Vozni red 2016/17

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:
Mičo napisal/-a:A se mogoče že kaj ve, kdaj bo končana velika revizija na siemensih in bo vozilo manj klasike na potniških?
Upam da nikoli! Živela klasika! :D
(sploh ne vem, kako si lahko nekdo želi siemensa namesto klasike...)
Mogoče zaradi hitrejših pospeškov, lažjega vstopa, modernejšega videza?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a Mičo »

desiro napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Mičo napisal/-a:A se mogoče že kaj ve, kdaj bo končana velika revizija na siemensih in bo vozilo manj klasike na potniških?
Upam da nikoli! Živela klasika! :D
(sploh ne vem, kako si lahko nekdo želi siemensa namesto klasike...)
Mogoče zaradi hitrejših pospeškov, lažjega vstopa, modernejšega videza?
Točno tako :thumbupr Predvsem na voznih časih se precej pozna, pa ne trese tako zelo. :D
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Mičo napisal/-a:
desiro napisal/-a:
Mogoče zaradi hitrejših pospeškov, lažjega vstopa, modernejšega videza?
Točno tako :thumbupr Predvsem na voznih časih se precej pozna, pa ne trese tako zelo. :D
Tudi klasika z disk zavorami ne trese. Tresejo samo vagoni z zavornimi oblogami ("žlajferji"), ki jih je po mojih zapiskih okrog tretjina ali še manj.
Videz pa res igra vlogo... Kaj ti bo videz, če boli hrbet? Pa Desiroja ovitega v grafite ni čisto nič lepo videti, razen tistih treh s protigrafitno folijo, ki so res lepi rdeči.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a desiro »

Poglej po večini evrope lokalne vlake vozijo z garniturami, nekako so za to bolj primerne, tudi ni potrebe po obračanju lokomotive, da ne govorimo o manipulaciji :)
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a mkx »

desiro napisal/-a:Poglej po večini evrope lokalne vlake vozijo z garniturami, nekako so za to bolj primerne, tudi ni potrebe po obračanju lokomotive, da ne govorimo o manipulaciji :)
Vožnja (predvsem lokalnih vlakov) z garniturami prinaša vse prednosti za prevoznika in zelo malo ali nič za potnika. Zato se vsi "posvečeni" ne smete čuditi, da mi "neposvečeni", večinoma potniki, na vso stvar gledamo malo drugače kot pa "posvečeni".

Za začetek je tukaj teža vozila - pospeški so posledica tega dejstva: dobrih 80 ton teže lokomotive je primerljivo s težo dvočlenske garniture, v katero se lahko natlači 100+ potnikov ... v lokomotivo ne spustijo nobenega :evil: Težave pri obračanju lokomotive potnikov praviloma ne zanimajo, razen če na trasi vlaka ni menjave smeri vožnje (recimo nekdanji regionalni vlak Soča). O ostalih manipulacijah pa ne bi jaz nič vedel :wink:
Zadnjič spremenil mkx, dne 25.05.2017, 20:28, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Metod
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

Ne vem kaj vidite na klasiki kot lokalnem vlaku, ja sedeži so malo boljši to je pa tudi vse.

Po občutku vozi še počasneje kot Siemensi, hodnik je povsem preozek (poskusite se prebiti do WC-ja na polnem vlaku), vrata so zelo ozka, poleg tega jih je potrebno odpirati ročno, da prideš na vlak moraš skoraj plezati, ko pride par upokojencev to traja in traja. Vglavnem klasike so lahko všeč samo "posvečenim" potnikom.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a:Poglej po večini evrope lokalne vlake vozijo z garniturami, nekako so za to bolj primerne, tudi ni potrebe po obračanju lokomotive, da ne govorimo o manipulaciji :)
Ne govorim o stanju v Evropi, temveč o stanju pri nas, kjer za 2+ uri trajajočo vožnjo z lokalnim vlakom nimamo primerne električne garniture, vlaka višjega ranga pa pogosto tudi ne.
Recimo primer LJ-Sežana, kjer so ukinjeni IC vlaki. Pošteno povem, da se od ukinitve Pohorca do uvedbe klasike z letošnjim voznim redom nisem več peljal preko Sežane v Ljubljano. Desiro pač za tako dolgo vožnjo NI primerna garnitura.
In ne drži, da se po večini lokalne vlake v Evropi vozi z garniturami. Ravno toliko se jih vozi tudi s push-pull klasiko, v eno- ali dvonadstropni verziji. Pa to sploh ni važno, ker govorim o stanju na SŽ in ne v Evropi.

