Ukinitev 1. razreda?
Ukinitev 1. razreda?
Kmalu se odpravljam ponovno spet na pot z vlakom. In danes gledam vozni red in cenik in vidim, da Citadella pa Emona nimata cene za 1. razred. Ali so 1. razred ukinili?
By InterCity Express
Re: Ukinitev 1. razreda?
So, vendar niso poceni. Tiste spar in podobne variante so samo 2 razred.
Re: Ukinitev 1. razreda?
Ni čisto res, glej izvlečez iz OBBSo, vendar niso poceni. Tiste spar in podobne variante so samo 2 razred.
LPLÖBB Sparschiene Slowenien
Jetzt gibt es die Sparschiene nach Slowenien je nach Entfernung
dauerhaft günstig schon ab € 9,-* in der 2. und ab € 19,- in der
1. Klasse. Kinder fahren in Begleitung gratis. Bitte buchen Sie
rechtzeitig, um sich die günstigsten Preise zu sichern.
Re: Ukinitev 1. razreda?
Govora je o ponudbi SŽ-ja. Takšno je bilo tudi vprašanje. Prvi razred pri nas ni v sistemu sparschiene. Navadna enosmerna za 2. razred je 68,80 €, za prvi razred pa še več.Ljubitelj napisal/-a:
Ni čisto res, glej izvlečez iz OBB
....
LPL
Drugače pa smo tam, te poceni ÖBB-ja gredo za med in so omejene. Če jih pa lahko kupujejo tujci pa ne vem, nikoli nisem poiskusil.
Re: Ukinitev 1. razreda?
Zakaj jih pa ne bi smeli?Re 4/4 napisal/-a: Če jih pa lahko kupujejo tujci pa ne vem, nikoli nisem poiskusil.
Re: Ukinitev 1. razreda?
T.i. nizkocenovne vozovnice (v nemško govorečih državah jih imenujejo "Spar") poznajo vse razvite države in v prav vseh jih lahko kupi kdor koli. So pa neprenosljive, kar pomeni, da veljajo zgolj za točno določen vlak in za določeno osebo. V Avstriji kondukterji od potnikov s takšnimi vozovnicami pogostokrat zahtevajo tudi dokument (na Spar vozovnici je jasno zapisano, da mora potnik ob sebi imeti tudi veljaven dokument s sliko).
Težava pri nas je, ker bi ob nakupu cenovno ugodnejše vozovnice preko spletne strani Avstrijskih železnic, moral le-to prevzeti v Avstriji. Slovenija je namreč edina od avstrijskih sosed, kjer na vlaku ni možno uporabiti preko interneta kupljeno vozovnico. Tako denimo lahko Madžari kupijo vozovnico preko ÖBBjeve spletne strani, si jo doma natisnejo, se nato vsedejo na Railjet v Budimpešti in se z njim odpeljejo na Dunaj. Enako lahko storijo Čehi, ki prav tako za 19€ lahko potujejo iz Prage na Dunaj, pa Švicarji itd.
Težava pri nas je, ker bi ob nakupu cenovno ugodnejše vozovnice preko spletne strani Avstrijskih železnic, moral le-to prevzeti v Avstriji. Slovenija je namreč edina od avstrijskih sosed, kjer na vlaku ni možno uporabiti preko interneta kupljeno vozovnico. Tako denimo lahko Madžari kupijo vozovnico preko ÖBBjeve spletne strani, si jo doma natisnejo, se nato vsedejo na Railjet v Budimpešti in se z njim odpeljejo na Dunaj. Enako lahko storijo Čehi, ki prav tako za 19€ lahko potujejo iz Prage na Dunaj, pa Švicarji itd.
Re: Ukinitev 1. razreda?
