me spomin vara.
Goran