Stran 14 od 20

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 11.12.2016, 15:10
Napisal/-a mkx
@desiro, to kako so trenutno nastavljene ASN naprave v Sloveniji, ne prejudicira možnosti delovanja PZB v drugačnih režimih. To velja tako za maksimalne hitrosti kot za hitrosti pri signaliziranih omejitvah (npr. vožnja v odklon). Če bi se lastnik infrastrukture (v sodelovanju z zakonodajalcem) odločil, bi se lahko režim (tudi drastično) spremenil.

Pred leti sem se peljal z vlakom po Avstriji, lokomotiva je bil naš Kenedi 661-032 (najbrž bo marsikdo vedel o kateri vožnji govorim). Vsaj enkrat smo se zasilno ustavili. Kakor sem kasneje slišal je bil razlog v tem, da imajo Avstrijci višjo hitrost vožnje v odklon (menda 60 km/h, pri nas pa je 40 km/h ... lahko da se motim) in je strojevodja pač peljal v odklon po avstrijskih standardih .. s čimer se ASN na Kenediju nekako ni sprijaznil.

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 11.12.2016, 16:14
Napisal/-a cokla
mkx napisal/-a:@desiro, to kako so trenutno nastavljene ASN naprave v Sloveniji, ne prejudicira možnosti delovanja PZB v drugačnih režimih. To velja tako za maksimalne hitrosti kot za hitrosti pri signaliziranih omejitvah (npr. vožnja v odklon). Če bi se lastnik infrastrukture (v sodelovanju z zakonodajalcem) odločil, bi se lahko režim (tudi drastično) spremenil.

Pred leti sem se peljal z vlakom po Avstriji, lokomotiva je bil naš Kenedi 661-032 (najbrž bo marsikdo vedel o kateri vožnji govorim). Vsaj enkrat smo se zasilno ustavili. Kakor sem kasneje slišal je bil razlog v tem, da imajo Avstrijci višjo hitrost vožnje v odklon (menda 60 km/h, pri nas pa je 40 km/h ... lahko da se motim) in je strojevodja pač peljal v odklon po avstrijskih standardih .. s čimer se ASN na Kenediju nekako ni sprijaznil.
Totalna bedarija.


Sicer pa...Avstrijci imajo odklonske vožnje tudi 120 km/h...

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 11.12.2016, 22:12
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:
. Pa jih Siemens/Bombardier lobi ovira. Poglej samo kaj so naredili s ČD 380 serijo v Nemčiji - noben mi ne bo rekel da je tu bilo vse čisto.
Ne bo več dolgo. Še malo pa bo pristala Škoda Transport v Kitajskih rokah. Če jim bo ratal nakup bo Siemensa še kako bolela glava, ker je prodal tehnologijo Kitajcem. ;) Karma is a b..., al' kako že...

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 11.12.2016, 23:17
Napisal/-a bugear
mkx napisal/-a:Pri Level 2 se GSM-R uporablja namesto (večine) progovnih baliz, je pa nujna tudi opremljenost vozil z GPS sistemi, saj se natančna lokacija vlaka tukaj določa (tudi) tako, ne pa s progovnimi napravami (števci osi, ...) kot pri sedanjih sistemih in Level 1. Obstaja pa še komplikacija pri Level 2: detekcija integritete vlaka. ... nerodno bi bilo, če bi vlak izgubil kak vagon, pa tega ne bi zaznali.
Obe stvari sta pogoj šele za Level 3, Level 2 deluje še vedno z obstoječimi SVN. Razlika med L1 in L2 je v nepretrganem toku podatkov.
TGV Lyria napisal/-a:Tisto da niso vsi "vse večji klumpi", sem napisal ravno zaradi Stadlerja ter čeških in poljskih tovarn, ki se trudijo prodreti na trg s kakovostjo. Pa jih Siemens/Bombardier lobi ovira. Poglej samo kaj so naredili s ČD 380 serijo v Nemčiji - noben mi ne bo rekel da je tu bilo vse čisto.
PKP IC se ne bi strinjali, vsaj kar se diesel Game tiče. Kvaliteta mehanskega dela 380 je tudi dokaj vprašljiva.

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 11.12.2016, 23:28
Napisal/-a desiro
@ mkx in @Ljubitelj. Sem imel napisan že cel post, vendar pametnejši odneha...preveč smo zašli. Pametujta brez mene, tako ali tako očitno vesta več.

Lep Večer :roll: #-o

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 12.12.2016, 9:34
Napisal/-a gorican
Direktni vlaki iz Slovenije v večja evropska mesta

http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... pska-mesta

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 12.12.2016, 11:08
Napisal/-a trocken
Tisto o sedmih regionalnih vlakih v Gradec iz Maribora velja le pogojno. Potrebno je presedat v Špiljah. Je pa res, da so prestopi kar tekoči.

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 13.12.2016, 7:59
Napisal/-a Ljubitelj
Pa se vrnimo k temi, Vozni red 2016/17. Vsi smo že ugotovili, da so se vozni časi proti Hodošu skrajšali, zanimivo pa je, da Program omrežja 2017 (trenutno se odpira stran 3E Pregled merodajnih nagibibov) za vso progo Pragersko-Hodoš nikjer ne predvideva hitrsoti višje od 100 km/h. V voznem redu pa lepo piše MS-Hodoš, 29 km, 17 minut ali 102 km/h. Ali to pomeni, da vozni red ni prilagojen stanju na terenu(?) ali da PO ni prilagojen dejanskemu stanju na terenu(?).

LPL

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 13.12.2016, 11:07
Napisal/-a igor72
Ljubitelj napisal/-a: Ali to pomeni, da vozni red ni prilagojen stanju na terenu(?) ali da PO ni prilagojen dejanskemu stanju na terenu(?).
LPL
VR je preveč moderen, za spremembo gleda v prihodnost....upam da bližnjo [-o<
Hitrosti so do Vmax 120km/h, vendar je zadnjih 20, trenutno, neuporabnih, zaradi ničkolikokrat že pojasnene, ne pokritosti z RDZ-jem, kar je pogoj za hitrosti večje od 100km/h PIKA
Do takrat pa bodo zamude....voznoredne :mrgreen:

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 13.12.2016, 12:26
Napisal/-a TGV Lyria
igor72 napisal/-a: VR je preveč moderen, za spremembo gleda v prihodnost....upam da bližnjo [-o<
Hitrosti so do Vmax 120km/h, vendar je zadnjih 20, trenutno, neuporabnih, zaradi ničkolikokrat že pojasnene, ne pokritosti z RDZ-jem, kar je pogoj za hitrosti večje od 100km/h PIKA
Do takrat pa bodo zamude....voznoredne :mrgreen:
In dejansko je res tako...že 2 dni zapored Citadella po 10 min zamude v MS.
No comment... ](*,) ](*,) ](*,)
RDZ-ja pa sploh ne bo ampak se čaka na vzpostavitev GSM-R.
Torej, vozni red ni prilagojen stanju na terenu. (odgovor Ljubitelju)

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 14.12.2016, 7:05
Napisal/-a Mičo
Ali mogoče kdo ve, zakaj po novem nekateri vlaki po zasavski in primorski progi vozijo v klasični sestavi namesto z desiroji? Je to zaradi revizije desirojev ali pa so se mogoče katere od njih prestavili na pomursko progo ali pa je kaj tretjega?

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 14.12.2016, 8:46
Napisal/-a cokla
Mičo napisal/-a:Ali mogoče kdo ve, zakaj po novem nekateri vlaki po zasavski in primorski progi vozijo v klasični sestavi namesto z desiroji? Je to zaradi revizije desirojev ali pa so se mogoče katere od njih prestavili na pomursko progo ali pa je kaj tretjega?
Prvo...pomanjkanje desirojev...

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 14.12.2016, 9:16
Napisal/-a petindvajsetka
cokla napisal/-a:
mkx napisal/-a:@desiro, to kako so trenutno nastavljene ASN naprave v Sloveniji, ne prejudicira možnosti delovanja PZB v drugačnih režimih. To velja tako za maksimalne hitrosti kot za hitrosti pri signaliziranih omejitvah (npr. vožnja v odklon). Če bi se lastnik infrastrukture (v sodelovanju z zakonodajalcem) odločil, bi se lahko režim (tudi drastično) spremenil.

Pred leti sem se peljal z vlakom po Avstriji, lokomotiva je bil naš Kenedi 661-032 (najbrž bo marsikdo vedel o kateri vožnji govorim). Vsaj enkrat smo se zasilno ustavili. Kakor sem kasneje slišal je bil razlog v tem, da imajo Avstrijci višjo hitrost vožnje v odklon (menda 60 km/h, pri nas pa je 40 km/h ... lahko da se motim) in je strojevodja pač peljal v odklon po avstrijskih standardih .. s čimer se ASN na Kenediju nekako ni sprijaznil.
Totalna bedarija.


Sicer pa...Avstrijci imajo odklonske vožnje tudi 120 km/h...
Imajo ja, vendar pri vožnji v odklon nad 90 km/h balize na predsignalih, ki predsignalizirajo vožnjo v odklon, niso aktivne! Jaz bi rekel, da je aktiviralo zaviranje na Kenediju naprava GPE. To je varnostna naprava, ki izračuna hitrost vlaka in če je za 5 km/h višja od dovoljene, se sproži hitro zaviranje, ki ga sproži 2000 Hz baliza, nameščena ob progi.

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 14.12.2016, 10:32
Napisal/-a cokla
petindvajsetka napisal/-a:
cokla napisal/-a:
mkx napisal/-a:@desiro, to kako so trenutno nastavljene ASN naprave v Sloveniji, ne prejudicira možnosti delovanja PZB v drugačnih režimih. To velja tako za maksimalne hitrosti kot za hitrosti pri signaliziranih omejitvah (npr. vožnja v odklon). Če bi se lastnik infrastrukture (v sodelovanju z zakonodajalcem) odločil, bi se lahko režim (tudi drastično) spremenil.

Pred leti sem se peljal z vlakom po Avstriji, lokomotiva je bil naš Kenedi 661-032 (najbrž bo marsikdo vedel o kateri vožnji govorim). Vsaj enkrat smo se zasilno ustavili. Kakor sem kasneje slišal je bil razlog v tem, da imajo Avstrijci višjo hitrost vožnje v odklon (menda 60 km/h, pri nas pa je 40 km/h ... lahko da se motim) in je strojevodja pač peljal v odklon po avstrijskih standardih .. s čimer se ASN na Kenediju nekako ni sprijaznil.
Totalna bedarija.


Sicer pa...Avstrijci imajo odklonske vožnje tudi 120 km/h...
Imajo ja, vendar pri vožnji v odklon nad 90 km/h balize na predsignalih, ki predsignalizirajo vožnjo v odklon, niso aktivne! Jaz bi rekel, da je aktiviralo zaviranje na Kenediju naprava GPE. To je varnostna naprava, ki izračuna hitrost vlaka in če je za 5 km/h višja od dovoljene, se sproži hitro zaviranje, ki ga sproži 2000 Hz baliza, nameščena ob progi.
Prvič slišim za tako napravo. :-k Da nisi ti kaj pomešal? Kateri računalnik bi na Kenediju preračunal? #-o

Re: Vozni red 2016/17

Objavljeno: 14.12.2016, 12:30
Napisal/-a Gorchi
Mimogrede, ko smo šli onega junija v Mürzzuschlag z Kenedijem in potem nazaj, se jaz kakih posebnih ustavljanj sploh ne spomnim. Mogoče 1x v Grazu, pa še enkrat kasneje pred enim signalom, nazaj grede mislim, da v Grazu in to je vse. Bolj se spomnim, da je Kenedi dirkal na polno, lahko pa me spomin vara.