Mi se tukaj usajamo ali 1. ali 2. razred. Po poročanju Railway Gazette so sedaj moderna stojišča:
LPL
Torej je pravo vprašanje, ali se bo kmalu dalo kupiti poceni (mogoče celo prvorazredno, ali mogoče samo pri šanku) stojišče v Avstrijo!EUROPE: Plans to launch a low-cost train service between Paris Nord and Brussels Midi were revealed by high speed operator Thalys on March 1.
Branded Izy, it is due to launch on April 3 using Thalys staff and two green and purple liveried trainsets. Izy will operate on conventional rather than high speed lines in France to reduce infrastructure costs, will have no buffet, and digital-only ticket sales through izy.com and distribution partners.
There will be two round trips a day, and three on Fridays and Sundays. The journey time of between 2 h 08 and 2 h 30 min will be slower than the 1 h 22 min on Thalys services, but faster than road transport.
Prices will start at €19 when booked up to two months ahead, and increase to a maximum of €59 in Standard seats when booked an hour before departure, and €69 for a larger Standard XL seat with an individual power socket, the equivalent of first class. Children under 12 will travel for €10. Interrail passes will not be accepted.
‘For the more adventurous’, there will be 25 tickets on each service for tip-up seats sold at €15, and 10 tickets without the guarantee of a seat priced at €10. Passengers will be able to travel standing in the unused bar car, or could be allocated a seat by the train manager if one were available.
LPL
Re: Ukinitev 1. razreda?
Sej nisem rekel, da ne bi smeli. S tem kupovanjem nimam izkušenj. Jaz sem vedno jemal interrail.TGV Lyria napisal/-a: Zakaj jih pa ne bi smeli?
V dvomih sem bil, ker pri nas zelo radi iščemo najcenejše cene in, ker so te spar karte omejene, bi se lahko zgodilo, da domačine ne ostane nič. Razen, če imajo kako urejeno, koliko lahko tujci pokupijo.
Re: Ukinitev 1. razreda?
Vse poceni karte, letalske, železniške so omejene na samo nekaj primerkov na posamezno vožnjo, odvisno od politike prevoznika, če se ne motim imajo SŽ za Lj-Dunaj 5 kart na pot. Spomnim se spora pred leeetiii v ZDA. Družbe so ponujale v oglasih zeeelooo poceni polete SF-NY, toda nihče jih ni mogel kupiti. Šlo je za 1 karto na polet in še to so razgrabili insiderji. Potem so tako politiko prepovedali.V dvomih sem bil, ker pri nas zelo radi iščemo najcenejše cene in, ker so te spar karte omejene, bi se lahko zgodilo, da domačine ne ostane nič. Razen, če imajo kako urejeno, koliko lahko tujci pokupijo.
LPL
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Ukinitev 1. razreda?
Lani septembra ssva bila s kolegom z avtom v Nemčiji. Kakšen teden pred odhodom sva doma nabavila preko spleta karte za relaijo Kempten-Augsburg-München-Kempten. Tako enostavno, da bolj ne gre, pa še prišparala sva cca. 10€ po osebi, kot če bi karte kupila na dan potovanja. Hotel sem samo poudariti, da lahko tudi v Sloveniji kupiš karto za vlak v Nemčiji, na primer.Re 4/4 napisal/-a:Sej nisem rekel, da ne bi smeli. S tem kupovanjem nimam izkušenj. Jaz sem vedno jemal interrail.TGV Lyria napisal/-a: Zakaj jih pa ne bi smeli?
Re: Ukinitev 1. razreda?
To mi je kristalno jasno. Nakup preko spleta sem že počel preko DB in trenitaila.petindvajsetka napisal/-a:... Hotel sem samo poudariti, da lahko tudi v Sloveniji kupiš karto za vlak v Nemčiji, na primer.
Govoril sem o t.i. "sparpreise" vozovnicah. Npr. za 39 € od Nemčije do Švedske. Pa še kupiš pri nas karto za München za 29 € in prideš za malo več kot 68 € do Stockholma in si tako prišparaš dva dni na interrail karti.