p.s. Kaj pa to, da se na klasiki lahko pelješ v kupeju 1. razreda brez doplačila (ker na LP vlakih 1. razred uradno ne obstaja)? Ali pa celo (tisti z dobovske smeri sploh) v ABeelmt "Mimara" vagonih (skoraj vsak dan so v sestavah)? Ne morem verjeti, da si lahko kdo ob tem želi Desiroja.
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a Anzee »

TGV Lyria napisal/-a: p.s. Kaj pa to, da se na klasiki lahko pelješ v kupeju 1. razreda brez doplačila (ker na LP vlakih 1. razred uradno ne obstaja)? Ali pa celo (tisti z dobovske smeri sploh) v ABeelmt "Mimara" vagonih (skoraj vsak dan so v sestavah)? Ne morem verjeti, da si lahko kdo ob tem želi Desiroja.
Ljudi v Sloveniji (ce izvzamemo nas na forumu, ki smo pac navdusenci nad vlaki), pa tudi drugje po svetu, zanima samo da bodo prisli cimprej na cilj, cim ceneje in imeli karseda malo kolobocij z vstopanjem in izstopanjem. Med voznjo hocejo klimo, wifi,... Klasika pade pri vsem teh zahtevah. Kar se udobnosti tice ima vsaka rit svoje zahteve, mene sedezi na desiroju ne motijo, so pa seveda v klasiki boljsi. Ampak to ima svojo ceno.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Anzee napisal/-a: Med voznjo hocejo klimo, wifi,...
Seveda! S klimo in wifijem vsakega nategneš, tudi če mu daš fakirske bodice na sedež.
(Saj to je baje zdravilno, kajne?)
Sem tudi napisal, da se pogosto v dobovskih klasikah znajdejo klimatizirani vagoni. Jih je pa res premalo, to drži.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Siemens je primestni vlak in je za primestne vožnje super. Če se moraš pa s Siemensom peljat npr. iz Ljubljane v Koper/Maribor/Sežano... pa te res začne bolet hrbet. Za daljše vožnje od 1 ure pač niso primerni, klima in pospeški gor ali dol.

Klasika ima neprimerno udobnejše sedeže. Za kakšne "hitre" vlake je super. Ne bi bilo slabo, če bi bili vagoni tudi nizkopodni, klimatizirani in imeli Wifi (kot da je to tako težko narediti). Za lokalce so pa res malo "čorovi".

Za naše "Lokalne potniške vlake" na daljših razdaljah ni primerno nič od tega. Mislim, pa a je res taka znanstvena fantasitka ena podobna garnitura kot je Siemens (magari Stadler ali kaj podobnega) z udobnimi sedeži? Ne vem zakaj bi se moral potnik matrat? A so res toliko dražji udobni sedeži?
Tako na oko bi rekel, da so sedeži, ki so vgrajeni v klasiko in Zelence še cenejši, saj so v bistvu sestavljeni iz blazine na fedrih. Če res niso dražji ne vidim ovire, da ne bi bil to standard na vseh vlakih, ki vozijo na daljših razdaljah - ne glede na rang vlaka.

Dokler ne dobimo kakšnih spodobnih garnitur za ne-primestne vlake, pa naj kar vozijo klasike.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

zelencek napisal/-a:Siemens je primestni vlak in je za primestne vožnje super. Če se moraš pa s Siemensom peljat npr. iz Ljubljane v Koper/Maribor/Sežano... pa te res začne bolet hrbet. Za daljše vožnje od 1 ure pač niso primerni, klima in pospeški gor ali dol.

Klasika ima neprimerno udobnejše sedeže. Za kakšne "hitre" vlake je super. Ne bi bilo slabo, če bi bili vagoni tudi nizkopodni, klimatizirani in imeli Wifi (kot da je to tako težko narediti). Za lokalce so pa res malo "čorovi".

Za naše "Lokalne potniške vlake" na daljših razdaljah ni primerno nič od tega. Mislim, pa a je res taka znanstvena fantasitka ena podobna garnitura kot je Siemens (magari Stadler ali kaj podobnega) z udobnimi sedeži? Ne vem zakaj bi se moral potnik matrat? A so res toliko dražji udobni sedeži?
Tako na oko bi rekel, da so sedeži, ki so vgrajeni v klasiko in Zelence še cenejši, saj so v bistvu sestavljeni iz blazine na fedrih. Če res niso dražji ne vidim ovire, da ne bi bil to standard na vseh vlakih, ki vozijo na daljših razdaljah - ne glede na rang vlaka.

Dokler ne dobimo kakšnih spodobnih garnitur za ne-primestne vlake, pa naj kar vozijo klasike.
=D> =D> =D> =D> amen to je vse kar sem hotel povedat!
Pa sploh ni nobenega čudeža treba. Zadosti je sedež kakršnega ima Miša.
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a mateja »

TGV Lyria napisal/-a: Pa sploh ni nobenega čudeža treba. Zadosti je sedež kakršnega ima Miša.
A to so ti sedeži na klimatiziranih fiatih? Lepi na pogled, drugače pa, po mojem mnenju, bolj neudobni kot na siemensih.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mateja napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: Pa sploh ni nobenega čudeža treba. Zadosti je sedež kakršnega ima Miša.
A to so ti sedeži na klimatiziranih fiatih? Lepi na pogled, drugače pa, po mojem mnenju, bolj neudobni kot na siemensih.
"Bolj neudobni" so kvečjemu zato, ker ima Fiat že sam po sebi malo prostora med sedeži, z vgradnjo teh pa se je prostor za noge še zmanjšal. Temu primerno imajo tudi precej kratek sedalni del, zaradi česar ima potnik občutek, da na njih sloni, ne sedi. Ampak vse to je zaradi konstrukcije Fiata, ne sedežev.
V italijanskih push-pull garniturah so vgrajeni isti sedeži, le da z daljšim sedalnim delom, in so preverjeno udobni. Kar je pri njih še posebej dobro, je sredinski naslon med sedežema. Seveda je tudi prostora za noge tam bistveno več kot pri Fiatu.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

mesec junij za IC 503/502 pohorc ne bo vozi do Kopra, nič #-o :cry:
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2016/17

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:
mateja napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: Pa sploh ni nobenega čudeža treba. Zadosti je sedež kakršnega ima Miša.
A to so ti sedeži na klimatiziranih fiatih? Lepi na pogled, drugače pa, po mojem mnenju, bolj neudobni kot na siemensih.
"Bolj neudobni" so kvečjemu zato, ker ima Fiat že sam po sebi malo prostora med sedeži, z vgradnjo teh pa se je prostor za noge še zmanjšal. Temu primerno imajo tudi precej kratek sedalni del, zaradi česar ima potnik občutek, da na njih sloni, ne sedi. Ampak vse to je zaradi konstrukcije Fiata, ne sedežev.
V italijanskih push-pull garniturah so vgrajeni isti sedeži, le da z daljšim sedalnim delom, in so preverjeno udobni. Kar je pri njih še posebej dobro, je sredinski naslon med sedežema. Seveda je tudi prostora za noge tam bistveno več kot pri Fiatu.
zdaj si pa res že tečen s temi sedeži, ničkolikokrat sem potoval s siemensom kot potnik in me nikoli ni nič bolelo, dobro no res da niso primerljivi sedeži tistim v prvem razredu OBB vagona ali pa sedežem na 711, ampak madona se obnašaš res kot da bi bili žeblji namesto sedeža. osebno imam tudi kot potnik skoraj raje simensa kot klasiko, saj me pri naših vagonih moti da moram sedež vedno mrzlično pregledat da ni dejansko kake igle kje, saj žal vem kje se ti vagoni parkirajo, in kdo vse po njih hodi ter kakšne stvari za sabo puščajo...

Bi napisal še kaj pa se bom "posvečeno" ugriznil v jezik.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori