Mogoče zaradi hitrejših pospeškov, lažjega vstopa, modernejšega videza?TGV Lyria napisal/-a:Upam da nikoli! Živela klasika!Mičo napisal/-a:A se mogoče že kaj ve, kdaj bo končana velika revizija na siemensih in bo vozilo manj klasike na potniških?
(sploh ne vem, kako si lahko nekdo želi siemensa namesto klasike...)
Vozni red 2016/17
Re: Vozni red 2016/17
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2016/17
Točno tako Predvsem na voznih časih se precej pozna, pa ne trese tako zelo.desiro napisal/-a:Mogoče zaradi hitrejših pospeškov, lažjega vstopa, modernejšega videza?TGV Lyria napisal/-a:Upam da nikoli! Živela klasika!Mičo napisal/-a:A se mogoče že kaj ve, kdaj bo končana velika revizija na siemensih in bo vozilo manj klasike na potniških?
(sploh ne vem, kako si lahko nekdo želi siemensa namesto klasike...)
Re: Vozni red 2016/17
Tudi klasika z disk zavorami ne trese. Tresejo samo vagoni z zavornimi oblogami ("žlajferji"), ki jih je po mojih zapiskih okrog tretjina ali še manj.Mičo napisal/-a:Točno tako Predvsem na voznih časih se precej pozna, pa ne trese tako zelo.desiro napisal/-a:
Mogoče zaradi hitrejših pospeškov, lažjega vstopa, modernejšega videza?
Videz pa res igra vlogo... Kaj ti bo videz, če boli hrbet? Pa Desiroja ovitega v grafite ni čisto nič lepo videti, razen tistih treh s protigrafitno folijo, ki so res lepi rdeči.
Re: Vozni red 2016/17
Poglej po večini evrope lokalne vlake vozijo z garniturami, nekako so za to bolj primerne, tudi ni potrebe po obračanju lokomotive, da ne govorimo o manipulaciji
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2016/17
Vožnja (predvsem lokalnih vlakov) z garniturami prinaša vse prednosti za prevoznika in zelo malo ali nič za potnika. Zato se vsi "posvečeni" ne smete čuditi, da mi "neposvečeni", večinoma potniki, na vso stvar gledamo malo drugače kot pa "posvečeni".desiro napisal/-a:Poglej po večini evrope lokalne vlake vozijo z garniturami, nekako so za to bolj primerne, tudi ni potrebe po obračanju lokomotive, da ne govorimo o manipulaciji
Za začetek je tukaj teža vozila - pospeški so posledica tega dejstva: dobrih 80 ton teže lokomotive je primerljivo s težo dvočlenske garniture, v katero se lahko natlači 100+ potnikov ... v lokomotivo ne spustijo nobenega Težave pri obračanju lokomotive potnikov praviloma ne zanimajo, razen če na trasi vlaka ni menjave smeri vožnje (recimo nekdanji regionalni vlak Soča). O ostalih manipulacijah pa ne bi jaz nič vedel
Zadnjič spremenil mkx, dne 25.05.2017, 20:28, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Metod
Re: Vozni red 2016/17
Ne vem kaj vidite na klasiki kot lokalnem vlaku, ja sedeži so malo boljši to je pa tudi vse.
Po občutku vozi še počasneje kot Siemensi, hodnik je povsem preozek (poskusite se prebiti do WC-ja na polnem vlaku), vrata so zelo ozka, poleg tega jih je potrebno odpirati ročno, da prideš na vlak moraš skoraj plezati, ko pride par upokojencev to traja in traja. Vglavnem klasike so lahko všeč samo "posvečenim" potnikom.
Po občutku vozi še počasneje kot Siemensi, hodnik je povsem preozek (poskusite se prebiti do WC-ja na polnem vlaku), vrata so zelo ozka, poleg tega jih je potrebno odpirati ročno, da prideš na vlak moraš skoraj plezati, ko pride par upokojencev to traja in traja. Vglavnem klasike so lahko všeč samo "posvečenim" potnikom.
Re: Vozni red 2016/17
Ne govorim o stanju v Evropi, temveč o stanju pri nas, kjer za 2+ uri trajajočo vožnjo z lokalnim vlakom nimamo primerne električne garniture, vlaka višjega ranga pa pogosto tudi ne.desiro napisal/-a:Poglej po večini evrope lokalne vlake vozijo z garniturami, nekako so za to bolj primerne, tudi ni potrebe po obračanju lokomotive, da ne govorimo o manipulaciji
Recimo primer LJ-Sežana, kjer so ukinjeni IC vlaki. Pošteno povem, da se od ukinitve Pohorca do uvedbe klasike z letošnjim voznim redom nisem več peljal preko Sežane v Ljubljano. Desiro pač za tako dolgo vožnjo NI primerna garnitura.
In ne drži, da se po večini lokalne vlake v Evropi vozi z garniturami. Ravno toliko se jih vozi tudi s push-pull klasiko, v eno- ali dvonadstropni verziji. Pa to sploh ni važno, ker govorim o stanju na SŽ in ne v Evropi.
p.s. Kaj pa to, da se na klasiki lahko pelješ v kupeju 1. razreda brez doplačila (ker na LP vlakih 1. razred uradno ne obstaja)? Ali pa celo (tisti z dobovske smeri sploh) v ABeelmt "Mimara" vagonih (skoraj vsak dan so v sestavah)? Ne morem verjeti, da si lahko kdo ob tem želi Desiroja.
Re: Vozni red 2016/17
Ljudi v Sloveniji (ce izvzamemo nas na forumu, ki smo pac navdusenci nad vlaki), pa tudi drugje po svetu, zanima samo da bodo prisli cimprej na cilj, cim ceneje in imeli karseda malo kolobocij z vstopanjem in izstopanjem. Med voznjo hocejo klimo, wifi,... Klasika pade pri vsem teh zahtevah. Kar se udobnosti tice ima vsaka rit svoje zahteve, mene sedezi na desiroju ne motijo, so pa seveda v klasiki boljsi. Ampak to ima svojo ceno.TGV Lyria napisal/-a: p.s. Kaj pa to, da se na klasiki lahko pelješ v kupeju 1. razreda brez doplačila (ker na LP vlakih 1. razred uradno ne obstaja)? Ali pa celo (tisti z dobovske smeri sploh) v ABeelmt "Mimara" vagonih (skoraj vsak dan so v sestavah)? Ne morem verjeti, da si lahko kdo ob tem želi Desiroja.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Vozni red 2016/17
Seveda! S klimo in wifijem vsakega nategneš, tudi če mu daš fakirske bodice na sedež.Anzee napisal/-a: Med voznjo hocejo klimo, wifi,...
(Saj to je baje zdravilno, kajne?)
Sem tudi napisal, da se pogosto v dobovskih klasikah znajdejo klimatizirani vagoni. Jih je pa res premalo, to drži.
Re: Vozni red 2016/17
Siemens je primestni vlak in je za primestne vožnje super. Če se moraš pa s Siemensom peljat npr. iz Ljubljane v Koper/Maribor/Sežano... pa te res začne bolet hrbet. Za daljše vožnje od 1 ure pač niso primerni, klima in pospeški gor ali dol.
Klasika ima neprimerno udobnejše sedeže. Za kakšne "hitre" vlake je super. Ne bi bilo slabo, če bi bili vagoni tudi nizkopodni, klimatizirani in imeli Wifi (kot da je to tako težko narediti). Za lokalce so pa res malo "čorovi".
Za naše "Lokalne potniške vlake" na daljših razdaljah ni primerno nič od tega. Mislim, pa a je res taka znanstvena fantasitka ena podobna garnitura kot je Siemens (magari Stadler ali kaj podobnega) z udobnimi sedeži? Ne vem zakaj bi se moral potnik matrat? A so res toliko dražji udobni sedeži?
Tako na oko bi rekel, da so sedeži, ki so vgrajeni v klasiko in Zelence še cenejši, saj so v bistvu sestavljeni iz blazine na fedrih. Če res niso dražji ne vidim ovire, da ne bi bil to standard na vseh vlakih, ki vozijo na daljših razdaljah - ne glede na rang vlaka.
Dokler ne dobimo kakšnih spodobnih garnitur za ne-primestne vlake, pa naj kar vozijo klasike.
Klasika ima neprimerno udobnejše sedeže. Za kakšne "hitre" vlake je super. Ne bi bilo slabo, če bi bili vagoni tudi nizkopodni, klimatizirani in imeli Wifi (kot da je to tako težko narediti). Za lokalce so pa res malo "čorovi".
Za naše "Lokalne potniške vlake" na daljših razdaljah ni primerno nič od tega. Mislim, pa a je res taka znanstvena fantasitka ena podobna garnitura kot je Siemens (magari Stadler ali kaj podobnega) z udobnimi sedeži? Ne vem zakaj bi se moral potnik matrat? A so res toliko dražji udobni sedeži?
Tako na oko bi rekel, da so sedeži, ki so vgrajeni v klasiko in Zelence še cenejši, saj so v bistvu sestavljeni iz blazine na fedrih. Če res niso dražji ne vidim ovire, da ne bi bil to standard na vseh vlakih, ki vozijo na daljših razdaljah - ne glede na rang vlaka.
