Vozni red 2016/17

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

cokla napisal/-a: Prvič slišim za tako napravo. :-k Da nisi ti kaj pomešal? Kateri računalnik bi na Kenediju preračunal? #-o
Nič nisem zamešal, morda sem se samo nerazumljivo izrazil. Ta naprava je ob progi in ne na vozilu. Prva in druga baliza (balizi sta isti, kot za avtostop napravo, le da služita kot senzor in nimata vpliva na delovanje avtostop naprave na vozilu) izmerita hitrost in če izračun pokaže, da je hitrost vlaka večja od dovoljene, tretja baliza sproži prisilno zaviranje.

Več pa na wikici :thumbupl
Lp Nejc
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a cokla »

petindvajsetka napisal/-a:
cokla napisal/-a: Prvič slišim za tako napravo. :-k Da nisi ti kaj pomešal? Kateri računalnik bi na Kenediju preračunal? #-o
Nič nisem zamešal, morda sem se samo nerazumljivo izrazil. Ta naprava je ob progi in ne na vozilu. Prva in druga baliza (balizi sta isti, kot za avtostop napravo, le da služita kot senzor in nimata vpliva na delovanje avtostop naprave na vozilu) izmerita hitrost in če izračun pokaže, da je hitrost vlaka večja od dovoljene, tretja baliza sproži prisilno zaviranje.

Več pa na wikici :thumbupl
Lp Nejc
Torej..nekakšna predhodnica LZB-ja?

Možno...za kaj takega še nisem slišal. Si se pa res nekoliko narobe izrazil....razumel sem, da je na lokomotivi ta naprava. :thumbupl
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

cokla napisal/-a:
petindvajsetka napisal/-a:
cokla napisal/-a: Prvič slišim za tako napravo. :-k Da nisi ti kaj pomešal? Kateri računalnik bi na Kenediju preračunal? #-o
Nič nisem zamešal, morda sem se samo nerazumljivo izrazil. Ta naprava je ob progi in ne na vozilu. Prva in druga baliza (balizi sta isti, kot za avtostop napravo, le da služita kot senzor in nimata vpliva na delovanje avtostop naprave na vozilu) izmerita hitrost in če izračun pokaže, da je hitrost vlaka večja od dovoljene, tretja baliza sproži prisilno zaviranje.

Več pa na wikici :thumbupl
Lp Nejc
Torej..nekakšna predhodnica LZB-ja?

Možno...za kaj takega še nisem slišal. Si se pa res nekoliko narobe izrazil....razumel sem, da je na lokomotivi ta naprava. :thumbupl
LZB je kabinska signalizacija za visoke hitrosti. Naloga GPE-ja je samo kontrola hitrosti, oz. po domače preverjanje hitrosti. To uporabljajo na odsekih, kjer se hitrost precej zniža, saj imajo redko kje ob predkazalih za zmanjšanje hitrosti 1000 Hz balizo. GPE se postavlja od 150-200 m pred hitrostno tablo. :)

Lp Nejc
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a cokla »

petindvajsetka napisal/-a:
LZB je kabinska signalizacija za visoke hitrosti. Naloga GPE-ja je samo kontrola hitrosti, oz. po domače preverjanje hitrosti. To uporabljajo na odsekih, kjer se hitrost precej zniža, saj imajo redko kje ob predkazalih za zmanjšanje hitrosti 1000 Hz balizo. GPE se postavlja od 150-200 m pred hitrostno tablo. :)

Lp Nejc
Pa saj sem napisal...predhodnica.

:?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

igor72 napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a: Ali to pomeni, da vozni red ni prilagojen stanju na terenu(?) ali da PO ni prilagojen dejanskemu stanju na terenu(?).
LPL
VR je preveč moderen, za spremembo gleda v prihodnost....upam da bližnjo [-o<
Hitrosti so do Vmax 120km/h, vendar je zadnjih 20, trenutno, neuporabnih, zaradi ničkolikokrat že pojasnene, ne pokritosti z RDZ-jem, kar je pogoj za hitrosti večje od 100km/h PIKA
Do takrat pa bodo zamude....voznoredne :mrgreen:
Zakaj, zakaj, zakaj se vozni red spreminja samo enkrat na leto? Ok, razumem če bi bili vozni redi samo tiskani, v dobi interneta pa ni nobenega opravičila za tak sistem.

Mogoče bi naredili kompromis, ko bi se uradni vozni redi spreminjali enako kot zdaj, na spletni strani pa bi bili začasni vozni redi z upoštevanimi počasnimi vožnjami, nadomestnimi garniturami in vsem ostalim. Da ko nek povprečni potnik planira svojo pot, ve kdaj bo prišel na cilj, razen če se zgodi nekaj nepredvidenega. Ne pa tako kot sedaj, ko vsi železničarji vedo koliko zamude bo imel določen vlak, na spletni strani pa lepo piše popolnoma nerealen vozni red.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a OBB »

Kaj je to tema o voznem redu ali o zavornih sistemih? #-o #-o #-o
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4114
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a mkx »

Za redne potnike (tiste, ki vlak na isti lokaciji uporabljajo zelo pogosto, recimo vsakodnevno) je vsakršno spreminjanje voznega reda zelo moteče. Tudi spreminjanje enkrat letno je prepogosto!
Zamuda je pa večinoma manjše zlo kot predčasnost.
LP, Metod
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

mkx napisal/-a:Za redne potnike (tiste, ki vlak na isti lokaciji uporabljajo zelo pogosto, recimo vsakodnevno) je vsakršno spreminjanje voznega reda zelo moteče. Tudi spreminjanje enkrat letno je prepogosto!
Zamuda je pa večinoma manjše zlo kot predčasnost.
Jaz sem redni potnik in se zanašam na SŽ da me pravočasno pripeljejo na cilj. Seveda je spreminjanje moteče, ampak spremembe so neizogibne in pridejo v vsakem primeru (počasna vožnja, izpad Pendolinov...). Razlika je le v tem ali mi prevoznik vnaprej sporoči kdaj bo prišel določeni vlak, da si stvari planiram vnaprej ali pa mi dobesedno prikriva zamudo, za katero vsi znotraj sistema vejo da se bo zgodila, vendar je nočejo sporočiti potnikom dokler se dejansko ne zgodi. Ne-spreminjanje voznega reda je točno to in bolj ko razmišljam o tem, bolj neumno se mi zdi.

Za razliko od marsikoga na tem forumu, se mi zdi SŽ čisto spodoben prevoznik.. Vlaki so precej udobni, osebje je večinoma prijazno, sam odnos podjetja do potnikov pa je bistveno boljši, kot naprimer od LPP-ja. Bistveni slabosti SŽ sta slaba frekvenca vlakov in obveščanje potnikov. In če prva zahteva za svojo rešitev precej visoke vložke, bi se drugo rešilo z nekaj volje vodstva, sodelovanjem s SŽ infrastrukturo in nekaj programerji.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Mogoče bi naredili kompromis, ko bi se uradni vozni redi spreminjali enako kot zdaj, na spletni strani pa bi bili začasni vozni redi z upoštevanimi počasnimi vožnjami, nadomestnimi garniturami in vsem ostalim. Da ko nek povprečni potnik planira svojo pot, ve kdaj bo prišel na cilj, razen če se zgodi nekaj nepredvidenega. Ne pa tako kot sedaj, ko vsi železničarji vedo koliko zamude bo imel določen vlak, na spletni strani pa lepo piše popolnoma nerealen vozni red.
Saj nismo v Nemčiji, kjer pogled na Zugbegleiter odkrije variacije na voznem redu vsled obvozov in ostalih motenj zaradi planiranih del na dan natančno. Problem je s tiskanimi etc na postaji. Sam sem imel lani neprijetno izkušnjo pri vračanju iz Nemčije. Iz Leipziga smo prispeli v Munchen do minute natančno, toda kaj ko je ta vozni red veljal le tisti dan in smo prišli v MU 30 minut kasneje kot normalno. Seveda je šla povezava v maloro, sicer je sprevodnik prijazno povprašal kaj bo z najino zvezo. Toda nisem hotel komplicirat, sem pač počakal na naslenji vlak proti Ljubljani. K sreči samo 2 uri, me je usoda že poučila, da je potrebno imeti rezervne variante, zlasti v primeru kratkega prestopnega časa. (se bom pohvalil, najkrajši planirani prestopni čas 1 minuta na Češkem ni delal nobenega problema, kljub zamenjavi perona). Podobno imajo urejeno tudi Avstrijci, v primeru planiranega nadomestnega prevoza so pač vozni redi ustrezno prirejeni, iz Beljaka so vlaki recimo odpeljali prej, in v Salzburgu smo bili po voznem redu.

Je pa stvar vseeno neudobna, o čemer priča moj dogodek iz Nemčije. Zlasti svobodni popotniki se usedejo na vlak na dan, ki jim pač ustreza in mislim, da se nobenemu ne da preverjat, kako pa vozi vlak prav tisti dan. Se okvirno pozanima že na začetku potovanja, kako se bo vrnil.

Toda, kot sem napisal, nismo v Nemčiji ali Avstriji in šele letos se je v voznem redu Potniškega prometa SŽprvič pojavilo, da namesto ICS vozijo IC z ustreznimi voznimi časi.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

fiat310 napisal/-a:
Zakaj, zakaj, zakaj se vozni red spreminja samo enkrat na leto? Ok, razumem če bi bili vozni redi samo tiskani, v dobi interneta pa ni nobenega opravičila za tak sistem.
V notranjem prometu še gre. V mednarodnem je pa problem, ker ni nujno, da bo šlo tako gladko, ker so lahko ostale trase rezervirane za celo leto vnaprej. Kar pa se tiče Avstrijcev. Za svoje vlake v notranjem prometu nimajo zamud. Ostali operaterji, ki pa prevzamejo njihove vlake na meji pa prikazujejo kot zamudo.
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a ICE »

Predvsem bi bilo treba v Sloveniji InterCity vlake popravit, da bi bili na nivoju.
By InterCity Express
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Malo sem prečekiral stari in novi VR na (najsodobnejši) progi med Ljubljano oz. Pragerskim ter Hodošem. Ker me zanima predvsem vozni (potovalni) čas, ki naj bi bil zaradi posodobitve krajši sem ugotovil, da po novem MV247 iz Lj. do Hodoša prispe 22 min prej kot po starem VR, IC518, ki je prej vozil enak čas kot MV247 pa sedaj vozi "le" 8 min manj. Iz Pragerskega do Hodoša MV247 vozi 13 min manj, IC518 pa "le" 3 min manj ?? Zakaj takšna razlika med vlakoma, ki sta včasih vozila približno enako hitro?
Simpl je tanartabul.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

ICE napisal/-a:Predvsem bi bilo treba v Sloveniji InterCity vlake popravit, da bi bili na nivoju.
Smo zamudili priložnost!
Avstrijci so sedaj kar nekaj let, zaradi množične uvedbe Railjetov, razprodajali svoje vrhunske IC/EC vagone. Naši jih niso niti povohali! Vse je šlo na Češko (ČD in RegioJet) in nekaj malega na Madžarsko (GySEV).
Sploh ne bi bilo treba dosti, pa bi lahko v enem nakupu šli vsi Bl-ji ven. Ampak ne. Bog ne daj kupovati rabljene vagone. Raje fantaziramo...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Smo zamudili priložnost!
Avstrijci so sedaj kar nekaj let, zaradi množične uvedbe Railjetov, razprodajali svoje vrhunske IC/EC vagone. Naši jih niso niti povohali! Vse je šlo na Češko (ČD in RegioJet) in nekaj malega na Madžarsko (GySEV) .
Romuni tudi... :oops:
Bolj verjetno je, da pri nas IC ne bo več z klasičnimi vagoni. Podobno kot leo in PKP IC Stadler
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Smo zamudili priložnost!
Avstrijci so sedaj kar nekaj let, zaradi množične uvedbe Railjetov, razprodajali svoje vrhunske IC/EC vagone. Naši jih niso niti povohali! Vse je šlo na Češko (ČD in RegioJet) in nekaj malega na Madžarsko (GySEV) .
Romuni tudi... :oops:
Bolj verjetno je, da pri nas IC ne bo več z klasičnimi vagoni. Podobno kot leo in PKP IC Stadler
Nehaj me strašit. Ker pri nas se bo pojavil na IC vlaku Desiro. Potem pa lahko Leota in PKP IC samo sanjaš.
Btw. Romuni ne vem če so kupovali ÖBB vagone. Oni imajo svoje (made by ASTRA Arad).
Odgovori