Dokler ne dobimo kakšnih spodobnih garnitur za ne-primestne vlake, pa naj kar vozijo klasike.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Vozni red 2016/17
amen to je vse kar sem hotel povedat!zelencek napisal/-a:Siemens je primestni vlak in je za primestne vožnje super. Če se moraš pa s Siemensom peljat npr. iz Ljubljane v Koper/Maribor/Sežano... pa te res začne bolet hrbet. Za daljše vožnje od 1 ure pač niso primerni, klima in pospeški gor ali dol.
Klasika ima neprimerno udobnejše sedeže. Za kakšne "hitre" vlake je super. Ne bi bilo slabo, če bi bili vagoni tudi nizkopodni, klimatizirani in imeli Wifi (kot da je to tako težko narediti). Za lokalce so pa res malo "čorovi".
Za naše "Lokalne potniške vlake" na daljših razdaljah ni primerno nič od tega. Mislim, pa a je res taka znanstvena fantasitka ena podobna garnitura kot je Siemens (magari Stadler ali kaj podobnega) z udobnimi sedeži? Ne vem zakaj bi se moral potnik matrat? A so res toliko dražji udobni sedeži?
Tako na oko bi rekel, da so sedeži, ki so vgrajeni v klasiko in Zelence še cenejši, saj so v bistvu sestavljeni iz blazine na fedrih. Če res niso dražji ne vidim ovire, da ne bi bil to standard na vseh vlakih, ki vozijo na daljših razdaljah - ne glede na rang vlaka.
Dokler ne dobimo kakšnih spodobnih garnitur za ne-primestne vlake, pa naj kar vozijo klasike.
Pa sploh ni nobenega čudeža treba. Zadosti je sedež kakršnega ima Miša.
Re: Vozni red 2016/17
A to so ti sedeži na klimatiziranih fiatih? Lepi na pogled, drugače pa, po mojem mnenju, bolj neudobni kot na siemensih.TGV Lyria napisal/-a: Pa sploh ni nobenega čudeža treba. Zadosti je sedež kakršnega ima Miša.
Re: Vozni red 2016/17
"Bolj neudobni" so kvečjemu zato, ker ima Fiat že sam po sebi malo prostora med sedeži, z vgradnjo teh pa se je prostor za noge še zmanjšal. Temu primerno imajo tudi precej kratek sedalni del, zaradi česar ima potnik občutek, da na njih sloni, ne sedi. Ampak vse to je zaradi konstrukcije Fiata, ne sedežev.mateja napisal/-a:A to so ti sedeži na klimatiziranih fiatih? Lepi na pogled, drugače pa, po mojem mnenju, bolj neudobni kot na siemensih.TGV Lyria napisal/-a: Pa sploh ni nobenega čudeža treba. Zadosti je sedež kakršnega ima Miša.
V italijanskih push-pull garniturah so vgrajeni isti sedeži, le da z daljšim sedalnim delom, in so preverjeno udobni. Kar je pri njih še posebej dobro, je sredinski naslon med sedežema. Seveda je tudi prostora za noge tam bistveno več kot pri Fiatu.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2016/17
mesec junij za IC 503/502 pohorc ne bo vozi do Kopra, nič
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2016/17
zdaj si pa res že tečen s temi sedeži, ničkolikokrat sem potoval s siemensom kot potnik in me nikoli ni nič bolelo, dobro no res da niso primerljivi sedeži tistim v prvem razredu OBB vagona ali pa sedežem na 711, ampak madona se obnašaš res kot da bi bili žeblji namesto sedeža. osebno imam tudi kot potnik skoraj raje simensa kot klasiko, saj me pri naših vagonih moti da moram sedež vedno mrzlično pregledat da ni dejansko kake igle kje, saj žal vem kje se ti vagoni parkirajo, in kdo vse po njih hodi ter kakšne stvari za sabo puščajo...TGV Lyria napisal/-a:"Bolj neudobni" so kvečjemu zato, ker ima Fiat že sam po sebi malo prostora med sedeži, z vgradnjo teh pa se je prostor za noge še zmanjšal. Temu primerno imajo tudi precej kratek sedalni del, zaradi česar ima potnik občutek, da na njih sloni, ne sedi. Ampak vse to je zaradi konstrukcije Fiata, ne sedežev.mateja napisal/-a:A to so ti sedeži na klimatiziranih fiatih? Lepi na pogled, drugače pa, po mojem mnenju, bolj neudobni kot na siemensih.TGV Lyria napisal/-a: Pa sploh ni nobenega čudeža treba. Zadosti je sedež kakršnega ima Miša.
V italijanskih push-pull garniturah so vgrajeni isti sedeži, le da z daljšim sedalnim delom, in so preverjeno udobni. Kar je pri njih še posebej dobro, je sredinski naslon med sedežema. Seveda je tudi prostora za noge tam bistveno več kot pri Fiatu.
Bi napisal še kaj pa se bom "posvečeno" ugriznil v jezik.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER